TURCJA – NOWE
  • Przed wylotem wymagany negatywny wynik testu RT-PCR (maks. 72h) lub antygenowego (maks. 48h)
  • Zwolnione z testu są osoby zaszczepione (pełna dawka co najmniej 14 dni przed przybyciem), ozdrowieńcy (pozytywny wynik testu od 28 dni do 6 miesięcy przed wylotem) oraz dzieci poniżej 6 r.ż.. Zaświadczenia należy pobrać z Internetowego Konta Pacjenta lub aplikacji mObywatel.
  • Wymagane wypełnienie elektronicznego formularza wjazdowego na stronie register.health.gov.tr w ciągu ostatnich 72 godzin przed wylotem oraz wygenerowanie kodu QR (1 uczestnik powyżej 6 r.ż. = 1 formularz i kod QR)
  • Wymagane wypełnienie deklaracji zdrowia (również dla dzieci) POBIERZ TUTAJ
  • Powrót do Polski
    • Obowiązuje 10-dniowa kwarantanna dla powracających do Polski transportem zorganizowanym. Z obowiązku zwalnia negatywny wynik testu PCR lub antygenowego wykonany do 48h przed powrotem lub maks. 48h po powrocie, zaświadczenie o pełnym szczepieniu (od którego upłynęło min. 14 dni) lub przebyciu izolacji/hospitalizacji spowodowanej COVID-19 nie później niż 6 miesięcy przed przekroczeniem granicy RP. Obowiązek nie dotyczy dzieci poniżej 12 r.ż. będących pod opieką zaszczepionych lub ozdrowieńców.
    • Obowiązek wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl

    od 1 437 za osobę

    Wybierz termin

    Wybraliśmy dla was

    Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

    Wybierz termin

    Nieoficjalny opis hotelu

    Numer hotelu: 101 384

    KATEGORIA

    5*

    REGION

    Bodrum

    OPIS

    Ten obiekt zdecydowanie wyróżnia się na tle innych hoteli zachwycającymi widokami dzięki swojemu położeniu. Przepływające liczne statki oraz widok na okoliczne miasta znad brzegu ośrodka nie pozwalają oderwać wzroku od wody. Ponadto oferowany pakiet All Inclusive umili pobyt, pozwalając zapomnieć o wszelkich troskach.

    lokalizacja

    2 km od centrum Bodrum, 40 km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 34717 m2.

    kategoria organizatora

    5*

    kategoria lokalna

    4*

    Data otwarcia

    1989 r. Odnowiony w 2019 r.
    Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (4), pralnia (płatna), basen odkryty.

    rabaty i zniżki

    1. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis

    internet

    - Wi-Fi w lobby bezpłatne

    plaża

    Przy hotelu, prywatna, platforma, 300 m długości.Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży, płatne: pawilony.

    pokoje

    Zlokalizowane są w 35 budynkach:
    - 1 budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 2)
    - 34 bungalowy (liczba pięter: 2, liczba wind: 0) - pokoje club zlokalizowane w bungalowach
    Typy pokoi:
    - pokoje hotel dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
    - pokoje club dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

    Wyżywienie

    - restauracja główna, restauracja a la carte, bary (4)
    All Inclusive
    (10:00-00:00)
    - śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:00-00:00) serwowane w restauracji głównej
    - przekąski (12:30-17:00), podwieczorek (17:00-18:00) serwowane w wyznaczonym barze
    - wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
    - pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
    Restauracje a la carte
    - płatna, wymagana rezerwacja.
    - międzynarodowa

    z myślą o dzieciach

    - brodzik
    - animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-9 lat
    - dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
    - plac zabaw
    - krzesełka dla dzieci w restauracji
    - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

    w cenie

    - tenis stołowy
    - rzutki
    - siatkówka plażowa
    - siłownia
    - animacje soft
    - sauna

    płatne

    - bilard
    - sporty wodne na plaży
    - centrum SPA
    - masaż
    - łaźnia turecka

    dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
    - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
    - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
    - Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
    - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
    - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
    - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
    - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
    - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
    - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
    - Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
    - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
    - Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
    - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
    - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
    - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 500 M2 MAX 300 GOŚCI
    - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
    - Czy na leżakach są materace? - TAK
    - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ROZPAKOWANE)
    - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
    - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
    - Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
    - Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
    - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
    - Czy siłownia jest czynna? - TAK
    - Czy mini klub jest czynny? - NIE
    - Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
    - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Goście są poddawani kwarantannie we wcześniej ustalonych izolatkach. Gość ma obowiązek poddać się badaniu w zakontraktowanej placówce medycznej
    - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - Goście są poddawani kwarantannie we wcześniej ustalonych izolatkach. Niezbędne leczenie jest zapewniane przez powiadomienie oficjalnych instytucji opieki zdrowotnej

    Aktualizacja opisu

    23.06.2021 11:45

    usługi dostępne w hotelu

    Wi-Fi
    Przy plaży
    SPA
    Siłownia
    Mini Klub
    All Inclusive
    Serwis plażowy
    Sporty wodne

    Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

    Informacje o hotelu

    • Odległość od plaży 0 m
    • Odległość od centrum miasta 1,2 km
    • Odległość od lotniska 35 km
    • Klimatyzacja tak
    • Basen zewnętrzny tak
    • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży tak
    • TV tak
    • Minibar, Bar tak
    • Lódowka tak
    • Plac zabaw tak
    • Centrum nurkowania tak
    • Fitness tak
    • Programy animacyjne tak
    • Hotelowa restauracja tak
    • Recepcja 24h tak
    • Siatkówka tak

    Opinie o hotelu

    Ocena 3,9/5
    Travelplanet

    Doskonałe (143 ocena hotelu)

    Zakwaterowanie 3,7/5

    Wyżywienie 4,2/5

    Okolica 4,2/5

    Cena 4,1/5

    79. najwyższa ocena z 638 hoteli w Bodrum

    Marta Maj 2020

    Data pobytu: 4.5. - 11.5.2019

    Ocena 5,0/5
    Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii, byłam w tym hotelu w maju 2019. Dla mnie w tej kategorii cenowej naprawdę super hotel, pyszne jedzenie, ogromny
    Całkowita ocena

    Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii, byłam w tym hotelu w maju 2019. Dla mnie w tej kategorii cenowej naprawdę super hotel, pyszne jedzenie, ogromny wybór. All do godziny 24, do tego jedzenie w ostatniej godzinie. Kolorowe drinki, bez problemu przed północą można było ich wziąć więcej "na zapas" :) . Super obsługa, bardzo pomocna, uśmiechnięta. Na tarasie w lobby super widoki na całe Bodrum. Idealna lokalizacja, do centrum Gumbet piechotą ok 15 min, zaraz obok hotelu przystanek autobusowy, blisko z lotniska. Faktycznie sporo schodów, ale przy tej ilości jedzenia to nawet dobrze, bo gdzieś te kalorie spalać przecież trzeba :) Dookoła hotelu cudowne widoki. Dodatkowo codziennie wieczorem animacje, aerobik w basenie, animacje przy basenie, nie można się było nudzić. Mieszkaliśmy w białych bungalowach - pokoje czyste, codziennie sprzątane, zero robactwa!!! tak jak ktoś to wcześniej pisał. Codziennie butelka wody zostawiana w pokoju, ręczniki zmieniane na bieżąco. Nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń co do tego hotelu, z przyjemnością wróciłabym tam raz jeszcze. Polecam go dla osób aktywnych i młodych, nie dla rodzin z małymi dziećmi ani osób już wiekowych.

    Zakwaterowanie 5,0/5

    Wyżywienie 5,0/5

    Okolica 5,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Maja Sierpień 2017

    Data pobytu: 5.8. - 12.8.2017

    Ocena 4,7/5
    Piękne widoki i bardzo czysta woda w morzu! Pokoje czyste. Super, duży resort. Dużo miejsca, żeby sobie posiedzieć czy to w cieniu, czy też wieczore
    Całkowita ocena

    Piękne widoki i bardzo czysta woda w morzu! Pokoje czyste.

    Super, duży resort. Dużo miejsca, żeby sobie posiedzieć czy to w cieniu, czy też wieczorem. Nie było też problemu, żeby znaleźć wolny leżak na plaży czy przy basenie. Jedynie męczące może być ciągłe wchodzenie po schodach (w zależności, gdzie się dostanie pokój) ale w sumie z drugiej strony to plus bo można spalić kalorie nagromadzone po tylu posiłkach :) Hotel położony pomiędzy zatokami Bodrum i Gumbet, więc do centrum jednego i drugiego ok 15 mi spacerkiem.

    No i obsługa genialna!

    Bardzo polecam!

    Zakwaterowanie 4,5/5

    Wyżywienie 5,0/5

    Okolica 5,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Filtruj opinie

    Marta Maj 2020

    Data pobytu: 4.5. - 11.5.2019

    Ocena 5,0/5
    Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii, byłam w tym hotelu w maju 2019. Dla mnie w tej kategorii cenowej naprawdę super hotel, pyszne jedzenie, ogromny wybór. All do godziny 24, do tego jedzenie w ostatniej godzinie. Kolorowe drinki, bez problemu przed północą można było ich wziąć więcej "na zapas" :) . Super obsługa, bardzo pomocna, uśmiechnięta. Na tarasie w lobby super widoki na całe B
    Całkowita ocena

    Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii, byłam w tym hotelu w maju 2019. Dla mnie w tej kategorii cenowej naprawdę super hotel, pyszne jedzenie, ogromny wybór. All do godziny 24, do tego jedzenie w ostatniej godzinie. Kolorowe drinki, bez problemu przed północą można było ich wziąć więcej "na zapas" :) . Super obsługa, bardzo pomocna, uśmiechnięta. Na tarasie w lobby super widoki na całe Bodrum. Idealna lokalizacja, do centrum Gumbet piechotą ok 15 min, zaraz obok hotelu przystanek autobusowy, blisko z lotniska. Faktycznie sporo schodów, ale przy tej ilości jedzenia to nawet dobrze, bo gdzieś te kalorie spalać przecież trzeba :) Dookoła hotelu cudowne widoki. Dodatkowo codziennie wieczorem animacje, aerobik w basenie, animacje przy basenie, nie można się było nudzić. Mieszkaliśmy w białych bungalowach - pokoje czyste, codziennie sprzątane, zero robactwa!!! tak jak ktoś to wcześniej pisał. Codziennie butelka wody zostawiana w pokoju, ręczniki zmieniane na bieżąco. Nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń co do tego hotelu, z przyjemnością wróciłabym tam raz jeszcze. Polecam go dla osób aktywnych i młodych, nie dla rodzin z małymi dziećmi ani osób już wiekowych.

    Zakwaterowanie 5,0/5

    Wyżywienie 5,0/5

    Okolica 5,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Artur Październik 2019

    Data pobytu: 5.10. - 12.10.2019

    Ocena 3,8/5
    Hotel nie ma 5 gwiazdek, biura podróży powinny to zweryfikować. Realnie to 3 gwiazdki, hotel jest stary i wszędzie coś się sypie, naprawy doraźne sprzętu i wyposażenia na poxilinę, taśmę i trytytki, jak to na tej szerokości geograficznej. Pokój był zarezerwowany dla 3 osób w pokoju 2 zestawy ręczników, po interwencji w recepcji bez zmian. Na drugi dzień musiałem sam sobie zorganizować ręcznik.
    Całkowita ocena

    Hotel nie ma 5 gwiazdek, biura podróży powinny to zweryfikować.

    Realnie to 3 gwiazdki, hotel jest stary i wszędzie coś się sypie, naprawy doraźne sprzętu i wyposażenia na poxilinę, taśmę i trytytki, jak to na tej szerokości geograficznej.

    Pokój był zarezerwowany dla 3 osób w pokoju 2 zestawy ręczników, po interwencji w recepcji bez zmian. Na drugi dzień musiałem sam sobie zorganizować ręcznik.

    Kolejna sprawa to zachowanie obsługi baru, bezczelne wymuszanie napiwków, jak nie dasz to drinki będą słabe i małe.

    Alkohol jest słaby, "rosyjska wódka" to tak na prawdę "русская звезда" nie mająca nic wspólnego z Rosją 27% votka nie vodka, wyrób alkoholopodobny wytwarzany na potrzeby hoteli.

    Gin, nie da się tego nazwać ginem oraz piwo efez, było niezłe ale miało max 2,5%

    Napoje to cola, fanta i sprite z nalewaka + "sok" z automatu teoretycznie w 3 smakach realnie wiśniowy bo reszta wyszła.

    Co było kuriozalne, trzeźwe towarzystwo które się głośno śmiało na tarasie dostało zakaz polewania alkoholu za bycie głośnym???

    To jakiś żart...

    Dzień wcześniej było karaoke gdzie wszyscy darli się w niebogłosy, postrzegam to jako zwykłą złośliwość obsługi.

    Za dobrze się bawili i nie dawali napiwków.

    Wielki plus to jedzenie, duuużo, smacznie i różnorodnie. Przy odrobinie wyobraźni można codziennie jeść inny posiłek.

    Brak plaży ale świetnie zorganizowane wejście do morza, jak do basenu. Basen też był i nie był oblegany. Hotel to olbrzymi kompleks, pięknie położony.

    Wiedząc na co sie decydujesz, warto. Jak się nastawiasz na najwyższy standard "resort 5*" zapomnij.

    Zakwaterowanie 3,4/5

    Wyżywienie 5,0/5

    Okolica 4,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Magda Październik 2019

    Data pobytu: 5.10. - 12.10.2019

    Ocena 3,5/5
    Lokalizacja super. Piękne widoki. Pokoje w niezbyt dobrym stanie . Standard adekwatny do ceny. Super servis i obsługa zwłaszcza w lobby . Internet tylko w lobby.
    Całkowita ocena

    Lokalizacja super. Piękne widoki. Pokoje w niezbyt dobrym stanie . Standard adekwatny do ceny. Super servis i obsługa zwłaszcza w lobby . Internet tylko w lobby.

    Zakwaterowanie 2,9/5

    Wyżywienie 4,0/5

    Okolica 5,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Karolina Październik 2019

    Data pobytu: 5.10. - 12.10.2019

    Ocena 1,4/5
    Hotel jest koszmarem mojego życia.Przy wyborze wycieczki sugerowalismy się standardem i zdjęciami. Opinie były skrajne więc pomyślałam sobie że dam mu szansę. Przylecielismy na miejsce i pierwsze co dostaliśmy pokój w którym przeżyłam ciężki szok. Wystające kable, syf, brud, odpadajace ściany, smród, grzyb, wilgoć, ruszajaca się toaleta, łóżko zamiast jedno duże to dwa małe jak dla krasnoludków.Na
    Całkowita ocena

    Hotel jest koszmarem mojego życia.Przy wyborze wycieczki sugerowalismy się standardem i zdjęciami. Opinie były skrajne więc pomyślałam sobie że dam mu szansę. Przylecielismy na miejsce i pierwsze co dostaliśmy pokój w którym przeżyłam ciężki szok. Wystające kable, syf, brud, odpadajace ściany, smród, grzyb, wilgoć, ruszajaca się toaleta, łóżko zamiast jedno duże to dwa małe jak dla krasnoludków.Na następny dzień poprosiliśmy o zmianę pokoju. Wydawał mi się nieco lepszy ale i tak nie przypominał nawet w połowie tego co pokazywano mi w biurze na zdjęciach Tam był też brud i grzyb plus w nocy po ścianie chodziły 5cm karaluchy, kapala nam woda z sufitu i ręczników nowych nie dostaliśmy przez dwa dni. Przez karaluchy nie mogłam spać bo ciągle zdawało mi się że jeden z nich po mnie chodzi. Na stołówce jedzenie codziennie takie samo z tym że jednego dnia brakowało mniej a drugiego więcej. Myślałam że zjem sobie lokalne owoce. Były tylko winogrona jabłka gruszki i cytrusy które wyglądały jakby ktoś je zerwał po drodze do hotelu. Obsługa cały czas się na mnie gapiła jakby chciała mnie zjeść a gdy tylko nie było przy mnie partnera zaczynały się głupie podteksty. Jak nigdy w życiu tam liczyłam tylko kiedy skończy się to piekło i wrócę do domu. Wisienka na torcie były linie lotnicze onurair. Nasz samolot nie wylądował w Gdańsku a przez mgle w Warszawie ja to wszystko rozumiem ale nie zapewniono nam ani wody ani posiłku ani informacji. Staliśmy w samolocie na środku lotniska przez godzinę bez dalszych informacji. Dopiero po kilku godzinach wsadzono nas w autokary i dowieziono do Gdańska. Nasza podróż zamiast 3-4 h trwała aż 14h! Napewno tego tak nie zostawimy. Jeśli nie dostaniemy rekonpesaty idziemy z coral travel do sądu. Sprawa zgłoszona rezydentowi a on z uśmiechem na twarzy mówi nam że zna problemy tego hotelu. Szok. Nasze wakacje to był dramat. Nie kupujcie tego hotelu bo to jedno wielkie oszustwo. Bodrum bay to hotel który powinni zamknąć a nie sprzedawać w biurach podróży.

    Zakwaterowanie 1,4/5

    Wyżywienie 1,0/5

    Okolica 2,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Beata Październik 2019

    Data pobytu: 5.10. - 12.10.2019

    Ocena 1,7/5
    Schody, schody i jeszcze schody. Winda, jedna, jedyna do restauracji i na plażę. Wyjazd z hotelu nocą a winda w nocy nie działa 200 stopni schodów z walizkami, porażka. Jedzenie beznadziejne, restauracja śmierdząca, do Bodrum z buta daleko. Pokój fatalny, zagrzybiona łazienka w której na skutek nie wiem czego śmierdzi z kanalizacji fuj. Współczucia dla osób starszych i rodzin z małymi dziećmi któr
    Całkowita ocena

    Schody, schody i jeszcze schody. Winda, jedna, jedyna do restauracji i na plażę. Wyjazd z hotelu nocą a winda w nocy nie działa 200 stopni schodów z walizkami, porażka. Jedzenie beznadziejne, restauracja śmierdząca, do Bodrum z buta daleko. Pokój fatalny, zagrzybiona łazienka w której na skutek nie wiem czego śmierdzi z kanalizacji fuj. Współczucia dla osób starszych i rodzin z małymi dziećmi które wybiorą ten hotel. Jest jeden plus w tym cały syfie ... przepiękne widoki .

    Zakwaterowanie 1,5/5

    Wyżywienie 1,0/5

    Okolica 3,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Ładuję

    Ładowanie położenia hotelu i opisu...

    Pogoda

    Aktualna pogoda

    • Temperatura 38 °C temperatura w nocy 24 °C

    • Temperatura wody 24 °C

    Prognoza pogody na następne dni

    • Jutro 41 °C temperatura w nocy 25 °C

    • Ndz 39 °C temperatura w nocy 27 °C

    • Pon 39 °C temperatura w nocy 26 °C

    • Wt 39 °C temperatura w nocy 26 °C

    Najlepsze miesiące na wakacje:

    • Najlepszy
    • Dobry
    • Niski sezon
    1. Styczeń
    2. Luty
    3. Marzec
    4. Kwiecień
    5. Maj
    6. Czerwiec
    7. Lipiec
    8. Sierpień
    9. Wrzesień
    10. Październik
    11. Listopad
    12. Grudzień