Opis hotelu

K

2*

R

Didim

K

brak

D

1994 r. Odnowiony w 2012 r.

P

Altinkum^2.

P

30 m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Parasole, leżaki - płatne. Brak ręczników plażowych. Przejście do plaży promenadą.

W

restauracja, 2 bary, winda, basen odkryty.

P

pokoje standardowe (6 dla niepełnosprawnych), pokoje rodzinne (2 pokoje połączone drzwiami); internet bezprzewodowy (bezpłatny), wanna lub prysznic, minibar (płatny), TV, balkon.

R

Bezpłatne: internet bezprzewodowy w lobby, siłownia, tenis stołowy. Płatne: sejf w recepcji, sauna, jacuzzi, bilard.

A

brodzik, animacje, krzesełka w restauracji.

W

All Inclusive (11:00-22:30) Posiłki: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Napoje zawarte: lokalne napoje bezalkoholowe. System nie zawiera: lokalnych i importowanych alkoholi, kawy po turecku, napoi serwowanych w butelkach, napoi energetycznych.

T

+90 256 / 813 71 07, 813 71 46  

A

2015.04.02, g. 13:25

Opinie o hotelu: Temple Class

2.9

Ocena klientów
na podstawie 2 dodanych opinii

Lokalizacja
5,0
Pokój
3,5
Posiłki
2,5
Basen
3,0
Czystość
2,5
Obsługa
1,0
  • 2.8
    sierpień 2019

    W porównaniu do innych hoteli tej samej klasy, ten wypadł wyjątkowo słabo

    Będąc świadomymi standardu hotelu, do którego zdecydowaliśmy się pojechać, nie jesteśmy w stanie wymienić jego wielu zalet. <br />Zacznijmy więc od rzeczy, przez które z pewnością nie polecimy nikomu wyjazdu do tego miejsca:<br />- 98% obsługi hotelu nie mówiła w języku angielskim;<br />- oferta all inclusive nie zawierała w sobie piwa, o czym nikt z nas nie został poinformowany, a decydując się na pobyt w tym hotelu, informacja na ten temat nie została nigdzie przez biuro podróży podana;<br />- „standard” łazienki znajdującej się w pokoju poniżej jakiekolwiek krytyki!;<br />- wszechobecne koty przechadzające się po restauracji hotelowej zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej; <br />- na zewnątrz ciagle unoszący się zapach kanalizacji;<br />- winda, z której rzadko można było skorzystać, ponieważ miała tendencje do psucia się średnio 5 razy dziennie;<br />- ciągły brak popielniczek, do tego stopnia, że obsługa zaczęła w ramach nich wydawać talerzyki od filiżanek;<br />- kelnerzy przechadzający się po sali w klapkach, koszulkach z krótkim rękawem;<br />- zero różnorodności w kwestii podawanych posiłków. Cały tydzień jedzenia dosłownie tych samych potraw, produktów;<br />- przez około połowę pobytu, dla gości, którzy wykupili opcję all inclusive brakowało alkoholu. Wieczne braki wszystkiego.<br />Czas teraz jednak na jakieś jego mocne strony:<br />- bliskość do morza;<br />- spore balkony;<br />- obiekt znajduje się w centrum miasta, w najbliższej okolicy liczne kluby, bary, sklepy, restauracje- dobra lokalizacja dla miłośników nocnego życia;<br />- ceny, w porównaniu do innych nadmorskich kurortów w Turcji, bardzo niskie. Wszystkie podawane w lirach tureckich.<br />Decydując się na pobyt w trzygwiazdkowym hotelu nie oczekiwaliśmy cudów, byliśmy w pełni świadomi na co i za jaką cenę się piszemy, ale to co tam ujrzeliśmy przekracza wszelkie wyobrażenia. Istna prowizorka!<br />Mając jednak porównanie z innymi hotelami tej samej klasy na terenie Turcji-bez wahania ODRADZAMY komukolwiek pobyt właśnie w tym obiekcie!!!<br /><br /><br />
    Będąc świadomymi standardu hotelu, do którego zdecydowaliśmy się pojechać, nie jesteśmy w stanie wymienić jego wielu zalet.
    Zacznijmy więc od rzeczy, przez które z pewnością nie polecimy nikomu wyjazdu do tego miejsca:
    - 98% obsługi hotelu nie mówiła w języku angielskim;
    - oferta all
    inclusive nie zawierała w sobie piwa, o czym nikt z nas nie został poinformowany, a decydując się na pobyt w tym hotelu, informacja na ten temat nie została nigdzie przez biuro podróży podana;
    - „standard” łazienki znajdującej się w pokoju poniżej jakiekolwiek krytyki!;
    - wszechobecne koty przechadzające się po restauracji hotelowej zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej;
    - na zewnątrz ciagle unoszący się zapach kanalizacji;
    - winda, z której rzadko można było skorzystać, ponieważ miała tendencje do psucia się średnio 5 razy dziennie;
    - ciągły brak popielniczek, do tego stopnia, że obsługa zaczęła w ramach nich wydawać talerzyki od filiżanek;
    - kelnerzy przechadzający się po sali w klapkach, koszulkach z krótkim rękawem;
    - zero różnorodności w kwestii podawanych posiłków. Cały tydzień jedzenia dosłownie tych samych potraw, produktów;
    - przez około połowę pobytu, dla gości, którzy wykupili opcję all inclusive brakowało alkoholu. Wieczne braki wszystkiego.
    Czas teraz jednak na jakieś jego mocne strony:
    - bliskość do morza;
    - spore balkony;
    - obiekt znajduje się w centrum miasta, w najbliższej okolicy liczne kluby, bary, sklepy, restauracje- dobra lokalizacja dla miłośników nocnego życia;
    - ceny, w porównaniu do innych nadmorskich kurortów w Turcji, bardzo niskie. Wszystkie podawane w lirach tureckich.
    Decydując się na pobyt w trzygwiazdkowym hotelu nie oczekiwaliśmy cudów, byliśmy w pełni świadomi na co i za jaką cenę się piszemy, ale to co tam ujrzeliśmy przekracza wszelkie wyobrażenia. Istna prowizorka!
    Mając jednak porównanie z innymi hotelami tej samej klasy na terenie Turcji-bez wahania ODRADZAMY komukolwiek pobyt właśnie w tym obiekcie!!!


  • 3.0
    lipiec 2019

    Może być ważne dla osób, które będą chciały skorzystać z opcji all inclusive

    Pobyt z żoną na przełomie lipca i sierpnia 2019 w opcji all inclusive. Pierwszego dnia okazało się, że w opcji tej nie ma bezpłatnego piwa. Pomimo interwencji i reklamacji niestety przez 2 tygodnie piwo się nie pojawiło. Co do pozostałych napojów i alkoholi to do śniadania można się napić herbaty, kawy rozpuszczalnej i wody. Napoje są wydawane w barze dopiero od godz. 10:30. (cola, fanta, sprite, woda gazowana i napoje owocowe). Alkohole w postaci wina białego i czerwonego, wódki, ginu i anyżkowej raki potrafiły się niejednokrotnie skończyć w czasie godzin pracy baru. Obsługa baru lekceważąca klienta, zajmująca się sobą i nie reagująca na prośby klientów i rezydentów. Generalnie udało mi się ustalić, że zarówno miejscowość Didim jak i hotel Temple Class przyjmowały do tej pory tylko gości tureckich (przynajmniej w większości) i być może z tego wynika problem. Posiłki zgodnie z podanym rozkładem jazdy. Na jakość nie narzekałem, dużo różnorodności warzyw i dań. Choć niektórym nie pasowało:) Pokoje sprzątane codziennie, aczkolwiek niezbyt dokładnie. Łazienka i balkon nie są sprzątane. Codziennie jest wymiana ręczników. Winda bardzo powolna, bez wentylacji, w czasie dwóch tygodni popsuła się 3 czy 4 razy. Podane w ofercie dwa baseny to przesada, gdyż jeden z nich to niewielki brodzik, który przez prawie dwa tygodnie nie był czyszczony i interwencja osób trzecich spowodowała, że oczyszczono go. Basen natomiast jest czyszczony codziennie z tego względu, iż woda nie jest na bieżąco filtrowana. Wieczorem obsługa "odkurzała" basen a rano sypali jakiś proszek do wody (zapach chloru). Największą zaletą jest bliskość do plaży (około 100m) i głównego deptaka Altinkum. Plaża wymarzona dla osób z dziećmi, gdyż woda od linii brzegowej jest bardzo długo płytka. Z drugiej strony nie liczcie na jakieś animacje dla dzieci w hotelu. Największym negatywem dla mnie jest brak rzetelnej informacji przed wyjazdem o braku piwa w opcji all (za kasę jest), kończący się w trakcie funkcjonowania baru alkohol i reakcja obsługi hotelu na to. Jeszcze jedno - podwieczorki wydawane o godz. 17:00. Pierwszego tygodnia pobytu do ciastek dodawane były tzw. pidy (takie tureckie pizze). Większość gości wówczas stanowili Turcy. Drugiego tygodnia goście się bardziej umiędzynarodowili i pidy już nie podawano. Ogólna ocena dla mnie 2,5 na 5
    Pobyt z żoną na przełomie lipca i sierpnia 2019 w opcji all inclusive. Pierwszego dnia okazało się, że w opcji tej nie ma bezpłatnego piwa. Pomimo interwencji i reklamacji niestety przez 2 tygodnie piwo się nie pojawiło. Co do pozostałych napojów i alkoholi to do śniadania można się napić herbaty, kawy
    rozpuszczalnej i wody. Napoje są wydawane w barze dopiero od godz. 10:30. (cola, fanta, sprite, woda gazowana i napoje owocowe). Alkohole w postaci wina białego i czerwonego, wódki, ginu i anyżkowej raki potrafiły się niejednokrotnie skończyć w czasie godzin pracy baru. Obsługa baru lekceważąca klienta, zajmująca się sobą i nie reagująca na prośby klientów i rezydentów. Generalnie udało mi się ustalić, że zarówno miejscowość Didim jak i hotel Temple Class przyjmowały do tej pory tylko gości tureckich (przynajmniej w większości) i być może z tego wynika problem. Posiłki zgodnie z podanym rozkładem jazdy. Na jakość nie narzekałem, dużo różnorodności warzyw i dań. Choć niektórym nie pasowało:) Pokoje sprzątane codziennie, aczkolwiek niezbyt dokładnie. Łazienka i balkon nie są sprzątane. Codziennie jest wymiana ręczników. Winda bardzo powolna, bez wentylacji, w czasie dwóch tygodni popsuła się 3 czy 4 razy. Podane w ofercie dwa baseny to przesada, gdyż jeden z nich to niewielki brodzik, który przez prawie dwa tygodnie nie był czyszczony i interwencja osób trzecich spowodowała, że oczyszczono go. Basen natomiast jest czyszczony codziennie z tego względu, iż woda nie jest na bieżąco filtrowana. Wieczorem obsługa "odkurzała" basen a rano sypali jakiś proszek do wody (zapach chloru). Największą zaletą jest bliskość do plaży (około 100m) i głównego deptaka Altinkum. Plaża wymarzona dla osób z dziećmi, gdyż woda od linii brzegowej jest bardzo długo płytka. Z drugiej strony nie liczcie na jakieś animacje dla dzieci w hotelu. Największym negatywem dla mnie jest brak rzetelnej informacji przed wyjazdem o braku piwa w opcji all (za kasę jest), kończący się w trakcie funkcjonowania baru alkohol i reakcja obsługi hotelu na to. Jeszcze jedno - podwieczorki wydawane o godz. 17:00. Pierwszego tygodnia pobytu do ciastek dodawane były tzw. pidy (takie tureckie pizze). Większość gości wówczas stanowili Turcy. Drugiego tygodnia goście się bardziej umiędzynarodowili i pidy już nie podawano. Ogólna ocena dla mnie 2,5 na 5
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Hotel w ofertach organizatorów

Aktualnie nie posiadamy ofert do wybranego hotelu