Lokalizacja: Hotel położony jest bezpośrednio przy plaży w Belek. Centrum miasta, które oferuje liczne sklepy i lokale rozrywkowe, a także restauracje i bary, oddalone jest o około 4 km. Lotnisko w Antalyi oddalone jest o około 35 km.
Umeblowanie: W 8-kondygnacyjnym kompleksie znajduje się 571 lokali mieszkalnych. Udogodnienia zawierają lobby z recepcją, punkt WLAN/Internet (za opłatą), sejf hotelowy, bary, 2 restauracje, pokój telewizyjny, klub nocny, mini market, fryzjer i pralnię (za opłatą). Na zewnątrz znajduje się rozległy krajobraz basenów i park wodny z tarasem słonecznym i basenem/barem z przekąskami. Przy basenach i na hotelowej plaży dostępne są leżaki i parasole.
Zakwaterowanie: Komfortowo urządzone pokoje standardowe posiadają łazienkę/toaletę, suszarkę do włosów, klimatyzację/ogrzewanie, telefon, telewizję satelitarną, sejf do wynajęcia, balkon i widok na ogród. Opcjonalnie można je zarezerwować do pojedynczego wykorzystania. Wszystkie pokoje typu superior mają widok na morze. Pokoje rodzinne są bardziej przestronne i mają takie samo wyposażenie jak pokoje standardowe.
Posiłki: All Inclusive obejmuje śniadanie, lunch i kolację w formie bufetu, późne wstawanie, popołudniowe przekąski, kawę/herbatę i ciasto, lody oraz lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w reklamowanych godzinach. Na kolację wymagany jest odpowiedni strój.
Sport/rozrywka: Bezpłatnie: centrum fitness, koszykówka, siatkówka plażowa, tenis stołowy, łucznictwo i PlayStation. Sauna, łaźnia turecka, łaźnia parowa i jacuzzi. Codzienny program animacyjny i rozrywkowy. Za opłatą: golf, tenis, boisko do piłki nożnej, kręgle i bilard. Masaże i zabiegi w strefie spa i wellness. U lokalnych dostawców na plaży można zarezerwować różne sporty wodne.
Dzieci: Mini klub (4 - 12 lat), basen dla dzieci i park wodny.
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Zwraca się uwagę, że następujące linie lotnicze wymagają odprawy online, w przeciwnym razie zostaną poniesione dodatkowe koszty związane z odprawą na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express nie wcześniej niż 36 godzin i nie później niż 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings nie wcześniej niż 72 godziny i nie później niż 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly nie wcześniej niż 48 godzin i nie później niż 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: jeśli zajmują Państwo pokój dwuosobowy z kilkoma dodatkowymi łóżkami, powierzchnia użytkowa pokoju zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy, aby w miarę dostępności zarezerwować bezpośrednio pokój rodzinny składający się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Zakwaterowanie: Zakwaterowanie wyłącznie mężczyzn w pokoju jest niedozwolone.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- Ściany ochrony higienicznej
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
posiłki
- Wymagana wcześniejsza rezerwacja: przestrzeń coworkingowa
Pokój
- Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
usługi
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa
- Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.