Hotel Wasa

Alanya

hotel

lokalizacja

Alanya, 135 km od lotniska w Antalyi-AYT.

kategoria hotelu

kategoria lokalna hotelu

Data otwarcia

2005 r. Odnowiony w 2018 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia, basen odkryty.

rabaty i zniżki

1. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis

internet

- Wi-Fi w hotelu płatne

plaża

200 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą.Bezpłatne: parasole, leżaki, płatne: bar na plaży.

pokoje

Zlokalizowane są w 2 budynkach:
- 1 budynek główny (liczba pięter: 6, liczba wind: 1)
- 1 blok (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)

Typy pokoi:

- standard dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- standard B BLOCK dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- family dla max. 4 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

- restauracja główna, bar

All Inclusive
(10:00-22:00)

- śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe (piwo i wino)

aktywnie i animacyjnie

płatne

- masaż

dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel
Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.

Aktualizacja opisu

08.02.2024 16:05

usługi dostępne w hotelu

All Inclusive

Serwis plażowy

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 300 m
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak

Poniżej średniej (Na podstawie 7 opinii)

217. najwyższa ocena z 885 hoteli w Alanya

Klient chciał pozostać anonimowy

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.9. - 18.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Przeciętne zakwaterowanie, rozsądny przedział cenowy,

Horror i horror. Nigdy więcej hotelu.Śniadania zawsze takie same, obiad ryż-makaron. Drugi dzień makaron-ryż Trzeci dzień ryż-makaron itd. Chyba tego było dla nich za dużo, więc zaczęli dodawać do ryżu kaszę i kukurydzę/przecież nie jesteśmy świniami/.Dopiero piątego dnia, kiedy odkryli ziemniaki. To, co zostało na obiad, wykorzystano na obiad w inny sposób: tylko jabłka, gruszki i śliwki. Nic więcej. Jest dla mnie jasne, że nie będzie u nas kawioru stołowego, bażanta w winie itp., ale z takim jedzeniem się nie spotkałam, a w sumie odwiedziłam już 12 hoteli na Plaży Kleopatry w Alanyi i chodziło o coś innego wszędzie. W restauracjach na terenie miasta jedzenie było o wiele smaczniejsze i lepszej jakości, dlatego NIE POLECAM.

Nic wielkiego, obsługa nieprzyjemna, niechętna, bez zainteresowania klientami. Na recepcji wywieszona jest reklama hotelu, zawierająca jadalnię i wyżywienie, jednak reklama ta zupełnie nie odpowiada rzeczywistości. Jest to zatem oszukiwanie konsumenta.

Wspaniała plaża, wspaniała okolica, świetny dostęp do morza. Po prostu wspaniale. Polecam każdemu plażę Kleopatry, do której chodzę już od kilku lat.

Tomáš B.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.6. - 12.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Przestronny pokój, wszystko działało.

Proste, ale smaczne.

W ramach all inclusive napoje alkoholowe tylko piwo i wino.

Kleopatra oddalona jest o około 5 minut spacerem.

Klient chciał pozostać anonimowy

Przeciętne zakwaterowanie, rozsądny przedział cenowy,

Tomáš B.

Przestronny pokój, wszystko działało.

Proste, ale smaczne.

W ramach all inclusive napoje alkoholowe tylko piwo i wino.

Kleopatra oddalona jest o około 5 minut spacerem.

Agnieszka D.

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 14.4. - 22.4.2023 Oceniono: Kwiecień 2023 Opinia konkursowa

Pokój super

Jedzenie smaczne różnorodne. Natomiast all inclusive w bar to porażka. Do wyboru wino i piwo tylko

Bez problemu

Wspaniałą plaża czysta blisko

Izabella N.

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 11.6. - 18.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Czystość hotelu akceptowalna. Klimatyzacja działa dobrze (za darmo), ale winda czasami działa, a czasami nie. Personel był stosunkowo pomocny. Jeśli zgłosiliśmy problem, naprawili go, jeśli o coś zapytaliśmy, odpowiedzieli, ale poza tym nie było z ich strony uśmiechu ani dobrego słowa. Osobno trzeba było płacić za Wi-Fi, które po dziesiątej nadal było wyłączone, a i tak działało tylko w jakości użytkowej na niższym poziomie (lobby, jadalnia). Podczas tygodniowego pobytu dwukrotnie zmieniano pory posiłków, o czym informowano w windzie.

Poprosiliśmy o wyżywienie all inclusive, ale nawet przy najlepszych intencjach mogłem nazwać to tylko pełnym wyżywieniem. To było to samo jedzenie każdego dnia, jakość jest kiepska, wybór jest mały, smaki są okropne. Pracują na surowcach najgorszej jakości. Na przykład był jeden rodzaj chleba, wystawiony w półkilogramowych paczkach, z którego każdy mógł sobie kroić (!). Do każdego posiłku można było wybierać spośród tych samych trzech rodzajów. W ogóle nie ma wody butelkowanej, byliśmy w stanie napełnić się ze wspólnego dystrybutora wody. Powiedzieli, że jeśli chcemy mieć większą ilość wody, powinniśmy iść do Migros i kupić ją dla siebie. Najtańszymi syropami były napoje bezalkoholowe. Jeśli chodzi o napoje alkoholowe, było wino rzeczne i piwo (jednego rodzaju), za wszystko inne trzeba było płacić osobno, a po dziesiątej wieczorem nawet prosili o dopłaty do piwa i wina w hotelowym barze. Po południu wystawili ciastka, o tym samym smaku piasku, w trzech różnych kształtach.

Korzystanie z leżaków i parasoli na hotelowej plaży jest bezpłatne, ale nie są świadczone żadne inne usługi. Pomimo tego, co powiedział hotel, kiedy tam dotarliśmy, ani woda, ani napoje bezalkoholowe nie były darmowe na plaży. Nie ma w ogóle cateringu, po wszystko trzeba wracać do hotelu. Chociaż woleliśmy zjeść w jednej z restauracji w pobliżu plaży.

Plaża jest łatwo i szybko dostępna na piechotę. Plaża jest czysta i zadbana, woda krystalicznie czysta. Hotel znajduje się bliżej plaży Kleopatra, która ma małe kamyki, szybko się pogłębia i ma duże fale. Dla małych dzieci polecam raczej piaszczystą plażę po drugiej stronie półwyspu, która stopniowo się pogłębia i nie faluje, ale też jest czysta.