• Wymagany paszport ważny co najmniej 3 miesiące od daty planowanego opuszczenia Tunezji.
  • Wizy nie są wymagane dla pobytów do 90 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
  • UWAGA: Decyzją rządu tunezyjskiego od dnia 01.01.2024r. ulega zmianie wysokość podatku turystycznego w Tunezji. Wysokość podatku wynosi: • Hotele 2* oraz inne obiekty noclegowe - 4 TND doba/os. • Hotele 3* - 8 TND doba/os. • Hotele 4* i 5* - 12 TND doba/os. Z podatku zwolnione są osoby poniżej 12 roku życia. Opłatę należy uregulować podczas zameldowania w hotelu. Podatek naliczany jest za osobę, za każdą rozpoczętą dobę.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/tunezja/informacje-dla-podrozujacych

Hotel L'Atrium Yasmine Hammamet

Ocena: 4/5

Tunezja, Yasmine Hammamet, Yasmine Hammamet

od 2 154 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 164 603

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Golf Golf tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak

Opinie o hotelu

Ocena 2,6 / 5
Travelplanet

Poniżej średniej (Na podstawie 10 opinii)

Zakwaterowanie 2,7 / 5

Wyżywienie 2,9 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,6 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

7. najwyższa ocena z 31 hoteli w Yasmine Hammamet

Martina M.

Ocena 1,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 8.8. - 18.8.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

L'Atrium Yasmine Hammamet Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet

Totalne niezadowolenie od początku do końca naszych wakacji. Nigdy więcej tej lokalizacji i ani biura podróży. Złożyliśmy również reklamację na wyjazd, ale niestety nas nie przyjęli, pomimo dokumentacji zdjęciowej z naszej strony. Brud, karaluchy, bezużyteczna brudna plaża.

Totalne niezadowolenie od początku do końca naszych wakacji. Nigdy więcej tej lokalizacji i ani biura podróży. Złożyliśmy również reklamację na wyjazd, ale niestety nas nie przyjęli, pomimo dokumentacji zdjęciowej z naszej strony. Brud, karaluchy, bezużyteczna brudna plaża.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w pokoju połączonym z innym pokojem zamykanymi drzwiami. Drzwi w pokojach często nie dawały się otworzyć i ciężko je było zamknąć, trzaskanie było słychać nawet w nocy. Personel był chętny, ale tylko wtedy, gdy rozumiał, czego chcemy, co rzadko się zdarzało. Porozumiewaliśmy się rękami i nogami, ponieważ oni nie znali angielskiego. Kilka razy widzieliśmy karaluchy we wspólnych toaletach, często były obrzydliwie brudne. Sprzątanie pokoi przeprowadzono w taki sposób, że chociaż posprzątali cię rano, zabrali także ręczniki i wczesnym wieczorem przynieśli nowe. Jedyną dobrą rzeczą był basen, na którym spędziliśmy prawie cały czas ze względu na brudną plażę.

Wyżywienie
Jedzenie nie było złe, jednak było w czym wybierać i dania powtarzały się codziennie. Jadalnia była malutka, tworzyły się niekończące się kolejki, brakowało talerzy, które często były brudne, a także obrusów, które obsługa tylko odwracała na drugą stronę. Przez pierwsze dni nie mieliśmy problemów z jedzeniem, jednak pod koniec wakacji nie mogliśmy już jeść bez biegania do toalety.

Obsługa w hotelu
Personel był miły, ale komunikacja była problemem. Bar miał słaby wybór. Na wspomnienie baru na plaży chce nam się płakać, jeśli w ogóle można go nazwać barem. Przez pierwsze dni nawet drewniana chatka na zanieczyszczonej plaży nie działała. Po reklamacjach otworzyli go, bez możliwości siedzenia, do wyboru tylko rowery i woda.

Plaża
Największą katastrofą była plaża. Nadal mogliśmy sobie poradzić z obecnością glonów, ponieważ jest to część natury, ale przez 10 dni, gdy tam byliśmy, nikt nie próbował oczyścić plaży z glonów. Wszędzie były też śmieci, popiół, szkło i bałagan. Nie odważyliśmy się chodzić boso po plaży. Po kilku dniach, kiedy żałowaliśmy, że nie pojechaliśmy nad morze i mimo brudu próbowaliśmy cieszyć się wakacjami, przestaliśmy chodzić na plażę i korzystaliśmy tylko z hotelowego basenu, który dzięki Bogu był czysty. Tego samego nie można było powiedzieć o otoczeniu basenu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Mária M.

Ocena 0,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 4.8. - 15.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

L'Atrium Yasmine Hammamet Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet

Urlop w ogóle nie odpowiadał cenie, którą zapłaciliśmy. W tym hotelu nic nie działało poprawnie. Pracownicy hotelu słabo rozumieją angielski, wszystko muszą powtarzać kilka razy i szukać słów, które zrozumieją. Skład klienteli był w 90% lokalny iw 10% europejski. Zachowanie domowników było okropne, wszędzie się pchają i robią bałagan. Zupełnie nie nadaje się dla klientów z Europy, którzy są przyzwyczajeni do innego standardu.

Urlop w ogóle nie odpowiadał cenie, którą zapłaciliśmy. W tym hotelu nic nie działało poprawnie. Pracownicy hotelu słabo rozumieją angielski, wszystko muszą powtarzać kilka razy i szukać słów, które zrozumieją. Skład klienteli był w 90% lokalny iw 10% europejski. Zachowanie domowników było okropne, wszędzie się pchają i robią bałagan. Zupełnie nie nadaje się dla klientów z Europy, którzy są przyzwyczajeni do innego standardu.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Czystość pokoju była w porządku, ale w pokoju nie było lodówki. Poprosiliśmy o to następnego dnia u delegata, więc ostatecznie dali nam go trzy dni później. Elektroniczny zamek w drzwiach nie działał niezawodnie. Co jakiś czas pękał, trzeba było w niego cały czas uderzać, żeby latarki się zetknęły. Dwukrotnie musieliśmy doładować kartę w recepcji.

Wyżywienie
Dieta jest monotonna, zawsze taka sama, ale przede wszystkim brak. To samo dotyczyło talerzy, sztućców, kubków. Kiedy je przynieśli, była dosłownie bitwa. Miejscowi w ogóle nie stoją w kolejce, wyprzedzają się i strasznie marnują jedzenie. Musieliśmy stać w kolejce po jedzenie, a oni zbierali łatwopalne ilości i zostawiali niezjedzone, które potem trzeba było wyrzucać. Czekaliśmy pół godziny, podczas gdy oni robili smażony ryż na śniadanie. To samo z ekspresem do kawy, półgodzinna kolejka. Był tylko jeden ekspres do kawy, oczywiście za mało dla takiej liczby gości. Nie mieli czasu na sprzątanie stołów, obrusy były brudne.

Obsługa w hotelu
Bar był dość kiepski, kiepski wybór. Brak leżaków przy basenie, na ręczniki czekaliśmy 15 minut zanim zostały przyniesione. Organizacja ich pracy to tragedia. Grali tylko swoją domową muzykę arabską, z odrobiną muzyki europejskiej tu i tam. Grali muzykę bardzo głośno aż do północy. Wcześniej nie mieliśmy spokoju, bo pokój wychodził na basen.

Plaża
Najgorsza była plaża. Brudny, w ogóle go nie czyszczą. Pełno glonów i śmieci. To samo morze, pełne alg i roślin wodnych, a gdy były fale, które były prawie zawsze, także z odpowiednią ilością śmieci, plastików, mikrotenów. Przerażenie. Kiedy przyjechaliśmy, było ustawionych tylko 6 parasoli! Leżaki były połamane, uszkodzone. Ratownik powiedział, że powinniśmy iść wcześniej, jeśli chcemy leżak. Dwa razy wysłał nas na leżaki z innego hotelu, że było w porządku. Ale tak nie było, zwolnili nas. Więc tylko na piasku. Bar na plaży w ogóle nie działał. W połowie naszego pobytu zamierzali go po prostu pomalować! Teren wokół plaży był również brudny, nikt go nie sprzątał.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Filtruj opinie

Martina M.

Ocena 1,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 8.8. - 18.8.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

L'Atrium Yasmine Hammamet Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet

Totalne niezadowolenie od początku do końca naszych wakacji. Nigdy więcej tej lokalizacji i ani biura podróży. Złożyliśmy również reklamację na wyjazd, ale niestety nas nie przyjęli, pomimo dokumentacji zdjęciowej z naszej strony. Brud, karaluchy, bezużyteczna brudna plaża.

Totalne niezadowolenie od początku do końca naszych wakacji. Nigdy więcej tej lokalizacji i ani biura podróży. Złożyliśmy również reklamację na wyjazd, ale niestety nas nie przyjęli, pomimo dokumentacji zdjęciowej z naszej strony. Brud, karaluchy, bezużyteczna brudna plaża.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w pokoju połączonym z innym pokojem zamykanymi drzwiami. Drzwi w pokojach często nie dawały się otworzyć i ciężko je było zamknąć, trzaskanie było słychać nawet w nocy. Personel był chętny, ale tylko wtedy, gdy rozumiał, czego chcemy, co rzadko się zdarzało. Porozumiewaliśmy się rękami i nogami, ponieważ oni nie znali angielskiego. Kilka razy widzieliśmy karaluchy we wspólnych toaletach, często były obrzydliwie brudne. Sprzątanie pokoi przeprowadzono w taki sposób, że chociaż posprzątali cię rano, zabrali także ręczniki i wczesnym wieczorem przynieśli nowe. Jedyną dobrą rzeczą był basen, na którym spędziliśmy prawie cały czas ze względu na brudną plażę.

Wyżywienie
Jedzenie nie było złe, jednak było w czym wybierać i dania powtarzały się codziennie. Jadalnia była malutka, tworzyły się niekończące się kolejki, brakowało talerzy, które często były brudne, a także obrusów, które obsługa tylko odwracała na drugą stronę. Przez pierwsze dni nie mieliśmy problemów z jedzeniem, jednak pod koniec wakacji nie mogliśmy już jeść bez biegania do toalety.

Obsługa w hotelu
Personel był miły, ale komunikacja była problemem. Bar miał słaby wybór. Na wspomnienie baru na plaży chce nam się płakać, jeśli w ogóle można go nazwać barem. Przez pierwsze dni nawet drewniana chatka na zanieczyszczonej plaży nie działała. Po reklamacjach otworzyli go, bez możliwości siedzenia, do wyboru tylko rowery i woda.

Plaża
Największą katastrofą była plaża. Nadal mogliśmy sobie poradzić z obecnością glonów, ponieważ jest to część natury, ale przez 10 dni, gdy tam byliśmy, nikt nie próbował oczyścić plaży z glonów. Wszędzie były też śmieci, popiół, szkło i bałagan. Nie odważyliśmy się chodzić boso po plaży. Po kilku dniach, kiedy żałowaliśmy, że nie pojechaliśmy nad morze i mimo brudu próbowaliśmy cieszyć się wakacjami, przestaliśmy chodzić na plażę i korzystaliśmy tylko z hotelowego basenu, który dzięki Bogu był czysty. Tego samego nie można było powiedzieć o otoczeniu basenu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Mária M.

Ocena 0,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 4.8. - 15.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

L'Atrium Yasmine Hammamet Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet

Urlop w ogóle nie odpowiadał cenie, którą zapłaciliśmy. W tym hotelu nic nie działało poprawnie. Pracownicy hotelu słabo rozumieją angielski, wszystko muszą powtarzać kilka razy i szukać słów, które zrozumieją. Skład klienteli był w 90% lokalny iw 10% europejski. Zachowanie domowników było okropne, wszędzie się pchają i robią bałagan. Zupełnie nie nadaje się dla klientów z Europy, którzy są przyzwyczajeni do innego standardu.

Urlop w ogóle nie odpowiadał cenie, którą zapłaciliśmy. W tym hotelu nic nie działało poprawnie. Pracownicy hotelu słabo rozumieją angielski, wszystko muszą powtarzać kilka razy i szukać słów, które zrozumieją. Skład klienteli był w 90% lokalny iw 10% europejski. Zachowanie domowników było okropne, wszędzie się pchają i robią bałagan. Zupełnie nie nadaje się dla klientów z Europy, którzy są przyzwyczajeni do innego standardu.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Czystość pokoju była w porządku, ale w pokoju nie było lodówki. Poprosiliśmy o to następnego dnia u delegata, więc ostatecznie dali nam go trzy dni później. Elektroniczny zamek w drzwiach nie działał niezawodnie. Co jakiś czas pękał, trzeba było w niego cały czas uderzać, żeby latarki się zetknęły. Dwukrotnie musieliśmy doładować kartę w recepcji.

Wyżywienie
Dieta jest monotonna, zawsze taka sama, ale przede wszystkim brak. To samo dotyczyło talerzy, sztućców, kubków. Kiedy je przynieśli, była dosłownie bitwa. Miejscowi w ogóle nie stoją w kolejce, wyprzedzają się i strasznie marnują jedzenie. Musieliśmy stać w kolejce po jedzenie, a oni zbierali łatwopalne ilości i zostawiali niezjedzone, które potem trzeba było wyrzucać. Czekaliśmy pół godziny, podczas gdy oni robili smażony ryż na śniadanie. To samo z ekspresem do kawy, półgodzinna kolejka. Był tylko jeden ekspres do kawy, oczywiście za mało dla takiej liczby gości. Nie mieli czasu na sprzątanie stołów, obrusy były brudne.

Obsługa w hotelu
Bar był dość kiepski, kiepski wybór. Brak leżaków przy basenie, na ręczniki czekaliśmy 15 minut zanim zostały przyniesione. Organizacja ich pracy to tragedia. Grali tylko swoją domową muzykę arabską, z odrobiną muzyki europejskiej tu i tam. Grali muzykę bardzo głośno aż do północy. Wcześniej nie mieliśmy spokoju, bo pokój wychodził na basen.

Plaża
Najgorsza była plaża. Brudny, w ogóle go nie czyszczą. Pełno glonów i śmieci. To samo morze, pełne alg i roślin wodnych, a gdy były fale, które były prawie zawsze, także z odpowiednią ilością śmieci, plastików, mikrotenów. Przerażenie. Kiedy przyjechaliśmy, było ustawionych tylko 6 parasoli! Leżaki były połamane, uszkodzone. Ratownik powiedział, że powinniśmy iść wcześniej, jeśli chcemy leżak. Dwa razy wysłał nas na leżaki z innego hotelu, że było w porządku. Ale tak nie było, zwolnili nas. Więc tylko na piasku. Bar na plaży w ogóle nie działał. W połowie naszego pobytu zamierzali go po prostu pomalować! Teren wokół plaży był również brudny, nikt go nie sprzątał.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Edita T.

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 1.8. - 8.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

L'Atrium Yasmine Hammamet Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet

Wszędzie brud. W pokojach mrówki. Kiedy nie dajesz kelnerom pieniędzy, nawet cię nie zauważają. Trzeba prosić o wodę, to nie jest oczywistość, mimo że nie można pić woda.Plaża jest brudna,bar nie działał.Zasługują na 2 gwiazdki.

Wszędzie brud. W pokojach mrówki. Kiedy nie dajesz kelnerom pieniędzy, nawet cię nie zauważają. Trzeba prosić o wodę, to nie jest oczywistość, mimo że nie można pić woda.Plaża jest brudna,bar nie działał.Zasługują na 2 gwiazdki.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Brud, mrówki.

Wyżywienie
Słabe all inclusive.

Obsługa w hotelu
Bardzo słaba obsługa

Plaża
Plaża była bardzo brudna, podobnie jak morze. Wszystkie śmieci. Nieporządek. Przynajmniej woda była ciepła. Dwa razy woleliśmy być w basenie. Było czysto.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Janka T.

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 7.7. - 14.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

L'Atrium Yasmine Hammamet Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet

Wakacje były super, odpoczęliśmy, ale tylko na basenie, bo morze było okropne, a plaża też była nierówna. było po prostu ok, ale nic się nie działo.. nie było źle, ale powiedzieliśmy, że będziemy" t wrócić do tego hotelu ponownie. .

Wakacje były super, odpoczęliśmy, ale tylko na basenie, bo morze było okropne, a plaża też była nierówna. było po prostu ok, ale nic się nie działo.. nie było źle, ale powiedzieliśmy, że będziemy" t wrócić do tego hotelu ponownie. .

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Co do hotelu spodziewaliśmy się trochę więcej, nie było najgorzej, pokój był sprzątany codziennie, ale powiedziano nam, że w pokoju będzie minibarek.. nie było go.. brak wifi lub Telewizor w pokoju.Pierwsze wrażenie, gdy weszliśmy do pokoju, było umeblowane w socjalizmie.. Prysznic ledwo działał, mimo że przyjechali go naprawić, a nam dali zepsutą lodówkę w „minibarku”, którą musieliśmy sami napełnić.

Wyżywienie
Jedzenie było wyśmienite, na które czekaliśmy najbardziej każdego dnia, pełne melonów, mięsa, ryżu, ziemniaków, ciast, sera, zupy, ale każdy dostaje to, na co ma ochotę i je do syta.

Obsługa w hotelu
Niektórzy pracownicy byli chętni, inni nie, kelnerki w jadalni dowodziły, miłe, chętne, traktowali nas jak królów. Ale co z barem, na przykład, nie oczekuj mojito jak tutaj, bar był w zasadzie w połowie pusty

Plaża
Plaża była totalnym rozczarowaniem i fiaskiem.Wstręt,bałagan,brud.Chodziliśmy głównie nad morze i na plaże,ale ponieważ nie mogliśmy się doczekać pływania,to niestety się nie udało.Wszyscy znajomi polecili nam Tunezję bo ma wyjątkowo czystą i przejrzystą wodę, a zwłaszcza czystą plażę, ale to był czysty gnój.. Mam zdjęcia z morza i plaży, ale niestety nie mogę ich dodać do recenzji

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 20 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 22 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Sobota 21 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Niedziela 20 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Poniedziałek 21 °C temperatura w nocy 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować