Hotel Vic3 Bangkok

Opis hotelu

Opis hotelu wg Travelplanet.pl

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis organizatora turystyki znajduje się na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezy turystycznej po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

W

Nasze ceny są prawidłowe i obowiązujące w momencie rezerwacji. W porównaniu z innymi touroperatorami, dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania , ceny są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy cenę niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

C

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .

P

Ten znakomitej jakości hotel 3-gwiazdkowy położony jest w centrum Bangkoku, w pobliżu Pomnika Zwycięstwa. Oferuje on łatwy dojazd do lotnisk, w tym do międzynarodowego lotniska Suvarnabhumi.

Do centrum miasta jest około 8 km. Lotnisko jest oddalone o około 28 km (50 minut jazdy samochodem).

A

Hotel Vic3 Bangkok, 

No 89 Phahon Yothin Soi 3 Phaya Thai,

Bangkok 10400 Thailand

Tel: +66 2 618 9888 

Web: www.vic3bangkok.com   

W

Hotel wzniesiony został w roku 2011. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 162 pokoi. Na poszczególne piętra można się bezproblemowo dostać za pomocą windy bądź schodami. Na miejscu znajduje się szatnia, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Na terenie obiektu znajduje się również kiosk z prasą. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia.

P

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu king size. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Internet, telefon i telewizor należą do standardowego wyposażenia pokoi. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienka posiada prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

W

Istnieje możliwość wykupienia noclegu ze śniadaniem. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja.

O

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Hotel posiada basen i basen otwarty. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Gościom aktywnie spędzającym czas polecamy studio fitness (odpłatnie).

K

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard.

W

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.

W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 03:45 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.

Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

C

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

K

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

I

W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład: Emirates (EK), Qatar Airways (QR), Air France (AF), KLM (KL), Lufthansa (LH), Swiss (LX), Austrian Airlines (OS), Ukraine Airlines (PS), Aeroflot (SU), Air Mauritius (MK) cena zawiera bagaż podręczny 7-8 kg oraz bagaż rejestrowany min. 20 kg.

Aktualnie nie posiadamy ofert do wybranego hotelu