Lokalizacja: Hotel stwarza idealne warunki zarówno dla ludzi biznesu, jak i rodzin i jest położony w samym centrum Zatoki Świętego Pawła.
Umeblowanie: Przyjazny personel recepcji chętnie odpowie na wszelkie pytania. Udogodnienia w hotelu obejmują przechowalnię bagażu, kantor wymiany walut i automat z napojami. W domu dostępne jest WiFi (bezpłatne). W biurze informacji turystycznej Goście mogą uzyskać informacje na temat możliwości wycieczek. Obiekt posiada szereg udogodnień przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ogród oferuje dodatkową przestrzeń do wypoczynku i rekreacji na świeżym powietrzu. W hotelu znajduje się także biblioteka. Parking dla pojazdów gości znajduje się w garażu (za opłatą). Dodatkowe usługi obejmują wynajem samochodów, transfer, obsługę pokoju, budzenie, usługi pralnicze, pralnię na monety i prywatny autobus wahadłowy. Okolicę można zwiedzać także na rowerze, korzystając z wypożyczalni rowerów. Centrum biznesowe chętnie pomoże w sprawach biznesowych i oferuje faks. Wykłady, prezentacje lub spotkania mogą odbywać się w jednej z 8 sal konferencyjnych.
Zakwaterowanie: Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralnie sterowane ogrzewanie i wentylator. Większość pokoi dysponuje balkonem lub tarasem. Dostępny jest także sejf i minibar. Standardem jest także ekspres do kawy i herbaty. Dla dodatkowej wygody Gości dostępny jest zestaw do prasowania. Dodatkowo na wyposażeniu jest telefon z bezpośrednim wyjściem, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych oraz WiFi (bezpłatne). W łazienkach dostępna jest suszarka do włosów. Produkty kosmetyczne zapewniają dodatkowy komfort w łazience. Można również zarezerwować pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich z łazienkami bez barier. W domu znajdują się pokoje rodzinne i dla palących.
Posiłki: Zaplecze gastronomiczne obejmuje 6 restauracji, kawiarnię i bar.Orzeźwiające napoje w barze na plaży zapewnią dobre samopoczucie. Hotel oferuje usługi cateringowe all-inclusive i all-inclusive z możliwością rezerwacji. Obfite śniadania w formie bufetu, obiady i kolacje są smaczne i urozmaicone. W razie potrzeby można również przygotować menu dla dzieci. Dodatkowo dostępne są specjalne posiłki i przekąski. Szczególną atrakcją jest pokaz gotowania. Lokal oferuje szeroką gamę napojów alkoholowych i bezalkoholowych.
Sport/rozrywka: Przestronny basen z 2 odkrytymi basenami zapewnia orzeźwienie i relaks. W chłodne dni można korzystać z krytego basenu. Dzieci mogą poszaleć w jednym z 2 brodzików. Orzeźwiające napoje w barze przy basenie i przyjemny relaks w jacuzzi wprawią wszystkich miłośników wody w najlepszy nastrój. Słoneczny taras zachęca do odpoczynku. Jeśli nie chcesz rezygnować ze sportu podczas podróży, obiekt oferuje siatkówkę. Hotelowy program sportów wodnych obejmuje windsurfing, kajakarstwo, snorkeling i aerobik w wodzie. Siłownia i joga to część oferty sportowo-rekreacyjnej hotelu. Obiekt oferuje różne opcje odnowy biologicznej, takie jak spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon kosmetyczny, zabiegi hydroterapii i zabiegi ajurwedyjskie. Goście młodsi i starsi mają okazję doświadczyć ciekawych programów rozrywkowych.
Udogodnienia, usługi, oferty rozrywkowe i sportowe w sezonie zimowym: W sezonie zimowym (zwykle od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub są dostępne jedynie dla ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary basenowe i plażowe), rozrywki na świeżym powietrzu oraz działalności sportowej (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są serwisowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, a zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. W okresie zimowym może także nastąpić ograniczenie oferty restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów, a także ograniczenie godzin obsługi, zamiast bufetu posiłki mogą być podawane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostają odwołane lub zostaną przeniesione do pomieszczeń zamkniętych. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub oferowane są tylko w czasie wakacji szkolnych. Jeżeli pomieszczenie jest wyposażone w klimatyzację, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.
podatek środowiskowy: Od czerwca 2016 roku Malta, Gozo i Comino wprowadziły podatek ekologiczny dla gości powyżej 18 roku życia. Jest to 0,50 EUR za osobę za noc, maksymalnie 5 EUR za pobyt. Opłatę należy uiścić bezpośrednio w hotelu przez gościa.
Wymagania wjazdowe dla Malty: Aby wjechać na Maltę, obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie) potrzebują dowodu osobistego, ważnego tymczasowego dowodu osobistego, paszportu lub paszportu tymczasowego. Dzieci do lat 12 mogą wejść również z
ważnym paszportem dziecięcym .
Dokumenty podróżne inne niż tymczasowy dowód osobisty nie mogą mieć ważności dłuższej niż rok.
Poszczególne linie lotnicze czasami odbiegają od przepisów rządowych i mają różne wymagania dotyczące dokumentów, które należy mieć przy sobie. W razie potrzeby przed podróżą sprawdź w linii lotniczej, czy akceptowane są nieważne dokumenty tożsamości.
Obywatele innych krajów powinni skontaktować się z odpowiednią ambasadą Malty w sprawie wymogów wjazdowych.
Źródło i dalsze informacje: Malta: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de) (stan na styczeń 2024 r.)
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
posiłki
- Wymagana wcześniejsza rezerwacja: salon kosmetyczny
Pokój
- Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa
- Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.