Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Hiszpanii

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Kody rezerwacji:
  • PMI8770C


Lokalizacja:
- Cala Ratjada
- bezpośrednio przy publicznej piaszczystej plaży
- Sklepy ok. 700 m, centrum miasta Font de Sa Cala ok. 500 m, centrum miasta Cala Ratjada 5 km
- Przystanek autobusowy ok. 200 m
- Lotnisko PMI ok. 70 km

Umeblowanie:
- Jeden budynek, 9 pięter
- 224 pokoje
- Lobby, recepcja (24h), 4 windy, WiFi
- Restauracja
- Gotówka
- Basen, basen kryty (sezonowo i w zależności od pogody)
- Leżaki i parasole przy basenie (w zależności od pory roku i pogody)

Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu):
Pokój dwuosobowy (ok. 20 m2)
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon, minibar (w stosownych przypadkach za opłatą), sejf (za opłatą), WiFi
- Balkon lub taras
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: widok na morze, brzeg morza

Pokój dwuosobowy typu Superior z widokiem na morze (ok. 20 m2)
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów, szlafrok, kapcie
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon, minibar (w stosownych przypadkach za opłatą), sejf (za opłatą), WiFi, ekspres Nespresso
- Balkon lub taras
- Widok na morze

Pokój dwuosobowy Superior Seafront (ok. 20 m2)
- Te same funkcje, co pokój dwuosobowy typu Superior z widokiem na morze
- Wybrzeże

Pokój dwuosobowy Club MB (ok. 20 m2)
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów, szlafrok, kapcie
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon, minibar (w stosownych przypadkach za opłatą), sejf (za opłatą), WiFi
- Balkon lub taras
- Widok na morze
- Dodatkowe korzyści z My Favourite Club, takie jak dostęp do ekskluzywnych obszarów My Favourite Club
Pokój dwuosobowy Superior My Favourite Club BK/T (ok. 20 m2)
- Takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe Club

Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoju. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.

Posiłki (dostępne w zależności od sezonu):
Bez wyżywienia, śniadanie, obiadokolacja, all inclusive

Częściowe wyżywienie:
- Śniadania i kolacje w formie bufetu

All inclusive:
- Śniadanie w formie bufetu, lunch i kolacja
- Przekąski w ciągu dnia
- Minibar jest uzupełniany codziennie
- Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są wliczone w cenę w barach otwartych w podanych godzinach
- Za opłatą: napoje importowane, świeżo wyciskane soki owocowe
Kodeks ubioru:
- Wymagany jest odpowiedni ubiór podczas posiłków

Sport/rozrywka (dostępne w zależności od sezonu):
- Tenis stołowy, rzutki, piłka nożna, siatkówka, sala fitness
- za opłatą: bilard
- Codzienna animacja
- Wieczorna rozrywka

Dobra kondycja:
- Spa, sauna, jacuzzi
- za opłatą: masaże

Różnorodny:
- Zameldowanie od: 14:00
- Wymeldowanie do: 12:00
- Hotel dla dorosłych od 16 lat

Kategoria kraju:
4 gwiazdki

Warunki wynajmu samochodu PMI:
- Właściciel: Rekord przejdź przez Sidetours
- Wypożyczony samochód: Wypożyczony samochód kategorii B (FIAT 500 lub podobny / 3-drzwiowy). Uwaga: na każdą rezerwację wliczony jest tylko jeden wypożyczony samochód.
- Kilometry w cenie: nieograniczone.
- Ubezpieczenie: W pełni kompleksowe ubezpieczenie bez udziału własnego. Ubezpieczenie nie obejmuje mandatów drogowych, ich przetwarzania, utraty lub złamania kluczyków do samochodu, błędów przy tankowaniu, utraty dokumentów pojazdu, utraty tablicy rejestracyjnej, uszkodzeń podwozia, uszkodzeń sprzęgła, uszkodzeń silnika, uszkodzeń związanych z czyszczeniem, uszkodzeń wyposażenia specjalnego, uszkodzenia innego wyposażenia, uszkodzenia tapicerki, kradzieży kluczyków w pojeździe, szkody spowodowanej siłą wyższą lub w okolicznościach, gdy strata lub szkoda powstała na skutek naruszenia lub naruszenia obowiązków i warunków.
- Depozyt: Depozyt wyłącznie kartą kredytową.
- Przepisy dotyczące paliwa: Samochód jest przekazywany klientowi z pełnym bakiem (samochód elektryczny w pełni naładowany) i musi zostać zwrócony również z pełnym zbiornikiem lub w pełni naładowany, w przeciwnym razie różnica w zatankowaniu zbiornika i opłata manipulacyjna w wysokości 30,00 € zostanie wyliczona zostać obciążony. W tym celu Klient musi posiadać kartę kredytową (VISA lub MASTERCARD). Zwroty kosztów za niewykorzystane paliwo nie są możliwe.
- Minimalny wiek 19 lat i posiadanie prawa jazdy od co najmniej 1 roku. W przypadku kierowców poniżej 21. roku życia pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości około 9,00 EUR dziennie (maks. 108,00 EUR). W przypadku kierowców w wieku od 21 do 24 lat pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości około 7,00 euro dziennie (maks. 84,00 euro). O ile podczas rezerwacji nie określono inaczej, pierwszy podróżny wymieniony na fakturze/potwierdzeniu zostanie zgłoszony jako główny kierowca wypożyczalni samochodów.
- Dodatkowy kierowca: około 8,00 € dziennie, maksymalnie 96,00 € za wynajem, zostanie naliczona opłata za dodatkowego kierowcę.
- Foteliki dziecięce: ok. 10,00 € za fotelik dziecięcy dziennie (min. 20,00 €, maks. 120,00 € na okres wynajmu).
- Urządzenie nawigacyjne: GO PAD (7-calowy tablet Samsung + WiFi + GPS + Doświadczenia) ok. 9,00 € dziennie (maks. 110,00 €). W przypadku utraty lub uszkodzenia zostanie naliczona opłata za wymianę w wysokości około 280,00 EUR.

Możliwość przejścia na wyższą kategorię w zależności od dostępności. Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres: service@ferien-touristik.de

Obowiązuje taryfa 24-godzinna. W przypadku zwrotu wypożyczonego samochodu w godzinach późniejszych niż czas wynajmu, należy na miejscu uiścić opłatę w wysokości ceny dziennej. W przypadku wcześniejszego zwrotu wypożyczonego samochodu zwrot pieniędzy za niewykorzystane dni nie jest możliwy.

Podatek ekologiczny Baleary:
Parlament Balearów podjął decyzję w sprawie podatku ekologicznego (Ecotasa) na rzecz zrównoważonej turystyki dla przyjazdów (w przedsiębiorstwach turystycznych):
ok. 4 euro za osobę/dzień (plus VAT) dla wszystkich hoteli 4,5-gwiazdkowych i 5-gwiazdkowych (kategoria krajowa)
ok. 3 euro za osobę/dzień (plus VAT) dla wszystkich hoteli 3,5- i 4-gwiazdkowych (kategoria krajowa)
ok. 2 euro za osobę/dzień (plus VAT) dla wszystkich hoteli 1-3 gwiazdkowych (kategoria krajowa)

ok. 4 euro za osobę/dzień (plus VAT) za wszystkie apartamenty 4-gwiazdkowe i 4,5-gwiazdkowe (kategoria krajowa)
ok. 3 euro za osobę/dzień (plus VAT) za wszystkie apartamenty 3,5-gwiazdkowe (kategoria krajowa)
ok. 2 euro za osobę/dzień (plus VAT) za wszystkie apartamenty 1-3 gwiazdkowe, hotele typu Finca i country (kategoria krajowa)

Poza sezonem od 1 listopada. - 30.04. podatek ekologiczny zostaje obniżony o 75%.

Dzieci do lat 16 są zwolnione z podatku ekologicznego. Podatek ekologiczny płatny jest bezpośrednio przez klienta na miejscu i nie jest wliczony w cenę podróży.

Uwaga all inclusive na Balearach:
Proszę zwrócić uwagę na następujące informacje dla miast El Arenal, Playa de Palma, Can Pastilla, Magalluf i Torrenova na Majorce oraz San Antonio na Ibizie: Zgodnie z dekretem rządu Balearów napoje alkoholowe mogą być podawane wyłącznie osobom w ograniczonym zakresie w ramach pakietu wyżywienia all-inclusive. W cenę lunchu i kolacji wliczone są 3 napoje alkoholowe na osobę. Wszystkie inne napoje alkoholowe – także między posiłkami – podlegają opłacie. Ponadto zgodnie z dekretem zabrania się spożywania alkoholu na ulicach publicznych i na plaży.

Informacje ogólne:
Czas przyjazdu:
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczka dziecięce (nie obowiązują w hotelach dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie:
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, posiłkach na pokładzie i odprawie w zarezerwowanej linii lotniczej znajdziesz online pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformation
Jeżeli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek:
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.

Loty nocne:
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59 następnego dnia, zarezerwowany pokój otrzymasz natychmiast.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być dostępne jedynie w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zależności od obłożenia hotelu i pogody warunki. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.

Język:
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Transfer lokalny / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania.

Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu.
Jeżeli zarezerwowali Państwo wycieczkę bez transferu i przybędą do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa zachowała ważność.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a za transport podczas transferu naliczane są koszty.



Specjalne środki higieny
Ogólnie
  • zasady odległości
  • Ściany ochrony higienicznej
  • dozownik środka dezynfekującego
  • Wymagania dotyczące maski
  • Wzmocnione środki czyszczące
  • Kontrole stanu zdrowia personelu
  • Szkolenia z higieny dla personelu
  • Dodatkowe środki higieny w gastronomii
  • Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
  • Szkolenie z higieny rąk dla personelu
  • sprzęt ochronny dla personelu
  • Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
  • Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
  • Zaplecze odnowy biologicznej z prywatną strefą
posiłki
  • Ograniczone opcje w formie bufetu
  • Cyfrowe menu (telefon komórkowy)
Pokój
  • Bezkontaktowa obsługa pokoju
  • zestaw higieniczny
  • Zwiększone sprzątanie pokoju
  • Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
usługi
  • Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
  • Maseczki ochronne dla gości
  • Płatność zbliżeniowa
  • Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
  • Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
  • Sprzęt ochronny dla gości

Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Buchungscodes:
  • PMI8770C


Lage:
- Cala Ratjada
- direkt am öffentlichen Sandstrand
- Einkaufsmöglichkeiten ca. 700 m , Ortszentrum Font de Sa Cala ca. 500 m, Stadtzentrum Cala Ratjada 5 km
- Bushaltestelle ca. 200 m
- Flughafen PMI ca. 70 km

Ausstattung:
- Ein Gebäude, 9 Stockwerke
- 224 Zimmer
- Lobby, Rezeption (24h), 4 Aufzüge, WLAN
- Restaurant 
- Bar
- Swimmingpool, Hallenbad (saisonal und wetterabhängig)
- Liegen und Sonnenschirme am Pool (saisonal und wetterabhängig)

Unterbringung (je nach Saison verfügbar):
Doppelzimmer (ca. 20 qm)
- Bad oder Dusche/WC, Föhn
- Sat-TV, Klimaanlage (individuell regulierbar), Telefon, Minibar (ggf. gegen Gebühr), Safe (gegen Gebühr), WLAN
- Balkon oder Terrasse
- Gegen Aufpreis buchbar: Meerblick, Seafront

DZ Superior Meerblick (ca. 20 qm)
- Bad oder Dusche/WC, Föhn, Bademantel, Slipper
- Sat-TV, Klimaanlage (individuell regulierbar), Telefon, Minibar (ggf. gegen Gebühr), Safe (gegen Gebühr), WLAN, Nespressomaschine
- Balkon oder Terrasse 
- Meerblick

DZ Superior Seafront (ca. 20 qm)
- Gleiche Ausstattung wie die DZ Superior Meerblick
- Seafront

Doppelzimmer Club MB (ca. 20 qm)
- Bad oder Dusche/WC, Föhn, Bademantel, Slipper
- Sat-TV, Klimaanlage (individuell regulierbar), Telefon, Minibar (ggf. gegen Gebühr), Safe (gegen Gebühr), WLAN
- Balkon oder Terrasse
- Meerblick
- Zusätzliche My Favorite Club Vorteile wie Zugang zu exklusiven My Favorite Club Bereichen
DZ Superior My Favorite Club BK/T (ca. 20 qm)
- Gleiche Ausstattung wie die Doppelzimmer Club

Alle Economy Zimmer entsprechen in der Regel der preisgünstigsten Zimmerkategorie. Lage, Größe und Ausstattung können von den Standardzimmern abweichen. Sollte Ihr Hotel über Haupt- und Nebengebäude verfügen, kann die Unterbringung sowohl im Haupthaus als auch im Nebengebäude erfolgen. Leider können wir keine Wünsche bezüglich Ausstattung und Lage entgegennehmen. Die Einteilung obliegt ausschließlich dem Hotelier vor Ort.

Verpflegung (je nach Saison verfügbar):
Ohne Verpflegung, Frühstück, Halbpension, All inklusive

Halbpension:
- Frühstück und Abendessen in Buffetform

All inklusive:
- Frühstück, Mittagessen und Abendessen in Buffetform
- Tagsüber Snacks
- Die Minibar wird täglich befüllt
- Lokale alkoholische und alkoholfreie Getränke sind zu den ausgeschriebenen Zeiten an den jeweils geöffneten Bars inklusive
- Gegen Gebühr: Importierte Getränke, frisch gepresste Fruchtsäfte
Kleiderordnung:
- Um angemessene Kleidung zu den Mahlzeiten wird gebeten

Sport / Unterhaltung (je nach Saison verfügbar):
- Tischtennis, Dart, Fußball, Volleyball, Fitnessraum
- gegen Gebühr: Billard
- Tagesanimation
- Abendunterhaltung

Wellness:
- Spa, Sauna, Jacuzzi
- gegen Gebühr: Massagen

Sonstiges:
- Check-in ab: 14:00 Uhr
- Check-out bis: 12:00 Uhr
- Erwachsenenhotel ab 16 Jahre

Landeskategorie:
4 Sterne

Mietwagenkonditionen PMI:
- Vermieter: Record go via Sidetours
- Mietwagen: Mietwagenkategorie B (FIAT 500 o.ä. / 3-türer). Bitte beachten Sie, dass pro Buchung nur ein Mietwagen enthalten ist.
- Kilometer Inklusive: Unbegrenzt.
- Versicherungen: Vollkaskoversicherung ohne Selbstbeteiligung. Es besteht kein Versicherungsschutz gegen Strafzettel, nicht deren Bearbeitung, Verlust oder Bruch der Autoschlüssel, Fehler beim Betanken, Verlust der Fahrzeugpapiere, Verlust des Nummernschildes, Schäden am Fahrwerk, Beschädigung der Kupplung, Motorschäden, Reinigungsschäden, Schäden an Sonderausstattungen, Schäden an weitere Ausrüstung, Polsterschäden, Diebstahl mit Schlüssel im Fahrzeug, Schäden durch höhere Gewalt oder bei Umständen, in denen der Verlust oder Schaden durch einen Verstoß oder eine Verletzung der Pflichten und Bedingungen verursacht wurde. 
- Kaution: Hinterlegung nur mit der Kreditkarte.
- Tankregelung: Der Wagen wird den Kunden vollgetankt (Elektroauto vollgeladen) übergeben und muss auch wieder vollgetankt bzw. vollgeladen zurückgegeben werden, ansonsten wird die Differenz der Tankfüllung und eine Bearbeitungsgebühr in Höhe von 30,00 € berechnet. Um dies durchführen zu können, ist es notwendig seitens des Kunden eine Kreditkarte (VISA oder MASTERCARD) zu hinterlegen. Rückerstattungen für nicht genutzten Kraftstoff sind nicht möglich.
- Mindestalter 19 Jahre und mind. 1-jähriger Besitz des Führerscheins. Für Fahrer unter 21 Jahren ist ein Zuschlag von ca. 9,00 € pro Tag (max. 108,00 €) fällig. Für Fahrer von 21 bis 24 Jahren ist ein Zuschlag von ca. 7,00 € pro Tag (max. 84,00 €) fällig. Soweit nichts anderes bei Buchung angegeben wird, wird der erste in der Rechnung/Bestätigung aufgeführte Reisende als Hauptfahrer der Mietwagenfirma gemeldet.
- Zusatzfahrer: Pro Zusatzfahrer werden ca. 8,00 € pro Tag, max. 96,00 € pro Anmietung berechnet.
- Kindersitze: Pro Kindersitz ca. 10,00 € pro Tag (min. 20,00€, max. 120,00 € pro Mietperiode).
- Navigationsgerät: GO PAD (7“ Samsung Tablet + WiFi + GPS + Experiences) ca. 9,00 € pro Tag (max. 110,00 €). Bei Verlust oder Beschädigung entsteht eine Ersatzgebühr von ca. 280,00 €.

Upgrade auf eine höhere Kategorie nach Verfügbarkeit möglich. Bitte wenden Sie sich per E-Mail an: service@ferien-touristik.de

Es gilt ein 24 Std. Tarif. Falls die Rückgabe des Mietwagens zu einer späteren Tageszeit erfolgt als die Anmietung,  ist vor Ort eine Gebühr in Höhe des Tagespreises zu entrichten. Bei frühzeitiger Rückgabe des Mietwagens, ist eine Rückerstattung der nicht genutzten Tage nicht möglich. 

Ökosteuer Balearen:
Das Parlament der Balearen hat für Ankünfte (in touristischen Betrieben) eine Ökosteuer (Ecotasa) für Nachhaltigen Tourismus beschlossen:
ca. 4 Euro pro Person/Tag (zzgl. MwST) für alle 4,5-Sterne und 5-Sterne-Hotels (Landeskategorie)
ca. 3 Euro pro Person/Tag (zzgl. MwST) für alle 3,5-Sterne und 4-Sterne-Hotels (Landeskategorie)
ca. 2 Euro pro Person/Tag (zzgl. MwST) für alle 1-3 Sterne-Hotels (Landeskategorie)

ca. 4 Euro pro Person/Tag (zzgl. MwST) für alle 4-Sterne und 4,5-Sterne-Appartments (Landeskategorie)
ca. 3 Euro pro Person/Tag (zzgl. MwST) für alle 3,5-Sterne-Appartments (Landeskategorie)
ca. 2 Euro pro Person/Tag (zzgl. MwST) für alle 1-3 Sterne-Appartments, Finca und Landhotels (Landeskategorie)

In der Nebensaison vom 01.11. - 30.04. reduziert sich die Ökosteuer um 75%.

Kinder unter 16 Jahren sind von der Ökosteuer befreit. Die Ökosteuer ist vom Kunden vor Ort direkt zu entrichten und nicht im Reisepreis enthalten.

All Inklusive Hinweis Balearen:
Bitte beachten Sie die folgende Information für die Orte El Arenal, Playa de Palma, Can Pastilla, Magalluf und Torrenova auf Mallorca sowie San Antonio auf Ibiza: Aufgrund eines Dekrets der Regierung der Balearen dürfen alkoholische Getränke innerhalb der All inklusive Verpflegung nur noch begrenzt ausgeschenkt werden. Drei alkoholische Getränke sind pro Gast jeweils zum Mittag- und Abendessen inklusive. Alle weiteren alkoholischen Getränke – auch zwischen den Mahlzeiten – sind kostenpflichtig. Zudem ist es nach dem Dekret verboten, Alkohol auf öffentlichen Straßen, sowie am Strand zu konsumieren.

Allgemeine Hinweise:
Ankunftszeit:
Bitte achten Sie auf die Öffnungszeiten der Rezeption. Sollten Sie außerhalb der Rezeptionszeiten anreisen, informieren Sie bitte Ihr gebuchtes Hotel vor Ihrer Anreise.
Babybetten (gilt nicht in Erwachsenenhotels):
Babybett auf Anfrage und nach Verfügbarkeit. Eventuell erfolgt die Unterbringung im Bett der Eltern. Ggf. ist ein Aufpreis vor Ort zu zahlen.
Eingeschränkte Mobilität:
Aus unserer Sicht ist die Hotelanlage für Menschen mit eingeschränkter Mobilität nicht geeignet.
Fluginformationen:
Bitte informieren Sie sich über Gepäckbestimmungen, Bordverpflegung und Check-in Ihrer gebuchten Fluggesellschaft im Internet unter: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationen
Sollten Sie eine Flugreise gebucht haben, findet die Beförderung in der Economy – Klasse statt.
Mindestalter:
Bitte beachten Sie, dass mindestens ein Reiseteilnehmer der Buchung 18 Jahre alt sein muss.

Nachtflüge:
Bitte beachten Sie, dass die Hotelzimmer am Anreisetag landesüblich erst ab ca. 14 Uhr zur Verfügung stehen. Bei einer Ankunftszeit am Folgetag bis 3:59 Uhr morgens erhalten Sie sofort Ihr gebuchtes Zimmer.
Reise-, Sicherheits- und medizinische Hinweise:
Aktuelle Reise-, Sicherheits- sowie medizinische Hinweise für EU-Bürger erhalten Sie aufgrund unserer vorvertraglichen Informationspflichten vor Buchung übermittelt beziehungsweise von Ihrem Reisebüro ausgehändigt. Auf den Internetportalen werden Ihnen diese Informationen vor Buchung dargestellt.
Saisonale Einschränkungen:
Bitte beachten Sie, dass die angegebenen Hoteleinrichtungen, Verpflegungsleistungen, Außenanlagen und Aktivitäten von Mitte Oktober (15.10.) bis Ende Mai (31.05.) je nach Hotelauslastung und Witterungsbedingungen nur eingeschränkt oder gar nicht zur Verfügung stehen können. Einige Bereiche der Außenanlage sowie Sport- und Unterhaltungsmöglichkeiten können auch unabhängig von Auslastung und Wetter geschlossen sein bzw. zu diesem Zeitraum gestrichen werden.

Sprache:
Bitte beachten Sie, dass das Unterhaltungsprogramm, die Kinderbetreuung und das Fernsehprogramm nicht zwangsläufig in deutscher Sprache angeboten werden, solange nichts genaueres in unserer Hotelbeschreibung aufgeführt wird.
Transfer vor Ort / Sonder- bzw. Sportgepäck:
Bitte beachten Sie, dass Sie bei manchen Hotels an vorgeschriebenen Haltepunkten in der Nähe Ihres Hotels abgesetzt werden, anstelle Ihres/r individuellen Hotels/Unterkunft. Aufgrund der Lage einiger Hotels (z.B. in Fußgängerzonen) in diesen Orten, ist es eventuell nicht möglich, einen Tür-zu-Tür-Service zu bieten. In diesem Fall werden die Fahrer Sie an der nächstmöglichen Stelle zu Ihrer Unterkunft absetzen. Der Anbieter ist nicht für den Transport Ihres Gepäcks zur Unterkunft verantwortlich.

Wir möchten Sie höflich bitten, Ihre Transfer Agentur sowie Ihr gebuchtes Hotel zu informieren, sofern es während der Anreise zu Verzögerungen Ihres Fluges kommen sollte.
Wenn Sie eine Reise ohne Transfer gebucht haben und nach 18 Uhr in Ihrem gebuchten Hotel ankommen, dann informieren Sie bitte den Hotelier vor Ihrer Anreise, damit Ihre gebuchte Leistung gewährt bleibt.
Bitte beachten Sie, dass Sonder- und Sportgepäck vor Abreise bei uns angemeldet werden muss und Kosten für die Beförderung auf den Transfers anfallen.



Besondere Hygienemaßnahmen
Allgemein
  • Abstandsregeln
  • Hygiene-Schutzwände
  • Desinfektionsspender
  • Maskenpflicht
  • Verstärkte Reinigungsmaßnahmen
  • Gesundheitsprüfungen beim Personal
  • Hygiene-Training für Personal
  • Zusätzliche Hygienemaßnahmen in der Gastronomie
  • Zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen in der Gastronomie
  • Schulung für Handhygiene beim Personal
  • Schutzausrüstung für Personal
  • Zeitabstand zwischen Zimmerbuchungen
  • Verwendung handelsüblicher Desinfektionsmittel
  • Wellnesseinrichtungen mit privatem Bereich
Verpflegung
  • Eingeschränkte Buffetangebote
  • Digitale Speisekarte (Handy)
Zimmer
  • Kontaktloser Zimmerservice
  • Hygiene-Set
  • Verstärkte Zimmerreinigung
  • Keine berührungsintensive Ausstattung
Services
  • Kontaktloser Check-In/-Out
  • Schutzmasken für Gäste
  • Kontaktloses Bezahlen
  • Desinfektion von Plastikschlüsselkarten
  • Keine berührungsintensive Ausstattung in den öffentlichen Bereichen
  • Schutzausrüstung für Gäste

Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 4 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 80 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 20 opinii)

Ocena 4,5 / 5

Zakwaterowanie 4,6 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,4 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

148. najwyższa ocena z 2352 hoteli w Majorka

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.8. - 12.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

ROC Carolina Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Piękny hotel, cicha okolica

Piękny hotel, cicha okolica

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Martin L.

Ocena 4,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.5. - 9.5.2024 Oceniono: Maj 2024

ROC Carolina Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Ładny, nowoczesny hotel w spokojnej okolicy. Personel jest bardzo pomocny i miły. Jedzenie jest pyszne, zawsze jest w czym wybierać.

Ładny, nowoczesny hotel w spokojnej okolicy. Personel jest bardzo pomocny i miły. Jedzenie jest pyszne, zawsze jest w czym wybierać.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje czyste, wygodne.

Wyżywienie
Zróżnicowane i smaczne jedzenie. Jedzenie jest dostępne prawie przez cały dzień.

Plaża
Plaża niewielka, ale wystarczająca. Ukryty w zatoce, a więc prawie bez fal. Stopniowe wejście.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.8. - 12.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

ROC Carolina Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Piękny hotel, cicha okolica

Piękny hotel, cicha okolica

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Martin L.

Ocena 4,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.5. - 9.5.2024 Oceniono: Maj 2024

ROC Carolina Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Ładny, nowoczesny hotel w spokojnej okolicy. Personel jest bardzo pomocny i miły. Jedzenie jest pyszne, zawsze jest w czym wybierać.

Ładny, nowoczesny hotel w spokojnej okolicy. Personel jest bardzo pomocny i miły. Jedzenie jest pyszne, zawsze jest w czym wybierać.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje czyste, wygodne.

Wyżywienie
Zróżnicowane i smaczne jedzenie. Jedzenie jest dostępne prawie przez cały dzień.

Plaża
Plaża niewielka, ale wystarczająca. Ukryty w zatoce, a więc prawie bez fal. Stopniowe wejście.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Tomáš C.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.7. - 7.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

ROC Carolina Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Przyjemne wakacje, polecamy. :) Więcej szczegółów.

Przyjemne wakacje, polecamy. :) Więcej szczegółów.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Dostaliśmy piękny pokój, więc oceniamy z tego punktu widzenia, mieszkaliśmy na wyższym piętrze, rano przeżywaliśmy piękne wschody słońca i czekała na nas piękna sceneria z widokiem na zatokę. Wszystkie pokoje wychodzą na plażę, jedyną różnicą jest to, czy znajdujesz się powyżej szóstego piętra i czy nie widać drzew. Pokoje są wystarczająco duże, łóżka są dobrej jakości, klimatyzacja jest trochę słabsza, wszystko jest czyste i funkcjonalne.

Wyżywienie
Mieliśmy pakiet all inclusive. Jedzenie było urozmaicone, bardzo nam się podobało. Jedliśmy dużo sera i warzyw, dużo owoców morza, mieli jeszcze trochę ryb, więc byliśmy szczęśliwi. Na obiad mieli też kolacje tematyczne, które zmieniały się co noc (meksykańska, lokalna, owoce morza itp.). Alkohol - mieszane napoje słodkie, niezbyt wysokiej jakości (jeśli porównać ze standardem, do którego zwykle jesteś przyzwyczajony, ale tak jest chyba wszędzie), w każdym razie mieli tequilę Jose Cuervo, a my to lubimy. :) W przeciwnym razie piwo, wino, cava były dobre. :)

Obsługa w hotelu
Przyjazny personel, ciekawe programy wieczorne, świetna obsługa, w ciągu dnia były różne animacje bez przemocy - chodziliśmy też na bingo. :D Widok ze skybaru jest piękny, nie korzystaliśmy z wellness, mają też bilard, ping-ponga i kort tenisowy. Mniejszy basen, ale wystarczył. To nie jest usługa hotelowa, ale naprzeciwko jest wypożyczalnia samochodów w rozsądnych cenach, mieliśmy Fiata 500 za około 60 EUR.

Plaża
Na zdjęciach wygląda na to, że zapiera dech w piersiach i tak jest, nawet z balkonu masz niesamowite morze. Ale sama plaża nie jest już tak idealna, przynajmniej wejście do morza, jest dużo gruzu (drewno, trawa), ale taka jest natura. Jeśli przez nią przejdziesz, masz już piękne morze, niestety woda jest później trochę głębsza, ale znowu, jeśli jedziesz tam bez dzieci, ponieważ hotel jest TYLKO DLA OSÓB DOROSŁYCH, to powiedziałbym, że było ok. Piasek na plaży był codziennie rano grabiony, więc było dobrze. Plaża nie należy do hotelu, więc nie ma leżaków.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Lenka T.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.6. - 7.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

ROC Carolina Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Ogólnie byliśmy bardzo zadowoleni, byliśmy po prostu zaskoczeni drobnymi szczegółami

Ogólnie byliśmy bardzo zadowoleni, byliśmy po prostu zaskoczeni drobnymi szczegółami

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest czysty, ładnie wyposażony, doceniliśmy praktyczny prysznic, piękny widok na morze ze wszystkich pokoi

Wyżywienie
Byliśmy zaskoczeni, że z niepełnym wyżywieniem musieliśmy dodatkowo płacić za wodę na obiad, która była dostępna przez cały dzień Owoce morza, owoce, lody były doskonałe

Obsługa w hotelu
Recepcjonistki bardzo miłe, pomocne...tylko recepcja nie aktualizowała cen wynajmu aut, byłam też zaskoczona, że wypożyczalnia nie przywiozła samochodu do hotelu, tylko zawiozła nas do wypożyczalni oddalonej o 5 km

Plaża
Tuż obok hotelu, co jest bez zarzutu, obecność glonów, ale są one zarośnięte prawie wszędzie...

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Olha Mikriukova

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.10. - 27.10.2022 Oceniono: Listopad 2022

ROC Carolina Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Transfer z lotniska do hotelu był okropny, zepsuł wakacje. Transfer tam trwał 4 godziny (to 80 km), transfer z powrotem w ogóle nie dotarł i musieliśmy nagle rozwiązać drogę na lotnisko. Stres z naszej strony i kompletna nieodpowiedzialność biura podróży - brak delegata, brak informacji. Jak się dowiedzieliśmy, taka historia z przeniesieniem jest tam częsta i nikt nie reaguje. Musieliśmy szybko zamówić taksówkę.

Transfer z lotniska do hotelu był okropny, zepsuł wakacje. Transfer tam trwał 4 godziny (to 80 km), transfer z powrotem w ogóle nie dotarł i musieliśmy nagle rozwiązać drogę na lotnisko. Stres z naszej strony i kompletna nieodpowiedzialność biura podróży - brak delegata, brak informacji. Jak się dowiedzieliśmy, taka historia z przeniesieniem jest tam częsta i nikt nie reaguje. Musieliśmy szybko zamówić taksówkę.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 14 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 14 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Poniedziałek 13 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Wtorek 17 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Środa 18 °C temperatura w nocy 13 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować