Vlasta M.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.6. - 10.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025
Htop Molinos Park Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Dorada
Ponieważ zapłaciliśmy za wakacje całkiem sporo pieniędzy, chcieliśmy się nimi w pełni cieszyć. Pozytywne wspomnienia pozostają, a negatywne znikają, ALE. Biuro podróży wysyła wszystkie instrukcje po niemiecku???, trzeba samemu dokonać odprawy, w przeciwnym razie płaci się sporo więcej, a potem samemu nadać walizki w Pradze. Po przylocie na lotnisko na próżno szuka się kogoś, kto pokieruje do właściwego autobusu, nigdzie nie ma znaku CK, coś jakby delegat był pod znakiem MTS???. Autobus nie wysadza cię przed hotelem, ale na najbliższym przystanku. Wracając, trzeba było ponownie odprawić się online, ale walizki były już nadane przy stanowiskach!!! Przez cały czas żadnych informacji o podróżach, opcjach, tylko krótkie info w ojczystym języku. Na szczęście wszyscy znamy przynajmniej angielski, ale współczujemy tym, którzy go nie znają.
Ponieważ zapłaciliśmy za wakacje całkiem sporo pieniędzy, chcieliśmy się nimi w pełni cieszyć. Pozytywne wspomnienia pozostają, a negatywne znikają, ALE. Biuro podróży wysyła wszystkie instrukcje po niemiecku???, trzeba samemu dokonać odprawy, w przeciwnym razie płaci się sporo więcej, a potem samemu nadać walizki w Pradze. Po przylocie na lotnisko na próżno szuka się kogoś, kto pokieruje do właściwego autobusu, nigdzie nie ma znaku CK, coś jakby delegat był pod znakiem MTS???. Autobus nie wysadza cię przed hotelem, ale na najbliższym przystanku. Wracając, trzeba było ponownie odprawić się online, ale walizki były już nadane przy stanowiskach!!! Przez cały czas żadnych informacji o podróżach, opcjach, tylko krótkie info w ojczystym języku. Na szczęście wszyscy znamy przynajmniej angielski, ale współczujemy tym, którzy go nie znają.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie bardzo słabe, materace całkiem niezłe, metalowe, coś w rodzaju ram łóżek, bardziej jak w hostelu, ściany chyba z papieru, słychać było absolutnie wszystko od sąsiadów. Pokoje sprzątane są skrupulatnie i z wielką niechęcią (większość sprzątaczek odpowiada nawet na powitanie, ale zdarzają się takie, które nie reagują i nawet nie sprzątają). Hotel wyłącza klimatyzację od 7:30 do 10:00!!! Nikt nas o tym jednak wcześniej nie uprzedził, więc kiedy poszliśmy do recepcji zapytać, dlaczego klimatyzacja nie działa, pani z recepcji niechętnie odpowiedziała, że robią to wszędzie.
Wyżywienie
Jedzenie było bardzo smaczne, różnorodne, każdy zawsze znalazł to, czego szukał (miła obsługa). Dużym plusem jest klimatyzacja w restauracji. Niestety, w restauracji panuje niesamowity hałas ludzi i dzieci (nikt ich nie kontroluje), a podczas naszego pobytu odbywały się tam obozy szkoleniowe i to było rozczarowujące. Czasami nie było słychać osoby siedzącej przy stoliku. Wszyscy się wyprzedzają, popychają i nie szanują innych (oczywiście to nie agencja rezerwacyjna, tylko ludzie).
Obsługa w hotelu
Tak to mniej więcej działało. Mieli błędny znak informujący, co możemy zamówić na drinka, a co na śniadanie i popołudniową przekąskę w ramach oferty all inclusive. To było na życzenie. Nigdzie o tym nie wspomniano.
Plaża
Morze i plaże – byliśmy bardzo zadowoleni, spędziliśmy tam dużo czasu, spacerując i jeżdżąc na różne plaże w okolicy. Najbliższa jest około 300 metrów od hotelu, sporo ludzi i co najważniejsze, bez pryszniców.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)