Hotel La Jabega

Opis hotelu

Opis hotelu wg Travelplanet.pl

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis organizatora turystyki znajduje się na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezy turystycznej po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

W

Nasze ceny są prawidłowe i obowiązujące w momencie rezerwacji. W porównaniu z innymi touroperatorami, dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania , ceny są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy cenę niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

C

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .

P

Hotel La Jabega znajduje się w miejscowości Fuengirola. Hotel, od plaży dzieli jedynie promenada. W okolicy znajduje się wiele sklepów, restauracji oraz barów. Odległość do lotniska w Maladze to około 25 km.

W

Ten hotel apartamentowy został wzniesiony w 1975 roku. Goście mogą się w pełni odprężyć w jednym ze 133 apartamentów. W klimatyzowanym hotelu do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą i sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia.

P

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. W pokoju znajduje się sejf. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.

O

Obiekt oferuje szeroką gamę aktywności sportowych i zajęć w czasie wolnym. W czasie wolnym poza golfem i studiem fitness zapraszamy również do skorzystania z zabiegów masażu (za dodatkową opłatą). Hotel apartamentowy oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym program animacyjny, muzykę na żywo, dyskotekę i night-club.

W

Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja.

K

Akceptowanym środkiem płatniczym w hotelu jest Visa.

C

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

K

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

I

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*).

+ Ryanair (FR): 55x40x20 , 10 kg - przekazany do luku bagażowego ( od 15.01.2018, wyjątkiem rezerwacji z pierwszeństwem wejścia ) oraz mała torebka 35x20x20 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 265 – 400 PLN.

+ Wizz Air (W6): 55x40x23 , 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20kg, cena 200 – 450 PLN.

+ Norwegian (DY): 55x40x23 , 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 230 – 300 PLN.

+ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 300 PLN. + LOT (LT) / TAP (TP) / British Airways (BA) / Alitalia (AZ) / El Al (LY): 55x40x23 , 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 280 - 400 PLN. 

++ W przypadku czarterów (np. Small Planet (P7), Smart Wings (QS), Enter Air (E4) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.



*Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:

www.vcms.eu/upload/getbyid/104390/Dok1.pdf

Aktualnie nie posiadamy ofert do wybranego hotelu

ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY