• Wjazd możliwy na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
  • Nie ma szczególnych wymagań dotyczących szczepień​​​​​​.
  • UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.

Hotel Dennys Inn

Wellness:
- Spa
- Massagen

Dobry (Na podstawie 3 opinii)

163. najwyższa ocena z 903 hoteli w Zakynthos

Imola V.

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 14.9. - 21.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

András N.

Zarezerwowaliśmy to zakwaterowanie, ponieważ jest trochę dalej od Laganas, które słynie z nocnych imprez (około 6 km) i mieliśmy nadzieję dobrze odpocząć po pełnym wrażeń dniu, ale NIE! Nigdzie nie został ostrzeżony, że każdego wieczoru w hotelu będzie rozrywka muzyczna, która będzie trwała od 21:00 do 2:00 w nocy, WSZYSTKIE z wyjątkiem niedziel! wieczór. Nasz pokój był nad kuchnią, więc nie spaliśmy od 6 rano ze względu na poranne przygotowania. Przy 3 godzinach snu dziennie tydzień był dość marny pod względem odpoczynku. Po powrocie do domu ok. Po prostu spędziliśmy 3 dni w domu, bo nie mieliśmy już energii. Chociaż za tę cenę/tańszą na pewno znaleźlibyśmy lepsze/bardziej relaksujące miejsce. /Pleśń w lodówce była gęsta. Nie nadawał się do użytku (wynosiłoby to 5 euro dziennie...)/

W cenę wliczone było śniadanie, które było pyszne i obfite. Tylko śniadanie angielskie + ciasta, trochę owoców.

Klimatyzacja i lodówka są płatne. W lodówce pleśń była gęsta. Nie nadawał się do użytku (wyszłoby 5 euro dziennie...)

Plaża ok. To było 2 minuty spacerem od miejsca zakwaterowania. Plaża piaszczysta, powoli pogłębiająca się, może być idealna z dziećmi. Można spacerować wzdłuż wybrzeża do Laganas.

Imola V.

András N.

Éva H.

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 2.9. - 9.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Zakwaterowanie jest bardzo miłe i przyjemne.

Poprosiliśmy o śniadanie. Codziennie oferowali to samo. Wybór był bardzo, bardzo mały. 2 rodzaje jogurtów, 2 rodzaje konfitur, masło, jajecznica, hot dogi, cebula typu Debreczyn, melon pomarańczowy. Każdy dzień jest taki sam.

Dzień wcześniej po śniadaniu ogłosiliśmy, że wracamy do domu. przez trzy kwadranse dnia spakowaliśmy wszystko do samochodu i pojechaliśmy na zakupy. Po powrocie spotkała nas niemiła niespodzianka, gdyż sprzątaczka rozpakowała wszystkie nasze rzeczy. Zapytaliśmy, jak sobie to wyobrażasz, gdzie jest reszta naszych rzeczy? Buty, skórzane kurtki, papierowe pieniądze ze stołu, przybory toaletowe z łazienki itp. Uśmiecha się i mówi, że nie ma problemu, i zwraca nasze rzeczy z wózka do sprzątania. Odbywa się to w ten sposób, że każdą rzecz robimy osobno, pamiętając, czego jeszcze brakuje. To było oburzające, ponieważ nie oddaliśmy kluczy do wyjścia. Omówiliśmy to wszystko w recepcji, gdzie uprzejmie nas poinformowali, NIE MA PROBLEMU. Dla nich to nie problem, ale dla nas tak. Nie mówimy tu o groszach, mam wrażenie, że szanowna pani bez mrugnięcia okiem ukradłaby nam nasze prywatne rzeczy, łącznie z pieniędzmi.

Bardzo łatwo było zejść na plażę w około 5 minut. Woda jest czysta i przyjemna, plaża piaszczysta i czysta. Mnóstwo miejsc do składania jaj żółwi w rzędzie.