od 2 299 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Nasza ocena

Brak ocen 0,0/5
Travelplanet

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Opis hotelu

Numer hotelu: 235 840

OPIS

Hotel Virginia o podniesionym standardzie od 2020 roku funkcjonuje jako Virginia Family Resort 4* i tworzy jeden kompleks hotelowy z hotelem Virginia Family Suites 4*. 
Virginia Family Resort znajduje się na majestatycznej wyspie Rodos. Ośrodek położony jest w okolicy miejscowości Kalithea, zaledwie kilka metrów od słynnej plaży Kalami. Kultowe stare miasto Rodos i Faliraki jest tylko 10 km od hotelu. Ten rodzinny hotel, który zaczął funkcjonować kilka lat temu jako 3-gwiazdkowy hotel z 68 pokojami, po bardzo gruntownym remoncie w sezonie 2020 staje się nowym eksluzywnym obiektem.

POŁOŻENIE

Odległość od plaży - ok. 250 m
Odległość od Kalithea - ok. 1 km  
Odległość od miasta Rodos - 10 km
Odległość od portu - 8 km
Odległość od lotniska - 20 km
Przystanek autobusowy oddalony od hotelu 200 m

PLAŻA

Plaża Kalami niedaleko hotelu to bardzo znana piaszczysto-żwirowa plaża. Słynie ona z doskonałych barów, które organizują luksusowe przyjęcia. Bardzo często tę plażę odwiedzają celebryci.
Leżaki i parasole na plaży dodatkow płatne ok. 10 EURO za komplet. 

HOTEL UDOGODNIENIA

Ilość pokoi- 286, ilośc budynków z pokojami - 8, 
Do dyspozycji Gości - recepcja czynna w sezonie całą dobę, restauracja główna Dionysos, grecka restauracja Ambrosia, restauracja rybna Nemesis, lobby, bar przy basenie, sala telewizyjna, sala gier, 3 baseny zewnętrzne, 2 baseny dla dzieci, plac zabaw dla dzieci, mini market na terenie obiektu, boisko do piłki plażowej, duży ogród otaczający Resort, bezpłatne wi-fi w częściach wspólnych, wi-fi w pokojach dodatkowo płatne, sejf na recepcji, lekkie animacje dla dzieci i dorosłych (w wybrane dni). 
Check in od 14:00, check out do 12:00
Zwierzęta nie są akceptowane. 

POKOJE

Pokój dwuosobowy - pow ok. 25m kw. - pokój z balkonem lub tarasem, wyposażenie - telefon, telewizja, klimatyzacja (01.06-30.09 bezpłatna), sejf (dodatkowo płatny), Wi-Fi (dodatkowo płatne 6EUR/dzień, 25EUR/7 dni), lodówka. W łazience wanna lub prysznic. Suszarka do włosów do wypożyczenia na recepcji za depozytem 10EUR.
Maks. obłożenie - 3
Pokój Studio - pow ok. 30m kw. - pokój z balkonem lub tarasem, wyposażenie - telefon, telewizja, klimatyzacja (01.06-30.09 bezpłatna), sejf (dodatkowo płatny), Wi-Fi (dodatkowo płatne), lodówka. W łazience wanna lub prysznic. Suszarka do włosów do wypożyczenia na recepcji za depozytem 10EUR.
Maks. obłożenie - 5
POKÓJ PROMOCYJNY - standardowy pokój 2-osobowy w promocyjnej cenie, ilośc pokoi ograniczona.
Maksymalne obłożenie - 2+1
Pokój typu Suite - pow.ok. 41m2 -  salon, sypialnia z łóżkiem małżeńskim i dwoma pojedyńczymi łóżkami, wyposażenie - telefon, telewizja, klimatyzacja (01.06-30.09 bezpłatna), sejf (dodatkowo płatny), Wi-Fi (dodatkowo płatne), lodówka. W łazience wanna i WC. Suszarka do włosów do wypożyczenia na recepcji za depozytem 10EUR.
Maksymalne obłożenie: 2+2 lub 4 osoby dorosłe
Pokój typu Superior Suite - pow. ok. 41m2 - salon z rozkładaną sofą lub łóżkiem pojedyńczym, sypialnia z łóżkiem małżeńskim, wyposażenie - telefon, telewizja, klimatyzacja (01.06-30.09 bezpłatna), sejf (dodatkowo płatny), Wi-Fi (dodatkowo płatne), lodówka. W łazience wanna i WC. Suszarka do włosów do wypożyczenia na recepcji za depozytem 10EUR.
Maksymalne obłożenie: 2+3 lub 5 osób dorosłych
Wiek dziecka w hotelu do 12,99 lat.

WYŻYWIENIE

All inclusive
07.00-10.00 - śniadanie
12.30-14.00 - obiad
18.30-21.00 - kolacja
Posiłki w formie bufetu w głównej restauracji Dionysos.
11.00-16.00 - przekąski w snak barze w restauracji Ambrosia.
10.00-22.30 - napoje lokalne piwo, wino, soki, kawa, herbata 
18.00-22.30 - Lokalne alkohole mocne 
Importowane napoje alkoholowe i napoje butelkowane dodatkowo płatne.
Restauracja Ambrosia z kuchnia grecką - możliwość bezpłatnego skorzystania raz na pobyt.
Restauracja Nemesis - restauracja rybna - możliwość bezpłatnego skorzystania raz na pobyt.
Snack bar w restauracji Ambrosia oferuje późne śniadanie, przekąski w ciągu dnia, bufet sałatkowy, popołudniowa przerwa kawowa z deserami. 

DODATKOWO PŁATNE

Za dodatkową opłatą:
sejf w pokoju (15 EUR za 7 dni),
klimatyzacja poza głównym sezonem płatna 8 EUR za dzień (do 01.06 oraz po 30.09),
wi-fi w pokojach : 2h=2eur, 1dzień=6eur, 3dni=15eur, 7dni=25eur, 10dni=30eur, 14dni=35eur.
bilard (6eur/godz.),
tenis stołowy (3 EUR/dzień),
gry video (od 0,5 EUR do 2 EUR)
mini market

DODATKOWE INFORMACJE

*Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz ich formy, a także funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej, w tym atrakcji, retauracji, barów, mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które Organizator nie będzie miał wpływu.
** Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
*** Hotel zastrzega sobie prawo wymeldowania Klientów, którzy w sposób rażący naruszają zasady hotelu i ogólnie przyjęte dobre obyczaje.  
**** Od 2018 roku Rząd Grecji ustanowił opłatę klimatyczną w Grecji. Nowa ustawa będzie obejmować osoby podróżujące do Grecji w roku 2018, które zobowiązane będą do uiszczenia podatku na miejscu. W zależności od standardu i rodzaju zakwaterowania nowy podatek będzie kształtował w następującej wysokości - Hotele - Opłata za dzień/ za pokój - 1* i 2* - 0,50 , 3* - 1,50 , 4* - 3,00 , 5* - 4,00 . Apartamenty - Opłata za dzień/ za pokój - 1* i 2* - 0,25 , 3* - 0,50 , 4* - 1,00 .

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA ZWIĄZANE Z COVID-19

Virginia Family Resort
Po zniesieniu środków ograniczających z powodu pandemii COVID-19 i zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Turystyki i Światowej Organizacji Zdrowia, Zarząd  podjął decyzję o ponownym otwarciu Virginia Family Resort.
Naszym najwyższym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo naszych ukochanych Gości
Nasz zintegrowany plan ochrony zdrowia i bezpieczeństwa przewiduje specjalny protokół działania.
Protokół zdrowia obejmuje:
* Każdy członek personelu został poinformowany o higienie związanej z COVID-19, a także o protokołach związanych z zakresem ich odpowiedzialności.   
* Personel został poinformowany o konieczności pozostania w domu i zwrócenia się o pomoc medyczną, jeśli wykażą objawy choroby.   
* Ciągłe informowanie kierownika ds. zdrowia w obiekcie, aby ściśle przestrzegali wszystkich zasad powrotu do pracy.
* Prowadzony dziennik zdarzeń.
* Hotel musi prowadzić rejestr wszystkich członków personelu, a także wszystkich gości przebywających w hotelu - nazwisko, narodowość, datę przyjazdu i wyjazdu, dane kontaktowe itp.   
* Należy zwrócić uwagę na Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO) i poinformować wszystkich gości, że hotel przechowuje akta ze względu na ochronę zdrowia publicznego.   
* Recepcję / konsjerż   
* Szybkie procedury meldowania / wymeldowania.   
* Personel podejmie niezbędne środki higieny (mycie rąk), zachowa odległość co najmniej jednego metra od gości i będzie przestrzegał zasad higieny.   
 Na żądanie personel będzie zawsze chętny do:
a) informowania odwiedzających o polityce zakwaterowania i środkach, jakie podjęła, aby poradzić sobie z wszelkimi incydentami,
b)zapewnienia użytecznych informacji dla placówek służby zdrowia, szpitali publicznych i prywatnych, szpitali referencyjnych dla COVID-19, aptek itp. w okolicy oraz świadczenia środków ochrony osobistej
 Ekwipunek:
* Specjalne wyposażenie (zestaw medyczny) na wypadek wypadku.   
* Dozowniki środków dezynfekujących dostępne w recepcji oraz we wszystkich miejscach publicznych dla gości.
* Zintensyfikowane czyszczenie i dezynfekcja we wszystkich punktach styku o dużej objętości oraz w pokojach gościnnych. 
* Intensywniejsze czyszczenie i dezynfekcja kart dostępu - umieszczenie ich w specjalnym pojemniku do dezynfekcji.
* Intensywne czyszczenie i bardzo dobra wentylacja pomieszczenia w godzinach między pobytami   
* Wyposażenie  personelu (rękawiczki, maski, szlafrok, zamknięte buty)   
* Podczas wyjazdu będzie intensywne czyszczenie - dezynfekcja za pomocą odkurzacza parowego, a także całkowite usunięcie przedmiotów dekoracyjnych i wspólnych przedmiotów wielokrotnego użytku.
* Codzienne otwieranie drzwi i okien w celu naturalnej wentylacji przestrzeni i umieszczania indywidualnych płynów antyseptycznych w każdym pomieszczeniu lub urządzeniu.   
 Usługi żywieniowe:
- Odbiór posiłków zostanie dokonany przez określony personel i zawsze w rękawiczkach i masce.   
- Obsługa kuchenna będzie działała zgodnie z wymogami władz ds. zdrowia.   
- Personel niezwiązany z kuchnią nie będzie mógł wchodzić do kuchni, z wyjątkiem stanowiska kuchennego   
- Personel restauracji i barów powinien stosować środki higieny osobistej tak ściśle, jak to możliwe.   
- Odwiedzającym wchodzącym do tych obszarów należy przypomnieć, że powinni stosować środki dezynfekujące do rąk z antyseptykami, które powinny być obecne w okolicy.   
- Należy przestrzegać zwykłych procedur. Wszystkie naczynia i szklanki powinny być myte w zmywarce, nawet te, które nie były używane, ponieważ mogły mieć kontakt z gośćmi lub innymi osobami.   
- Sugeruje się, aby stoły mogły pomieścić maksymalnie 6 osób na każde 10 metrów kwadratowych. Oparcia siedzeń muszą znajdować się w odległości co najmniej jednego metra od siebie.   
 Czystość:
1. Czyszczenie i dezynfekcja  - nawet przy braku incydentów COVID-19 w ośrodku, proponuje się zwiększenie czystości w obszarze hotelu. Szczególną uwagę należy zwrócić na czystość i dezynfekcję miejsc publicznych, jako ogólny środek ostrożności podczas epidemii. Koncentrowanie się na często używanych powierzchniach, takich jak uchwyty gałek podnośnika, przełączniki itp. Urządzenie do czyszczenia musi postępować zgodnie z odpowiednimi instrukcjami. W miejscach publicznych tkaniny (zasłony, sofy) będą regularnie dezynfekowane przy użyciu środków do czyszczenia. W pokojach, gdy goście wychodzą, wszystkie tkaniny (dywany, zasłony, sofy), a także wszystkie powierzchnie (stolik nocny, łazienka) zostaną zdezynfekowane odkurzaczem parowym. W ramach naszego strategicznego planu działania podczas epidemii będzie wdrożony specjalny plan czyszczenia i dezynfekcji w przypadkach, w których przebywają pacjenci lub w miejscach, w których goście, u których zdiagnozowano COVID-19, zostali kilka dni po ich wyjeździe.
2. Monitorowanie chorych - personel sprzątający powinien poinformować administrację /recepcję o możliwości wystąpienia u pacjenta wirusa w przejętych przez siebie pokojach i dyskretnie zarządzać tymi informacjami.
Basen:
* Hotel dba o kontrolę poziomu chloru co 4 godziny w basenie.     
* Czyszczenie i dezynfekcja: Ściśle przestrzegane zasady czyszczenia instalacji wodnych zgodnie z instrukcjami Światowej Organizacji Zdrowia. 
* Przestrzeganie maksymalnej całkowitej liczby gości wchodzących do basenu w danym momencie; nie wolno przekraczać jednego pływaka na 2,5 poziomów wody.   
* Fotele basenowe muszą znajdować się w odległości około 2 m od siebie     
* Po opuszczeniu przez każdego gościa miejsc, stołów itp. zostaną one zdezynfekowane. 
* Przestrzeganie zasad zachowania protokołów i środków w celu zapewnienia zdrowia publicznego i walki z wirusem lub innymi infekcjami podczas korzystania z urządzeń klimatyzacyjnych.   
 Pomieszczenia publiczne:
* Zapewnienie właściwego dystansu    
 Centrum odnowy biologicznej / spa
* Spotkania odbędą się po skontaktowaniu się z gośćmi, a 24 godziny przed ich spotkaniem nastąpi ponowne badanie i potwierdzenie wszelkich objawów.   
* Spotkania będą zorganizowane w taki sposób, aby zachować dystans społeczny.   
* Instalacja dozowników we wszystkich częściach wspólnych (spa, kabiny spa, wspólne WC)   
* Zapewnione są maski.   
* Nasi goście są transportowani prawie bezpośrednio do pokoju zabiegowego
* Podczas zabiegu terapeuta i pacjent muszą nosić maskę ochronną a także używać rękawiczek jednorazowych.   
* Kabiny i wszelkie miejsca, w których gość może się kontaktować, są dezynfekowane natychmiast po zakończeniu zabiegu
* Czasopisma nie są wydawane.   
* Płatności dokonywane są wyłącznie kartą kredytową lub opłatą za pokój, aby uniknąć bliskiego kontaktu.   
* Każdy członek personelu ściśle przestrzega podstawowych środków ochrony przed COVID-19 oraz wytycznych EODY i Światowego Stowarzyszenia Spa: przestrzeganie zasad higieny, dystans fizyczny od gości i innych osób.
* Nasze ubrania są prane w 90 stopniach w profesjonalnych pralkach z normą ISO 9001: 2008.
 Szkolenie ogólne w zakresie informacji o epidemii i objawy choroby.
Jakie są objawy infekcji COVID-19?
Główne objawy choroby to: gorączka, suchy kaszel i biegunka. Niektóre mają ból gardła, bóle stawów / bóle mięśni i przekrwienie błony śluzowej nosa. Objawy są zwykle łagodne i około 80% pacjentów wraca do zdrowia bez potrzeby specjalnego leczenia.
Którzy pacjenci są najbardziej zagrożeni poważną chorobą?
Niektórzy pacjenci odczuwają duszność ( trudności w oddychaniu) i prawdopodobnie zapalenie płuc, które wymaga hospitalizacji. Osoby wysokiego ryzyka (np. Osoby starsze, pacjenci z sercem, osoby z cukrzycą, chorobami wątroby lub płuc) są bardziej narażone na ciężką chorobę.
Goście muszą nosić maskę, gdy:
Mają objawy infekcji dróg oddechowych (kaszel, kichanie, katar), aby zmniejszyć ryzyko przeniesienia na inne osoby.     W jaki sposób w hotelu określa się bliski kontakt z zakażonym COVID-19?
* Zakwaterowanie w tym samym pokoju z potwierdzonym przypadkiem COVID-19   
* Bezpośredni kontakt fizyczny z potwierdzonym przypadkiem COVID-19 (np. Uścisk dłoni)   
* Bezpośredni kontakt lub pozostanie w pomieszczeniu z potwierdzonym przypadkiem COVID-19 w odległości 2 metrów i przez okres 15 minut   
Zalecana jest dobra wentylacja we wszystkich obszarach hotelu, a także łatwy dostęp do bieżącej wody i mydła, aby zachować zgodność z zasadami higieny.
Pierwszą linią obrony przed infekcjami jest staranna higiena rąk. Zalecane jest częste mycie rąk mydłem i wodą.
Środki higieny, takie jak:
* Zakrywanie ust i nosa chusteczką podczas kaszlu lub kichania.   
* Unikanie kontaktu dłoni z ustami, nosem lub oczami, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się zarazków   
*  Unikanie bliskiego kontaktu (1-2 metry) z pacjentami z objawami wirusa.
Jeśli odwiedzający spełnia kryteria zdefiniowania przypadku COVID-19:
* Gorączka, suchy kaszel   
* Niektóre mają ból gardła, bóle stawów / bóle mięśni i przekrwienie błony śluzowej nosa.   
Kierownik hotelu, po otrzymaniu informacji o odpowiedzialnym planie działania, NATYCHMIAST komunikuje się z lekarzem covid-19 w celu uzyskania oświadczenia o podejrzewanym przypadku.
Jednocześnie musi skontaktować się ze szpitalem lub hotelowym urzędnikiem zdrowia. Zaleca się, aby pacjent pozostawał w swoim pokoju z zamkniętymi drzwiami do pokoju. U pacjenta z objawami infekcji dróg oddechowych (kaszel, kichanie, katar ) natychmiast podaje się prostą maskę chirurgiczną i tkanki.
Jeśli istnieje towarzysz pacjenta, który chce pozostać blisko niego, aby się nim opiekować (rodzina, żona, mąż), należy mu podać maskę chirurgiczną i zalecić umycie rąk za każdym razem, gdy się z nim kontaktuje.
Unikaj wchodzenia do pokoju pacjenta, jeśli nie ma istotnego powodu.
W razie potrzeby zaleca się, aby zajmować się wyłącznie jednym konkretnym członkiem Zużyty sprzęt ochronny (prosta maska chirurgiczna, rękawiczki) nigdy nie powinien być ponownie używany.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 18 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 20 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Pt 23 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Sob 26 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Ndz 25 °C temperatura w nocy 18 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień