• UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.

Hotel Villa Afroditi

Grecja, Limnos, Paralia Plateos

Widok na morze z tarasu W pobliżu piaszczystej plaży Luksusowe zakwaterowanie

Nie ma żadnych ofert dla tego hotelu

Wybierz inny hotel

Pokaż podobne hotele w tej lokalizacji

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2 km
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Bar Bar tak

4. najwyższa ocena z 39 hoteli w Limnos

Daniel S.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.7. - 4.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Zakwaterowanie było na dobrym poziomie. W hotelu są też duże apartamenty, ale my mieliśmy "standardowy" pokój wypoczynkowy z małą łazienką z prysznicem, gdzie właśnie się odwróciłem - to chyba jedyny zarzut, a raczej jego brak. W pokojach każdy miał swój ręcznik i ręcznik kąpielowy, starszą suszarkę do włosów, a pościel i ręczniki kąpielowe zmieniane były raz na trzy dni. Jak dla mnie przyjemny standard.

Jak pisałem wyżej - zjedliśmy tylko śniadanie i było naprawdę idealnie. W ciągu dnia jedliśmy w barach na plaży, których jest kilka na głównej plaży, a na obiad nauczyliśmy się chodzić do wioski Platy (ok. 1km). Z jednej strony lubiliśmy spacerować wieczorem i cieszyć się okolicą, a z drugiej miejscowi gotują tam dla miejscowych, więc lepsze ceny, lepsze jedzenie i większe porcje. Uwielbiamy kuchnię grecką, więc byliśmy bardzo zadowoleni.

Uważam, że usługi hotelu są na dobrym poziomie. Jak dla mnie nie ma na co narzekać. Ponadto personel, w tym właściciele, zawsze w dobrym humorze, uśmiechnięci i otwarci na wszelkie możliwe prośby gości. Mieliśmy znajomych, którzy płacili za obiadokolację i jeśli chcieli coś na obiad, czego nie było w karcie, pan Georgis chętnie im to dostarczał w jakiejś tawernie. Wszyscy byli bardzo mili, uprzejmi i bardzo mili. Czuliśmy się mile widziani, co w dzisiejszych czasach może nie być powszechne.

Plaża była naprawdę blisko (około 300 m) od hotelu. Trochę przeszkadzało mi natężenie ruchu - zarówno pieszych, jak i samochodów na stosunkowo wąskiej drodze. Przy wejściu plaża jest podzielona wyimaginowaną linią na tę z niebieską wstęgą po lewej stronie (coś na wzór gwiazdek Michelin w gastronomii) i tę „ludową” po prawej stronie, która jest tylko trochę gorsza pod względem skażenia glonami ( nic strasznego) i od czasu do czasu pola kamyczków. Po lewej większość barów plażowych z leżakami i parasolami w cenie konsumpcyjnej 5-10 EUR, po prawej tylko kilka parasoli gratis. My zdecydowaliśmy się na „turystykę plażową” – wzdłuż plaży po prawej stronie można dojść do cypla, za którym znajdują się inne bezludne plaże, ale dojazd tutaj tylko kozimi ścieżkami po skałach. Nic wielkiego, tylko trochę ostrożności. Dla romansu było warto.

Eva M.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.7. - 14.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Zakwaterowanie w pokoju w piwnicy nam odpowiadało. Chociaż nie było widoku na morze, nie mieliśmy problemu z upałem. Otoczenie hotelu przepiękne - doskonale utrzymany ogród ze starodrzewiem, leżakami i fotelami. Basen był codziennie sprzątany. W pobliżu hotelu znajduje się mały sklep i tawerna.

Zjedliśmy tylko śniadanie w hotelu, które wciąż było takie samo, ale absolutnie wystarczające. Zawsze wybieraliśmy.

Hotel był zawsze wzorowo sprzątany, klimatyzacja działała, ręczniki wymieniane po trzech dniach.

Piaszczysta plaża oddalona jest o około 5 minut spacerem. Podczas naszego pobytu zawsze były bezpłatne leżaki. Morze tutaj jest bardzo płytkie, odpowiednie dla dzieci. Na całym Lemnos na plażach są bezpłatne leżaki, wystarczy zjeść w barze na plaży. Życie morskie jest ubogie w pobliżu plaż.

Daniel S.

Eva M.

Aleš P.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.6. - 13.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Wystarczająco dla wygody

Śniadania urozmaicone

Pomocny personel

Spacer na plażę był przyjemny, wykorzystaliśmy go bardziej do poznania wyspy

Klient chciał pozostać anonimowy

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.8. - 19.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022