Kody rezerwacji: Lokalizacja: - Miasto 1: Tigaki; ok. 900 m
- Miasto 2: Kos; ok. 12 km
- Centrum miasta: ok. 12 km
- Centrum turystyczne: ok. 900 m
- Centrum handlowe: ok. 900 m
- Restauracje/bary: ok. 1 km
- Przystanek autobusowy: ok. 10 m
- Plaża: ok. 1 km
- Typ plaży: piaszczysta
- Plaża publiczna
- Droga na plażę: drogą
- Transfer na plażę (w zależności od pory roku i pogody): bezpłatny; Móc; paź
- Leżaki na plaży (w zależności od pory roku i pogody): dodatkowo płatne
- Parasole na plaży (w zależności od pory roku i pogody): za dodatkową opłatą
- Główne lotnisko: KGS; ok. 15 km
Umeblowanie: - Liczba budynków: 3
- Nr budynku gospodarczego: ok. 0
- Liczba pokoi: 151
- Liczba pięter (maks.): 2
- Winda: ok. 2
- Recepcja: całodobowa obsługa
- lobby
- Sejf hotelowy: za dodatkową opłatą
- Salonik
- Sala telewizyjna: telewizja satelitarna, telewizor z płaskim ekranem, kanały regionalne
- Taras na dachu
- Klimatyzacja: indywidualnie regulowana; Móc; paź
- Internet: Wi-Fi/HotSpot bezpłatnie
- Bar przy basenie: 10:00 - 18:00
- Liczba restauracji: 1
- Restauracja główna: bufet
- Restauracja a'la carte
- Liczba prętów: 2
- Basen (sezonowy i zależny od pogody): 2; słodka woda; Otwarte sezonowo: Tak
- Basen dla dzieci
- Leżaki przy basenie (sezonowo i zależnie od pogody): bezpłatne
- Parasole na basenie (w zależności od pory roku i pogody): bezpłatne
- Ręczniki basenowe (sezonowe i zależne od pogody): dodatkowa opłata
- Minimarket
Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu): Pokój dwuosobowy (ok. 20 m2): z wanną lub prysznicem/WC, suszarką do włosów, telewizją satelitarną, sejfem do wynajęcia, telefonem, klimatyzacją (indywidualnie ustawianą, bezpłatnie), WiFi (za opłatą), mini lodówką i balkonem lub taras.
Pokój dwuosobowy Premium (ok. 32m2)
- takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe
- Bardziej przestronny
Pokój dwuosobowy typu Superior (ok. 35 m2)
- takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe
- Bardziej przestronny
Pokój rodzinny standard (32m2)
- takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe
- Bardziej przestronny
- osobna sypialnia
- dodatkowe możliwości spania
FZ Superior (35m2)
- takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe
- Bardziej przestronny
- 2 oddzielne sypialnie
FZ 2 sypialnie Superior (35m2)
- takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe
- Bardziej przestronny
-2 oddzielne sypialnie
Apartament Dwupoziomowy (ok. 38 m2)
- Mają te same udogodnienia, co pokoje rodzinne
- Wizualnie wydzielona część sypialna na piętrze
Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoju. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Posiłki (dostępne w zależności od sezonu): Częściowe wyżywienie lub all inclusive
W przypadku niepełnego wyżywienia: śniadanie i kolacja w formie bufetu.
Z all inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Po południu kawa/herbata i ciastka. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe zgodnie z menu all inclusive wliczone są w cenę w godzinach 10:00-23:00 w barach czynnych. Importowane napoje i wszystkie inne dodatki takie jak świeżo wyciskane soki owocowe dostępne są za opłatą.
Dzieci (dostępne w zależności od sezonu): - Basen dla dzieci
- Plac zabaw dla dzieci
- Wysokie krzesełka dla dzieci
Sport/rozrywka (dostępne w zależności od sezonu): - Sala fitness: bezpłatna; ok. 08:00 - 18:00
- Bilard: dodatkowa opłata
- Kort tenisowy: 1; twardy kort; dodatkowa opłata
Dobra kondycja: - Masaż: dodatkowa opłata
- Taras słoneczny
Różnorodny: - Godzina zameldowania: ok. 15:00
- Godzina wymeldowania: ok. 11:00:00
- Metoda płatności: karta EC, karta Euro/Master, karta Visa
- Parking: bezpłatny
- Zwierzęta dozwolone (na zapytanie): Tak
Kategoria kraju: - Kategoria krajowa: 4 gwiazdki
Notatka krajowa Grecja: Podatek ekologiczny/opłata za odporność klimatyczną:
Należy pamiętać, że w Grecji pobierany jest podatek ekologiczny/opłata za odporność klimatyczną.
Zależy to od klasyfikacji (kategorii kraju) hotelu:
W przypadku hoteli/kwater 1* i 2* podatek za pokój i noc wynosi ok. 2 EUR
W przypadku hoteli/kwater 3* podatek za pokój i noc wynosi ok. 5 EUR
W przypadku hoteli/kwater 4* podatek za pokój i noc wynosi ok. 10 EUR
W przypadku hoteli/kwater 5* podatek za pokój i noc wynosi ok. 15 EUR
Opłatę za podatek ekologiczny/odporność klimatyczną należy uiścić na miejscu w hotelu. (może ulec zmianie)
Informacje ogólne: Czas przyjazdu:
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczka dziecięce (nie obowiązują w hotelach dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie:
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, posiłkach na pokładzie i odprawie w zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć online pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformation
Jeżeli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek:
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Loty nocne: Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59 następnego dnia, zarezerwowany pokój otrzymasz natychmiast.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być dostępne jedynie w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zależności od obłożenia hotelu i pogody warunki. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Język:
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Transfer lokalny / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu.
Jeżeli zarezerwowali Państwo wycieczkę bez transferu i przybędą do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a za transport w ramach transferu naliczane są koszty.