Martin
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.7. - 16.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023
Al Hamra Residence & Village Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Ras Al Khaimah
Spokojne i, poza kilkoma szczegółami, relaksujące wakacje w mniejszym hotelu. Rezydencja to tylko jedna trzecia całego budynku. Wszystko jest zorientowane na rosyjską klientelę - od formularzy i SMS-ów pisanych cyrylicą po rosyjskiego delegata, który, gdy dowiedział się, że nie mówimy po rosyjsku, całkowicie stracił zainteresowanie komunikacją z nami. Czeski delegat został obiecany na lotnisku przez Komitet Centralny. Jednak w czasie swojego pobytu nie było go w Emiratach i komunikował się z nami tylko za pośrednictwem wiadomości Whatsapp. Ale komunikacja była szybka i bezproblemowa.
Spokojne i, poza kilkoma szczegółami, relaksujące wakacje w mniejszym hotelu. Rezydencja to tylko jedna trzecia całego budynku. Wszystko jest zorientowane na rosyjską klientelę - od formularzy i SMS-ów pisanych cyrylicą po rosyjskiego delegata, który, gdy dowiedział się, że nie mówimy po rosyjsku, całkowicie stracił zainteresowanie komunikacją z nami. Czeski delegat został obiecany na lotnisku przez Komitet Centralny. Jednak w czasie swojego pobytu nie było go w Emiratach i komunikował się z nami tylko za pośrednictwem wiadomości Whatsapp. Ale komunikacja była szybka i bezproblemowa.
Zakwaterowanie
Pokój był w pełni wyposażony 1+KK z widokiem na pole golfowe, w salonie - podwójne łóżko, pojedyncze łóżko, kanapa, dwa fotele, telewizor, dwie szafy, sejf, stoliki.... Kuchnia z zabudową wyposażoną w mikro piekarnik, kuchenkę, lodówkę, czajnik elektryczny... Łazienka z toaletą, bidetem, prysznicem, wanną i dwiema umywalkami.
Wyżywienie
Mniejszy wybór jedzenia, ale wszystko świeże, smaczne i zawsze było z czego wybierać. Picie tylko beczkowego piwa, coli, limuzyny, toniku z puszki, wody butelkowanej i soku z kartonów. Piwo i woda podawane zimne z lodówki, pozostałe napoje ciepłe z lodem. Ciągłe pytanie o numer pokoju było trochę denerwujące, nawet jeśli masz opaskę allin, więc pytają cię o numer pokoju, gdy wchodzisz do jadalni, w barach i przy wypożyczaniu ręczników, ale nie potrzebują go, gdy go zwrócisz.
Obsługa w hotelu
Doskonała obsługa pokoju. Idealnie sprzątane każdego dnia. Ucieszyła go też wiadomość od Salvina od sprzątania z życzeniami miłego pobytu. Tragiczna była jednak niechętna recepcjonistka Olivia. Jedyne, co nam powiedziała po przyjeździe, to to, że musimy zapłacić podatek turystyczny i że nie mamy prawa do śniadania. Nie mogła zapłacić podatku kartą i nie miała zwrotu gotówki, bo koleżanka ma „kasę”, która będzie miała kolejkę o 18:00, a to była 9:00. Zostawiliśmy jej 100 $ jako depozyt i poszliśmy do baru. Nie chcieli nas tam napić, bo nie mamy bransoletki Alli. Otrzymaliśmy go dopiero po nagłym wypadku w recepcji o godzinie 11:00. Czyli od 9 - 11 bez prawa do picia a do 12:30 nawet do jedzenia!!!!!!
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)