od 1 179 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Opis hotelu

Numer hotelu: 22 420

POŁOŻENIE

Usytuowany w samym sercu dzielnicy Naama Bay, 15 km od lotniska. Przy hotelu liczne sklepy, kafejki oraz restauracje.

PLAŻA

200 m od hotelu, prywatna, piaszczysta z łagodnym zejściem do morza. Parasole, leżaki i ręczniki plażowe- bezpłatne. Przejście na plażę przez ulicę. Na plaży bar w opcji all inclusive ( serwuje napoje typu soft drink oraz lekkie przekąski).

HOTEL

KATEGORIA LOKALNA 5*
Kompleks hotelowy w samym centrum Naama Bay wybudowany w 2002 r. i odnowiony w 2011 r.. Doskonała lokalizacja, wysoki standard usług oraz przyjazna atmosfera to główne atuty hotelu. Polecany dla osób lubiących korzstać z uroków życia nocnego.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja, windy, lobby, restauracja Palm, restauracja Grill, restauracja Boharat z kuchnią regionalną, Little Buddha Restaurant & Sushi Bar, kawiarnia Bianco, bar w lobby, przy basenie, na plaży, room service, lekarz na wezwanie, usługi pralni chemicznej, wypożyczalnia samochodów, parking, sklepiki.

INTERNET

internet Wifi w lobby bezpłatnie, w pokojach dodatkowo płatny.

KONFERENCJE/INCENTIVE

sala konferencyjna i mniejsze sale spotkań

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

bezpłatnie - 3 baseny, 3 zjeżdżalnie wodne, leżaki i parasole, siłownia, siatkówka plażowa, programy animacyjne
odpłatnie - bilard, centrum Spa, sauna, masaże, centrum nurkowe, sporty wodne przy plaży.

DLA DZIECI

brodzik (w sezonie zimowym podgrzewany), plac zabaw, mini club, wysokie krzesełka w restauracji bezpłatne łóżeczko na zamówienie przed wylotem, odpłatna opiekunka.

ZAKWATEROWANIE

Pokoje typu standard dwuosobowe z możliwością jednej dostawki, wyposażone w łazienki z wanną lub prysznicem, suszarką do włosów,  klimatyzację, TV/SAT, telefon,sejf, odpłatny mini bar, odpłatny dostęp do internetu oraz balkon lub taras. Żelazko i deska do prasowania (na życzenie). Pokoje z widokiem na morze za dodatkową opłatą.

WYŻYWIENIE

All inclusive śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Przekąski w ciągu dnia, popołudniowa kawa, herbata . Lokalne alkohole i napoje bezalkoholowe  w wybranych barach. Opcja all inclusive nie zawiera napojów importowanych, soków wyciskanych ze świeżych owoców.

INFORMACJE DODATKOWE

http://naamabay.tropitelhotels.com/naama-home
 

CENA

Cena oferty z przelotem zawiera: bilet lotniczy, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta,  ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (nie dotyczy przelotów liniami Easy Jet), OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.
Cena oferty z dojazdem własnym zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG, NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.opłaty za wizę egipską ok. 25 USD płatnej na lotnisku w Egipcie, bagażu rejestrowanego przy przelotach liniami Easy Jet (dodatkowa opłata 400 PLN/os)

COVID- 19

AKTUALNA SYTUACJA EPIDEMICZNA W EGIPCIE W ZWIĄZKU Z COVID- 19
AKTUALIZACJA 15.10.2020
Podróżni lecący do Egiptu do regionu Marsa Alam, którzy wykonują test PCR na Covid-19 na lotnisku, proszeni są o zabranie ze sobą kopii strony ze zdjęciem z paszportu (wymaganej przez Wydział Medycyny Prewencyjnej w celu przyśpieszenia zakończenia procedury testów).
Informujemy, że z dniem 01 września 2020 r. władze Egiptu wprowadziły obowiązek okazywania negatywnych wyników testów PCR na COVID-19 przez podróżnych wjeżdżających na teren Egiptu. Test powinien być przeprowadzony w okresie 72 godzin przed wjazdem na teren Egiptu. Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci do 6 lat. 
Władze Egiptu umożliwiły także wykonanie testu w kierunku COVID - 19 na lotnisku po przylocie do Egiptu. Koszt badania wynosi 30 USD za osobę, dzieci do 6 lat nie maja obowiązku wykonani testu. Po wykonaniu testu Klienci udają się transferem do wykupionego hotelu gdzie do 24 h otrzymują wyniki. Do tego czasu Klienci zobligowani są do pozostania w pokoju hotelowym. 
W przypadku pozytywnego wyniku testu Klienci zostaną poddani 14-dniowej kwarantannie w hotelu. Koszt dodatkowych noclegów (poza wykupionym pakietem) zostanie pokryty przez hotel. Koszt dodatkowego przelotu z Egiptu do Polski pokrywa Klient. 
Jednocześnie informujemy, że w przypadku Klientów z wykupionymi tylko biletami czarterowymi, władze Egiptu wymagają okazania potwierdzenie rezerwacji hotelu lub rejsu (w przypadku wypraw nurkowych). 
Klienci z wykupionymi biletami czarterowymi bez dodatkowych świadczeń noclegowych nie mogą podróżować samolotem czarterowym.AKTUALIZACJA NA DZIEN 12.08.2020
Od 12.08 turyści wylatujący z Polski mogą podróżować do Egiptu bez odbywania 14 dniowej kwarantanny po powrocie do kraju. * Turyści przybywający do kurortów Hurghada, Sharm el Sheikh, Marsa Alam są zwolnieni z opłat wizowych do30 kwietnia 2021 r.
* Należy wypełnić obowiązkową deklarację, a następnie przekazać przedstawicielowi Ministerstwa Zdrowia i Ludności na lotnisku po przybyciu do Egiptu.
* Każdy hotel posiada rządowy Certyfikat bezpieczeństwa higieny" potwierdzający spełnienie wymagań sanitarnych, naruszenie któregokolwiek z ustalonych przepisów spowoduje zawieszenie licencji obiektu i karę finansową.
WYTYCZNE SANITARNE
* Transfer - W pojazdach służących do transferu tylko 50% miejsc może być zajętych, miejsce obok każdego pasażera musi być wolne. Zakaz zajmowania pierwszych siedzeń pojazdu. Wszystkie pojazdy transportowe są dokładnie dezynfekowane i czyszczone przed i po każdej podróży. Obowiązuje nakaz noszenia maseczek przez obsługę podczas całego transferu.
* Recepcja i zameldowanie - Check-in będzie poprzedzony obowiązkowym badaniem temperatury ciała. Dezynfekcja bagaży przed zameldowaniem. Zachowanie właściwego dystansu dzięki specjalnym oznaczeniom na podłodze
* Pokój hotelowy i sprzątanie - Pomieszczenia są dezynfekowane i odpowiednio wentylowane przez 12 godzin od wymeldowania Gościa do zakwaterowania kolejnego. Dla każdego Gościa - zestaw ochrony osobistej zawierający wyposażenie ochronne, takie jak maski, rękawiczki oraz środki dezynfekujące do rąk. Meble i tkaniny są dezynfekowane za pomocą maszyn parowych. Pojemność pokoju to max. 2 osoby dorosłe + 2 dzieci (poniżej 12 lat)
* Wyżywienie - Przed wejściem do restauracji Gościom spawdzana jest temperatura. Posiłki będę serwowane przez personel restauracji (brak bufetu). Stoły są rozmieszczone w odległości 2 metrów od siebie, przy jednym stole (maksymalnie do 6 osób). Zalecane jest jak najczęstsze używanie jednorazowych sztućców. Dostępność środków dezynfekujących do rąk na stołach. Obrusy z tkaniny są wymieniane i dokładnie prane po każdym użyciu. Shisha jest zabroniona. Zakaz spotkań i imprez towarzyskich. Strefy dla dzieci zostały zamknięte.
* Basen i plaża - Regularna dezynfekcja basenów. Czyszczenie obszaru wokół plaży i basenu (w tym stoły, leżaki, leżaki itp.) po każdym użyciu, a także przed i po godzinach użytkowania. Zachowanie 2 m odległości między leżakami. Ręczniki plażowe i basenowe dostarczane są do pokoi. Ograniczenie zajęć rekreacyjnych
* Wycieczki fakultatywne - Grupy nie mogą przekraczać 25 osób (do odwołania). Przewodnicy są zobowiązani do noszenia maseczek. Słuchawki są sterylizowane po każdym użyciu. Organizatorzy wycieczek powinny zapewnić maseczki dla turystów. Obowiązuje zachowanie dystansu fizycznego.
* Siłownie i kluby fitness - Punkty dotykowe i powierzchnie są regularnie czyszczone i dezynfekowane. Sprzęty i wyposażenie są odpowiednio rozstawione. Zakaz korzystania ze strefy wellness oraz prysznica na siłowni lub w klubie fitness,
* Inne - Regularna dezynfekcja części wspólnych, toalet, wind oraz wszystkich punktów styku, regularne czyszczenie mebli i tkanin w hotelach i obiektach turystycznych. Dostępność środków do dezynfekcji rąk. Zachowanie i przestrzeganie dystansu w windach (specjalne oznaczenia). Nakaz noszenia masek w windzie. Personel jest zobowiązany do noszenia maseczek przez cały czas pracy. Dyskoteki, imprezy i spotkania towarzyskie nie są dozwolone. Każdy hotel ma współpracującego lekarza na wezwanie i klinikę

WARUNKI WJAZDOWE

Między Polską a Egiptem obowiązuje ruch wizowy. Obywatel RP może przed przyjazdem do Egiptu ubiegać się o wizę w egipskim przedstawicielstwie dyplomatycznym, na lotnisku w Egipcie lub drogą elektroniczną poprzez złożenie wniosku na stronie internetowej: www.visa2egypt.gov.eg Opłaty za wizę do Egiptu wynoszą 25 USD (wiza jednokrotna) i 60 USD (wiza wielokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport powinien posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. 
Klienci podróżujący do Sharm el Sheikh i nie korzystający z wycieczek fakultatywnych na miejscu nie mają obowiązku wykupienia wizy. Wystarczy wówczas podbić pieczątkę w paszporcie "Sinai Only", która uprawnia do 14-dniowego pobytu na półwyspie Synaj. 
Instrukacja: Po utworzeniu konta na portalu visa2egypt.gov.eg, należy potwierdzić rejestrację, a następnie zalogować się i wybrać polecenie aplikuj teraz". Kolejny etap to wybór rodzaju dokumentu. Trzeba też wypełnić formularz i uiścić opłatę za pomocą karty kredytowej lub debetowej. Po zaakceptowaniu zgłoszenia, internauta otrzyma link do finalnego dokumentu, który należy wydrukować, by pokazać go na granicy. Egipt zaleca, by o e-wizę występować najpóźniej na 7 dni przed planowaną podróżą.
Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
Z powodu możliwych zmian dotyczących pobytu w Egipcie proponujemy sprawdzić wcześniej czy warunki wjazdu i pobytu nie uległy zmianie. Aktualne informacje na temat wizy można uzyskać w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. Osoby nie będące obywatelami Polski, prosimy o sprawdzenie w ambasadzie egipskiej w Warszawie warunków wjazdu i pobytu. 
Uwaga przeczytaj koniecznie! http://msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/egipt

DOKUMENTY PODRÓŻY

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 300 m
  • Odległość od centrum miasta 0 m
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Kącik dziecięcy, Basen dla dzieci tak
  • Tenis tak
  • Surfing tak
  • Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,9/5
Travelplanet

Doskonałe (8 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 3,7/5

Wyżywienie 4,1/5

Okolica 4,2/5

Cena 3,6/5

111. najwyższa ocena z 402 hoteli w Sharm El Sheikh

Martyna Kwiecień 2014

Data pobytu: 1.3. - 8.3.2014

Ocena 4,5/5
Hotel idealny pod względem położenia, jest to bowiem samo serce centrum Naama Bay i sąsiedztwo największej dyskoteki Little Budda. Do polecenia głównie...
Całkowita ocena

Hotel idealny pod względem położenia, jest to bowiem samo serce centrum Naama Bay i sąsiedztwo największej dyskoteki Little Budda. Do polecenia głównie dla osób imprezowych, nastawionych na nocny tryb życia. W hotelu wówczas jest głośno i dużo się dzieje. Dla pozostałych, mniej imprezowych klientów polecam zakup lepszych pokoi w spokojnej części „willowej”. Do plaży hotelowej trzeba przejść kawałek promenadą w centrum, jednak na miejscu czeka na nas bar i ładnie zagospodarowany teren.

Zakwaterowanie 4,5/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

web:is-usefull-rewiew (0) (0)

Roman Październik 2018

Data pobytu: 6.10. - 13.10.2018

Ocena 4,2/5
Bardzo dobra lokalizacja w centrum. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Urozmaicone posiłki, miła obsługa.
Całkowita ocena

Bardzo dobra lokalizacja w centrum.

Pokoje czyste, codziennie sprzątane.

Urozmaicone posiłki, miła obsługa.

Zakwaterowanie 4,0/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

web:is-usefull-rewiew (0) (0)

Filtruj opinie

Roman Październik 2018

Data pobytu: 6.10. - 13.10.2018

Ocena 4,2/5
Bardzo dobra lokalizacja w centrum. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Urozmaicone posiłki, miła obsługa.
Całkowita ocena

Bardzo dobra lokalizacja w centrum.

Pokoje czyste, codziennie sprzątane.

Urozmaicone posiłki, miła obsługa.

Zakwaterowanie 4,0/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

web:is-usefull-rewiew (0) (0)

Martyna Kwiecień 2014

Data pobytu: 1.3. - 8.3.2014

Ocena 4,5/5
Hotel idealny pod względem położenia, jest to bowiem samo serce centrum Naama Bay i sąsiedztwo największej dyskoteki Little Budda. Do polecenia głównie dla osób imprezowych, nastawionych na nocny tryb życia. W hotelu wówczas jest głośno i dużo się dzieje. Dla pozostałych, mniej imprezowych klientów polecam zakup lepszych pokoi w spokojnej części „willowej”. Do plaży hotelowej trzeba przejść kawałek...
Całkowita ocena

Hotel idealny pod względem położenia, jest to bowiem samo serce centrum Naama Bay i sąsiedztwo największej dyskoteki Little Budda. Do polecenia głównie dla osób imprezowych, nastawionych na nocny tryb życia. W hotelu wówczas jest głośno i dużo się dzieje. Dla pozostałych, mniej imprezowych klientów polecam zakup lepszych pokoi w spokojnej części „willowej”. Do plaży hotelowej trzeba przejść kawałek promenadą w centrum, jednak na miejscu czeka na nas bar i ładnie zagospodarowany teren.

Zakwaterowanie 4,5/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

web:is-usefull-rewiew (0) (0)

Aneta Styczeń 2012

Data pobytu: 7.1. - 14.1.2012

Ocena 3,3/5
Hotel dość czysty jak na Egipt,jedzenie dobre,all inclusive takie sobie,bo nie przez cały dzień,napoje były do 16tej na basenie,a potem dopiero o 19tej w hotelu,brak animacji dla dzieci.Gdyż hotel znajduje się w samym centrum do do nocy jest bardzo głośno w pokoju,dlatego nie polecam dla rodzin z dziećmi
Całkowita ocena

Hotel dość czysty jak na Egipt,jedzenie dobre,all inclusive takie sobie,bo nie przez cały dzień,napoje były do 16tej na basenie,a potem dopiero o 19tej w hotelu,brak animacji dla dzieci.Gdyż hotel znajduje się w samym centrum do do nocy jest bardzo głośno w pokoju,dlatego nie polecam dla rodzin z dziećmi

Zakwaterowanie 3,2/5

Wyżywienie 3,0/5

Okolica 4,0/5

web:is-usefull-rewiew (0) (0)

Karel Liberský Marzec 2009

Data pobytu: 2.3. - 9.3.2009

Ocena 0,0/5
HOtel był wybrany z niczego, bo w laście na naprawdę ostatnia chwilę nie było już specjalnie w czym wybierać, bo nie było po prostu miejsc w samolotach. Sam hotel był czteropiętrowym zamknietym kompleksem z basenami w środku. Do hotelu nalezy także kilka osobnych apartamentów umieszczonych w części nad hotelem, przy którym znajdowały się kolejne 3 baseny, z czego dwa podgrzewane.
Całkowita ocena

HOtel był wybrany z niczego, bo w laście na naprawdę ostatnia chwilę nie było już specjalnie w czym wybierać, bo nie było po prostu miejsc w samolotach. Sam hotel był czteropiętrowym zamknietym kompleksem z basenami w środku. Do hotelu nalezy także kilka osobnych apartamentów umieszczonych w części nad hotelem, przy którym znajdowały się kolejne 3 baseny, z czego dwa podgrzewane.

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie w klasycznym egipskim stylu, duży pokój i łazienka z WC.

Wyżywienie
Wyżywienie także typowo egipskie, czasem jakas próba urozmaicenia posiłków o międzynarodowe potrawy. Dużym minusem była mała ilość owoców.

Usługi hoteli
Usługi hotelu były na przyzwoitym poziomie, codziennie wymieniano ręczniki i sprzątano. Przy basenie była przyjemna i chętna do pracy obsługa. W jadalni było za mało miejsc, zdarzało się, że wszystkie miejsca były zajęte a przy wejściu następni goście czekali na wolne miejsca. Tak samo problemme było zdobycie naczyń i sztućców, szklanek do picia i kubków oraz łyżeczek do kawy przy śniadaniu. Jak ktoś nie przyszedł jako jeden z pierwszych ten wychodził ze śniadania bez kawy ani herbaty. Nie było prawie żadnych animacji, prawie nikt nie był zainetresowany programem. Nie było ani ping ponga ani lotek, mimo że w biurze podróży zapewniano nas, że będą.

Plaża
Plaża jest zdecydowanie najsłabszym punktem hotelu. Cała plaża rozdzielona jest na małe paski, należące do pojedynczych hoteli. Szerokość plaży podczas naszego pobytu wynosiła ok. 24 m, Na długość była trochę większa. Na takiej przestrzeni rozłożonych jest chyba ze 400 leżaków. Zejście do wody było łagodne, gdzie tylko dało się już pływać były zakotwiczone łodzie.

Ogólne wrażenie
Hotel w żadnym wypadku nie spełnia wyobrażeń o pięciu gwaizdkach, moim zdaniem mógłby dostac góra 3 gwiazdki, ale w sumie bylismy zadowoleni, głównie dzięki wspaniałej pogodzie.

web:is-usefull-rewiew (7) (0)

Hana Šletrová Luty 2008

Data pobytu: 23.2. - 16.2.2008

Ocena 0,0/5
Hotel Naama Bay w Sharm El Sheiku oficjalnie ma 5 gwiazdek, ale ja oceniłabym go na 3 i pół, albo cztery.
Całkowita ocena

Hotel Naama Bay w Sharm El Sheiku oficjalnie ma 5 gwiazdek, ale ja oceniłabym go na 3 i pół, albo cztery.

Zakwaterowanie
Klasyczny hotel egipski, duzy pokój z szerokimi łózkami, klasyczna egipska łazienka. ładny balkon z krzesełkami ratanowymi i stolikiem. W pokoju klimatyzacja - mozliwość indywidualnego nastawienia, w lutym z niej nie korzystaliśmy.

Wyżywienie
Znowu klasyka - śniadania - od naleśników po müssli, słodkie pieczywo, jogurty. Obiad i kolacja - wszystkiego pod dostatkiem, 3 rodzaje miesa, duzo jarzyn. Jedyne zastrzezenie - mało owoców. Albo pomarańcze czy grepfruity, albo gruszki - obrane ze skórki, nakrojone na 2 cm płatki. Woda tylko rozlewana, nie mozna było zabrać z sobą do pokoju. Minibaru nie dopełniano.

Usługi hoteli
My byliśmy zadowoleni, ale nasi przyjaciele niemla ze nie odjechali do Kairu, bo nie obudzono ich, chociaz budzenie zamówili sobie. Po powrocie w pokoju miała czekać na nich lekka kolacja. ale nie było niczego, w recepcji powiedziano im, ze dostali pakunek zywnościowy i na nic wiecej nie mają prawa. Po interwencji delegatki obiecano im dostaczyć do pokoju jakieś owoce, ale znów nic, dopiero druga interwencja przyniosła owoce.

Plaża
Kawałek od hotelu. Plaza bardzo mała, juz teraz w lutym lezaki były zajęte. Nie umiem sobie jej wyobrazić latem. Lezaki u basenu ustawicznie zajęte. Na plazy cumuje dość duzo łodzi, mało miejsca do kąpieli.

Ogólne wrażenie
Urlop podobał mi sie. Drobiazgi, o których pisałam, nie były tak wazne i nie popsuły nam urlopu. Zaraz znowu wyruszyłabym. Niestety niezadowoleni byliśmy z delegatki pani Chylikowej. Jeszcze nie spotałam sie z tym, aby na drogą wycieczkę nie wyruszył przewodnik mówiący po czesku - to dotyczyło wycieczki do Jerozolimy, Luxoru czy Petry. Wycieczkę z innym czeskim biurem turystycznym odmówiła nam zorganizować. Więc musieliśmy lezeć na plazy.

web:is-usefull-rewiew (5) (0)

Ładuję

Ładowanie mapy i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 23 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Temperatura wody 23 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 24 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Pon 23 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Wt 25 °C temperatura w nocy 12 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień