Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Stella Di Mare Garden

Egipt, Hurghada, Makadi Bay

Idealne warunki do snorkelingu i nurkowania 6 basenów i 2 dla dzieci, park wodny ze zjeżdżalniami, basen z falami

Więcej o hotelu

od 598 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Opis hotelu

Numer hotelu: 84 492

Położenie

Lokalizacja w spokojnej części miejscowości Makadi Bay - nowego kurortu wakacyjnego nad Morzem Czerwonym. Miejscowość znajduje się ok. 30 km od lotniska w Hurghadzie. W odległości krótkiego spaceru do plaży z długim pomostem i dostepem do rafy koralowej. W poblizu hotelu niezwykły bazar Souk Makadi.

Wyposażenie

W hotelu panują idealne warunki do wypoczynku w Egipcie - 5 basenów z mostkami i słonecznymi tarasami. Dla wielbicieli kąpieli zjeżdżalnie wodne, a dla dzieci - basen ze sztuczną falą oraz brodzik. Ponadto lobby z całodobową recepcją, restauracja główna z tarasem, 2 restauracje a la carte, bar w lobby, dwa bary przy basenach, bar przy plaży, sezonowy namiot beduiński na plaży, pralnia, sala konferencyjna, punkt wymiany walut, sklepiki,

Zakwaterovanie

***** obiekt został otwarty w 2011 roku oddając do dyspozycji gości 721 zadbanych pokoi z dużymi i wygodnymi łóżkami. Hotel chętnie wybierają rodziny z dziećmy, gdyż powierzchnia pokoi - ok. 40 m2 - zapewnia komfortowe wakacje całej rodzinie. W pokoju łazienka z suszarką do włosów, prysznicem lub wanną, klimatyzacja sterowana indywidualnie, sejf, minilodówka, TV sat, telefon, balkon/taras. Dostęp do WiFi odpłatnie.

Wyżywienie

W ramach All Inclusive serwowane są śniadania (07.00-10.00), obiady (12.30-15.00) i kolacje (18.30-21.30). Wszystkie posiłki w formie bufetów w restauracji głównej. Dodatkowo późne śniadania (10.30-11.30), przekąski w ciągu dnia, woda, kawa, herbata, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w 4 barach (10.00-23.00). Klienci mają zapewnioną codziennie butelkę wody mineralnej w pokoju. Raz w tygodniu, po ówczesnej rezerwacji, kolacja w jednej z restauracji ala karte (chińska i libańska).

Usługi

Hotel zapewnia moc atrakcji, m.in.. Animacje dla dzieci i dorosłych, programy wieczorne i przedstawienia, muzykę na żywo, wieczorki tematyczne i dyskotekę (23.00-02.00). Oferta sportowa obejmuje tenisa stołowego, salę fitness/siłownię, minipiłkę nożną, siatkówkę plażową. Goście mają również do dyspozycji bezpłatny parking.

Usługi płatne

WiFi w pokojach i na terenie hotelu odpłatnie. Ponadto zabiegi spa i masaże wymagają dodatkowych środków ze strony gości. Z dodatkowymi opłatami wiąże się również korzystanie z oferty kortu tenisowego, nurkowania, szkoły nurkowania PADI, sauny fińskiej, sauny parowej, windsurfingu, żeglowania oraz bilard.

Plaża

Piaszczysto-żwirowa plaża z długim pomostem i dostępem do rafy koralowej znajduje się 15 min. pieszo lub kilka minut jazdy od hotelu. Darmowy przejazd busem Taf Taf do siostrzanego hotelu, przy którym leży plaża.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 1000 m
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis, Siatkówka tak
  • Golf tak
  • Centrum nurkowania tak
  • Zjeżdżalnie tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,4/5
Travelplanet

Znakomity (129 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,5/5

Wyżywienie 4,6/5

Okolica 4,2/5

Cena 4,5/5

68. najwyższa ocena z 478 hoteli w Hurghada

Jacek Maszk Marzec 2020

Data pobytu: 7.12. - 14.12.2019

Ocena 5,0/5
Hotel zaskoczył nas bardzo miło, Spędziliśmy tam wspaniałe Święta i napewno jeszcze tam polecimy. Szkoda, że KORONAWIRUS nam to uniemozliwia w tej chwili,...
Całkowita ocena

Hotel zaskoczył nas bardzo miło, Spędziliśmy tam wspaniałe Święta i napewno jeszcze tam polecimy. Szkoda, że KORONAWIRUS nam to uniemozliwia w tej chwili, bo jesteśmy spakowani.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Anna Luty 2020

Data pobytu: 1.2. - 8.2.2020

Ocena 5,0/5
Obsluga hotelowa bardzo dyskretna a jednocześnie przyjazna.Widac staranne dbanie o czystość, jakość posilkow , uprzejmość i dbalosc o komfort turystow.Duza...
Całkowita ocena

Obsluga hotelowa bardzo dyskretna a jednocześnie przyjazna.Widac staranne dbanie o czystość, jakość posilkow , uprzejmość i dbalosc o komfort turystow.Duza zaleta jest nienachalnosc personelu oraz zyczliwosc/ 12 lutego zostawiłam Iphona na holu glownym i pojechałam na wycieczke.Po powrocie ,chlopiec, który caly dzień myl podloge ,pomogl mi, bezinteresownie odnaleźć zgube/.Przede wszystkim personel uśmiecha się i dba o dobry klimat wypoczynku.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Filtruj opinie

Zbigniew Marzec 2020

Data pobytu: 1.2. - 8.2.2020

Ocena 1,0/5
To co się nam przydarzyło, nazwać można tylko skandalem !!! Po przyjeździe spotkanie z prze sympatycznym i profesjonalnym rezydentem Panem Kamilem ( pozdrawiam ). Dowiadujemy się, że hotel składa się z dwóch części: Garden i Beach. Aby można było dojść z części pierwszej nad morze, trzeba przejść przez tą drugą. Zostaliśmy poinformowani, że możemy korzystać ze wszystkich 8 basenów na całym terenie,...
Całkowita ocena

To co się nam przydarzyło, nazwać można tylko skandalem !!! Po przyjeździe spotkanie z prze sympatycznym i profesjonalnym rezydentem Panem Kamilem ( pozdrawiam ). Dowiadujemy się, że hotel składa się z dwóch części: Garden i Beach. Aby można było dojść z części pierwszej nad morze, trzeba przejść przez tą drugą. Zostaliśmy poinformowani, że możemy korzystać ze wszystkich 8 basenów na całym terenie, w tym po jednym z podgrzewaną wodą, na każdym z nich. Kiedy trzeciego dnia okazało się, że wiatr jest tak silny, że przebywanie nad morzem nie jest przyjemne, postanowiliśmy skorzystać ze wspomnianej wcześniej alternatywy. Niestety na basenie Garden, wszystkie miejsca ( około 100) były zajęte. Doszliśmy do wniosku, że skorzystamy z sąsiedniego, ciepłego na terenie Beach. Kiedy zajęliśmy wolne leżaki, udałem się po ręczniki. Kiedy po około 3 min.wróciłem, zobaczyłem, że moja żona rozmawia z dwoma pracownikami basenu. Okazało się, że zaproponowali jej masaż. Kiedy odmówiła, kazano jej, gestykulacją, przypominającą opędzanie się od natrętnej muchy, opuścić basen ponieważ... jest z innego hotelu...???!!! Żona popłakała się, ponieważ świadkami tego zajścia byli inni goście hotelowi a cała sytuacja wskazywała, że jest tu persona non grata. Udałem się natychmiast do naszego rezydenta i opisałem całe zajście. Pan Kamil poprosieł abym zaczekał i poszedł wyjaśnić całe zdarzenie. Po przyjściu przeprosił i powiedział, że możemy nadal korzystać z basenów, jadalni, animacji i innych atrakcji całego hotelu. Powiedział też, abyśmy udali się do naszej recepcji, gdzie spotka się z nami menager hotelu Pan Nabir ( przepraszam za pisownię). Tak też się stało. Pan był sympatyczny, przeprosił nas raz jeszcze i powiedział, że spotkamy się ponownie o godz.20.00 na które przyjdzie też manager z części Beach i oni zadość uczynią nam całe zajście. Niestety o umówionej godz.nikt się nie zjawił. Poinformowałem o tym naszego rezydenta. Historia lubi się jednak powtarzać.... Po dwóch dniach, ponowny brak miejsc na naszym basenie zmusił nas do skorzystania z ,,gościnności" sąsiadów. Po rozlokowaniu się, poszedłem do wody. Za chwilę zobaczyłem przy leżaku żony pracownika, który coś gestykulował. Poszedłem więc szybko i...okazało się, że ponownie, przy ogromnym zainteresowaniu widzów, zostaliśmy wyproszeni z basenu. Kiedy zacząłem nagrywać całe zajście, pracownik zadzwonił do kogoś. Po kilku minutach przyszedł łysy jegomość i oznajmił nam, że nie możemy tu przebywać mimo, iż było wolnych około sto miejsc...!!! Kiedy powiedziałem, że Pan Nabir zezwolił nam na korzystanie z basenu, łysy osobnik, zadzwonił do kogoś i po kilkuminutowej ostrej wymianie zdań powiedział, że dzisiaj wyjątkowo możemy być godzinę...!!!??? Mając dość narażania nas na upokorzenia, udałem się ponownie do naszego rezydenta. Ten, kiedy mnie zobaczył zapytał co słychać i czy wynagrodzono nam zajście sprzed 2 dni. Oznajmiłem więc, że nie tylko nic takiego nas nie spotkało, a ponownie przed chwilą znów wyproszono nas z basenu. Rezydent powiedział, że to niemożliwe. Pokazałem więc nagranie i płaczącą żonę. Poszedł natychmiast do wyższej instancji i za chwilę wrócił, podobno z menagerem hotelu. Ten wysłuchał mnie i obejrzał nagranie. Potem rozmawiał z rezydentem. Kiedy po chwili Pan Kamil zaczął mi tłumaczyć, że zaszły jakieś zmiany, że ktoś, ale nie wiadomo kto, zawinił, wstałem i oznajmiłm, ze takiego braku profesjonalizmu nie widziałem w żadnym hotelu. Rezydent mówi, że można korzystać, pracownik na basenie, że nie. Menager mówi, że można, pracownik, że nie. Menager drugiego hotelu zezwala, a jakiś łysy typ zabrania... Zdenerwowany do granic wytrzymałości oznajmiłem, że opiszę to w internecie i wyszedłem z holu recepcji. Kiedy przyszedłem do żony na basen, opowiedziałem o wszystkim i zaczęliśmy się zbierać. Za mną przyszli rezydent i menager. Zaczęli przepraszać i powiedzieli, że jednak możemy zostać nawet do końca dnia...!!! Oznajmiłem, że nie chcemy takiej łaski, bo jak inaczej nazwać taką sytuację. Jeśli więc zezwala się gościom z Garden przechodzić przez Beach, zezwala się na przebywanie na terenie hotelu podczas spotkań organizacyjnych, robienia zakupów w sklepach na ,, ich" terenie, przebywania i oglądania animacji, korzystania z restauracji a la carte, to dlaczego nie można skorzystać z wolnych miejsc na basenie...???!!! Coś widocznie nie funkcjonuje w tym hotelu skoro, podobno mogący wszystko menagerowie, nie mają nic do powiedzenia, czyli nie mają wpływu na swoich pracowników...Kiedy na następny dzień byliśmy na ,,naszym" ciepłym basenie podszedł do nas łysy typ zapamiętany z opisanej wyżej łaski i powiedział dzień dobry podając rękę. Odpowiedziałem, lecz ręki nie podałem, informując, że opiszę wszystko w internecie. Na to on, zaczął się śmiać i powiedział, że mogę sobie pisać.... TUNDRA MORALNA I TAJGA ETYCZNA... Sugeruję inny wybór hotelu bo wśród godnych pochwały atrakcji, które oferują jednak także i inne nie robiące łaski hotele, tutaj było kilka niedociągnięć, które nie powinny mieć miejsce w hotelu aspirującym do 5*. Największym był chyba brak czystości przy podawaniu drinków przy basenach i na plaży. W obliczu poważnego zagrożenia korona wirusem, niedomyte szklanki i kieliszki od drinków, na których doskonale widać co było nalane chwilę przed twoją kolejką. U mnie trafiły się resztki pomarańcza lub grejfruta, natomiast u żony ślad szminki na szklance. Na siłowni okno ostatni raz otwierane było rok temu. Przy tej temperaturze otoczenia, brak włączonej klimy powodował, że wejście do pomieszczenia było swoistym zderzeniem się z zapachem kobylego potu. Dziwnym też wydaje się brak menu w języku polskim w restauracjach a la carte. Przy tej ilości Polaków będących gośćmi hotelu, można byłoby niewielkim nakładem środków, sprawić iż dania, których nazwy w języku danej kuchni ( np. chińskiej) będące trudno przetłumaczalne, stały się dla nas ogólnodostępne nawet jeśli są przetłumaczone na angielski. Dużym minusem jest także brak Wi-Fi w pokojach. Na ten ,,luksus" mogli sobie pozwolić tylko ci, którzy wnieśli dodatkową opłatę w wys. 15 EUR. Meble w pokoju były stare i brudne. Myślę, że zostały sprowadzone z innego hotelu, który pozwolił sobie na zakup nowych. Jedno łóżko w pokoju ( 566) tak skrzypiało, że na samo wspomnienie o tym, do dziś nie mogę zasnąć. Było jeszcze kilka wpadek, na które może i nie zwrócili byśmy uwagi, ale dopełniły one naszego negatywnego obrazu hotelu do którego nie wrócimy z pewnością.

Zakwaterowanie 1,0/5

Jacek Maszk Marzec 2020

Data pobytu: 7.12. - 14.12.2019

Ocena 5,0/5
Hotel zaskoczył nas bardzo miło, Spędziliśmy tam wspaniałe Święta i napewno jeszcze tam polecimy. Szkoda, że KORONAWIRUS nam to uniemozliwia w tej chwili, bo jesteśmy spakowani.
Całkowita ocena

Hotel zaskoczył nas bardzo miło, Spędziliśmy tam wspaniałe Święta i napewno jeszcze tam polecimy. Szkoda, że KORONAWIRUS nam to uniemozliwia w tej chwili, bo jesteśmy spakowani.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Agnieszka Luty 2020

Data pobytu: 1.2. - 8.2.2020

Ocena 4,2/5
Super hotel, czysto, obsługa sprzątająca na 5, tak samo recepcja i kelnerzy. Świetne baseny. Posiłki urozmaicone, na pobyt tygodniowy wystarczająco, dużo owoców i słodkości, których nie sposób spróbować wszystkich. Hotel 5 min drogi od plaży, jeździ też autobusik na plażę i z powrotem- dla leniwych ;) Pobyt bardzo udany, wycieczki fakultatywne- naprawdę warto, zwłaszcza na safari. Rezydent George -...
Całkowita ocena

Super hotel, czysto, obsługa sprzątająca na 5, tak samo recepcja i kelnerzy. Świetne baseny. Posiłki urozmaicone, na pobyt tygodniowy wystarczająco, dużo owoców i słodkości, których nie sposób spróbować wszystkich. Hotel 5 min drogi od plaży, jeździ też autobusik na plażę i z powrotem- dla leniwych ;) Pobyt bardzo udany, wycieczki fakultatywne- naprawdę warto, zwłaszcza na safari. Rezydent George - bardzo pomocny, kompetentny, cierpliwy i oprócz tego - mega sympatyczny :)Szkoda tylko, że nie są organizowane wycieczki fakultatywne przez Tui do Kairu i Luxoru, ale podobno od października ma się to zmienić. A więc - jedziemy 2 raz!!

Zakwaterowanie 4,4/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 4,0/5

Tata Z Synem Luty 2020

Data pobytu: 4.1. - 11.1.2020

Ocena 4,1/5
Kompleks super. Pokój trochę stary ale czysty, tak jak wszędzie. Obsługa miła ale od drugiego dnia dopytuje się o napiwki. Jedzenia dużo i smaczne. Internet w pokoju 15 € z tydzień Albo wycieczki albo pozostaniu w hotelu, samemu nie ma gdzie iść. hotel nie ma swoje plaży do kąpania, trzeba iść jakieś 15 minut do hotelu obok gdzie jest mała zatoka. nie wróciłbym ponownie ponieważ, byłem już w...
Całkowita ocena

Kompleks super. Pokój trochę stary ale czysty, tak jak wszędzie.

Obsługa miła ale od drugiego dnia dopytuje się o napiwki.

Jedzenia dużo i smaczne.

Internet w pokoju 15 € z tydzień

Albo wycieczki albo pozostaniu w hotelu, samemu nie ma gdzie iść.

hotel nie ma swoje plaży do kąpania, trzeba iść jakieś 15 minut do hotelu obok gdzie jest mała zatoka.

nie wróciłbym ponownie ponieważ, byłem już w centrum Hurghadzie, w hotelu o podobnym standardzie i cenie który był jeszcze lepszy

Zakwaterowanie 4,2/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 4,0/5

Anna Luty 2020

Data pobytu: 1.2. - 8.2.2020

Ocena 5,0/5
Obsluga hotelowa bardzo dyskretna a jednocześnie przyjazna.Widac staranne dbanie o czystość, jakość posilkow , uprzejmość i dbalosc o komfort turystow.Duza zaleta jest nienachalnosc personelu oraz zyczliwosc/ 12 lutego zostawiłam Iphona na holu glownym i pojechałam na wycieczke.Po powrocie ,chlopiec, który caly dzień myl podloge ,pomogl mi, bezinteresownie odnaleźć zgube/.Przede wszystkim personel...
Całkowita ocena

Obsluga hotelowa bardzo dyskretna a jednocześnie przyjazna.Widac staranne dbanie o czystość, jakość posilkow , uprzejmość i dbalosc o komfort turystow.Duza zaleta jest nienachalnosc personelu oraz zyczliwosc/ 12 lutego zostawiłam Iphona na holu glownym i pojechałam na wycieczke.Po powrocie ,chlopiec, który caly dzień myl podloge ,pomogl mi, bezinteresownie odnaleźć zgube/.Przede wszystkim personel uśmiecha się i dba o dobry klimat wypoczynku.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Ładuję

Ładowanie mapy i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 24 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Temperatura wody 23 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 24 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Pon 21 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Wt 23 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Śr 19 °C temperatura w nocy 11 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień