Lokalizacja: Hotel położony jest bezpośrednio przy hotelowej piaszczystej plaży w Hurghadzie. Centrum Hurghady z licznymi sklepami i lokalami rozrywkowymi jest oddalone o około 19 km. Odległość do lotniska w Hurghadzie to około 15 km.
Umeblowanie: Ten bardzo atrakcyjny 4,5-gwiazdkowy hotel składa się z 18 budynków i posiada łącznie 530 pokoi. Udogodnienia hotelu obejmują lobby z recepcją, WLAN (w cenie), restauracje, różne bary, amfiteatr, salę konferencyjną i sklepy. Usługi medyczne, fryzjer, usługi fotograficzne i usługi pralnicze są dostępne za opłatą. W kompleksie zewnętrznym znajdują się 3 baseny ze słodką wodą.
Zakwaterowanie: Komfortowo urządzone pokoje standardowe posiadają prysznic/toaletę, suszarkę do włosów, klimatyzację, telefon, telewizję satelitarną, minibar (za opłatą), sejf oraz balkon lub taras. Można je również zarezerwować z widokiem na ogród, basen lub morze. Pokoje rodzinne są nieco bardziej przestronne i wyposażone w rozkładaną sofę z takim samym wyposażeniem. Apartament typu executive ze specjalnymi udogodnieniami można zarezerwować w zależności od dostępności.
Posiłki: All Inclusive obejmuje śniadanie, obiad i kolację, przekąski, kawę i ciasto w formie bufetu oraz przekąskę o północy. Wszystkie lokalne napoje alkoholowe od 11:00 do północy oraz wszystkie lokalne napoje bezalkoholowe od 10:00 do północy.
Sport/rozrywka: Bezpłatnie: sala fitness, kort tenisowy (oświetlenie za opłatą), tenis stołowy, piłka nożna, siatkówka plażowa, rzutki, boccia, sauna, jacuzzi oraz całodzienny program animacyjno-rozrywkowy. Za opłatą: bilard, jazda na wielbłądzie/konno, różne zabiegi w strefie spa i wellness oraz różne sporty wodne, które można zarezerwować u lokalnych dostawców.
Dzieci: Mini klub (3 - 12 lat), brodzik, plac zabaw i mini dyskoteka. Opieka nad dziećmi za opłatą.
Służba imigracyjna: Należy pamiętać, że po przybyciu na lotnisko odpowiednia wiza turystyczna¹ zostanie wydana przy wjeździe. Koszty w wysokości 29,50 EUR (w tym opłata manipulacyjna) za osobę należy uiścić bezpośrednio u przewodnika po przyjeździe.
¹Zgodnie z egipskimi przepisami prawnymi wysokość opłat wizowych nie jest obliczana na podstawie daty rezerwacji, ale daty wyjazdu. Jeśli opłaty wizowe wzrosną lub spadną przed rozpoczęciem podróży, opłata za usługę odpowiednio wzrośnie lub spadnie. W takim przypadku poinformujemy Cię natychmiast po uzyskaniu wiedzy.
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Zwraca się uwagę, że następujące linie lotnicze wymagają odprawy online, w przeciwnym razie zostaną poniesione dodatkowe koszty związane z odprawą na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express nie wcześniej niż 36 godzin i nie później niż 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings nie wcześniej niż 72 godziny i nie później niż 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly nie wcześniej niż 48 godzin i nie później niż 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: jeśli zajmują Państwo pokój dwuosobowy z kilkoma dodatkowymi łóżkami, powierzchnia użytkowa pokoju zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy, aby w miarę dostępności zarezerwować bezpośrednio pokój rodzinny składający się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Informacje o placu budowy: Należy pamiętać, że do godz 10.01.22 Island Bar przy głównym basenie będzie nieczynny z powodu prac konserwacyjnych.
Alternatywnie w hotelu dostępne są Splash Bar przy drugim basenie i Chiringuito Beach Bar. Co więcej, w tym czasie również
Goście mogą korzystać z 4 barów w siostrzanym hotelu Garden Beach Resort. Prosimy o wyrozumiałość. Od stycznia 2022 r
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- dozownik środka dezynfekującego
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki higieny w gastronomii
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
- Zaplecze odnowy biologicznej z prywatną strefą
posiłki
- sztućce jednorazowe
- Vorreservierung erforderlich: Schönheitssalon, Hamam, Konferenzraum
Pokój
- Bezkontaktowy room service (24h, za opłatą)
- zestaw higieniczny
- Zwiększone sprzątanie pokoju
- Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
usługi
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa (EC, Visa, MasterCard, American Express, główne karty kredytowe)
- Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
- Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.