Lokalizacja: Hotel Sunrise Meraki położony jest bezpośrednio przy prywatnej piaszczysto-kamienistej plaży. Znajduje się około 5 km od centrum Hurghady. Odległość do lotniska w Hurghadzie to około 15 km.
Umeblowanie: Komfortowy hotel posiada 270 pokoi. Do wyposażenia hotelu należy recepcja (czynna 24 godziny na dobę), lobby z barem, salon, klimatyzacja, WiFi (w cenie), sejf hotelowy (bezpłatny), restauracje i bary. W kompleksie zewnętrznym znajdują się 2 baseny z tarasami słonecznymi. Leżaki, parasole i ręczniki kąpielowe są dostępne bezpłatnie przy basenie i na plaży.
Zakwaterowanie: Przytulnie urządzone pokoje z widokiem na ogród są wyposażone w wannę lub prysznic/toaletę, suszarkę do włosów, klimatyzację, telefon, telewizję satelitarną, ekspres do kawy/herbaty, minibar (za opłatą), sejf i balkon lub taras. Pokoje jednoosobowe to pokoje dwuosobowe do pojedynczego wykorzystania. Można je również zarezerwować z widokiem na basen, pokoje typu superior z widokiem na morze lub pokoje typu deluxe z widokiem na morze. Pokoje dwuosobowe typu Economy i Promotion mają takie same wyposażenie, ale ich liczba jest ograniczona.
Posiłki: All Inclusive obejmuje śniadanie, obiad i kolację w formie bufetu, późne śniadanie, popołudniową kawę/herbatę oraz lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe od 10:00 do 24:00.
Sport/rozrywka: Bezpłatnie: wieczorne pokazy (codziennie) i muzyka na żywo (codziennie). Za opłatą: Na plaży można zarezerwować różne sporty wodne u lokalnych dostawców.
Uwaga: Hotel przyjmuje wyłącznie gości powyżej 16. roku życia.
Różnorodny: - Akceptowane środki płatnicze: Euro/Master-Card i Visa.
Służba imigracyjna: Należy pamiętać, że po przybyciu na lotnisko odpowiednia wiza turystyczna¹ zostanie wydana przy wjeździe. Koszty w wysokości 29,50 EUR (w tym opłata manipulacyjna) za osobę należy uiścić bezpośrednio u przewodnika po przyjeździe.
¹Zgodnie z egipskimi przepisami prawnymi wysokość opłat wizowych nie jest obliczana na podstawie daty rezerwacji, ale daty wyjazdu. Jeśli opłaty wizowe wzrosną lub spadną przed rozpoczęciem podróży, opłata za usługę odpowiednio wzrośnie lub spadnie. W takim przypadku poinformujemy Cię natychmiast po uzyskaniu wiedzy.
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Zwraca się uwagę, że następujące linie lotnicze wymagają odprawy online, w przeciwnym razie zostaną poniesione dodatkowe koszty związane z odprawą na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express nie wcześniej niż 36 godzin i nie później niż 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings nie wcześniej niż 72 godziny i nie później niż 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly nie wcześniej niż 48 godzin i nie później niż 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: jeśli zajmują Państwo pokój dwuosobowy z kilkoma dodatkowymi łóżkami, powierzchnia użytkowa pokoju zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy, aby w miarę dostępności zarezerwować bezpośrednio pokój rodzinny składający się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- dozownik środka dezynfekującego
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki higieny w gastronomii
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
posiłki
- Cyfrowe menu (telefon komórkowy)
Pokój
- Bezkontaktowy room service (24h, za opłatą)
- zestaw higieniczny
- Zwiększone sprzątanie pokoju
usługi
- Płatność zbliżeniowa (EC, Visa, MasterCard, American Express, Diners, główne karty kredytowe)
- Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.