Hotel Be Live Collection Canoa

Opis hotelu

Opis chwilowo niedostępny. W celu uzyskania informacji na temat oferty prosimy o kontakt
z Centrum Rezerwacji Travelplanet.pl.

Opinie o hotelu: Be Live Collection Canoa

4.3

Ocena klientów
na podstawie 10 dodanych opinii

Lokalizacja
4,7
Pokój
4,5
Posiłki
4,3
Basen
4,1
Czystość
3,9
Obsługa
4,3
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • 4.2
    luty 2019

    Be Live in Dominikana

    Jesteśmy zadowoleni z pobytu. Były to nasze pierwsze wczasy na Dominikanie i sczerze mówiąc rajskie widoki. Gorąco polecamy. Hotel ładny z malowniczym ogrodem ciekawymi ptaszkami- pawie indyki kaczki śmigają koło ludzi jak gdyby nic- bardzo fajny klimat.<br />Jedzenie jak jedzenie codzień to samo oczywiście duży wybór ale każdy znajdzie coś dla siebie.<br />Jedyna rzecz do której miałbym zastrzeżenia to stan ogólny w wielu miejscach widać że hotel już wymaga grubego remontu. Zardzewiałe elemnty infrastruktury czy ściany wymagające malowania czy odchodząca farba w basenie i na jego ścianach to tylko nie które z oznak zużycia. Ogródek przepiękny GreenTeam dba o jego urok.<br /><br />Polecam. Może kiedyś znów się tam wybiore.
    Jesteśmy zadowoleni z pobytu. Były to nasze pierwsze wczasy na Dominikanie i sczerze mówiąc rajskie widoki. Gorąco polecamy. Hotel ładny z malowniczym ogrodem ciekawymi ptaszkami- pawie indyki kaczki śmigają koło ludzi jak gdyby nic- bardzo fajny klimat.
    Jedzenie jak jedzenie codzień to samo oczywiście
    duży wybór ale każdy znajdzie coś dla siebie.
    Jedyna rzecz do której miałbym zastrzeżenia to stan ogólny w wielu miejscach widać że hotel już wymaga grubego remontu. Zardzewiałe elemnty infrastruktury czy ściany wymagające malowania czy odchodząca farba w basenie i na jego ścianach to tylko nie które z oznak zużycia. Ogródek przepiękny GreenTeam dba o jego urok.

    Polecam. Może kiedyś znów się tam wybiore.
  • 3.3
    luty 2019

    Nie polecam Tui jeśli ktoś liczy na bezstrsowe wakacje

    Pojechaliśmy na tydzień w najdroższej opcji (pokój z widokoem na morze, strefa VIP itd). Wycieczkę organizowało Tui. Po pierwsze już w dniu przylotu nikt z Tui nie raczył nas poinformować gdzie należy się udać aby zameldować się w hoteu w recepcji VIP. Pani wysadziła nas z autokaru po czym pojechała bo było już późno więc zakwaterowanie VIP, które było częścią pakietu za który zapłaciliśmy ekstra nie doszło do skutku. Następne rozczarowanie, gdy już trafiliśmy do pokoju okazało się że widok na morze (za który oczywiście dopłaciliśmy ekstra) nie istnieje. Zgłosiliśmy sprawę do Tui niezwłocznie po czym zostaliśmy poiinformowani że niestety tej nocy nic się już nie da zrobić ale rano Pani rezydentka zajmie się sprawą. Rano o 9 zamoast udać się na plażę musieliśmy czekać aż Pani rezydentoa poprowadzi spotkanie Tui na którym opowiadała o wszystkich fantastycznych wycieczkach, następnie musiała oczywiście posprzedawać wycieczki zainteresowanym po czym w końcu zajęła się nami. Rozmowa w recepcji VIP stanęła na tym że nie mają wolnych pokoi z widokiem na morze i musimy poczekać kolejny dzień więc Pani rezydentka rozłożyła ręce a my straciliśmy bez sensu półtorej godziny. Po dwóch dobach dostaliśm w końcu pokój za który zapłaciliśmy ale musieliśmy jeszcze poszarpać się i tracić czas i nerwy żeby uzyskać odszkowowanie z Tui. Poza tym pomimo że jest to 5 gwiazdkowy Hotel może 30% pracowników mówi cokolwiek po angielsku (głównie w strefie VIP) Z resztą można dogadać się tylko po hiszpańsku. Ceny czegokolwiek w hotelu co nie wchodzi w all inclusive są kosmiczne. Np. Krem z filtrem UV 25 USD. Na plus napewno piękne plaże i all inclusive w którym wliczona była naprawdę szeroka gama alkoholi i napojów. Główny bufet był baprawdę przyzwoity, jedzenia było bardzo dużo i myślę że każdy znalazłby coś dla siebie. Polecam restaurację VIP, jedzenie tak było naprawdę smaczne. Jeżeli chodzi o restauracje tematyczne (japońska, meksykańska, brazylijska itd) są one bardzo słabe i nie mają wiele wspólnego ze swoją nazwą. Jeżeli chodzi o czystość w pokojach to odrazu musieliśmy dzwonić z prośbą o dokładniejsze dosprzątanie łazienki ponieważ była strasznie brudna. Obsłudze zdarzało się też np nie uzupełnić mi i barku a po telefonie do recepcji i zapewnieniu z ich strony że zaraz ktoś się zjawi, nikt oczywiście się nie zjawiał aż do następnego dnia :) geberalnie hotel wygląda ładnie, jest dużo różnego rodzaju ptactwa, widoki też są piękne ale jakość obsługi i standard powinny być moim zdaniem dużo wyższe za tą cenę. Ogólnie było wporządku ale nie na tyle żeby pojechać tam jeszcze raz. Napewno nie polecam wyjazdu z Tui. Dodam jeszcze nankoniec że podczas 12 godzinnego lotu Tui uwzględniło w cenie 1 ciepły posiłek i wodę :) nawet kawa, sok czy pepsi były już płatne ekstra o alkoholach nie wspominam :)
    Pojechaliśmy na tydzień w najdroższej opcji (pokój z widokoem na morze, strefa VIP itd). Wycieczkę organizowało Tui. Po pierwsze już w dniu przylotu nikt z Tui nie raczył nas poinformować gdzie należy się udać aby zameldować się w hoteu w recepcji VIP. Pani wysadziła nas z autokaru po czym pojechała
    bo było już późno więc zakwaterowanie VIP, które było częścią pakietu za który zapłaciliśmy ekstra nie doszło do skutku. Następne rozczarowanie, gdy już trafiliśmy do pokoju okazało się że widok na morze (za który oczywiście dopłaciliśmy ekstra) nie istnieje. Zgłosiliśmy sprawę do Tui niezwłocznie po czym zostaliśmy poiinformowani że niestety tej nocy nic się już nie da zrobić ale rano Pani rezydentka zajmie się sprawą. Rano o 9 zamoast udać się na plażę musieliśmy czekać aż Pani rezydentoa poprowadzi spotkanie Tui na którym opowiadała o wszystkich fantastycznych wycieczkach, następnie musiała oczywiście posprzedawać wycieczki zainteresowanym po czym w końcu zajęła się nami. Rozmowa w recepcji VIP stanęła na tym że nie mają wolnych pokoi z widokiem na morze i musimy poczekać kolejny dzień więc Pani rezydentka rozłożyła ręce a my straciliśmy bez sensu półtorej godziny. Po dwóch dobach dostaliśm w końcu pokój za który zapłaciliśmy ale musieliśmy jeszcze poszarpać się i tracić czas i nerwy żeby uzyskać odszkowowanie z Tui. Poza tym pomimo że jest to 5 gwiazdkowy Hotel może 30% pracowników mówi cokolwiek po angielsku (głównie w strefie VIP) Z resztą można dogadać się tylko po hiszpańsku. Ceny czegokolwiek w hotelu co nie wchodzi w all inclusive są kosmiczne. Np. Krem z filtrem UV 25 USD. Na plus napewno piękne plaże i all inclusive w którym wliczona była naprawdę szeroka gama alkoholi i napojów. Główny bufet był baprawdę przyzwoity, jedzenia było bardzo dużo i myślę że każdy znalazłby coś dla siebie. Polecam restaurację VIP, jedzenie tak było naprawdę smaczne. Jeżeli chodzi o restauracje tematyczne (japońska, meksykańska, brazylijska itd) są one bardzo słabe i nie mają wiele wspólnego ze swoją nazwą. Jeżeli chodzi o czystość w pokojach to odrazu musieliśmy dzwonić z prośbą o dokładniejsze dosprzątanie łazienki ponieważ była strasznie brudna. Obsłudze zdarzało się też np nie uzupełnić mi i barku a po telefonie do recepcji i zapewnieniu z ich strony że zaraz ktoś się zjawi, nikt oczywiście się nie zjawiał aż do następnego dnia :) geberalnie hotel wygląda ładnie, jest dużo różnego rodzaju ptactwa, widoki też są piękne ale jakość obsługi i standard powinny być moim zdaniem dużo wyższe za tą cenę. Ogólnie było wporządku ale nie na tyle żeby pojechać tam jeszcze raz. Napewno nie polecam wyjazdu z Tui. Dodam jeszcze nankoniec że podczas 12 godzinnego lotu Tui uwzględniło w cenie 1 ciepły posiłek i wodę :) nawet kawa, sok czy pepsi były już płatne ekstra o alkoholach nie wspominam :)
  • 5.0
    październik 2018

    Schludny, zadbany hotel, aż chce się wracać w to miejsce

    W październiku zrealizowałam swoje jedno z moich największych marzeń, wakacje na Karaibach. Trafiłam do hotelu Be Live Collection Canoa. Zaskoczeniem dla mnie była wielkość całego hotelu i wszystkie udogodnienia. Do tej pory bywałam w bardzo kameralnych miejscach, małych hotelikach. A ten zrobił na mnie dosłowne ogromne wrażenie. Świetna, uśmiechnięta i życzliwa obsługa hotelowa, zawsze pomocna. Sam obiekt ciągle urozmaicany. Piękny ogród, zwierzęta, czysta i piaszczysta plaża z błękitnym morzem. Zaletą było brak glonów na plaży nawet o wczesnej porannej porze - wschody słońca obowiązkowe. Zaletą również była kuchnia, mnóstwo jedzenia. Każdy znalazł coś dla siebie oraz restauracje a'la carte japońska, meksykańska itp. Hotel dostaje ode mnie duży plus. Dodatkowo także prawie codzienne występy w teatrze, zlot motorów - super atrakcja, koncerty, potańcówki. Aż chce się wracać w to bajeczne miejsce. Jeden z moich najlepszych urlopów, wypoczęłam za wszystkie czasy.
    W październiku zrealizowałam swoje jedno z moich największych marzeń, wakacje na Karaibach. Trafiłam do hotelu Be Live Collection Canoa. Zaskoczeniem dla mnie była wielkość całego hotelu i wszystkie udogodnienia. Do tej pory bywałam w bardzo kameralnych miejscach, małych hotelikach. A ten zrobił na mnie
    dosłowne ogromne wrażenie. Świetna, uśmiechnięta i życzliwa obsługa hotelowa, zawsze pomocna. Sam obiekt ciągle urozmaicany. Piękny ogród, zwierzęta, czysta i piaszczysta plaża z błękitnym morzem. Zaletą było brak glonów na plaży nawet o wczesnej porannej porze - wschody słońca obowiązkowe. Zaletą również była kuchnia, mnóstwo jedzenia. Każdy znalazł coś dla siebie oraz restauracje a'la carte japońska, meksykańska itp. Hotel dostaje ode mnie duży plus. Dodatkowo także prawie codzienne występy w teatrze, zlot motorów - super atrakcja, koncerty, potańcówki. Aż chce się wracać w to bajeczne miejsce. Jeden z moich najlepszych urlopów, wypoczęłam za wszystkie czasy.
  • 4.8
    wrzesień 2018

    Bardzo fajny hotel.

    Bardzo piękny i bezpieczny hotel.Czysto i smacznie.Obsluga bardzo miła. Ciekawe animacje.Polecam zarówno dla całych rodzin jak i dla singli.
    Bardzo piękny i bezpieczny hotel.Czysto i smacznie.Obsluga bardzo miła. Ciekawe animacje.Polecam zarówno dla całych rodzin jak i dla singli.
  • 3.0
    czerwiec 2018

    Piękna plaża

    Pierwszy pokój bardzo kiepski, ale po interwencji wymieniono nam na duży pokój w nowszej części hotelu. Restauracja wymaga remontu kompleksowego.
    Pierwszy pokój bardzo kiepski, ale po interwencji wymieniono nam na duży pokój w nowszej części hotelu. Restauracja wymaga remontu kompleksowego.
  • 3.0
    czerwiec 2018

    Piękna plaża

    Pierwszy pokój bardzo kiepski, ale po interwencji wymieniono nam na duży pokój w nowszej części hotelu. Restauracja wymaga remontu kompleksowego.
    Pierwszy pokój bardzo kiepski, ale po interwencji wymieniono nam na duży pokój w nowszej części hotelu. Restauracja wymaga remontu kompleksowego.
  • 5.0
    styczeń 2018

    WSPANIALE WAKACJE NA DOMINIKANIE !!!!!

    Witam serdecznie,wrocilismy tydzien temu z tego hotelu,moge z czystym sumieniem polecic ten hotel,<br />jedzonko przepyszne ,teren hotelu piekny, duzo zieleni i zwierzatek typu kaczuszki ,pawie itd ,pokoje super jak rowniez <br />obsluga hotelowa i reustauracyjna,dziekujemy wszystkim organizatorom TRAVELPLANET i TUI za tak wspaniale wakacje,goraco pozdrawiamy pania Małgosie, <br />ktora nam przekazywala wiedze o Dominikani i brala caly czas udzial w wycieczkach na Samane i Saone,Pozdrawiamy was wszystkich gorąco - Irena i Janek.
    Witam serdecznie,wrocilismy tydzien temu z tego hotelu,moge z czystym sumieniem polecic ten hotel,
    jedzonko przepyszne ,teren hotelu piekny, duzo zieleni i zwierzatek typu kaczuszki ,pawie itd ,pokoje super jak rowniez
    obsluga hotelowa i reustauracyjna,dziekujemy wszystkim organizatorom
    TRAVELPLANET i TUI za tak wspaniale wakacje,goraco pozdrawiamy pania Małgosie,
    ktora nam przekazywala wiedze o Dominikani i brala caly czas udzial w wycieczkach na Samane i Saone,Pozdrawiamy was wszystkich gorąco - Irena i Janek.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Hotel w ofertach organizatorów

Aktualnie nie posiadamy ofert do wybranego hotelu