Jana C.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.2. - 1.3.2024 Oceniono: Marzec 2024
Chateau Monty SPA Resort Ocena: 4/5 Czechy, Czechy Zachodnie
Byłem już w hotelu na wakacjach w okresie świąt Bożego Narodzenia, więc wiedziałem, czego się spodziewać. Jedynym minusem było to, że basen był zamknięty od godz. 18.00 (pierwotnie miał być czynny do godz. 21.00) ze względu na awarię techniczną i naprawę, ale hotel zakontraktował programy muzyczne na 4 wieczory w barze w lobby, więc wszystko było w porządku . Bardzo chciałbym tu pojechać
Byłem już w hotelu na wakacjach w okresie świąt Bożego Narodzenia, więc wiedziałem, czego się spodziewać. Jedynym minusem było to, że basen był zamknięty od godz. 18.00 (pierwotnie miał być czynny do godz. 21.00) ze względu na awarię techniczną i naprawę, ale hotel zakontraktował programy muzyczne na 4 wieczory w barze w lobby, więc wszystko było w porządku . Bardzo chciałbym tu pojechać
Zakwaterowanie
Polecam dopłacić za pokój o podwyższonym standardzie. W pokoju standardowym łóżka są pod skosem, co nie byłoby problemem, ale lampę umieszczono na ścianie w nogach łóżka. Ale wiedziałem o tym, więc nie stanowiło to problemu. W przeciwnym razie wszystko OK, czystość i sprzątanie doskonałe.
Wyżywienie
Jedzenie w hotelu jest świetne. Wspaniały wybór drobnych przystawek i mini-deserów. Jedzenie było stale uzupełniane. Część gości miała wątpliwości, ponieważ dania główne bierze kelner, ale nie było problemu, aby podejść do jedzenia kilka razy i spróbować wszystkiego. Odwiedziłam też kilka kawiarni w centrum Mariańskich Łaźni, mogę polecić kawiarnię Modrá lub świetną cukiernię z doskonałymi deserami w hotelu Cristal Palace.
Obsługa w hotelu
Operatorzy hoteli robią, co mogą, ale braki kadrowe w czeskiej branży hotelarskiej i gastronomii są katastrofalne, co odbija się na poziomie usług, bo wydaje się, że pracownicy bardzo się zmieniają, chociaż z drugiej strony młodzi Zatrudnione tu Ukrainki (kelnerki) zachowywały się bardzo ładnie, a obsługa działała szybko dzięki nadzorowi personelu operacyjnego. Z pewnymi wyjątkami w balneocentrum pracują także obywatele Ukrainy i tutaj było widać, że w przeciwieństwie do czeskiej kadry cenią swoją pracę i cieszą się, że ją mają. Znajomość języków czeskiej obsługi w restauracji i balneum była okropna, ale rozumiem, że nie ma w czym wybierać. Wręcz przeciwnie, bardzo chwalę obsługę recepcji, zarówno w okresie świąt Bożego Narodzenia, jak i teraz, każde życzenie zostało spełnione, a każde pytanie udzielone. Ceny napojów w hotelu są bardzo wysokie, za to cena pobytu wraz z zabiegami świetna. Parking przy hotelu jest również bardzo drogi (400 CZK za noc). Z Pragi jest świetne połączenie kolejowe, około 2 godziny i 20 minut, przejazd taksówką ze stacji do hotelu, który znajduje się na stromym wzgórzu, kosztuje 150 CZK.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)