• Możliwość przekroczenia granicy na podstawie ważnego dowodu osobistego​​​​ lub paszportu.
  • Brak wymogu posiadania wizy.
  • Paszport musi być ważny na czas planowanego pobytu.
  • Szczepienia nie są wymagane.
[data: 03.04.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/czarnogora/informacje-dla-podrozujacych
Wyjazd do

Aleksandar

Ocena: 4/5

Czarnogóra, Budva, Budva

Udostępnij
Fantastyczne położenie i bajkowe widoki Otoczenie pięknym ogrodem z bogata roślinnością Zadbane baseny oraz organizowane animacje Fantastyczna obsługa oraz smaczne posiłki

Więcej o hotelu

Daj nam jeszcze chwilę,
sprawdzamy dostępność i cenę.

Szczegóły wycieczki

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Hotel Aleksandar jest oddalony o ok. 23 km od Kotor (Podgorica około 64 km, Dubrovnik ca. 92 km). Najbliższa plaża, prywatna plaża, znajduje się ok. 30 m od hotelu. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 500 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Budva Old Town. Lotnisko (TIV) położone jest ok. 20 km od hotelu. Kolejne lotnisko (TGD) jest oddalone o ok. 65 km.Wyposażenie :Ten hotel oddaje do dyspozycji gości 187 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 3 budynkach gospodarczych. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 12:00, check-out do godz. 10:00), klimatyzację oraz parking (płatny). W hotelu znajduje się restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania jest dostępna odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 3 baseny ze słoną i słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (za ewentualną opłatą). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje obiad i kolację. Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Śniadanie, obiad i kolację tylko w wybranych restauracjach. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Przekąski (16:00 - 17:00).Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia. W odległości ok. 30 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: strefa spa za opłatą. Sauna i masaże za ewentualną opłatą.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, włosku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA

CENA ZAWIERA  ( od 01.05 do 30.09):
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy w przypadku oferty z przelotem,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- alarmowy telefon do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta (sezon letni)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- przelotu i transferu w przypadku oferty na Dojazd własny
- opieki rezydenta
- opłaty klimatycznej: ok 1,5-3 Euro/os dorosła/dzień; dzieci 12-17 lat 50%/ dzieci do 12 roku życia bez opłatyUWAGA! Dodatkowy bagaż (linie rejsowe) można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

RODZAJ OFERTY

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

WAŻNE INFORMACJE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego."
Opłata klimatyczna- płatna w hotelu podczas meldowania.


Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 100 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Wybierz termin

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 5 opinii)

Ocena 3,9 / 5

Zakwaterowanie 3,9 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,7 / 5

Cena 3,9 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

39. najwyższa ocena z 928 hoteli w Czarnogóra

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 3.7. - 12.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Aleksandar Ocena: 4/5 Czarnogóra, Budva

Zakwaterowanie zgodne z opisami na stronie.Hotel przyjemny, klimatyczny, wszystko dostępne w najbliższej okolicy.

Zakwaterowanie zgodne z opisami na stronie.Hotel przyjemny, klimatyczny, wszystko dostępne w najbliższej okolicy.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje wygodne, w łazience dostępne kosmetyki, suszarka.

Pokoje sprzątane na życzenie.

Wyżywienie
Śniadania i obiadokolacje bardzo urozmaicone.Każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Wszystkiego pod dostatkiem, dużo świeżych owoców i warzyw.

Obsługa w hotelu
Hotel bez zastrzeżeń.

Plaża
Plaża dość tłoczna.

Minusem był brak dostępnych dla gości hotelowych leżaków.

Komplet leżaków i parasol w cenie 15 euro na dzień(cena bardzo wygórowana)

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jakub H.

Ocena 1,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.7. - 9.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Aleksandar Ocena: 4/5 Czarnogóra, Budva

Straszny hotel. Bardzo niechętny delegat, którego nie widzieliśmy przez cały pobyt, nic go nie obchodziło, prawie spowodował, że spóźniliśmy się na samolot. Nazywał się Boban i chciałbym mu wyraźnie złożyć skargę. Kompletnie nie rozumiem jak można tak funkcjonować. Straszna postawa. Nie jestem w stanie w żaden sposób wyrazić emocji, jakie poczułem wobec Pana w tym poście. W ogóle nic go nie obchodziło.

Straszny hotel. Bardzo niechętny delegat, którego nie widzieliśmy przez cały pobyt, nic go nie obchodziło, prawie spowodował, że spóźniliśmy się na samolot. Nazywał się Boban i chciałbym mu wyraźnie złożyć skargę. Kompletnie nie rozumiem jak można tak funkcjonować. Straszna postawa. Nie jestem w stanie w żaden sposób wyrazić emocji, jakie poczułem wobec Pana w tym poście. W ogóle nic go nie obchodziło.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel był stary, obrzydliwy, Wi-Fi nie działało, jedzenie było kiepskie, brak programów animacyjnych

Wyżywienie
Zły. Za mało wyboru. Zły smak. Niechętny personel.

Obsługa w hotelu
Nic. Nie ma co komentować.

Plaża
Nie było to wliczone w cenę hotelu. Za leżaki musieliśmy zapłacić.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 3.7. - 12.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Aleksandar Ocena: 4/5 Czarnogóra, Budva

Zakwaterowanie zgodne z opisami na stronie.Hotel przyjemny, klimatyczny, wszystko dostępne w najbliższej okolicy.

Zakwaterowanie zgodne z opisami na stronie.Hotel przyjemny, klimatyczny, wszystko dostępne w najbliższej okolicy.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje wygodne, w łazience dostępne kosmetyki, suszarka.

Pokoje sprzątane na życzenie.

Wyżywienie
Śniadania i obiadokolacje bardzo urozmaicone.Każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Wszystkiego pod dostatkiem, dużo świeżych owoców i warzyw.

Obsługa w hotelu
Hotel bez zastrzeżeń.

Plaża
Plaża dość tłoczna.

Minusem był brak dostępnych dla gości hotelowych leżaków.

Komplet leżaków i parasol w cenie 15 euro na dzień(cena bardzo wygórowana)

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jakub H.

Ocena 1,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.7. - 9.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Aleksandar Ocena: 4/5 Czarnogóra, Budva

Straszny hotel. Bardzo niechętny delegat, którego nie widzieliśmy przez cały pobyt, nic go nie obchodziło, prawie spowodował, że spóźniliśmy się na samolot. Nazywał się Boban i chciałbym mu wyraźnie złożyć skargę. Kompletnie nie rozumiem jak można tak funkcjonować. Straszna postawa. Nie jestem w stanie w żaden sposób wyrazić emocji, jakie poczułem wobec Pana w tym poście. W ogóle nic go nie obchodziło.

Straszny hotel. Bardzo niechętny delegat, którego nie widzieliśmy przez cały pobyt, nic go nie obchodziło, prawie spowodował, że spóźniliśmy się na samolot. Nazywał się Boban i chciałbym mu wyraźnie złożyć skargę. Kompletnie nie rozumiem jak można tak funkcjonować. Straszna postawa. Nie jestem w stanie w żaden sposób wyrazić emocji, jakie poczułem wobec Pana w tym poście. W ogóle nic go nie obchodziło.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel był stary, obrzydliwy, Wi-Fi nie działało, jedzenie było kiepskie, brak programów animacyjnych

Wyżywienie
Zły. Za mało wyboru. Zły smak. Niechętny personel.

Obsługa w hotelu
Nic. Nie ma co komentować.

Plaża
Nie było to wliczone w cenę hotelu. Za leżaki musieliśmy zapłacić.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Dagmar K.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.9. - 24.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Aleksandar Ocena: 4/5 Czarnogóra, Budva

Bardzo przyjemne wakacje, nawet spokojne w naszym okresie

Bardzo przyjemne wakacje, nawet spokojne w naszym okresie

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel został odnowiony, więc wszystko było nowe, czyste. Być może jedyną wadą był brak windy.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, każdy miał swój wybór. Praktycznie codziennie do wyboru było kilka rodzajów mięs - ryby, drób, wołowina, wieprzowina, jagnięcina. Dodatki do wyboru - ciasta, ryż, makaron, ziemniaki gotowane i pieczone, frytki... Duża ilość sałatek, świeże warzywa i owoce, zimny bufet.

Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy z usług hotelu

Plaża
Plaża w bezpośrednim sąsiedztwie - ok. 3 min pieszo od hotelu, żwirkowa od małych do większych, w miarę czysta. Stosunkowo drogie komplety parasol, stolik i dwa leżaki - 15 euro za dzień.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Położenie hotelu

Mapa nie musi przedstawiać położenia wszystkich hoteli. Pozycja zaznaczona na mapie ma charakter orientacyjny. Zgłoś

Opis

Zwarta średniowieczna starówka otoczona pierścieniem murów obronnych, z cytadelą od strony morza - tak jednym zdaniem można opisać Budvę (Budwa). Miasto jest bardzo atrakcyjne, podobnie jak okolica - wybrzeże na horyzoncie zamyka imponujący klif, a bliżej wyłania się z morza wysepka o równie niezwykłych kształtach. W bezpośrednim sąsiedztwie starówki nie ma żadnych wzniesień; najlepszy widok roztacza się z murów cytadeli.
Budwę zwiedza się bardzo łatwo. Wszystkie zabytki są w okolicy Trgu starogradskih crkava, w nadmorskiej części starówki.

Na Trg starogradskih crkava prowadzi od portu kilka uliczek. Główna budowla to wkomponowana w zabudowę katedra św. Jana (katedrala sv. Ivana) z dominującą nad placem neogotycką wieżą z 1867 r. Efektowniej przedstawia się stojąca ukośnie na placu cerkiew Trójcy Świętej (crkva sv. Trojice) z 1804 r. Charakterystyczny korpus w biało-różowe pasy, nakryty owalną kopułą, zdobi front z rozetą i mozaiką z trzema aniołami, a od tyłu półokrągła absyda. Ściany i sklepienie nawy pokrywają mozaiki.

Od strony morza zamyka plac monumentalna cytadela (citadela), zwana dawniej Kaštelem sv. Marije. To część murów obronnych z końca XV w., poszerzonych w 1639 r. Kolejne umocnienia zbudowali Austriacy w 1836 r., niszcząc przy okazji kościółek. Otwarto tu ciekawą wystawę modeli żaglowców, np. z floty Kolumba, i zdjęć Budwy. Z murów cytadeli otwierają się piękne widoki na morze, zwłaszcza na trójkątny profil wysepki Sveti Nikola, na której uprawia się winorośl.

Plaże w okolicach Budwy (zwykle piaszczyste) należą do najlepszych nad Adriatykiem. Doliczono się ich 17; główne to: Jaz (3,5 km na północny zachód od miasta, ok. kilometra długości, częściowo dla naturystów), Mogren I i II (kilka minut od starówki, za hotelem Avala, 350 m długości), Slovenska plaža (w centrum miasta), Bečići (2 km od miasta w stronę Sveti Stefan, 1950 m długości, kiedyś otrzymała tytuł najlepszej plaży w Europie), Miločer (dalej w stronę Sveti Stefan, dwie zatoczki), Sveti Stefan (bezpośrednio przy półwyspie i hotelu, częściowo dla gości hotelowych), Drobni pijesak (między Sveti Stefan a Petrovacem, mniej zatłoczona od innych).
  • Odległość od plaży Plaża 100 m

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura wody 24 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej wycieczek, które mogą Cię zainteresować