od 1 079 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Opis hotelu

Numer hotelu: 9 867

POŁOŻENIE

- Larnaca
- ok. 1 km od plaży Mackenzie
- ok. 2 km od Larnaki
- ok. 7 km od lotniska w Larnace
- ok. 40 km od Ayia Napa
- ok. 45 km od parku wodnego w Ayia Napa
- ok. 45 km od Nikozji

PLAŻA

- piaszczysto-żwirowa, publiczna
- leżaki i parasole (płatne)

HOTEL

Kategoria lokalna 4*, wyremontowany na sezon 2020

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

- 85 pokojów
- całodobowa recepcja z lobby
- winda
- sala TV
- sejf na recepcji (płatny)
- wypożyczalnia samochodów
- parking (bezpłatny)
- przystanek lokalnego autobusu ok. 500 m od hotelu
- najbliższy sklep ok. 2 km od hotelu

INTERNET

- internet Wi-Fi  (bezpłatny)

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

bezpłatnie:
- basen, leżaki i parasole
- siłownia
Płatne:
- sauna
- bilard

DLA DZIECI

- brodzik
- wysokie krzesełka
- opiekunka na zamówienie (płatna)

ZAKWATEROWANIE

Pokój standardowy
- klimatyzacja, TV-SAT 
- telefon, mini bar/lodówka (płatna)
- internet Wi-Fi (bezpłatny)
- łazienka (wanna/prysznic, WC)
- balkon/taras
- łóżeczko dla dziecka (bezpłatne, na potwierdzenie)

WYŻYWIENIE

Bed & Breakfast (BB) - śniadanie w formie bufetu.
Half Board (HB) - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne. 
Full Board (FB) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.

INFORMACJE DODATKOWE

-

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, opłaty lotniskowe, bagaż podręczny do 10kg, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę anglojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora,składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego (ok. 300 PLN /os.), miejsc obok siebie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
Transfery indywidualne są usługą shuttle, co oznacza, że autobus zbiera klientów przylatujących wieloma różnymi lotami. Z tego powodu wyjazd autobusu nie odbywa się w momencie, w którym klient zostanie do niego zaprowadzony, ale kiedy wszystkie osoby znajdujące sie na jego liście znajdą się już na pokładzie.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

PRZELOT

Połączenie oparte na LOT z wylotem z Wrocławia, Poznania, Katowic i Gdańska z przesiądką w Warszawie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
EasyJet: o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki)
LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
EasyJet: 15 kg ok. 350 PLN
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!
LOT: 23KG - ok. 300 PLN 

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Cypru jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

Covid-19

Cypr - najważniejsze informacjePodejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
AKTUALIZACJA 8.11.2020
Polska została przeniesiona do grupy C na CyprzeTo znaczy, że loty komercyjne z państw z kategorii C są dozwolone, jednak na ich pokładzie mogą być wyłącznie ściśle określone kategorie pasażerów: obywatele Republiki Cypryjskiej i członkowie ich rodzin, osoby mieszkające na stałe w Republice Cypryjskiej, członkowie korpusu dyplomatycznego oraz osoby, które uzyskały indywidualną zgodę władz cypryjskich w oparciu o odrębną procedurę. Oznacza to w praktyce brak możliwości przylotów z Polski w celach turystycznych.Osoby uprawnione po przylocie muszą okazać negatywny wynik testu molekularnego RT-PCR wykonanego nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem lub poddać się (na własny koszt) obowiązkowemu testowi na lotnisku, a następnie odbyć 14-dniową samoizolację.W dniu 03.11.2020 wprowadzono obowiązek  noszenia maseczek zarówno w pomieszczeniach zamkniętych jak i przestrzeniach otwartych.
AKTUALIZACJA z dnia 11.08.2020
Ministerstwo Zdrowia ogłosiło, że od piątku 14 sierpnia Polska i Portugalia znajdą się na Cyprze na liście krajów kategorii B. 
Co to oznacza? Aby przylecieć na Cypr trzeba okazać negatywny wynik testu wystawiony nie wcześniej niż 72 godziny przed odlotem, zaświadczenie o braku COVID-19.
Koszt takiego badania to ok 550 zł/os z zaświadczeniem w języku angielskim
UWAGA! Zaświadczenie o wyniku testu będzie uznane tylko wtedy, jeżeli będzie zawierało następujące dane: data pobrania próbki do badania, określenie metody wykonania testu (musi to być molekularny test RT-PCR, wszelkie inne testy na przeciwciała/antygeny nie będą akceptowane), imię i nazwisko osoby poddanej testowi oraz wynik testu.
Aktualizacja z dnia 01.08.2020 r.
Z dniem 01.08.2020 wprowadzono nakaz noszenia maseczek ochronnych w zamkniętych przestrzeniach publicznych (np. centra handlowe, banki, supermarkety, szpitale, kościoły itp.). Nieprzestrzeganie tego nakazu grozi nałożeniem mandatu w wysokości 300 EUR.
Z uwagi na uwarunkowania lokalne w Limassol wprowadzono czasowo (do końca sierpnia) zakaz zgromadzeń powyżej 10 osób oraz obniżono dopuszczalne limity liczby osób mogących przebywać w lokalach gastronomicznych.
CYPR POŁUDNIOWY
 
Ministerstwo Transportu Republiki Cypru poinformowało, że wypełnienie Karty Podróżnej (Cyprus Flight Pass zgodnie z procedurami przewidzianymi na stronie internetowej cyprusflightpass.gov.cy) jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów zamierzających przylecieć na Cypr. Pasażerowie, którzy nie wypełnią Karty Podróży będą mieli dwie opcje: uiszczenie grzywny w wysokości 300 EUR lub powrót do kraju z którego przelecieli. Pasażerowie przybywający na Cypr z krajów kategorii A bez posiadania Cyprus Flight Pass będą traktowani jak pasażerowie z krajów kategorii B i oprócz uiszczenia kary w wysokości 300 EURO będą zobowiązani do poddania się testowi laboratoryjnemu na COVID-19 na lotnisku w Republice, ponosząc również koszty 60 EURO za test laboratoryjny.  
Wypełnianie Cyprus Flight Pass na 24 godziny przed rozpoczęciem podróży do Republiki Cypryjskiej jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów podróżujących z każdej kategorii kraju, zarówno w celu wejścia na pokład samolotu, jak i wjazd na Cypr.
   Zgodnie z procedurami przewidzianymi na stronie internetowej www.cyprusflightpass.gov.cyw celu uzyskania Cyprus Flight Pass pasażer musi:
  ·       Utworzyć konto,
* Wpisać swoje dane osobowe oraz kontaktowe, 
* Dodać szczegóły lotu,
* Cel podróży,
·       Miejsce zamieszkania na Cyprze, 
* Dane kontaktowe w nagłych przypadkach,
* Złożyć oficjalną deklaracje, że dane podane w formularzu są prawdziwe.
  
Formularz należy wypełnić online za pośrednictwem platformy https://cyprusflightpass.gov.cy/
  
Wypełnienie odręczne formularza możliwe jest tylko w przypadku wystąpienia problemu technicznego lub konserwacji platformy elektronicznej oficjalnie ogłoszonej na tejże platformie.
CYPR PÓŁNOCNY otworzył takżę swoje granice!!!
Kraje zostały podzielone na kategorię A ( w tym POLSKA), kategorię B i kategorię C. Odwiedzający z krajów kategorii A będą musieli przejść 72-godzinny negatywny test PCR i nie będą musieli poddawać się kwarantannie
POZOSTAŁE WARUNKI SĄ IDENTYCZNE DLA OBU CZĘŚCI KRAJU ( PÓŁNOCNEJ I POŁUDNIOWEJ)
HoteleMinisterstwo Zdrowia wysłało do managerów bazy noclegowej ścisłe wytyczne, aby wakacje na Cyprze przebiegały w sposób bezpieczny i zorganizowany. Wśród nich, znajdują się m.in.: 
* Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - Należy wyznaczyć role i obowiązki pracownikom oraz przeszkolić personel w zakresie przestrzegania norm sanitarnych i podejmowanych działań na wypadek wykrycia przypadków COVID-19. Pracownicy mający objawy choroby, powinni zostać w domu i zgłosić ten fakt przełożonemu. 
* Ograniczenie kontaktu - w recepcji powinna zostać zainstalowana przejrzysta przegroda zabezpieczająca. Personel sprzątający pokoje, powinien wykonywać swoje obowiązki tylko, kiedy goście przebywają poza pomieszczeniem.
* Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele na Cyprze muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń i dostępności płynów dezynfekujących w ogólnodostępnych pomieszczeniach. 
* Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących przy użyciu przez personel środków zabezpieczających (maski, rękawiczki). Zabrania się udostępniania pokojów nowym gościom przed upływem 2 godzin od pobytu poprzednich turystów oraz przed dokładną dezynfekcją pomieszczenia. 
* Dezynfekcja i wietrzenie ogólnodostępnych pomieszczeń - Wszystkie ogólnodostępne pomieszczenia i newralgiczne powierzchnie jak np.: przyciski do windy, powinny być regularnie dezynfekowane. Tam gdzie to możliwe, powinna być stosowana całodobowa, naturalna wentylacja. 
* Ograniczona dostępność - W windach i ogólnodostępnych pomieszczeniach powinny obowiązywać zasady ograniczonej dostępności. Personel w widocznych miejscach powinien umieścić informacje o limicie korzystających. 
* Ogólnodostępne środki dezynfekujące i zapobiegawcze - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących oraz materiałów zabezpieczających (maski, rękawiczki). W publicznych toaletach powinny być dostępne również papierowe ręczniki jednorazowego użytku. 
* Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach. 
* Place zabaw - zaleca się, aby place zabaw pozostały zamknięte.
* Transakcje bezgotówkowe - zaleca się do stosowania transakcji bezgotówkowych podczas płacenia za dodatkowe usługi. 
* Restauracje i bary - od personelu wymaga się przestrzegania najbardziej rygorystycznych zasad bezpieczeństwa. Pomiędzy stolikami powinien być zapewniony min. 2-metrowy odstęp, a ilość nie może przekroczyć określonego przez regulamin limitu. Zaleca się ograniczenie użytkowania ogólnodostępnych serwisów do napojów i przyrządów do nakładania jedzenia. Zamawianie posiłków do pokojów powinno być oferowane za darmo lub w obniżonej cenie. 
* Ograniczony i nadzorowany dostęp osób z zewnątrz - hotele powinny ograniczyć dostęp osób z zewnątrz i ściśle nadzorować liczbę stałych dostawców.
* Izolacja i dyskrecja wobec osób chorych - Osoby z objawami choroby powinny zostać odseparowane do czasu przeniesienia do placówki medycznej. Wszystkie działania powinny być podejmowane w sposób spokojny i dyskretny wobec osób chorych. 
Plaże i baseny* Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 4 metrowej odległości pomiędzy parasolami i 2 metrowej pomiędzy leżakami osób, które nie wypoczywają wspólnie. 
* Dezynfekcja obiektów wspólnych - wymagane jest, aby osoby nadzorujące, regularnie dezynfekowały przedmioty wspólnego użytku (leżaki, parasole, skrytki na cenne przedmioty itp.) oraz przebieralnie i toalety. 
* Ograniczenie animacji - Zaleca się, aby programy animacyjne nie były organizowane do czasu zniesienia restrykcji. 
Atrakcje turystyczne i inne* Zgromadzenia i wydarzenia publiczne - Od 24.06.2020 Cypr wprowadza nowy limit 75 osób gromadzących się wewnątrz i 150 osób na zewnątrz. Organizacja imprez masowych i festiwali będzie możliwa najwcześniej od 01.09.2020. 
* Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 2 metrowej odległości pomiędzy osobami. 
* Maseczki ochronne w przestrzeni publicznej - Stosowanie masek jest obowiązkowe w miejscach, gdzie utrudnione jest zachowanie dystansu społecznego.
* Muzea i zabytki - Cypryjskie muzea i zabytki są otwarte dla zwiedzających pod warunkiem stosowania dezynfekcji i przestrzegania zasad społecznego dystansu. 
* Sklepy i restauracje - otwarte z obowiązkiem przestrzegania wysokich standardów higieny i bezpieczeństwa. Restauracje obsługują klientów na zewnątrz

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 200 m
  • Odległość od centrum miasta 1 m
  • Odległość od lotniska 5 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Fitness tak
  • Bar tak
  • Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,3/5
Travelplanet

Całkiem dobre (11 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 3,1/5

Wyżywienie 3,6/5

Okolica 3,9/5

Cena 2,5/5

235. najwyższa ocena z 1218 hoteli w Cypr

Paulina Czerwiec 2016

Data pobytu: 4.6. - 11.6.2016

Ocena 5,0/5
Ładny, zadbany hotel z dobrą lokalizacją, przyjazny dla młodych ludzi, czysty i ładny basen, pokoje także czyste, z łatwością przemieszczaliśmy się do...
Całkowita ocena

Ładny, zadbany hotel z dobrą lokalizacją, przyjazny dla młodych ludzi, czysty i ładny basen, pokoje także czyste, z łatwością przemieszczaliśmy się do innych miejscowości ❤️

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

web:is-usefull-rewiew (0) (0)

Michał Marzec 2016

Data pobytu: 2.5. - 9.5.2015

Ocena 4,4/5
Z moją drugą połówką zdecydowaliśmy się na ośmiodniowe wakacje w maju. Sugerując się opiniami wybraliśmy najtańszą opcję, samego noclegu w pokoju dwuosobowym,...
Całkowita ocena

Z moją drugą połówką zdecydowaliśmy się na ośmiodniowe wakacje w maju. Sugerując się opiniami wybraliśmy najtańszą opcję, samego noclegu w pokoju dwuosobowym, bez wyżywienia. Przylecieliśmy w nocy, zapewniono nam darmowy transport w dwie strony na lotnisko. Recepcja była czynna praktycznie całą dobę, obsługa bardzo miła.

Pokój z balkonem w stylu lat 90’, łazienka z wanną dość zniszczona, ale co najważniejsze - czysta. Bardzo wygodne duże łózko, tv z kineskopem i kilkoma kanałami. W pokoju był również czajnik, który nie działał, ale dostaliśmy bez problemu nowy w recepcji. Basen czysty, z leżakami i parasolami. Darmowe wi-fi w całym hotelu. Możliwość darmowego korzystania ze stołu do ping-ponga i odpłatnie z bilardu. Pierwszego dnia dodatkowo wykupiliśmy śniadanie - okazało się bardzo skromne: pieczywo, ser, wędlina, mleko, płatki i herbata. Tyle co kot napłakał.

Na szczęście w okolicy są dwa sklepy, w którym można zaopatrzyć się w podstawowe produkty. Po drodze do plaży polecam wstąpić do sympatycznej knajpki, w której serwowane są regionalne dania - uwaga, bardzo duże porcje!

Cypr to wyspa kotów. Pierwszego dnia naliczyliśmy ich, aż 26! Są wszędzie, na ulicach, na plaży, przy hotelowym basenie.

Dużą zaletą jest dobra lokalizacja, ok. 200 metrów od morza. Trochę dalej jest plaża Mckenzie, na której samoloty lądują “prawie” na głowach plażowiczów. Idąc w drugą stronę znajdziemy piękny meczet położony nad słonym jeziorem, jeden z ważniejszych dla wyznawców islamu. Do centrum warto udać się piękną promenadą, gdzie znajdziemy restauracje z pysznym lokalnym jedzeniem, a także międzynarodowe sieciówki typu fast-food.

Przy głównej plaży zatrzymują się autobusy do Ayia Napa i Pafos. Udaliśmy się do pierwszej miejscowości, byliśmy zachwyceni pięknymi widokami.

Polecam ten hotel dla osób, które lubią zwiedzać, chodzić po knajpkach, cenią sobie czystość i miłą obsługę a nie zależy im na nowoczesnym wystroju i posiłkach w hotelu.

Jeśli lubicie koty, koniecznie musicie wybrać się na Cypr!

Zakwaterowanie 4,2/5

Okolica 5,0/5

web:is-usefull-rewiew (0) (0)

Filtruj opinie

Zofia Sierpień 2018

Data pobytu: 4.8. - 11.8.2018

Ocena 2,7/5
Radzę omijać ten hotel. Lepiej dopłacić i wybrać hotel wyższej kategorii, by nie mieć zmarnowanych wakacji. Nie nadaje się na dłuższy pobyt, góra 2 noce. Budynek kwalifikuje się raczej do rozbiórki. Pokoje brudne, sanitariaty w łazience bardzo zniszczone niedomyte, niemiło skorzystać z wanny, sedes nie spłukuje się.
Całkowita ocena

Radzę omijać ten hotel. Lepiej dopłacić i wybrać hotel wyższej kategorii, by nie mieć zmarnowanych wakacji. Nie nadaje się na dłuższy pobyt, góra 2 noce. Budynek kwalifikuje się raczej do rozbiórki. Pokoje brudne, sanitariaty w łazience bardzo zniszczone niedomyte, niemiło skorzystać z wanny, sedes nie spłukuje się.

Zakwaterowanie 2,2/5

Wyżywienie 3,0/5

Okolica 4,0/5

web:is-usefull-rewiew (0) (0)

Emilia Styczeń 2018

Data pobytu: 6.1. - 13.1.2018

Ocena 1,8/5
Szanowni Państwo Chciałabym podzielić się moimi uwagami na temat wycieczki. Zabukowalismy z mężem wycieczkę na Cypr do Larnaki- Hotel Larco **. Loty oraz transfery z i na lotnisko bez zarzutów. Po odebraniu pokoju w hotelu doznaliśmy szoku. Hotel Larco, do ktorego trafiliśmy okazał sie miejscem fatalnym. Było brudno, w pokoju śmierdziało, lodówka była i nieumyta śmierdziało z niej gorzej niż z toalety...
Całkowita ocena

Szanowni Państwo

Chciałabym podzielić się moimi uwagami na temat wycieczki.

Zabukowalismy z mężem wycieczkę na Cypr do Larnaki- Hotel Larco **. Loty oraz transfery z i na lotnisko bez zarzutów. Po odebraniu pokoju w hotelu doznaliśmy szoku. Hotel Larco, do ktorego trafiliśmy okazał sie miejscem fatalnym. Było brudno, w pokoju śmierdziało, lodówka była i nieumyta śmierdziało z niej gorzej niż z toalety a warunki sanitarne były poniżej wszelkiej krytyki (zagrzybiała łazienka i brudna wanna), obsługa hotelu to nieporozumienie-kompletnie niepomocni, naburmuszeni i niemili. Rozumiem, że koszt wycieczki był niski ale nie oznacza to, że mamy mieszkać w brudnym i tak strasznym miejscu. Śniadanie okazało się podobnym dramatem. Świeże było chyba tylko jajko. Pieczywo było zasuszone a ciasto to kawał twadego zlepku.

Poszliśmy na umówione spotkanie z rezydentem, który po oględzinach pokoju zwrócił uwagę w recepcji, że pokój jest brudny. Otrzymał odpowiedź, ze jest sprzątane. Rezydent Pan Adrian zainterweniował natychmiast i udało się przenieść w miejsce na poziomie, czyste i przytulne czyli do Cleopatra Hotel Apartaments w Aiya Napa. Chciałabym podziękować Panu Adrianowi za uratowanie nam wyjazdu, myślę ze gdybyśmy zostali w Larco hotel nasza wycieczka na Cypr nie byłaby udana.

Szanowni Państwo proponuję orientowac się gdzie wysyłacie swoich turystów bo hotel Larco jest miejscem poniżej wszelkiej krytyki. Nie powinien miec żadnej gwiazdki. Jedziemy w odległe miejsca by relaksować się i wypoczywać a nie stresować brudną łazienką i strasznymi warunkami.

Żeby nie być gołosłowną załączam zdjęcia z Larco Hotel.

https://drive.google.com/folderview?id=1ayKeTvNJnPWyXsDTLsBBsQA5Oo9V4YS5

Zakwaterowanie 1,4/5

Wyżywienie 1,0/5

Okolica 4,0/5

web:is-usefull-rewiew (0) (0)

Aga Lipiec 2017

Data pobytu: 1.4. - 8.4.2017

Ocena 2,7/5
Byłam w kwietniu 2017 i szczerze powiem hotel fatalny...stary...brudny....łazienka z pleśnią do okoła i szarą zapuszczoną wanna. poduszki tak twarde, że spałam na swetrze a łóżko jak podłoga. W naszym pokoju przez 10 godzin nie było pradu i co chwile nam mowiono, ze juz za chwilkę będzie elektryk....przyjechał po 10godzinach i wielkiej awanturze. jedynie co warto to wykupić śniadania. Hotelu nie...
Całkowita ocena

Byłam w kwietniu 2017 i szczerze powiem hotel fatalny...stary...brudny....łazienka z pleśnią do okoła i szarą zapuszczoną wanna.

poduszki tak twarde, że spałam na swetrze a łóżko jak podłoga.

W naszym pokoju przez 10 godzin nie było pradu i co chwile nam mowiono, ze juz za chwilkę będzie elektryk....przyjechał po 10godzinach i wielkiej awanturze.

jedynie co warto to wykupić śniadania.

Hotelu nie polecam!!!!!

Zakwaterowanie 1,9/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 4,0/5

web:is-usefull-rewiew (0) (0)

Katarzyna Wrzesień 2016

Data pobytu: 3.9. - 10.9.2016

Ocena 3,6/5
Wraz z narzeczonym byliśmy we wrześniu 2016 w Lacro Hotel, szału nie ma- nic nie urywa. Na pewno wymaga remontu, sprzątanie codziennie, klimatyzacja OK, miły personel. Dookoła Rosjanie. W miarę blisko plaży/ restauracji/barów/marketów. Ok kilometr do centrum, bardzo bardzo bardzo śmierdzi kotami i ich odchodami- dosłownie wszędzie czuć te stworzenia. Polecam dla mało wymagających, którzy nastawieni...
Całkowita ocena

Wraz z narzeczonym byliśmy we wrześniu 2016 w Lacro Hotel, szału nie ma- nic nie urywa. Na pewno wymaga remontu, sprzątanie codziennie, klimatyzacja OK, miły personel. Dookoła Rosjanie. W miarę blisko plaży/ restauracji/barów/marketów. Ok kilometr do centrum, bardzo bardzo bardzo śmierdzi kotami i ich odchodami- dosłownie wszędzie czuć te stworzenia. Polecam dla mało wymagających, którzy nastawieni są na zwiedzanie a nie siedzenie w hotelu. :)

Zakwaterowanie 3,4/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 4,0/5

web:is-usefull-rewiew (0) (0)

Katarzyna Wrzesień 2016

Data pobytu: 3.9. - 10.9.2016

Ocena 3,8/5
Byliśmy we wrześniu 2016, hotel w porządku, wymaga remontu- to na pewno, miła obsługa, codzienne sprzątanie. Bardzo piękne miejsce ale dookoła wali kotami i ich odchodami to jedyny minus. Polecam Larco Hotel dla mało wymagających
Całkowita ocena

Byliśmy we wrześniu 2016, hotel w porządku, wymaga remontu- to na pewno, miła obsługa, codzienne sprzątanie. Bardzo piękne miejsce ale dookoła wali kotami i ich odchodami to jedyny minus. Polecam Larco Hotel dla mało wymagających

Zakwaterowanie 3,7/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 4,0/5

web:is-usefull-rewiew (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 14 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 13 °C temperatura w nocy 9 °C

  • Sob 18 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Ndz 16 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Pon 18 °C temperatura w nocy 14 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień