Wszystko było w porządku, spodziewaliśmy się nieco lepszego pokoju, ponieważ ze zdjęć hotelu nie można było z góry zobaczyć, który pokój powinien być „nasz”. W opisie mieliśmy ekskluzywny - ale tego nie było w ofercie hotelu, więc ostatecznie był to pokój standardowy. Po przybyciu do pokoju odkryliśmy, że dodatkowe łóżko jest zepsute, więc przeniesiono je tak, aby znajdowało się tuż obok szafki i nie można było wyjść na balkon, co było dość tragiczne, ani przejść, ani przelecieć ... . Tak więc po rozpakowaniu spakowaliśmy się ponownie i rozpakowaliśmy w pokoju gościnnym, ale po dwóch dniach, kiedy naprawili dostawkę, chcieli nas przenieść z powrotem do pierwotnego pokoju, na co odmówiliśmy, nie przyjechaliśmy na wakacje, aby pakuj, rozpakowuj i przenoś. Poza tym wszystko było czyste, pokoje były sprzątane zgodnie z życzeniem, a ręczniki wymieniane były zgodnie z Państwa życzeniem. Najbardziej jednak zaskoczyła nas kaucja - kaucja w wysokości 250 €, o której nie wiedzieliśmy wcześniej i którą musieliśmy wpłacić, podobno zwrócą nam ją po zakończeniu wakacji.... , nie wiem.... to jeszcze nie zostało zaksięgowane na naszym koncie. Uważam, że 8 dni to wystarczający czas na wykonanie przelewu, rozwiążemy go.