Opis hotelu

I

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego przedstawiciela.

W

Nasze ceny są prawidłowe i obowiązujące w momencie rezerwacji. W porównaniu z innymi touroperatorami, dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania , ceny są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy cenę niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

C

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .

P

Hotel Kalofer znajduje się w Słonecznym Brzegu, około 200 metrów od publicznej piaszczystej plaży. Od Nesebyru dzieli go około 4 km. Do sklepów można dojechać w ciągu kilku minut. Odległość do lotniska w Burgas wynosi około 30 km.Web: www.hotel-kalofer.com

W

Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. W skład wyposażenia wchodzą sejf, kantor wymiany walut, restauracja, bar i serwis pokojowy. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się ogród.

P

W ofercie znajdują się pokoje z klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem i łazienką. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Wygodnie i przyjemnie spędzicie Państwo noc na sofie. Do udogodnień we wszystkich pokojach należą lodówka, minilodówka, telefon i telewizor. Łazienka posiada prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.

O

Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. Propozycje spędzenia czasu wolnego podlegające dodatkowej opłacie to tenis stołowy, bilard, sauna i łaźnia parowa.

W

Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja.

C

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu - kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

K

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

I

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*).+ Ryanair (FR): 55x40x20 , 10 kg - przekazany do luku bagażowego ( od 15.01.2018, wyjątkiem rezerwacji z pierwszeństwem wejścia ) oraz mała torebka 35x20x20 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 265 – 400 PLN.+ Wizz Air (W6): 55x40x23 , 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20kg, cena 200 – 450 PLN.+ Norwegian (DY): 55x40x23 , 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 230 – 300 PLN.+ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 300 PLN. + LOT (LT) / TAP (TP) / British Airways (BA) / Alitalia (AZ) / El Al (LY): 55x40x23 , 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 280 - 400 PLN. ++ W przypadku czarterów (np. Small Planet (P7), Smart Wings (QS), Enter Air (E4) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.*Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:www.vcms.eu/upload/getbyid/104390/Dok1.pdf

Opinie o hotelu: Kalofer

3.9

Ocena klientów
na podstawie 5 dodanych opinii

Lokalizacja
4,0
Pokój
4,0
Posiłki
4,2
Basen
3,8
Czystość
4,0
Obsługa
3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • 4.5
    czerwiec 2019

    Super polecam

    Bylismy w hotelu czerwiec 2019.Pokoje są czyste ,pościel reczniki zmieniane codziennie.Basen czysty .Dla osob lubiacy ciszę polecam.Do plazy rowniez jest niedaleko.Polecam!!!
    Bylismy w hotelu czerwiec 2019.Pokoje są czyste ,pościel reczniki zmieniane codziennie.Basen czysty .Dla osob lubiacy ciszę polecam.Do plazy rowniez jest niedaleko.Polecam!!!
  • 4.7
    sierpień 2017

    dobry!

    Bylismy w hotelu lipiec/sierpien 2017 .Pokoje są czyste ,pościel reczniki zmieniane codziennie.Dość duzy obiekt ale ma to swoje zalety.Wykupilam obiadokolacje i bylam zadowolona .Do plazy rowniez jest niedaleko.Polecam!!!
    Bylismy w hotelu lipiec/sierpien 2017 .Pokoje są czyste ,pościel reczniki zmieniane codziennie.Dość duzy obiekt ale ma to swoje zalety.Wykupilam obiadokolacje i bylam zadowolona .Do plazy rowniez jest niedaleko.Polecam!!!
  • 4.3
    lipiec 2017

    Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w Bułgarii

    Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w Bułgarii i z pewnością postaramy się wrócić tam jak najszybciej.<br />W kwestiach organizacyjnych nie mamy żadnych uwag, wszystko odbyło się prawidłowo i zgodnie z naszymi oczekiwaniami i z chęcią skorzystamy z Waszych usług w przyszłości.
    Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w Bułgarii i z pewnością postaramy się wrócić tam jak najszybciej.
    W kwestiach organizacyjnych nie mamy żadnych uwag, wszystko odbyło się prawidłowo i zgodnie z naszymi oczekiwaniami i z chęcią skorzystamy z Waszych usług w przyszłości.
  • 2.0
    wrzesień 2012

    Hotel z lat 70-tych, dramatyczna obsługa, nie polecam.

    Przez tydzień sprzątaczki były raz (!), meble w pokojach z czasów Gierka, hotel zaniedbany, wykładzina w pokojach lepi się od brudu, a bar przy basenie nawet trudno opisać. Zardzewiałe lodówki, spleśniałe owoce do drinków - horror! Biuro Wezyr podaje odległość od plaży 100 m, co jest wierutnym kłamstwem z premedytacją. Do plaży jest co najmniej pół km i to krętymi uliczkami. Byliśmy z małym dzieckiem, wybraliśmy hotel ze względu na bliskość plaży :(. Pani rezydentka nie chciała przyjąć żadnej skargi, twierdząc, że nie ona pisała o stu metrach. Ogólnie interesowała ją tylko sprzedaż wycieczek fakultatywnych, resztą się nie zajmowała. Sam Słoneczny Brzeg wspaniały, super knajpki, tanio no i ta słowiańska atmosfera... :)). Na pewno wrócimy, ale do innego hotelu i nie z biurem Wezyr.
    Przez tydzień sprzątaczki były raz (!), meble w pokojach z czasów Gierka, hotel zaniedbany, wykładzina w pokojach lepi się od brudu, a bar przy basenie nawet trudno opisać. Zardzewiałe lodówki, spleśniałe owoce do drinków - horror! Biuro Wezyr podaje odległość od plaży 100 m, co jest wierutnym kłamstwem
    z premedytacją. Do plaży jest co najmniej pół km i to krętymi uliczkami. Byliśmy z małym dzieckiem, wybraliśmy hotel ze względu na bliskość plaży :(. Pani rezydentka nie chciała przyjąć żadnej skargi, twierdząc, że nie ona pisała o stu metrach. Ogólnie interesowała ją tylko sprzedaż wycieczek fakultatywnych, resztą się nie zajmowała. Sam Słoneczny Brzeg wspaniały, super knajpki, tanio no i ta słowiańska atmosfera... :)). Na pewno wrócimy, ale do innego hotelu i nie z biurem Wezyr.
  • 4.0
    lipiec 2011

    bardzo dobry hotel :)

    położenie bardzo dobre,klimatyzowane pokoje, obsługa bardzo miła, kontakt w języku angielskim i trochę rosyjskim,czyściutko, jedzenie smaczne; jedyny minus do mały basen oblegany przez gości hotelowych, poza tym super ;)))
    położenie bardzo dobre,klimatyzowane pokoje, obsługa bardzo miła, kontakt w języku angielskim i trochę rosyjskim,czyściutko, jedzenie smaczne; jedyny minus do mały basen oblegany przez gości hotelowych, poza tym super ;)))
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Hotel w ofertach organizatorów

Aktualnie nie posiadamy ofert do wybranego hotelu