Karel H.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.10. - 19.10.2023 Oceniono: Październik 2023
Grand Viking Ocena: 4/5 Turcja, Kemer
Hotel jest dobry, obsługa pomocna, ale cztery gwiazdki nie odpowiadają ogólnemu wrażeniu, to trzy gwiazdki, nic więcej.
Hotel jest dobry, obsługa pomocna, ale cztery gwiazdki nie odpowiadają ogólnemu wrażeniu, to trzy gwiazdki, nic więcej.
Zakwaterowanie
Byliśmy całkowicie zadowoleni z zakwaterowania
Wyżywienie
W zasadzie nie próbowałem niczego podczas mojego pobytu, jedzenie było nieprzyprawione i mdłe, desery były tylko miłe dla oka. Brakowało mi na śniadanie masła, zastąpione obrzydliwą margaryną. W strefie nadmorskiej spodziewałbym się większej oferty ryb morskich, była tylko makrela i w jednej wersji była dla mnie niejadalna i ze względu na zapach ryby.
Obsługa w hotelu
Personel, od recepcji po pokojówki, jest miły i chętny do pomocy w każdej chwili, łącznie z kierowcą, który zawiózł nas minibusem do miasta i nad morze na plażę i był skłonny zabrać klientów hotelu, gdziekolwiek chcą potrzebne
Plaża
Na kamienistą plażę polecam buty do wody. Morze było czyste, plaża też, jednak dokuczały nam małe rybki w wodzie, które boleśnie kąsały, aż z nóg poleciała krew, a nawet po tygodniu od powrotu do domu rany się nie zagoiły i nadal są bolesny.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)