promocje dla tej oferty
Kup kartę podarunkową Travelplanet.pl na raty 0% a następnie przeznacz ją na rezerwację wakacji.
Wyjedź na wakacje i spłacaj kartę podarunkową dopiero po powrocie w prawdziwych ratach 0%.

więcej
Travelplanet.pl jako jedyny na rynku zapewnia ochronę oferowanych wakacji.
Każda wycieczka objęta jest ubezpieczeniem „Wakacje 100% bez ryzyka”, które zabezpiecza Klientów w razie wystąpienia niewypłacalności organizatora wycieczki.

więcej

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

  • Długą i szeroką plażę
  • Bliskość tętniącego życiem centrum kurortu
  • Świetne i urozmaicone jedzenie
  • Przyjazną i pomocną obsługę
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Karolina

Dla rodzin z dziećmi najlepszy wybór!

Hotel Krizantem ma 3 najważniejsze zalety: znajduje się przy najładniejszej plaży w okolicy, ma mnóstwo atrakcji dla dzieci (zjeżdżalnie, animacje, miniclub, plac zabaw) oraz posiada bardzo duże i przestronne pokoje. Infrastruktura hotelu nie jest rozbudowana, ale ogród jest zadbany i jest dużo zieleni. Dla osób, które nie chcą siedzieć w hotelu bardzo blisko centrum Alanyi. Hotel nie jest luksusowy, ale godny polecenia.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla miłośników życia nocnego, dla aktywnych

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 5.0
Pokój: 4.0
Basen: 5.0
Czystość: 5.0


K

4*

R

Alanya
Hotel lubiany przez odwiedzających za przyjazną atmosferę oraz pomocną i miłą obsługę. Jest to dobry, solidny czterogwiazdkowy obiekt którego jakość jest wprost proporcjonalna do ceny. Dodatkowym atutem ego obiektu jest bliskość plaży i miasta oraz zaplecze rekreacyjno-sportowe.

h

k

4*

k

4*

o

D

1990 r. Odnowiony w 2004 r.
Na terenie znajdują się: 2 restauracje, 3 bary, sala konferencyjna, room service, pralnia, sejf w recepcji (płatny), winda, 3 baseny odkryte, zjeżdżalnia wodna (otwarta w godzinach: 10:00-12:00, 14:00-16:00). Program animacyjny oraz zaplecze rekreacyjno-sportowe dla osób aktywnych.

r

1.Dziecko do 13 lat pobyt gratis.

i

Wi-Fi w lobby bezpłatne, Kawiarenka internetowa płatna

p

50 m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa z kamienistym zejściem do morza, 250 m długości. Parasole, leżaki - bezpłatne, materace - płatne. Przejście do plaży przez ulicę lub tunelem. Bar na plaży serwuje napoje bezalkoholowe.

p

Wyposażone są w klimatyzację indywidualną, sejf (płatny), minibar (płatny), WC, wannę lub prysznic, suszarkę, telefon, TV, balkon.
Typy pokoi:
w 3 sześciopiętrowych budynkach:
pokoje standardowe dla max 3 os. ,
pokoje dla niepełnosprawnych dla max 3 os. ,
pokoje rodzinne dla max 5 os. (2 pokoje połączone drzwiami)

W

restauracja główna, restauracja a la carte, 3 bary
All Inclusive
(10:00-00:00)
Formuła zawiera: śniadanie (07:00-09:00), późne śniadanie (09:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) w formie bufetu w restauracji głównej, przekąski (15:00-17:00), podwieczorek (17:00-17:45) i lody (17:45-18:30) w wyznaczonych barach, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe, pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Formuła nie zawiera: napoi importowanych, soków ze świeżych owoców, kawy po turecku, napoi serwowanych w butelkach, napoi energetycznych

z

animacje i zajęcia w mini klubie dla dzieci w wieku 4-12 lat, dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie mini klubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna, plac zabaw, brodzik
menu i krzesełka dla dzieci w restauracji głównej, łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

a

w

animacje, siłownia, tenis stołowy, rzutki, siatkówka plażowa

p

sauna, łaźnia turecka, masaż, bilard

A

28.06.2016 11:13

u

Niepełnosprawni
Wi-Fi
Siłownia
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy

Dodatkowa ochrona dla tej oferty

Travelplanet.pl jako jedyny na rynku zapewnia ekskluzywną ochronę wszystkich oferowanych wycieczek. Każda z nich objęta jest Gwarancją Wylotu na wakacje – unikalnym ubezpieczeniem od AXA Assistance. Rezerwując za pośrednictwem Travelplanet.pl masz 100% pewności, że Twoje pieniądze są bezpieczne, a wakacje dojdą do skutku. Czytaj więcej >>

Udogodnienia:
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Przedszkole
  • Zjeżdżalnie wodne
  • Blisko lotniska
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Wellness / spa
  • Darmowe WiFi
Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

4.2

Ocena klientów
na podstawie 22 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,7
Pokój: 4,0
Posiłki: 4,3
Basen: 4,1
Czystość: 3,8
Obsługa: 4,1
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par
  • seniorów
  • miłośników życia nocnego
  • aktywnych
  • 4.0
    ( wrzesień 2015 )

    Hotel w porządku, jest godny polecenia biorąc pod uwagę opinie innych hoteli trzygwiazdkowych w Turcji.

    Hotel Krizantem położony jest w małej miejscowości Obagol, która oddalona jest jedynie 2 kilometry od tętniącego życiem miasta Alanya, do którego z łatwością można dostać się pieszo, idąc wzdłuż uroczej promenady, albo też można skorzystać z kursującego co 15 minut autobusu. Przystanek autobusowy znajduje się obok hotelu, a to duży plus. Ponadto Hotel Krizantem położony jest zaledwie 100 metrów od długiej piaszczysto-żwirowej plaży. Można się do niej dostać podziemnym przejściem, mieszczącym się obok baru, przy jednym z basenów hotelowym. Przejścia nadziemnego nie polecam, gdyż w pobliżu nie ma pasów dla pieszych, a ulica jest bardzo ruchliwa, chociaż późnym wieczorem jest już spokojnie. Plaża przy hotelu ma swój urok, ale o białym, miłym dla stóp piasku nie ma mowy. Piasek ma kolor lekko beżowy i przeważa w nim żwir. Natomiast woda w morzu czysta, ma błękitny kolor i co ważne bardzo ciepła. We wrześniu jej temperatura wynosiła 27 stopni. Pokoje hotelowe mają skromny wystrój, obok łóżka znajduje się w nich toaletka z lustrem, stara szafa i mała lodówka. Łazienka wygląda w miarę nowo, chociaż jej czystość pozostawia czasem sporo do życzenia. Mimo iż, pokoje są sprzątane codziennie, to parę razy zdarzyło się, że sedes i podłoga były brudne, przy czym muszę podkreślić, że nie zostawiałam obsłudze hotelowej napiwków, a to w Turcji jest raczej wskazane.<br />Na terenie hotelu znajdują się dwa nieduże baseny, na jednym z nich są codziennie, do południa prowadzone zabawy dla dzieci i rozgrywki w piłkę ręczną dla chętnych, a wszystko to w oprawie głośnej muzyki. Niestety animacje wieczorne nie są zbyt atrakcyjne. Przy hotelowej scenie można jedynie zabawić się, biorąc udział w karaoke, które przeważnie odbywa się w języku rosyjskim, ale to chyba ze względu na to, iż dominującą grupę gości hotelowych stanowią Rosjanie. Bary przy basenach są dobrze wyposażone, serwują lokalne alkohole i standardowe napoje. Nie ma mowy o żadnych długich kolejkach.<br />Jeżeli chodzi o wyżywienie, to wybór naprawdę jest różnorodny. Śniadania co prawda często się powtarzają, ale są smaczne i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. W czasie obiadów możemy delektować się pyszną kuchnią śródziemnomorską i turecką. Przy czym, wszystkie potrawy, sałatki, warzywa, a jest ich naprawdę sporo są dobrze doprawione. Natomiast kolacja to już prawdziwa uczta. Oprócz dużej ilości dań znajdujących się w stołówce, na zewnątrz baru rozpalany jest grill, gdzie codziennie można skosztować coś innego, na przykład pieczoną baraninę, grillowane steki, burgery itp. Niestety, przeważnie wieczorem parę razy się zdarzyło, że brakowało miejsc siedzących i trzeba było chwilkę poczekać, aż coś się zwolni. Czasem też, stolik przy którym się siadało nie był posprzątany, mimo iż na sali była garstka gości, to obsługa nie specjalnie zwracała uwagę na pełne okruchów obrusy. Warto zaznaczyć, iż codziennie po południu i czasem wieczorem serwowane są pyszne lody gałkowe, spośród których, nie bez powodu największą popularnością cieszą się lody pistacjowe, z kawałkami mielonych pistacji. Na terenie hotelu, na świeżym powietrzu znajduje się też mini burger bar, który w wyznaczonych godzinach serwuje hamburgery, a właściwie można je sobie przygotować samemu, korzystając z wystawionych składników. Na terenie baru znajdują się wygodne fotele, siedziska.<br />Muszę również wspomnieć o internecie, który dostępny jest niestety tylko na recepcji i często przerywa. Za to obsługa na recepcji jest bardzo miła, chętnie służy pomocą i porozumiewa się w języku angielskim.<br />Ogólnie urlop w Hotelu Krizantem uważam za udany, szczególnie iż przed wyjazdem czytałam sporo opinii o trzygwiazdkowych w hotelach w Turcji, które pozostawiały wiele do życzenia i wręcz były stanowczo odradzane.
    Hotel Krizantem położony jest w małej miejscowości Obagol, która oddalona jest jedynie 2 kilometry od tętniącego życiem miasta Alanya, do którego z łatwością można dostać się pieszo, idąc wzdłuż uroczej promenady, albo też można skorzystać z kursującego co 15 minut autobusu. Przystanek autobusowy znajduje
    się obok hotelu, a to duży plus. Ponadto Hotel Krizantem położony jest zaledwie 100 metrów od długiej piaszczysto-żwirowej plaży. Można się do niej dostać podziemnym przejściem, mieszczącym się obok baru, przy jednym z basenów hotelowym. Przejścia nadziemnego nie polecam, gdyż w pobliżu nie ma pasów dla pieszych, a ulica jest bardzo ruchliwa, chociaż późnym wieczorem jest już spokojnie. Plaża przy hotelu ma swój urok, ale o białym, miłym dla stóp piasku nie ma mowy. Piasek ma kolor lekko beżowy i przeważa w nim żwir. Natomiast woda w morzu czysta, ma błękitny kolor i co ważne bardzo ciepła. We wrześniu jej temperatura wynosiła 27 stopni. Pokoje hotelowe mają skromny wystrój, obok łóżka znajduje się w nich toaletka z lustrem, stara szafa i mała lodówka. Łazienka wygląda w miarę nowo, chociaż jej czystość pozostawia czasem sporo do życzenia. Mimo iż, pokoje są sprzątane codziennie, to parę razy zdarzyło się, że sedes i podłoga były brudne, przy czym muszę podkreślić, że nie zostawiałam obsłudze hotelowej napiwków, a to w Turcji jest raczej wskazane.
    Na terenie hotelu znajdują się dwa nieduże baseny, na jednym z nich są codziennie, do południa prowadzone zabawy dla dzieci i rozgrywki w piłkę ręczną dla chętnych, a wszystko to w oprawie głośnej muzyki. Niestety animacje wieczorne nie są zbyt atrakcyjne. Przy hotelowej scenie można jedynie zabawić się, biorąc udział w karaoke, które przeważnie odbywa się w języku rosyjskim, ale to chyba ze względu na to, iż dominującą grupę gości hotelowych stanowią Rosjanie. Bary przy basenach są dobrze wyposażone, serwują lokalne alkohole i standardowe napoje. Nie ma mowy o żadnych długich kolejkach.
    Jeżeli chodzi o wyżywienie, to wybór naprawdę jest różnorodny. Śniadania co prawda często się powtarzają, ale są smaczne i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. W czasie obiadów możemy delektować się pyszną kuchnią śródziemnomorską i turecką. Przy czym, wszystkie potrawy, sałatki, warzywa, a jest ich naprawdę sporo są dobrze doprawione. Natomiast kolacja to już prawdziwa uczta. Oprócz dużej ilości dań znajdujących się w stołówce, na zewnątrz baru rozpalany jest grill, gdzie codziennie można skosztować coś innego, na przykład pieczoną baraninę, grillowane steki, burgery itp. Niestety, przeważnie wieczorem parę razy się zdarzyło, że brakowało miejsc siedzących i trzeba było chwilkę poczekać, aż coś się zwolni. Czasem też, stolik przy którym się siadało nie był posprzątany, mimo iż na sali była garstka gości, to obsługa nie specjalnie zwracała uwagę na pełne okruchów obrusy. Warto zaznaczyć, iż codziennie po południu i czasem wieczorem serwowane są pyszne lody gałkowe, spośród których, nie bez powodu największą popularnością cieszą się lody pistacjowe, z kawałkami mielonych pistacji. Na terenie hotelu, na świeżym powietrzu znajduje się też mini burger bar, który w wyznaczonych godzinach serwuje hamburgery, a właściwie można je sobie przygotować samemu, korzystając z wystawionych składników. Na terenie baru znajdują się wygodne fotele, siedziska.
    Muszę również wspomnieć o internecie, który dostępny jest niestety tylko na recepcji i często przerywa. Za to obsługa na recepcji jest bardzo miła, chętnie służy pomocą i porozumiewa się w języku angielskim.
    Ogólnie urlop w Hotelu Krizantem uważam za udany, szczególnie iż przed wyjazdem czytałam sporo opinii o trzygwiazdkowych w hotelach w Turcji, które pozostawiały wiele do życzenia i wręcz były stanowczo odradzane.
  • 3.0
    ( sierpień 2015 )

    Drugi raz? Raczej zaryzykowałbym inny wybór

    Na tak: 1) położenie hotelu; 2) kuchnia (mowa o głównych posiłkach, o przekąskach lepiej nie wspominać); 3) plaża - w porównaniu do innych w okolicy całkiem ładna (choć już leżaki, parasole i taborety na plaży nie były pierwszej czystości)<br />Na nie: 1) czystość, tzn. sprzątanie regularne nawet fikuśnie ułożone ręczniki -ok, ale w łazience źle działająca spłuczka, zatkany odpływ wanny, wycieki wody spod wanny, elementy prysznica zamiast białe czarne (brud? tak wygląda); brud w restauracji, brudne obrusy, krzesła; stoliki niesprzątane po wcześniej spożywających posiłek (nie zawsze znaleźć można wolny stolik); 2) obsługa - na zgłaszane w recepcji usterki nie reaguje, po powtórnym (nawet po trzykrotnym) zgłoszeniu twierdzi, że nie było wcześniej zgłoszenia; <br />Na zgłaszane uwagi co do zakwaterowania w burze Wezyr (wszystko tylko na telefon) żadnej pomocy, hotel ma zawsze rację (polecam więc inne biura).
    Na tak: 1) położenie hotelu; 2) kuchnia (mowa o głównych posiłkach, o przekąskach lepiej nie wspominać); 3) plaża - w porównaniu do innych w okolicy całkiem ładna (choć już leżaki, parasole i taborety na plaży nie były pierwszej czystości)
    Na nie: 1) czystość, tzn. sprzątanie regularne nawet fikuśnie
    ułożone ręczniki -ok, ale w łazience źle działająca spłuczka, zatkany odpływ wanny, wycieki wody spod wanny, elementy prysznica zamiast białe czarne (brud? tak wygląda); brud w restauracji, brudne obrusy, krzesła; stoliki niesprzątane po wcześniej spożywających posiłek (nie zawsze znaleźć można wolny stolik); 2) obsługa - na zgłaszane w recepcji usterki nie reaguje, po powtórnym (nawet po trzykrotnym) zgłoszeniu twierdzi, że nie było wcześniej zgłoszenia;
    Na zgłaszane uwagi co do zakwaterowania w burze Wezyr (wszystko tylko na telefon) żadnej pomocy, hotel ma zawsze rację (polecam więc inne biura).
  • 2.0
    ( sierpień 2015 )

    Krizantem – pokój nr 2314

    Urlop trzeba było zacząć nie od rozpakowania się, ale od znalezienia kogoś, kto zatrzyma lejącą się ze spłuczki wodę i naprawi klimatyzację. Usterki usunięto więc czas na kąpiel – woda wprawdzie leci skąd powinna, ale nie odpływa. Ale spoko, do rana w brodziku nie było już po niej śladu i można było ponownie wziąć prysznic.<br> Tu dopiero zaczęła się prawdziwa przeprawa z hotelem i Wezyrem (Coralem). Nie działała dwa dni (1/3 pobytu). Najpierw zgłoszenie w recepcji (o 8.00 rano), następne o 20.00. Hotel stwierdził, że nie jest w stanie usunąć usterki do następnego dnia. Interwencja u Wezyra, i cóż… pod numerem alarmowym bliżej nieznana pani, odmawiająca nawet podania swego nazwiska, „łaskawie” powtarza to, co mówi recepcjonista, czyli: „klimatyzacja zostanie naprawiona jutro lub jutro będzie zmieniony pokój”. Faktycznie, została naprawiona po 30 godzinach od zgłoszenia. Zdaniem Wezyra to oznacza, że została naprawiona cyt. „po tym jak poinformowaliśmy recepcję”. Trudno zarzucić błąd w następstwie czasów, prawda?:)<br> Moje doświadczenie wskazuje, że pracownicy Biura Wezyr (Coral) w Turcji to właściwie „rzecznicy” hoteli i swojego tureckiego kooperatora, firmy Odeon, a nie swoich klientów.<br> Swoją rolę sprowadzają do transferu z/na lotnisko, podania numerów telefonów alarmowych i sprzedaży wycieczek. W sytuacjach newralgicznych nie można liczyć na ich pomoc, o czym świadczy „wpadka” z klimatyzacją. Nawet na wyraźną prośbę nie podają swoich nazwisk. Boją się czegoś? Można się tylko domyślać – o wiele trudniej pociągnąć do odpowiedzialności jakąś nieokreśloną Krysię czy Marysię niż od konkretnego Jana Kowalskiego. <br> Tak:<br> 1. Hotel leży przy ładnej plaży; może nawet ładniejszej niż mają inne hotele w tej okolicy<br> 2. Mocną stroną hotelu jest restauracja i proponowane przez nią posiłki.
    Urlop trzeba było zacząć nie od rozpakowania się, ale od znalezienia kogoś, kto zatrzyma lejącą się ze spłuczki wodę i naprawi klimatyzację. Usterki usunięto więc czas na kąpiel – woda wprawdzie leci skąd powinna, ale nie odpływa. Ale spoko, do rana w brodziku nie było już po niej śladu i można było
    ponownie wziąć prysznic.
    Tu dopiero zaczęła się prawdziwa przeprawa z hotelem i Wezyrem (Coralem). Nie działała dwa dni (1/3 pobytu). Najpierw zgłoszenie w recepcji (o 8.00 rano), następne o 20.00. Hotel stwierdził, że nie jest w stanie usunąć usterki do następnego dnia. Interwencja u Wezyra, i cóż… pod numerem alarmowym bliżej nieznana pani, odmawiająca nawet podania swego nazwiska, „łaskawie” powtarza to, co mówi recepcjonista, czyli: „klimatyzacja zostanie naprawiona jutro lub jutro będzie zmieniony pokój”. Faktycznie, została naprawiona po 30 godzinach od zgłoszenia. Zdaniem Wezyra to oznacza, że została naprawiona cyt. „po tym jak poinformowaliśmy recepcję”. Trudno zarzucić błąd w następstwie czasów, prawda?:)
    Moje doświadczenie wskazuje, że pracownicy Biura Wezyr (Coral) w Turcji to właściwie „rzecznicy” hoteli i swojego tureckiego kooperatora, firmy Odeon, a nie swoich klientów.
    Swoją rolę sprowadzają do transferu z/na lotnisko, podania numerów telefonów alarmowych i sprzedaży wycieczek. W sytuacjach newralgicznych nie można liczyć na ich pomoc, o czym świadczy „wpadka” z klimatyzacją. Nawet na wyraźną prośbę nie podają swoich nazwisk. Boją się czegoś? Można się tylko domyślać – o wiele trudniej pociągnąć do odpowiedzialności jakąś nieokreśloną Krysię czy Marysię niż od konkretnego Jana Kowalskiego.
    Tak:
    1. Hotel leży przy ładnej plaży; może nawet ładniejszej niż mają inne hotele w tej okolicy
    2. Mocną stroną hotelu jest restauracja i proponowane przez nią posiłki.
  • 4.0
    ( sierpień 2015 )

    Miło spędzony czas z rodziną

    Ogólnie 2 tygodniowy urlop rodzinny w tym hotelu uważamy za udany i możemy go polecić. Hotel ma 4 gwiazdki, ale nie jest to hotel dla zbyt wymagających, oczekujących luksusów. Pokoje są nie za duże , nie za małe, łazienka raczej mniejsza. Pokoje są czyste , codziennie sprzątane. Jedyne co nam przeszkadzało to głośno chodząca klima, i czasami czuć było z łazienki kanalizę. Od samego rana na basenach są animacje, aerobik itp i bardzo głośno puszczają muzykę. Są trzy baseny, jeden ze zjeżdżalnią dla dzieci która uruchamiana jest o określonych porach. Rano zazwyczaj brakuje leżaków przy basenach, ale po południu nie ma z tym problemu. Jedzenie jest dobre i urozmaicone, dużo owoców, sałatek, słodkości. Codziennie na kolacji jest coś z grilla.Do kolacji są lody. Przychodząc na posiłki często brakowało wolnych miejsc i sztućców na stołach. Obrusy brudne. Nie podobało nam się to, że niektórzy kelnerzy dosłownie zabierali talerze spod nosa jak człowiek jeszcze jadł, ale z uzupełnieniem sztućców na stołach i wymianą obrusów na czyste już się tak nie spieszyli. Druga sprawa, która nas irytowała, to chłopak wydający lody przy basenie ze zjeżdżalnią w porze przed kolacją. Bardzo niesympatyczny, nie chciał wydawać lodów np rodzicowi dla dziecka, czy odwrotnie, więc za lodami w kolejce musiała stać cała rodzina. Przez 2 tygodnie nie raz byłam świadkiem jak np mały chłopiec chciał loda dla siebie i mamy i dostał jednego, albo mąż chciał dostać dla siebie i żony która była obok na basenie i też nie chciał dać. Porażka i śmiechu warte. Bar z przekąskami w porze popołudniowej oferuje albo hamburgery, ogórki , pomidory, albo makaron z obiadu więc często nie ma się czym najeść. Mogli by chociaż dać frytki dla dzieci. Posiłki są spożywane w restauracji głównej w której nie zawsze włączana jest klima,są też stoliki przed restauracją na powietrzu pod parasolami gdzie w porze obiadowej nie można wysiedzieć ze względu na prawie 40st. upał. W hotelu jest bezpłatne wifi ale tylko w lobby , czasami łapie też przy basenie ze zjeżdżalnią. Jednak są pory że nie jest problem z internetem.To chyba tyle z minusów. W hotelu są animacje, ale nie korzystaliśmy z nich. Do południa różne ćwiczenia i zabawy na basenie, wieczorem show. Dużą zaletą jest bliskość morza, Na plażę przechodzi się pod tunelem. Na plaży jest bar z napojami w opcji ALL bez napoi alkoholowych, są bezpłatne leżaki i parasole a za opłatą można wziąć materac do leżaka.Do centrum Alanyi jest niedaleko, można dojechać autobusem, dolmuszem lub taxi,(taxi 8 euro lub 15 lirów, dolmusz 1,5 lira) na spacer to trochę spory kawałek. Plaża szeroka, piaszczysta, przy zejściu do wody trochę grubszy piasek i małe kamyczki, na lewo 200m sporty wodne.Lepiej opłaca się płacić lirami w sklepach niż euro, czy dolarami. Po wyjściu z hotelu można pójść w lewo i pierwsza uliczka na dół w lewo i jest centrum gdzie tętni nocne życie, z barami, sklepami. W poniedziałki jest bazar w Oba, za hotelem w głąb, a w czwartek za hotelem Katya. Ogólnie hotel polecamy<br />Ps. Nie wiem skąd się biorą aż tak negatywne opinie. Oczywiście hotel nie jest luksusowy i kilka mankamentów się znalazło, ale bez przesady. My pokój mieliśmy sprzątany codziennie i nie zgodzę się, że jedzenie było nieświeże. Spędziliśmy tam 2 tygodnie wraz z dwójką małych dzieci i żadne z nas rewolucji żołądkowych nie miało. Ponadto my i dzieci codziennie kąpaliśmy się w basenie i morzu i nikt wysypki nie miał :))) No , ale cóż, zawsze znajdzie się jakiś malkontent narzekający na wszystko. Takie osoby powinny wybierać tylko 5* hotele , jak najbardziej luksusowe, do których Krizantem nie należy , ale to chyba widać po zdjęciach i opiniach innych.<br /><br /><br />
    Ogólnie 2 tygodniowy urlop rodzinny w tym hotelu uważamy za udany i możemy go polecić. Hotel ma 4 gwiazdki, ale nie jest to hotel dla zbyt wymagających, oczekujących luksusów. Pokoje są nie za duże , nie za małe, łazienka raczej mniejsza. Pokoje są czyste , codziennie sprzątane. Jedyne co nam przeszkadzało
    to głośno chodząca klima, i czasami czuć było z łazienki kanalizę. Od samego rana na basenach są animacje, aerobik itp i bardzo głośno puszczają muzykę. Są trzy baseny, jeden ze zjeżdżalnią dla dzieci która uruchamiana jest o określonych porach. Rano zazwyczaj brakuje leżaków przy basenach, ale po południu nie ma z tym problemu. Jedzenie jest dobre i urozmaicone, dużo owoców, sałatek, słodkości. Codziennie na kolacji jest coś z grilla.Do kolacji są lody. Przychodząc na posiłki często brakowało wolnych miejsc i sztućców na stołach. Obrusy brudne. Nie podobało nam się to, że niektórzy kelnerzy dosłownie zabierali talerze spod nosa jak człowiek jeszcze jadł, ale z uzupełnieniem sztućców na stołach i wymianą obrusów na czyste już się tak nie spieszyli. Druga sprawa, która nas irytowała, to chłopak wydający lody przy basenie ze zjeżdżalnią w porze przed kolacją. Bardzo niesympatyczny, nie chciał wydawać lodów np rodzicowi dla dziecka, czy odwrotnie, więc za lodami w kolejce musiała stać cała rodzina. Przez 2 tygodnie nie raz byłam świadkiem jak np mały chłopiec chciał loda dla siebie i mamy i dostał jednego, albo mąż chciał dostać dla siebie i żony która była obok na basenie i też nie chciał dać. Porażka i śmiechu warte. Bar z przekąskami w porze popołudniowej oferuje albo hamburgery, ogórki , pomidory, albo makaron z obiadu więc często nie ma się czym najeść. Mogli by chociaż dać frytki dla dzieci. Posiłki są spożywane w restauracji głównej w której nie zawsze włączana jest klima,są też stoliki przed restauracją na powietrzu pod parasolami gdzie w porze obiadowej nie można wysiedzieć ze względu na prawie 40st. upał. W hotelu jest bezpłatne wifi ale tylko w lobby , czasami łapie też przy basenie ze zjeżdżalnią. Jednak są pory że nie jest problem z internetem.To chyba tyle z minusów. W hotelu są animacje, ale nie korzystaliśmy z nich. Do południa różne ćwiczenia i zabawy na basenie, wieczorem show. Dużą zaletą jest bliskość morza, Na plażę przechodzi się pod tunelem. Na plaży jest bar z napojami w opcji ALL bez napoi alkoholowych, są bezpłatne leżaki i parasole a za opłatą można wziąć materac do leżaka.Do centrum Alanyi jest niedaleko, można dojechać autobusem, dolmuszem lub taxi,(taxi 8 euro lub 15 lirów, dolmusz 1,5 lira) na spacer to trochę spory kawałek. Plaża szeroka, piaszczysta, przy zejściu do wody trochę grubszy piasek i małe kamyczki, na lewo 200m sporty wodne.Lepiej opłaca się płacić lirami w sklepach niż euro, czy dolarami. Po wyjściu z hotelu można pójść w lewo i pierwsza uliczka na dół w lewo i jest centrum gdzie tętni nocne życie, z barami, sklepami. W poniedziałki jest bazar w Oba, za hotelem w głąb, a w czwartek za hotelem Katya. Ogólnie hotel polecamy
    Ps. Nie wiem skąd się biorą aż tak negatywne opinie. Oczywiście hotel nie jest luksusowy i kilka mankamentów się znalazło, ale bez przesady. My pokój mieliśmy sprzątany codziennie i nie zgodzę się, że jedzenie było nieświeże. Spędziliśmy tam 2 tygodnie wraz z dwójką małych dzieci i żadne z nas rewolucji żołądkowych nie miało. Ponadto my i dzieci codziennie kąpaliśmy się w basenie i morzu i nikt wysypki nie miał :))) No , ale cóż, zawsze znajdzie się jakiś malkontent narzekający na wszystko. Takie osoby powinny wybierać tylko 5* hotele , jak najbardziej luksusowe, do których Krizantem nie należy , ale to chyba widać po zdjęciach i opiniach innych.


  • 2.0
    ( lipiec 2014 )

    Odradzamy ten hotel

    W dniach 26.07 – 6.08.2014 udałem się wraz z żoną w podróż poślubną do hotelu KRIZANTEM. Miały to być wyjątkowe i piękne wakacje, które po przylocie okazały się, czymś okropnym… Hotel był brudny (przez 12 dni panie sprzątające ani razu nie umyły nam toalety pomimo próśb i wywieszanych kartek na klamkach). Podłoga na terenie hotelu i wokół basenu, restauracji itd. była myta tylko wodą, a mop nie był wykręcany ani płukany… Kubki plastikowe, w których podawali napoje były płukane tylko pod bieżącą zimną wodą bez użycia jakiegokolwiek płynu do zmywania. Koło basenu pod murkiem był taki smród, że nie dało się leżeć na leżaku(w tym miejscu była zaschnięta cola, piwo, wódka) żona raz postawiła tam nogę i z trudem odkleiła klapka od ziemi. Podczas kąpieli w basenie w drugim dniu dostałem uczulenia na całym ciele. Po wizycie w szpitalu dostałem zastrzyk, a lekarz, który udzielał mi pomocy powiedział, że jest to spowodowane nadmiarem chemikaliów w basenie. Ani razu przez cały pobyt nie widzieliśmy by, ktokolwiek pod tym murkiem mył tą klejącą śmierdzącą podłogę. Pomimo, że mieliśmy wykupiony all inclusive za każdym razem trzeba było prosić, a czasem nawet domagać się nałożenia więcej posiłku podczas kolacji, gdzie kolacja to był jedyny posiłek, podczas którego można było coś zjeść, ponieważ reszta dań była nieświeża i przetwarzana kilka razy. Od jedzenia hotelowego mieliśmy przez cały pobyt rewolucje żołądkowe. Pokój w ogóle nie spełniał warunków 4 gwiazdkowego hotelu – mieliśmy wrażenie, że nie mieszkamy w hotelu Krizantem. Pokój był mały, z czarno białym telewizorem, który ledwo odbierał, na meblach był kurz, w szafie gdzie znajdował się sejf pozostawione były majtki poprzednich wczasowiczów. Najgorsza jednak była łazienka, woda w kabinie schodziła ok. 30 minut, progi przy drzwiach czarne, zgrzybiałe, sufit nad kabiną zrobiony był z plastikowej boazerii, nad którą leżał gruz, który w każdej chwili mógł spaść nam na głowę, wisiały kable na dodatek o każdej porze dnia i nocy było słychać bardzo głośno jak ściekała woda w rurach z wyższych pięter. Jesteśmy o tyle zawiedzeni gdyż był to nasz w Turcji 3 raz i wybierając hotel Krizantem kierowaliśmy się dobrą opinią tego hotelu, zdjęciami na Państwa stronie, ponieważ zależało nam na wysokim standardzie hotelu blisko centrum. Wcześniej byliśmy w hotelu *** i był on o wiele wiele wyższym standardzie niż ten hotel, w którym byliśmy. Odnosiliśmy wrażenie, że zostaliśmy zakwaterowani w jakimś pobocznym hotelu, ponieważ nasz budynek był obok recepcji oraz basenów. Po przyjeździe do hotelu i zobaczeniu pokoju od razu poprosiliśmy o zmianę, jednak obsługa powiedziała nam, że jest szczyt sezonu i nie można zmienić pokoju.
    W dniach 26.07 – 6.08.2014 udałem się wraz z żoną w podróż poślubną do hotelu KRIZANTEM. Miały to być wyjątkowe i piękne wakacje, które po przylocie okazały się, czymś okropnym… Hotel był brudny (przez 12 dni panie sprzątające ani razu nie umyły nam toalety pomimo próśb i wywieszanych kartek na klamkach).
    Podłoga na terenie hotelu i wokół basenu, restauracji itd. była myta tylko wodą, a mop nie był wykręcany ani płukany… Kubki plastikowe, w których podawali napoje były płukane tylko pod bieżącą zimną wodą bez użycia jakiegokolwiek płynu do zmywania. Koło basenu pod murkiem był taki smród, że nie dało się leżeć na leżaku(w tym miejscu była zaschnięta cola, piwo, wódka) żona raz postawiła tam nogę i z trudem odkleiła klapka od ziemi. Podczas kąpieli w basenie w drugim dniu dostałem uczulenia na całym ciele. Po wizycie w szpitalu dostałem zastrzyk, a lekarz, który udzielał mi pomocy powiedział, że jest to spowodowane nadmiarem chemikaliów w basenie. Ani razu przez cały pobyt nie widzieliśmy by, ktokolwiek pod tym murkiem mył tą klejącą śmierdzącą podłogę. Pomimo, że mieliśmy wykupiony all inclusive za każdym razem trzeba było prosić, a czasem nawet domagać się nałożenia więcej posiłku podczas kolacji, gdzie kolacja to był jedyny posiłek, podczas którego można było coś zjeść, ponieważ reszta dań była nieświeża i przetwarzana kilka razy. Od jedzenia hotelowego mieliśmy przez cały pobyt rewolucje żołądkowe. Pokój w ogóle nie spełniał warunków 4 gwiazdkowego hotelu – mieliśmy wrażenie, że nie mieszkamy w hotelu Krizantem. Pokój był mały, z czarno białym telewizorem, który ledwo odbierał, na meblach był kurz, w szafie gdzie znajdował się sejf pozostawione były majtki poprzednich wczasowiczów. Najgorsza jednak była łazienka, woda w kabinie schodziła ok. 30 minut, progi przy drzwiach czarne, zgrzybiałe, sufit nad kabiną zrobiony był z plastikowej boazerii, nad którą leżał gruz, który w każdej chwili mógł spaść nam na głowę, wisiały kable na dodatek o każdej porze dnia i nocy było słychać bardzo głośno jak ściekała woda w rurach z wyższych pięter. Jesteśmy o tyle zawiedzeni gdyż był to nasz w Turcji 3 raz i wybierając hotel Krizantem kierowaliśmy się dobrą opinią tego hotelu, zdjęciami na Państwa stronie, ponieważ zależało nam na wysokim standardzie hotelu blisko centrum. Wcześniej byliśmy w hotelu *** i był on o wiele wiele wyższym standardzie niż ten hotel, w którym byliśmy. Odnosiliśmy wrażenie, że zostaliśmy zakwaterowani w jakimś pobocznym hotelu, ponieważ nasz budynek był obok recepcji oraz basenów. Po przyjeździe do hotelu i zobaczeniu pokoju od razu poprosiliśmy o zmianę, jednak obsługa powiedziała nam, że jest szczyt sezonu i nie można zmienić pokoju.
  • 4.0
    ( maj 2014 )

    Wrócilismy zadowoleni

    Hotel wywarł na nas pozytywne wrażenie, pomimo że nie był bardzo luksusowy ale był ładny i zadbany. Jedzenie wyśmienite, codziennie zróżnicowane, kebaby, grill itp. Polecam wyjazd przed sezonem wtedy jest tam w sam raz bo wydaje mi się, że w sezonie jest tam zbyt tłoczno (tak podejrzewam). Do centrum co 6 minut odjeżdża autobus sprzed hotelu. Codziennie organizowane wyjazdy z hotelu na dyskoteki. Koszt 10 lira. Transport w dwie strony i drink powitalny. Jedzie z wami animator hotelowy i dba o to by wróciło tyle samo osób co pojechało.
    Hotel wywarł na nas pozytywne wrażenie, pomimo że nie był bardzo luksusowy ale był ładny i zadbany. Jedzenie wyśmienite, codziennie zróżnicowane, kebaby, grill itp. Polecam wyjazd przed sezonem wtedy jest tam w sam raz bo wydaje mi się, że w sezonie jest tam zbyt tłoczno (tak podejrzewam). Do centrum
    co 6 minut odjeżdża autobus sprzed hotelu. Codziennie organizowane wyjazdy z hotelu na dyskoteki. Koszt 10 lira. Transport w dwie strony i drink powitalny. Jedzie z wami animator hotelowy i dba o to by wróciło tyle samo osób co pojechało.
  • 4.0
    ( czerwiec 2014 )

    Super wakacje, polecam !!!

    Do Turcji wybrałam się z rodziną 7 raz, ponieważ zakochałam się w tym kraju. Odwiedziłam wiele hoteli 3*, 4* i 5*, a hotel Krizantem z pewnością zasługuje na 4*. Super położenie, choć troszkę daleko od lotniska (około 2,5h jazdy autokarem). Hotel polecam zarówno rodzinom z dziećmi, baseny i zjeżdżalnie dla smyków oraz ciekawe animacje. Personel bardzo miły, pokoje czyściutkie. Jedzenie dobre, choć codziennie prawie to samo. Okolica bardzo ciekawa, dużo sklepików i barów. Można wieczorem wybrać się na spacer i zakupy. Polecam ten hotel i jak mi się uda to z przyjemnością tam wrócę. Jedna przestroga: uważajcie na tureckie biura z wycieczkami fakultatywnymi, naciągacze i oszuści. Miłego pobytu.
    Do Turcji wybrałam się z rodziną 7 raz, ponieważ zakochałam się w tym kraju. Odwiedziłam wiele hoteli 3*, 4* i 5*, a hotel Krizantem z pewnością zasługuje na 4*. Super położenie, choć troszkę daleko od lotniska (około 2,5h jazdy autokarem). Hotel polecam zarówno rodzinom z dziećmi, baseny i zjeżdżalnie
    dla smyków oraz ciekawe animacje. Personel bardzo miły, pokoje czyściutkie. Jedzenie dobre, choć codziennie prawie to samo. Okolica bardzo ciekawa, dużo sklepików i barów. Można wieczorem wybrać się na spacer i zakupy. Polecam ten hotel i jak mi się uda to z przyjemnością tam wrócę. Jedna przestroga: uważajcie na tureckie biura z wycieczkami fakultatywnymi, naciągacze i oszuści. Miłego pobytu.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Oferta jest dostępna!

Kod oferty: 31082016WEZY3933
Cena za osobę:
883 1 383 - 36 %
Zapytaj o ofertę

lub zadzwoń

71 769 56 98
POKÓJ STANDARDOWY
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
Gwarancja Najniższej Ceny Cena zawiera wszystkie opłaty
1 766
Kup na raty 0%
10 x  zł
Zapytaj o ofertę »
Śr 31.08.2016
3 dni
Gdańsk
AI - All Inclusive
Wezyr Holidays
Zobacz wszystkie warianty
Wylot:
Śr 31.08.2016
17:45 - Gdańsk
21:55 - Antalya
Powrót:
So 03.09.2016
04:15 - Antalya
06:35 - Gdańsk
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą?
Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Najniższej Ceny

    Oferujemy wycieczki w najniższych cenach na rynku.

  • Wakacje 100% Bez Ryzyka

    Jako jedyni w Polsce chronimy Twoje wakacje przed upadłością organizatora

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 40 organizatorów.

Zamówienie wstępne
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę.
Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej
Cena całkowita:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
10 x  zł

Wysyłając formularz wyrażają Państwo zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy od Doradcy Travelplanet.pl w celu realizacji zamówienia.

Wybrana
oferta:

Krizantem

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Termin:
Śr 31.08.2016
Wylot z:
Gdańsk
Cena całkowita
1 766
Wakacje 100%

Każda oferta w Travelplanet.pl objęta jest gwarancją wylotu na wakacje.

Rezerwuj już dziś!

0 OFERT
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
1
2
3
4
5
6
0
1
2
3
4
<2
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<2
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<2
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<2
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Śr 31.08.2016
3 dni
Gdańsk
AI - All Inclusive
Wezyr Holidays
POKÓJ STANDARDOWY 883