• Wiza nie jest wymagana na pobyt do 30 dni.
  • Paszport: Musi być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty wjazdu i posiadać przynajmniej dwie puste strony.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 03.04.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/tajlandia/idp

Hotel ibis style Bangkok Sukhumvit 4

Ocena: /5

Tajlandia, Bangkok, Bangkok

od 5 459 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 232 443

KATEGORIA

3*

REGION

Bangkok

hotel



lokalizacja


Bangkok, 26 km od lotniska w Bangkoku. Hotel usytuowany na powierzchni: 1000 m2.



kategoria hotelu


3*


kategoria lokalna hotelu


3*



Data otwarcia


2009 r.


Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), centrum biznesowe (bezpłatne). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.





internet



- Wi-Fi w hotelu bezpłatne


pokoje



Zlokalizowane są w 1 budynku:
- budynek główny (liczba pięter: 7, liczba wind: 2)

Typy pokoi:


- pokoje standardowe dla max. 2 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)


Wyżywienie


- restauracja główna/a la carte, bar

śniadanie


- śniadanie (04:00-12:00)



śniadanie i obiadokolacja


- śniadanie (04:00-12:00), obiadokolacja (18:00-21:00)


śniadanie, obiad i kolacja


- śniadanie (04:00-12:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-21:00)
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa


aktywnie i animacyjnie



w cenie



- miniboisko do piłki nożnej



dodatkowe informacje


Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 3 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - Tak. Przypadek zostanie zgłoszony bezpośrednio do głównego Menagera
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W


Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->

Uwaga!



Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.

Aktualizacja opisu


24.02.2023 16:03

usługi dostępne w hotelu



Niepełnosprawni


Wi-Fi


Przy plaży


Serwis plażowy

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować