Hotel Dorisol Estrelicia

Ocena: 3/5

Madera, Funchal, Funchal

od 2 487 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 20 019

Opis kontrahenta

Opis ogólny:
Ośrodek hotelowy Estrelicia jest oddalony o ok. 2 km od Funchal City. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 500 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 300 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 300 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino (ok. 500 m) i teatr (ok. 2 km). Postój taksówek (ok. 300 m) i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 1 km szpital. Lotnisko (FNC) położone jest ok. 25 km od hotelu. Kolejne lotnisko (PXO) jest oddalone o ok. 58 km.
Wyposażenie :
Ten 12-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 148 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem oraz 2 windy. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 200 miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu. Usługa prania jest dostępna odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny z basenikiem dla dzieci. Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (za ewentualną opłatą), rzutki (za ewentualną opłatą), kort tenisowy (za dodatkową opłatą) i bilard (za ewentualną opłatą). Oferty wellness: strefa spa, sauna i masaże za ewentualną opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Diners Club, American Express oraz Visa.

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

RODZAJ OFERTY

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

CENA ZAWIERA /NIE ZAWIERA

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena nie zawiera:bagażu głównego (możliwość dokupienia min. 2 dni przed wylotem), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 3 km
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2.5 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Transport hotelowy Transport hotelowy tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,9 / 5
Travelplanet

Dobry (Na podstawie 4 opinii)

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 4,3 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

70. najwyższa ocena z 385 hoteli w Madera

Anna F.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 18.1. - 25.1.2024 Oceniono: Luty 2024

Dorisol Estrelicia Ocena: 3/5 Madera, Funchal

W drodze było super, załoga lotnicza znakomita, w drodze powrotnej nastawienie bardziej surowe, ale na szczęście jechaliśmy nocą.

W drodze było super, załoga lotnicza znakomita, w drodze powrotnej nastawienie bardziej surowe, ale na szczęście jechaliśmy nocą.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko było dobrze.

Wyżywienie
każde śniadanie było doskonałe

Obsługa w hotelu
Było dobrze

Plaża
Ładne otoczenie, czystość w mieście. Widać, że śmieci na plaży nie wyrzucają mieszkańcy, tylko turyści.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Andrásné Somogyi

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 27.7. - 3.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Dorisol Estrelicia Ocena: 3/5 Madera, Funchal

Wycieczka, wyspa i przeżycia tam były wspaniałe.

Wycieczka, wyspa i przeżycia tam były wspaniałe.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Co prawda hotel ma trzy gwiazdki, jednak pokoje są trochę mało wymagające i obskurne. Poza tym było czysto, sprzątali codziennie i zmieniali ręczniki. /swoją drogą, nie spędzaliśmy dużo czasu w pokoju, cały dzień nas nie było./

Wyżywienie
Obsługa restauracji była odpowiednia.

Obsługa w hotelu
Usługi - korzystanie z kortu tenisowego, basenów, tarasu z pokazami były dobre.

Plaża
Bawiliśmy się bardzo dobrze, więc można było też wybrać się na plażę, niedaleko hotelu była bardzo ładna i czysta plaża.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Anna F.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 18.1. - 25.1.2024 Oceniono: Luty 2024

Dorisol Estrelicia Ocena: 3/5 Madera, Funchal

W drodze było super, załoga lotnicza znakomita, w drodze powrotnej nastawienie bardziej surowe, ale na szczęście jechaliśmy nocą.

W drodze było super, załoga lotnicza znakomita, w drodze powrotnej nastawienie bardziej surowe, ale na szczęście jechaliśmy nocą.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko było dobrze.

Wyżywienie
każde śniadanie było doskonałe

Obsługa w hotelu
Było dobrze

Plaża
Ładne otoczenie, czystość w mieście. Widać, że śmieci na plaży nie wyrzucają mieszkańcy, tylko turyści.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Andrásné Somogyi

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 27.7. - 3.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Dorisol Estrelicia Ocena: 3/5 Madera, Funchal

Wycieczka, wyspa i przeżycia tam były wspaniałe.

Wycieczka, wyspa i przeżycia tam były wspaniałe.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Co prawda hotel ma trzy gwiazdki, jednak pokoje są trochę mało wymagające i obskurne. Poza tym było czysto, sprzątali codziennie i zmieniali ręczniki. /swoją drogą, nie spędzaliśmy dużo czasu w pokoju, cały dzień nas nie było./

Wyżywienie
Obsługa restauracji była odpowiednia.

Obsługa w hotelu
Usługi - korzystanie z kortu tenisowego, basenów, tarasu z pokazami były dobre.

Plaża
Bawiliśmy się bardzo dobrze, więc można było też wybrać się na plażę, niedaleko hotelu była bardzo ładna i czysta plaża.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Iveta N.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.5. - 5.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Dorisol Estrelicia Ocena: 3/5 Madera, Funchal

Byliśmy w pełni zadowoleni z usług CK. Nie mamy na co narzekać. Transfer z lotniska iz powrotem na lotnisko przebiegł doskonale, kierowca zawsze czekał na nas z wyprzedzeniem.

Byliśmy w pełni zadowoleni z usług CK. Nie mamy na co narzekać. Transfer z lotniska iz powrotem na lotnisko przebiegł doskonale, kierowca zawsze czekał na nas z wyprzedzeniem.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Ponieważ wybraliśmy Maderę na wakacje, chcieliśmy spędzać czas głównie na wycieczkach i poza hotelem, więc odpowiednio wybraliśmy nocleg. Hotel jest starszego typu, ale wszędzie było zawsze czysto, codziennie mieliśmy schludny pokój i czyste ręczniki. Nie podobało nam się to, że dostaliśmy pokój na 8 piętrze i nie było balkonu, inne pokoje miały balkon. W pokoju była suszarka do włosów, ręczniki, mydło. Martwiła nas też przestarzała winda, na którą trzeba było strasznie długo czekać, żeby dostać się na wybrane piętro. W hotelu znajduje się odkryty i kryty basen, do którego goście mają bezpłatny wstęp. W hotelu znajduje się również przyjemna część wypoczynkowa - bar przy basenie, gdzie każdego wieczoru organizowane są różne imprezy. Więc zakwaterowanie spełniło nasze oczekiwania.

Wyżywienie
Mieliśmy łóżko i śniadanie, a śniadanie było obfite i smaczne. Wszystko się sumowało. Najlepsze są owoce z Madery, wszystkie soczyste, świeże. Niestety wydawało mi się, że nigdzie na Maderze nie robi się tak dobrej kawy, aw hotelu też nie było najlepiej.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 17 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 21 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Niedziela 20 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Poniedziałek 22 °C temperatura w nocy 12 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować