Hotel Caribbean Village Agador Tamlelt

Ocena: 4/5

Maroko, Agadir, Agadir

Rozbudowany program animacji dla każdego gościa Rozbudowana baza rekreacyjno-sportowa Piękny ogród i strefy do spokojnego odpoczynku Bliskość zachwycającej, piaszczystej plaży

Więcej o hotelu

od 1 894 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 22 536

Opis kontrahenta

Hotel Caribbean Village Agador - All inclusive wyposażony jest w całodobową recepcję, lobby, Wi-Fi, sklep, butik, bankomat, miejsca parkingowe oraz salę telewizyjną z telewizją satelitarną. Na zewnątrz posesji znajduje się ogród oraz basen (czynny przez cały rok), przy którym dostępne są bezpłatne leżaki i ręczniki kąpielowe. Jest też basen dla dzieci. Ponadto można odpocząć na świeżym powietrzu na tarasie słonecznym. Kosztowności możesz przechować w sejfie, a bagaż w hotelowej przechowalni. Do czyszczenia ubrań służy pralnia. Dla Państwa wygody oferujemy usługi concierge. Palenie jest dozwolone w hotelu.
Menu napojów w hotelu obejmuje wodę, napoje bezalkoholowe i wino. Ławka piknikowa może być wykorzystywana przez gości do samodzielnego przygotowywania posiłków.
Sport i rozrywka - Specjalne oferty dla wszystkich entuzjastów golfa zapewnią 9-dołkowe pole golfowe. Pole do minigolfa oferuje rozrywkę dla całej rodziny. W czasie wakacji możesz również wziąć udział w kursach aerobiku. Dla entuzjastów tenisa hotel oferuje szkołę tenisa. Sauna czeka na Ciebie w spa. Hotel oferuje również masaże. Dzieci mogą być opieką w hotelowym miniklubie. W hotelu dostępna jest usługa opieki nad dziećmi, dzięki czemu dorośli również znajdą czas na relaks. Dla rozrywki dorosłych w niektóre dni grana jest muzyka na żywo. 

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Cena zawiera

CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko (transfer prywanty Agadir, Shuttle bus Marrakesz)
- opieka rezydenta Agadir
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
- miejsc obok siebie w samolocie w przypadku przelotów liniami Wizzair
- opieki rezydentaw Marakeszu - Klienci otrzymują telefon alarmowy do anglojęzycznego opiekuna
- podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna - organizowana w wysokim sezonie, zależna od ilości chętnych. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu- włączana jest w wysokim sezonie. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
Plaża w Agadirze jest publiczna, część hoteli ma wydzieloną część plaży.

PRZELOT BAGAŻ SERWIS

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 26 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
UWAGA! odprawa w przypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa się na 1-2 dni przed wylotem i 1-2 dni przed powrotem - karty pokładowe wysyłane są na adresy mailowe wskazane w rezerwacji. Lotnisko w Agadirze wymaga wydrukowanych kart pokładowych.Smartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg - tylko przy zakładaniu rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji nie ma możliwości dokupienia bagażu za pośrednictwem Organizatora. Miejsca w samolocie przydzielane są na lotnisku podczas odprawy.
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. W przypadku przelotów rejsowych linie lotnicze proszą o stawienie się na lotnisku 3 h przed godziną wylotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 250 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Fitness Fitness tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,9 / 5
Travelplanet

Dobry (Na podstawie 16 opinii)

Zakwaterowanie 3,6 / 5

Wyżywienie 3,6 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,2 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

24. najwyższa ocena z 2597 hoteli w Maroko

Andrzej T.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 30.3. - 8.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024

Caribbean Village Agador Tamlelt Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Generalnie to był chyba najtańszy hotel w Agadirze, wylot za parę dni. Cena atrakcyjna, opinie mieszane. To wiedzieliśmy już przed wylotem. I większość rzeczy się sprawdziło. Całościowo jesteśmy zadowoleni, wypoczęci, opaleni i w sumie szczęśliwi z powodu wybrania tej wycieczki. Jednak nie każdemu przypadnie to do gustu. Jeśli jesteś typem turysty, który w 3* oczekuje standardu 5* lub więcej, od obiektu, który swój prime time miał w okolicach lat 80-90 to możesz być bardzo niezadowolony. Jednak jak zdajesz sobie sprawę gdzie jedziesz to będziesz zadowolony.

Generalnie to był chyba najtańszy hotel w Agadirze, wylot za parę dni. Cena atrakcyjna, opinie mieszane. To wiedzieliśmy już przed wylotem. I większość rzeczy się sprawdziło. Całościowo jesteśmy zadowoleni, wypoczęci, opaleni i w sumie szczęśliwi z powodu wybrania tej wycieczki. Jednak nie każdemu przypadnie to do gustu. Jeśli jesteś typem turysty, który w 3* oczekuje standardu 5* lub więcej, od obiektu, który swój prime time miał w okolicach lat 80-90 to możesz być bardzo niezadowolony. Jednak jak zdajesz sobie sprawę gdzie jedziesz to będziesz zadowolony.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zalety: jest czysto, codzienne sprzątanie, ręczniki wymieniane często (chyba co 2 dzień, ale może być, że codziennie - my wpuszczaliśmy housekeeping co 2 dzień). Do tego nie można się przyczepić. Mieliśmy 2 balkony w tym 1 to był spory taras (przydawał się do suszenia ciuchów).

Co do części wspólnych. Jest zielono, mnóstwo kwiatów, finezyjnie wyciętych żywopłotów i generalnie roślinności. To naprawdę robi pozytywne wrażenie.

Wady: każda wymieniona tu wada jest czymś o czym wiedzieliśmy lub spodziewaliśmy się przed wyjazdem więc u nas nie spowodowało to biegania do recepcji, zmian pokoju czy jakiejś frustracji. Pierwsze dwa poranki lało i w pewnym momencie na suficie (najwyżej położony pokój w budynku) w pokoju pojawiła się woda (ale deszcz w Agadirze to raczej niszowy temat, więc może się nie przytrafić). Jak już było tylko ciepło to z tarasu do pokoju zaczęły migrować mrówki i było ich w pokoju całkiem sporo. Nie gryzły jednak nas więc olaliśmy, ale raczej nic nie zostawiasz na później bo pływają w tym mrówki po jakimś dłuższym czasie.

Całościowo widać, że obiekt wymaga poważnego remontu. Stolarka drewniana zmęczona słońcem i latami służenia turystom. Tynki w częściach wspólnych nie zawsze w stanie dobrym, dużo pęknięć farby i tynków pod farbą. Tego niestety nie da się poprawić drobnymi naprawami tylko trzeba by zamknąć obiekt na dłuższy czas i zrobić generalkę. Widać, że był to luksusowy, drogi hotel, ale 20-30 lat temu.

Jednak ostatecznie trzeba mieć świadomość, że cena tutaj jest na pewno inna niż 30 lat temu. Ona spowodowała brak naszych skarg, bo płaci się tu dokładnie za to co dostajesz.

Wyżywienie
Śniadania: jak nie jesz omletów czy jajek sadzonych (to można zamówić do zrobienia od ręki) to raczej masz problem. Jeden rodzaj mielonki (najgorszy rodzaj "wędliny" - buda zmielona z psem), z serów całkiem smaczny twarożek, ale już żadnego żółtego. Do tego odrobina sałatek, surówek i tyle z śniadań jakie my jadamy. Tutaj było czuć wpływy francuskiej kultury. Bo raczej śniadania są na słodko. Płatki, rodzynki, śliwki suszone, owoce, rogaliki, bułeczki, z pieczywa do każdego posiłku można wziąć bagietkę. Dżemy (też z tych co jedna truskawka max na słoik ;-) ). Głodny nie chodziłem, ale na śniadaniach ja akurat cierpiałem.

obiady i kolacje: pierwsze dni mnie załamały. Bo naprawdę jedzenie mi nie smakowało, po paru dniach się przyzwyczaiłem i jakoś jadłem. Choć nie będę ukrywał, że bywałem w miejscach o zdecydowanie lepszym jedzeniu. Tu należy się nastawić na to, że bytność w restauracji nie służy przyjemności z doznań kulinarnych, a tylko zapychaniu brzucha. Choć przez te 9 dni znalazło się tam parę rzeczy, które nam kolektywnie bardzo smakowały i braliśmy po parę dokładek.

Plusem są napoje. Bo sok pomarańczowy to sok pomarańczowy, a nie napój, cola to cola, fanta to fanta.

Alkohol to dokładnie to czego się spodziewasz po ofercie lokalnej w all inclusive, tanie wina i tani alkohol, ale to norma w wszelakich all'ach. Przy czym piwo jakie było serwowane było naprawdę spoko, bo w naszym przypadku był to San Miguel Especial z małych buteleczek.

Obsługa w hotelu
Baseny niestety już nie tak czyste jak pokoje, raczej unikaliśmy, do tego tłumnie, a na plaży zawsze znajdziesz swój kawałek piasku z odpowiednią odległością do współplemieńców ;-)

Bary są, obsługa mega miła, niespieszna, ale ma to swój urok.

Sporo animacji, animatorzy bardzo mili, aktywnie próbujący wyciągać leżących do zabaw. Ja nie korzystałem, ale dziecko uczestniczyło w mini disco więc trochę się naobserwowałem.

Plaża
Piasek to mączka, dosłownie tak drobnoziarnisty. Sporo budek z ratownikami, hotel ma swoją strefę z leżakami, ale my raczej z niej nie korzystaliśmy bo dla dziecka większą frajdą było kopanie w piachu. Z wózkiem z tobołami droga z hotelu zajmowała nam max 10min.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Joanna Chojnacka

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.3. - 19.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Caribbean Village Agador Tamlelt Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

zawsze zastanawiam się od czego by tu zacząć, więc zacznę od początku. Od momentu zapłaty za wakacje otrzymywałam mailowo wskazówki z biura podróży, w jaki sposób przygotować się do wycieczki. Z kolei moje zapytania od razu uzyskiwały odpowiedź, zarówno mailowo jak i telefonicznie. Po przylocie do miejsca docelowego, zgodnie z informacją, czekał na nas kierowca z karteczka z nazwą naszego biura podróży. W miłej atmosferze, z niemałą opowieścią o okolicznych ciekawostkach dotarliśmy do hotelu. Zakwaterowanie przebiegło sprawnie mimo, iż w wyniku błędu nie znaleźliśmy się na liście gości hotelowych. Niemniej jednak klucz otrzymaliśmy od razu, na podstawie vouchera, który należało mieć wydrukowany przy sobie, a Rezydentka uspokoiła emocje. Obsługa bardzo miła, chętna do pomocy, jednak trzeba wziąć pod uwagę styl pracy, który raczej opierał się na „spokoju” i chillu.

zawsze zastanawiam się od czego by tu zacząć, więc zacznę od początku. Od momentu zapłaty za wakacje otrzymywałam mailowo wskazówki z biura podróży, w jaki sposób przygotować się do wycieczki. Z kolei moje zapytania od razu uzyskiwały odpowiedź, zarówno mailowo jak i telefonicznie. Po przylocie do miejsca docelowego, zgodnie z informacją, czekał na nas kierowca z karteczka z nazwą naszego biura podróży. W miłej atmosferze, z niemałą opowieścią o okolicznych ciekawostkach dotarliśmy do hotelu. Zakwaterowanie przebiegło sprawnie mimo, iż w wyniku błędu nie znaleźliśmy się na liście gości hotelowych. Niemniej jednak klucz otrzymaliśmy od razu, na podstawie vouchera, który należało mieć wydrukowany przy sobie, a Rezydentka uspokoiła emocje. Obsługa bardzo miła, chętna do pomocy, jednak trzeba wziąć pod uwagę styl pracy, który raczej opierał się na „spokoju” i chillu.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje były czyste, w stylu marokańskim, wyposażone standardowo, jakość do ceny była bardzo adekwatna. Co prawda brakowało ręczników, o które prosiliśmy 4 razy, ale w końcu je otrzymaliśmy. Woda bieżąca, leciała bez najmniejszych problemów, prysznice duże, gwarantujące swobodę, ciepła woda również była cały czas. Łóżko na podeście jakby królewskie ????

Wyżywienie
Tutaj trochę rozczarowanie, chociaż trzeba przyznać, że głodni nie chodziliśmy. Niemniej jednak był bardzo ubogi wybór dań. Na śniadaniach pieczywo, warzywa, jeden rodzaj sera, jeden rodzaj wędliny (nieciekawej swoją drogą), omlet robiony na life cooking, jednak brak możliwości zamówienia jajecznicy. Kawa słabej jakości, za to herbata zaparzana na miejscu przez obsługującego „herbaciarza” robiła wrażenie zarówno wizualne jak o smakowe. Obiady- głównie warzywa- tutaj duży wybór, jednak mięso było w śladowych ilościach, w wydzielanych porcjach, mimo wykupionego all inclusive. Kolacja podobna do śniadań. Nie ma co się nastawiać na „wyżerkę”, jednak każdy znajdzie coś dla siebie, głodny nie będzie.

Obsługa w hotelu
ANIMACJE, tutaj wielki plus dla hotelu za animatorów o animacje, jeden dzień spędziliśmy przy hotelowym basenie- tańce, hulance, dużo śmiechu, atrakcji, układów tanecznych, Aqua aerobik, piłka ręczna w wodzie, wieczorem pokaz w teatrze, karaoke, naprawde niesamowity relaks.

Plaża
Plaża 7 minut drogi od hotelu, deptakiem. Na plaży czysto, spokojnie. Rozmiar plaży jest gigantyczny, dlatego każdy znajdzie dla siebie kąt. Wydzielone miejsce dla hotelowych gości, parasole wraz z leżakami.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Andrzej T.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 30.3. - 8.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024

Caribbean Village Agador Tamlelt Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Generalnie to był chyba najtańszy hotel w Agadirze, wylot za parę dni. Cena atrakcyjna, opinie mieszane. To wiedzieliśmy już przed wylotem. I większość rzeczy się sprawdziło. Całościowo jesteśmy zadowoleni, wypoczęci, opaleni i w sumie szczęśliwi z powodu wybrania tej wycieczki. Jednak nie każdemu przypadnie to do gustu. Jeśli jesteś typem turysty, który w 3* oczekuje standardu 5* lub więcej, od obiektu, który swój prime time miał w okolicach lat 80-90 to możesz być bardzo niezadowolony. Jednak jak zdajesz sobie sprawę gdzie jedziesz to będziesz zadowolony.

Generalnie to był chyba najtańszy hotel w Agadirze, wylot za parę dni. Cena atrakcyjna, opinie mieszane. To wiedzieliśmy już przed wylotem. I większość rzeczy się sprawdziło. Całościowo jesteśmy zadowoleni, wypoczęci, opaleni i w sumie szczęśliwi z powodu wybrania tej wycieczki. Jednak nie każdemu przypadnie to do gustu. Jeśli jesteś typem turysty, który w 3* oczekuje standardu 5* lub więcej, od obiektu, który swój prime time miał w okolicach lat 80-90 to możesz być bardzo niezadowolony. Jednak jak zdajesz sobie sprawę gdzie jedziesz to będziesz zadowolony.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zalety: jest czysto, codzienne sprzątanie, ręczniki wymieniane często (chyba co 2 dzień, ale może być, że codziennie - my wpuszczaliśmy housekeeping co 2 dzień). Do tego nie można się przyczepić. Mieliśmy 2 balkony w tym 1 to był spory taras (przydawał się do suszenia ciuchów).

Co do części wspólnych. Jest zielono, mnóstwo kwiatów, finezyjnie wyciętych żywopłotów i generalnie roślinności. To naprawdę robi pozytywne wrażenie.

Wady: każda wymieniona tu wada jest czymś o czym wiedzieliśmy lub spodziewaliśmy się przed wyjazdem więc u nas nie spowodowało to biegania do recepcji, zmian pokoju czy jakiejś frustracji. Pierwsze dwa poranki lało i w pewnym momencie na suficie (najwyżej położony pokój w budynku) w pokoju pojawiła się woda (ale deszcz w Agadirze to raczej niszowy temat, więc może się nie przytrafić). Jak już było tylko ciepło to z tarasu do pokoju zaczęły migrować mrówki i było ich w pokoju całkiem sporo. Nie gryzły jednak nas więc olaliśmy, ale raczej nic nie zostawiasz na później bo pływają w tym mrówki po jakimś dłuższym czasie.

Całościowo widać, że obiekt wymaga poważnego remontu. Stolarka drewniana zmęczona słońcem i latami służenia turystom. Tynki w częściach wspólnych nie zawsze w stanie dobrym, dużo pęknięć farby i tynków pod farbą. Tego niestety nie da się poprawić drobnymi naprawami tylko trzeba by zamknąć obiekt na dłuższy czas i zrobić generalkę. Widać, że był to luksusowy, drogi hotel, ale 20-30 lat temu.

Jednak ostatecznie trzeba mieć świadomość, że cena tutaj jest na pewno inna niż 30 lat temu. Ona spowodowała brak naszych skarg, bo płaci się tu dokładnie za to co dostajesz.

Wyżywienie
Śniadania: jak nie jesz omletów czy jajek sadzonych (to można zamówić do zrobienia od ręki) to raczej masz problem. Jeden rodzaj mielonki (najgorszy rodzaj "wędliny" - buda zmielona z psem), z serów całkiem smaczny twarożek, ale już żadnego żółtego. Do tego odrobina sałatek, surówek i tyle z śniadań jakie my jadamy. Tutaj było czuć wpływy francuskiej kultury. Bo raczej śniadania są na słodko. Płatki, rodzynki, śliwki suszone, owoce, rogaliki, bułeczki, z pieczywa do każdego posiłku można wziąć bagietkę. Dżemy (też z tych co jedna truskawka max na słoik ;-) ). Głodny nie chodziłem, ale na śniadaniach ja akurat cierpiałem.

obiady i kolacje: pierwsze dni mnie załamały. Bo naprawdę jedzenie mi nie smakowało, po paru dniach się przyzwyczaiłem i jakoś jadłem. Choć nie będę ukrywał, że bywałem w miejscach o zdecydowanie lepszym jedzeniu. Tu należy się nastawić na to, że bytność w restauracji nie służy przyjemności z doznań kulinarnych, a tylko zapychaniu brzucha. Choć przez te 9 dni znalazło się tam parę rzeczy, które nam kolektywnie bardzo smakowały i braliśmy po parę dokładek.

Plusem są napoje. Bo sok pomarańczowy to sok pomarańczowy, a nie napój, cola to cola, fanta to fanta.

Alkohol to dokładnie to czego się spodziewasz po ofercie lokalnej w all inclusive, tanie wina i tani alkohol, ale to norma w wszelakich all'ach. Przy czym piwo jakie było serwowane było naprawdę spoko, bo w naszym przypadku był to San Miguel Especial z małych buteleczek.

Obsługa w hotelu
Baseny niestety już nie tak czyste jak pokoje, raczej unikaliśmy, do tego tłumnie, a na plaży zawsze znajdziesz swój kawałek piasku z odpowiednią odległością do współplemieńców ;-)

Bary są, obsługa mega miła, niespieszna, ale ma to swój urok.

Sporo animacji, animatorzy bardzo mili, aktywnie próbujący wyciągać leżących do zabaw. Ja nie korzystałem, ale dziecko uczestniczyło w mini disco więc trochę się naobserwowałem.

Plaża
Piasek to mączka, dosłownie tak drobnoziarnisty. Sporo budek z ratownikami, hotel ma swoją strefę z leżakami, ale my raczej z niej nie korzystaliśmy bo dla dziecka większą frajdą było kopanie w piachu. Z wózkiem z tobołami droga z hotelu zajmowała nam max 10min.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Joanna Chojnacka

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.3. - 19.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Caribbean Village Agador Tamlelt Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

zawsze zastanawiam się od czego by tu zacząć, więc zacznę od początku. Od momentu zapłaty za wakacje otrzymywałam mailowo wskazówki z biura podróży, w jaki sposób przygotować się do wycieczki. Z kolei moje zapytania od razu uzyskiwały odpowiedź, zarówno mailowo jak i telefonicznie. Po przylocie do miejsca docelowego, zgodnie z informacją, czekał na nas kierowca z karteczka z nazwą naszego biura podróży. W miłej atmosferze, z niemałą opowieścią o okolicznych ciekawostkach dotarliśmy do hotelu. Zakwaterowanie przebiegło sprawnie mimo, iż w wyniku błędu nie znaleźliśmy się na liście gości hotelowych. Niemniej jednak klucz otrzymaliśmy od razu, na podstawie vouchera, który należało mieć wydrukowany przy sobie, a Rezydentka uspokoiła emocje. Obsługa bardzo miła, chętna do pomocy, jednak trzeba wziąć pod uwagę styl pracy, który raczej opierał się na „spokoju” i chillu.

zawsze zastanawiam się od czego by tu zacząć, więc zacznę od początku. Od momentu zapłaty za wakacje otrzymywałam mailowo wskazówki z biura podróży, w jaki sposób przygotować się do wycieczki. Z kolei moje zapytania od razu uzyskiwały odpowiedź, zarówno mailowo jak i telefonicznie. Po przylocie do miejsca docelowego, zgodnie z informacją, czekał na nas kierowca z karteczka z nazwą naszego biura podróży. W miłej atmosferze, z niemałą opowieścią o okolicznych ciekawostkach dotarliśmy do hotelu. Zakwaterowanie przebiegło sprawnie mimo, iż w wyniku błędu nie znaleźliśmy się na liście gości hotelowych. Niemniej jednak klucz otrzymaliśmy od razu, na podstawie vouchera, który należało mieć wydrukowany przy sobie, a Rezydentka uspokoiła emocje. Obsługa bardzo miła, chętna do pomocy, jednak trzeba wziąć pod uwagę styl pracy, który raczej opierał się na „spokoju” i chillu.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje były czyste, w stylu marokańskim, wyposażone standardowo, jakość do ceny była bardzo adekwatna. Co prawda brakowało ręczników, o które prosiliśmy 4 razy, ale w końcu je otrzymaliśmy. Woda bieżąca, leciała bez najmniejszych problemów, prysznice duże, gwarantujące swobodę, ciepła woda również była cały czas. Łóżko na podeście jakby królewskie ????

Wyżywienie
Tutaj trochę rozczarowanie, chociaż trzeba przyznać, że głodni nie chodziliśmy. Niemniej jednak był bardzo ubogi wybór dań. Na śniadaniach pieczywo, warzywa, jeden rodzaj sera, jeden rodzaj wędliny (nieciekawej swoją drogą), omlet robiony na life cooking, jednak brak możliwości zamówienia jajecznicy. Kawa słabej jakości, za to herbata zaparzana na miejscu przez obsługującego „herbaciarza” robiła wrażenie zarówno wizualne jak o smakowe. Obiady- głównie warzywa- tutaj duży wybór, jednak mięso było w śladowych ilościach, w wydzielanych porcjach, mimo wykupionego all inclusive. Kolacja podobna do śniadań. Nie ma co się nastawiać na „wyżerkę”, jednak każdy znajdzie coś dla siebie, głodny nie będzie.

Obsługa w hotelu
ANIMACJE, tutaj wielki plus dla hotelu za animatorów o animacje, jeden dzień spędziliśmy przy hotelowym basenie- tańce, hulance, dużo śmiechu, atrakcji, układów tanecznych, Aqua aerobik, piłka ręczna w wodzie, wieczorem pokaz w teatrze, karaoke, naprawde niesamowity relaks.

Plaża
Plaża 7 minut drogi od hotelu, deptakiem. Na plaży czysto, spokojnie. Rozmiar plaży jest gigantyczny, dlatego każdy znajdzie dla siebie kąt. Wydzielone miejsce dla hotelowych gości, parasole wraz z leżakami.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 31.1. - 11.2.2024 Oceniono: Luty 2024

Caribbean Village Agador Tamlelt Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Pobyt bardzo udany. Zapewne tam wrócimy. Mimo niższego standardu klimat tego miejsca wynagradza te niedogodności.

Pobyt bardzo udany. Zapewne tam wrócimy. Mimo niższego standardu klimat tego miejsca wynagradza te niedogodności.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje mało nowoczesne. Drzwi balkonowe do wymiany. Instalacja sanitarna przestarzała. Ogólnie wszystko wymaga odświeżenia lub wymiany oraz regularnej dezynfekcji. Ręczniki są, ale nie można zabrać ich na baseny.

Wyżywienie
Kuchnia różniąca się od naszej, ale bardzo urozmaicone. Może trochę więcej potraw dla dzieci zwłaszcza na kolację.Regionalne kąciki kulinarne oraz herbata tradycyjnie parzona - dla koneserów ☺️Smak wody - dla mnie nie do picia. Pochodzi z oceanu i mimo, że odsalana to ma lekko słonawo mdły smak. Przez to herbata mi nie smakowała. Kawa była bardzo smaczna. Kakao i mleko też.

Obsługa w hotelu
Pracownicy hotelu bardzo dbają o swoich gości. Serdeczni, pomocni. Atmosfera jest bardzo pozytywna. Animatorzy są nr1????. Codziennie od rana do późnych godzin nocnych(czy tam wczesno rannych) zabawiają w przeróżny sposób gości. Hitem jest codziennie show time. Wielki pokłon dla nich. Nie sposób wymienić wszystkich, ale wszyscy pracujący tam ludzie są niesamowici.

Plaża
Na plażę schodzi się tylnym wyjściem. Ok 7 min. drogi. Wyznaczone miejsce z leżakami. Miejsce bardzo ładne. Szeroka plaża, piaszczyste wejście do oceanu. Widok na górę Kazba. Wieczorem bardzo romantycznie.

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Beata G.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 23.12. - 30.12.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Caribbean Village Agador Tamlelt Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Loty Wizzar opóźnione po ok. 2,5 godziny wylot i przylot. Pobyt bardzo fajny, zieleń, obsługa, miejsce bardzo fajne. Rezydentka super, wycieczki bardzo dobrze zorganizowane, za dużo plastiku używają do napojów

Loty Wizzar opóźnione po ok. 2,5 godziny wylot i przylot. Pobyt bardzo fajny, zieleń, obsługa, miejsce bardzo fajne. Rezydentka super, wycieczki bardzo dobrze zorganizowane, za dużo plastiku używają do napojów

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje czyste, sprzątane codziennie, pokoje do odmalowania

Wyżywienie
3 posiłki na all plus dodatkowo hamburgery w porze obiadu, 1 proszona kolacja - bardzo dobrze i fajnie przygotowane. Przygotowano nam poczęstunek wigilijny bardzo na poziomie i ze staraniem się, do tego zakąski i spektakl narodzin dzieciątka (Maria wjechała na wielbłądzie), dbano o nas cały czas

Obsługa w hotelu
Zróżnicować śniadania na styl francuski - wszystko na słodko

Plaża
Cudo

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (1)

Beata G.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 23.12. - 30.12.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Caribbean Village Agador Tamlelt Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Piękne miejsce, zieleń i otoczenie, pokoje już trochę do odświeżenia, obsługa sprawna i pomocna, brudne materace na leżakach, ogólne wrażenie bardzo fajnie

Piękne miejsce, zieleń i otoczenie, pokoje już trochę do odświeżenia, obsługa sprawna i pomocna, brudne materace na leżakach, ogólne wrażenie bardzo fajnie

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje do odświeżenia, przemalowanie

Wyżywienie
dla mnie dużo jedzenia, monotonne śniadania jajak, pancake i słodkie bułki, ten sam ser żółty i plastry kiełbasy. Ale dużo surówek i można się najeść do syta, a nawet więcej. Brakowała tylko między obiadem 12 godzina, a kolacją 19 godz, jakiś przekąsek

Obsługa w hotelu
Niewidoczna obsługa pokoi, super serwis w barku, kelnerzy sprawni i szybcy, obsługa kapitalna

Plaża
Super plaża, blisko, własne leżaki, nie znalazłam tylko barku, z którego powinniśmy korzystać

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować