Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

od 1 816 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 42 472

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Ok. 100 m od piaszczystej plaży leży hotel plażowy Galaxia Boutique Hotel. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 200 m. Miasto Alcudia jest oddalone o około 15 km (Sa Pobla około 16 km, Palma De Mallorca około 55 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 1 km. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 50 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: PN S'Albufera (ok. 8 km), Hidropark (ok. 13 km) oraz Roman Ruins Alcudia (ok. 14 km). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 65 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 5-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 59 pokoi. Hotel posiada recepcję, lobby oraz windę. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (za opłatą).Wyżywienie:Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: joga, aerobik i bilard (za opłatą). W odległości ok. 18 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, włosku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI - WARUNKI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę online w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.
Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Palma de Mallorca. 
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.

RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 30 m
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bar Bar tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,1 / 5
Travelplanet

Bardzo Dobry (Na podstawie 6 opinii)

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,9 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,4 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

239. najwyższa ocena z 2370 hoteli w Majorka

Jana

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 12.9. - 19.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Galaxia Ocena: 2/5 Hiszpania, Majorka

Ogólne wrażenie hotelu jest fantastyczne. Warto jednak zaznaczyć, że hotel jest zdecydowanie dla niewymagających turystów. Jeśli jednak szukacie hotelu w okolicach Can Picafort za przystępną cenę z podstawowym wyposażeniem i obiadokolacją, to zdecydowanie polecam. Plaża była bardzo blisko hotelu. Cały personel hotelu był bardzo miły, pobłażliwy i chętny do pomocy we wszystkim.

Ogólne wrażenie hotelu jest fantastyczne. Warto jednak zaznaczyć, że hotel jest zdecydowanie dla niewymagających turystów. Jeśli jednak szukacie hotelu w okolicach Can Picafort za przystępną cenę z podstawowym wyposażeniem i obiadokolacją, to zdecydowanie polecam. Plaża była bardzo blisko hotelu. Cały personel hotelu był bardzo miły, pobłażliwy i chętny do pomocy we wszystkim.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Skromniejsze zakwaterowanie dla niewymagających. Ale z pewnością wystarczy do spania. Mieliśmy nawet jeden ze starszych pokoi, ale wcale nie było źle. Na balkonie jest miejsce do suszenia ubrań. Sejf dostępny jest w pokoju za opłatą (3€/dzień). W hotelu dostępna jest winda.

Wyżywienie
Byliśmy bardzo zadowoleni, gdy pierwszego dnia dotarliśmy do hotelu dosłownie o godzinie 20:59, a hotel zapewnił nam pełną kolację, która trwała codziennie do godziny 21:00. Śniadania i kolacje w formie stołów bufetowych. Naprawdę było w czym wybierać, hotel wcale nie dał się zawstydzić. Śniadania słodkie, słone, dostępna kawa, herbata, soki, owoce, warzywa i wiele więcej. Gorące obiady zmieniały się codziennie, jedzenie było naprawdę doskonałe. Napoje nie są wliczone w cenę kolacji, ale ani razu personel nie namawiał nas do zakupu czegoś.

Obsługa w hotelu
Codzienne sprzątanie, zmiana ręczników. Wszędzie czysto, na terenie hotelu obowiązuje zakaz palenia.

Plaża
Playa de Muro to plaża, do której można dojść z naszego hotelu w około 1 minutę. Plaża jest czysta, piaszczysta. Morze jest ciepłe, czyste, na niektórych odcinkach nadaje się do nurkowania. Czasem na morzu były fale, ale nawet w takie dni na plaży były rodziny z dziećmi, dla których ta plaża zdecydowanie jest odpowiednia.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Daniel K.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.9. - 13.9.2022 Oceniono: Październik 2022

Galaxia Ocena: 2/5 Hiszpania, Majorka

Ogólnie wyjazd i wszystko co z nim związane oceniam jako doskonałe. Z wyjątkiem jednego małego zwrotu, że po przyjeździe do hotelu zostaliśmy wysłani do następnego hotelu na pierwszą noc. Ale hotel był na wyższym poziomie pod względem liczby gwiazdek, a reszta wakacji przebiegła bez żadnych problemów, więc zostało to wybaczone i zapomniane. Gorąco polecam wszystkim!

Ogólnie wyjazd i wszystko co z nim związane oceniam jako doskonałe. Z wyjątkiem jednego małego zwrotu, że po przyjeździe do hotelu zostaliśmy wysłani do następnego hotelu na pierwszą noc. Ale hotel był na wyższym poziomie pod względem liczby gwiazdek, a reszta wakacji przebiegła bez żadnych problemów, więc zostało to wybaczone i zapomniane. Gorąco polecam wszystkim!

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wszędzie było czysto, bez hałasu. Po przyjeździe pokój został dokładnie wysprzątany. Jeśli chodzi o wyposażenie pokoju, trochę brakowało nam lodówki i klimatyzacji. Ponieważ na zewnątrz było naprawdę gorąco i nie było zbyt chłodno w nocy, dobrze byłoby trochę dostosować temperaturę do spania. Myślę jednak, że nie są to na tyle ważne rzeczy, aby wizytę w tym hotelu pominąć. Ogólne wrażenie z tego hotelu to miła i przyjazna atmosfera, powiedziałbym nawet, że jak rodzina. A to moim zdaniem bezcenne i przeciwieństwo tego, co można znaleźć w większych kompleksach hotelowych. Nie nosisz żadnych bransoletek na rękach. Reasumując - pokój mniejszy, ale wystarczający, czysty, prysznic, toaleta, umywalka, szafa, łóżko, nieużywany telewizor, sejf za dopłatą, balkon/taras, brak lodówki i klimatyzacji. Chyba nic więcej nie potrzebujesz.

Wyżywienie
Wybraliśmy opcję niepełnego wyżywienia. To nam wystarczy. Masz mnóstwo opcji na śniadanie. Różnego rodzaju wypieki, dżemy, szynki, sery, salami, warzywa, owoce, jajka na różne sposoby, fasola, smażony boczek. Obiady były codziennie podobne, zwykle zmieniano jedno lub dwa dania, ale zawsze było z czego wybierać. Tak się składa, że rano napoje, w tym kawa, są darmowe, a wieczorem za pieniądze. Myślę, że każdy wybierze i nigdy nie wyjdzie z pustym żołądkiem.

Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy z żadnych dodatkowych usług hotelu. Więc nie jestem w stanie osądzać. W holu znajduje się duża ilość różnych informacji dotyczących wycieczek, wypożyczalni, ciekawych miejsc, rozkładów jazdy autobusów. A jeśli zapytacie w recepcji, na pewno chętnie pomogą i we wszystkim doradzą. Hotel posiada własny basen. Ze względu na bliskość plaży nawet jej nie odwiedziliśmy.

Plaża
Jeśli chodzi o plażę, to była dosłownie na wyciągnięcie ręki. Gdy tylko wyszedłeś z hotelu, minąłeś jedną krótką uliczkę, a przed tobą otworzyła się piękna, długa i czysta plaża. Na plaży wzdłuż całej długości promenady stały leżaki i parasole, stąd większa liczba osób. W żadnym wypadku nie oznacza to, że nie można spacerować po plaży. Jeśli dobrze się czujesz w mniejszej liczbie osób, wystarczyło wyjść poza promenadę, na której było naprawdę mało ludzi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Jana

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 12.9. - 19.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Galaxia Ocena: 2/5 Hiszpania, Majorka

Ogólne wrażenie hotelu jest fantastyczne. Warto jednak zaznaczyć, że hotel jest zdecydowanie dla niewymagających turystów. Jeśli jednak szukacie hotelu w okolicach Can Picafort za przystępną cenę z podstawowym wyposażeniem i obiadokolacją, to zdecydowanie polecam. Plaża była bardzo blisko hotelu. Cały personel hotelu był bardzo miły, pobłażliwy i chętny do pomocy we wszystkim.

Ogólne wrażenie hotelu jest fantastyczne. Warto jednak zaznaczyć, że hotel jest zdecydowanie dla niewymagających turystów. Jeśli jednak szukacie hotelu w okolicach Can Picafort za przystępną cenę z podstawowym wyposażeniem i obiadokolacją, to zdecydowanie polecam. Plaża była bardzo blisko hotelu. Cały personel hotelu był bardzo miły, pobłażliwy i chętny do pomocy we wszystkim.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Skromniejsze zakwaterowanie dla niewymagających. Ale z pewnością wystarczy do spania. Mieliśmy nawet jeden ze starszych pokoi, ale wcale nie było źle. Na balkonie jest miejsce do suszenia ubrań. Sejf dostępny jest w pokoju za opłatą (3€/dzień). W hotelu dostępna jest winda.

Wyżywienie
Byliśmy bardzo zadowoleni, gdy pierwszego dnia dotarliśmy do hotelu dosłownie o godzinie 20:59, a hotel zapewnił nam pełną kolację, która trwała codziennie do godziny 21:00. Śniadania i kolacje w formie stołów bufetowych. Naprawdę było w czym wybierać, hotel wcale nie dał się zawstydzić. Śniadania słodkie, słone, dostępna kawa, herbata, soki, owoce, warzywa i wiele więcej. Gorące obiady zmieniały się codziennie, jedzenie było naprawdę doskonałe. Napoje nie są wliczone w cenę kolacji, ale ani razu personel nie namawiał nas do zakupu czegoś.

Obsługa w hotelu
Codzienne sprzątanie, zmiana ręczników. Wszędzie czysto, na terenie hotelu obowiązuje zakaz palenia.

Plaża
Playa de Muro to plaża, do której można dojść z naszego hotelu w około 1 minutę. Plaża jest czysta, piaszczysta. Morze jest ciepłe, czyste, na niektórych odcinkach nadaje się do nurkowania. Czasem na morzu były fale, ale nawet w takie dni na plaży były rodziny z dziećmi, dla których ta plaża zdecydowanie jest odpowiednia.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Daniel K.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.9. - 13.9.2022 Oceniono: Październik 2022

Galaxia Ocena: 2/5 Hiszpania, Majorka

Ogólnie wyjazd i wszystko co z nim związane oceniam jako doskonałe. Z wyjątkiem jednego małego zwrotu, że po przyjeździe do hotelu zostaliśmy wysłani do następnego hotelu na pierwszą noc. Ale hotel był na wyższym poziomie pod względem liczby gwiazdek, a reszta wakacji przebiegła bez żadnych problemów, więc zostało to wybaczone i zapomniane. Gorąco polecam wszystkim!

Ogólnie wyjazd i wszystko co z nim związane oceniam jako doskonałe. Z wyjątkiem jednego małego zwrotu, że po przyjeździe do hotelu zostaliśmy wysłani do następnego hotelu na pierwszą noc. Ale hotel był na wyższym poziomie pod względem liczby gwiazdek, a reszta wakacji przebiegła bez żadnych problemów, więc zostało to wybaczone i zapomniane. Gorąco polecam wszystkim!

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wszędzie było czysto, bez hałasu. Po przyjeździe pokój został dokładnie wysprzątany. Jeśli chodzi o wyposażenie pokoju, trochę brakowało nam lodówki i klimatyzacji. Ponieważ na zewnątrz było naprawdę gorąco i nie było zbyt chłodno w nocy, dobrze byłoby trochę dostosować temperaturę do spania. Myślę jednak, że nie są to na tyle ważne rzeczy, aby wizytę w tym hotelu pominąć. Ogólne wrażenie z tego hotelu to miła i przyjazna atmosfera, powiedziałbym nawet, że jak rodzina. A to moim zdaniem bezcenne i przeciwieństwo tego, co można znaleźć w większych kompleksach hotelowych. Nie nosisz żadnych bransoletek na rękach. Reasumując - pokój mniejszy, ale wystarczający, czysty, prysznic, toaleta, umywalka, szafa, łóżko, nieużywany telewizor, sejf za dopłatą, balkon/taras, brak lodówki i klimatyzacji. Chyba nic więcej nie potrzebujesz.

Wyżywienie
Wybraliśmy opcję niepełnego wyżywienia. To nam wystarczy. Masz mnóstwo opcji na śniadanie. Różnego rodzaju wypieki, dżemy, szynki, sery, salami, warzywa, owoce, jajka na różne sposoby, fasola, smażony boczek. Obiady były codziennie podobne, zwykle zmieniano jedno lub dwa dania, ale zawsze było z czego wybierać. Tak się składa, że rano napoje, w tym kawa, są darmowe, a wieczorem za pieniądze. Myślę, że każdy wybierze i nigdy nie wyjdzie z pustym żołądkiem.

Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy z żadnych dodatkowych usług hotelu. Więc nie jestem w stanie osądzać. W holu znajduje się duża ilość różnych informacji dotyczących wycieczek, wypożyczalni, ciekawych miejsc, rozkładów jazdy autobusów. A jeśli zapytacie w recepcji, na pewno chętnie pomogą i we wszystkim doradzą. Hotel posiada własny basen. Ze względu na bliskość plaży nawet jej nie odwiedziliśmy.

Plaża
Jeśli chodzi o plażę, to była dosłownie na wyciągnięcie ręki. Gdy tylko wyszedłeś z hotelu, minąłeś jedną krótką uliczkę, a przed tobą otworzyła się piękna, długa i czysta plaża. Na plaży wzdłuż całej długości promenady stały leżaki i parasole, stąd większa liczba osób. W żadnym wypadku nie oznacza to, że nie można spacerować po plaży. Jeśli dobrze się czujesz w mniejszej liczbie osób, wystarczyło wyjść poza promenadę, na której było naprawdę mało ludzi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Bernadett Királyová

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 11.7. - 16.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Galaxia Ocena: 2/5 Hiszpania, Majorka

Ogólnie wyjazd oceniam pozytywnie, ale zdecydowanie jest miejsce na poprawę.

Ogólnie wyjazd oceniam pozytywnie, ale zdecydowanie jest miejsce na poprawę.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie odpowiadało cenie i jakości podanej przez biuro podróży. Podczas naszego pobytu napotkaliśmy jednak trudności. Pierwszego dnia woda pod prysznicem w ogóle nie płynęła. W ramach naprawy zdemontowali toaletę, przez co prysznic odpłynął, ale potem toaleta się nie spłukała. Trzeciego dnia dali nam inny pokój.

Wyżywienie
Jeśli chodzi o jedzenie, było adekwatne do ceny, ale kucharz nie jest zbyt wyszkolony. Proste mięsa były twarde i gumowate, ziemniaki niedogotowane itp. Poza tymi drobiazgami największym minusem są bardzo brudne naczynia, w tym sztućce i szklanki.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe w porządku. Starali się szybko rozwiązać każdy problem, o którym wspomniałem powyżej, z uśmiechem i chęcią. Ale zaskakująca sytuacja miała miejsce, gdy po przykrym incydencie z kanalizacją i fachowcami, poprosiliśmy o posprzątanie łazienki, pani, którą zostawiliśmy samą, przyszła zająć się swoją pracą na osobności i wyszła na obiad. W ciągu 10 minut pojawiła się w jadalni i wyładowała jedzenie. Wydawało się to dość obrzydliwe, biorąc pod uwagę, że po naprawie panował niezły bałagan i nie jest tak, że jest absolutnie pewne, że zwykły śmiertelnik nie byłby w stanie tego zrobić w 10 minut, więc to chyba tak dla oka... aby zobaczyć, jak manipuluje w dokładnie tych samych ubraniach, byliśmy bardzo zaniepokojeni jedzeniem. Na szczęście nie jesteśmy skonfliktowanymi ludźmi i podeszliśmy do tego z humorem.... Nie sądzę, żeby wszyscy mogli mieć do tego takie samo podejście w przyszłości.

Plaża
Plaża jest w porządku, woda ciepła... dość czysta. Jedynymi wodorostami wyrzucanymi rano na brzeg, czemu oczywiście nie można zapobiec, jest natura. W ramach naszego doświadczenia z innymi miejscami docelowymi wiemy, że mogą sobie z tym poradzić jakimś mniejszym traktorem lub czymś takim i przyciągnąć go przynajmniej w jedno miejsce. Ale to szczegół :) Żadnych jeży, żadnych innych potworów w wodzie, więc dostęp do wody jest super.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (2)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 22 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 20 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Czwartek 19 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Piątek 23 °C temperatura w nocy 13 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować