Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

• Aquapark z 26 zjeżdżalniami i sztuczną rzeką
  • Piękną piaszczystą plażę i centrum nurkowe
  • Smaczną kuchnię z tematycznymi kolacjami
  • Urozmaicony program animacji dla każdego

R

Sharm El Sheikh

W centrum Nabq Bay
8 km od lotniska
22 km od Naama Bay

P

Szeroka, piaszczysta plaża znajduje się bezpośrednio przy hotelu
Brak pomostu
Rafa koralowa

O

Recepcja
5 restauracji, 7 barów
Duży basen główny, 1 podgrzewany zimą
Kompleks basenów z Aquaparkiem podgrzewanych w zimie (26 zjeżdżalni), sztuczna rzeka
Sklepy z pamiątkami
Dyskoteka
Opieka medyczna

I

Bezpłatne Wi-Fi
Kącik Internetowy za dodatkową opłatą

Pokój Standard
Klimatyzacja
Łazienka z wanną lub prysznicem i wc
Suszarka do włosów
Telewizor, telefon
Mini bar

S

Bezpłatne: siłownia, siatkówka plażowa, małe boisko do piłki nożnej, bule, tenis stołowy, rzutki, mini klub, plac zabaw w wodzie, program animacyjny dla dzieci i dorosłych
Odpłatnie:
centrum nurkowe i sportów wodnych

W

All inclusive:

S

www.seabeachaquaparksharm.com

Ta oferta objęta jest Promocją Wakacje 100%

Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne! Każda impreza turystyczna objęta jest promocją Wakacje 100%, która zapewnia pomoc w przypadku ewentualnej upadłości jej organizatora. Rezerwując za pośrednictwem Travelplanet.pl masz 100% pewności, że Twoje wakacje dojdą do skutku. Czytaj więcej >>

Udogodnienia:
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Wellness / spa
Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

• rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych
  • 4.8
    ( październik 2016 )

Fajny hotel dla tych, którzy nie jadą szukać dziury w całym

Dziwią mnie opinie ludzi, którzy jeżdżą po taniości do Egiptu po to żeby robić zdjęcia potłuczonych płytek basenowych czy zamazanych luster. Jak chcecie luxusu to wybierajcie najlepsze hotele po 6 tyś zł za 7 dni! Wtedy będziecie zadowoleni. Pobyt w tym hotelu to nasz drugi pobyt w Egipcie. Wspominamy go bardzo dobrze pomimo moich obaw, które wynikały z wcześniej czytanych opinii Polaków. Byliśmy w 4 osoby, średnia wieku 24 lata. Myślę, że w 70% to jak spędzimy wakacje zależy od nas samych :) Obsługa w barach, restauracji robiła co mogła, aby sprostać wymaganiom gości. Nie zdarzyło się, aby barman odmówił zrobienia jakiegoś drinka (TEQUILA BOM BOM - polecam) czy podania piwa (chyba że akurat mu zabrakło butelek, które zawsze były dostarczone). Piwo Stella butelkowane, pycha! Jak się od rana dostało piwo w szklance to było tak już cały dzień. Snack bar na plaży to rewelacja. Kucharz robił najlepszą pizze na ziemii. Chodziliśmy tam zamiast obiadu, na prawdę polecam. Toaleta przy plaży rzeczywiście nie zachwycała czystością, ale wydaje mi się, że to goście korzystają z tych toalet! Więc jak dbasz, tak masz. Dużym plusem hotelu były tematyczne kolacje. Codziennie wieczorem w drzwiach pokoju znajdowało się zaproszenie na kolację (włoską, chińską, śródziemnomorską itp.). Kolacje te były tylko dla europejczyków. Tubylcy mieli swoją, osobna restaurację (rzeczywiście nie dało się tam wysiedzieć przez brud jaki po sobie zostawiali oraz hałas niezdyscyplinowanych dzieci). Na plaży dużo wolnych leżaków, podobnie na basenie. Niestety trochę zawiedliśmy się tym, że pomost prowadzący do raf był nie skończony- brakowało może 25 metrów do końca... Ale popłynęliśmy na wycieczkę i to nam wystarczyło. Na plaży świetna shisha za 2 dolary, niezależnie od liczby osób. Bardzo klimatyczne miejsce. Ostatni wieczór w hotelu był dla nas totalnym szokiem. Zupełnie przypadkiem zorientowaliśmy się, że na plaży jest foam party. Impreza w pianie genialna! Generalnie dzienne animacje przy plaży też były bardzo fajne :) W każdym hotelu znajdzie się jakiś problem (nam zapchała się toaleta, do tego stopnia, że wszystko sie z niej wylało, ale szybko zostało to naprawione), także jeśli macie tylko tydzień wakacji to korzystajcie z niego i się bawcie, a nie marudzicie!
  • 4.3

Bardzo fajnie

Fajny hotel Pokoje duże baseny zjeżdżalnie w dużej ilości Blisko plaza przy hotelu Jedzenie w dużej ilości do wyboru ale jakość jak na Egipt wiadomo , że słaba Czystość też pozostawiała wiele do życzenia porównując do Europejskich standardów Rezydent Bili super Animatorzy wspaniali masę zajęć na plaży ? Duży pomost mala rafa Ogólnie bardzo pozytywne wspomnienia i może kiedyś tu wrócimy
  • 3.7

Hotel godny swojej ceny

Hotel spełnił nasze oczekiwania, oczywiście zawsze można się do czegoś przyczepić ale za cenę z dzieckiem 1600 zł od osoby uznaję hotel na 4/5 pkt. Jedyne zastrzeżenie mam do jedzenia, które jest monotonne i w małych ilościach. Fajna plaża i animacje wieczorne na plaży (występy i muzyka na żywo) duża ilość basenów. Pokoje ok, jak to bywa standart egipski :)
    ilość basenów. Pokoje ok, jak to bywa standart egipski :)
  • 2.7

Nie polecamy

Hotel ma cztery gwiazdki ja mu daje dwie stanowczo nie zasługuje na cztery. Wchodząc do pokoju nie było wody i ręczników, podłoga brudna po remoncie była tylko z grubsza przetarta, pozostały grudy farby (to samo w holu), kibelek śmierdzący, lustra pomazane, meble brudne zakurzone, niedziałający sejf. Największy basen w hotelu był zamknięty przez 3 dni a jak otworzyli to brudny, na płytkach polot jakiejś mazi (masakra) aqua park w ruinie było czynnych tylko 5 zjeżdżali. Dwa bary w głównym kubki a raczej kubeczki plastikowe alkohol dostępny przez cały czas, ale bardzo ograniczany, w barze przy basenie rzadko coś było alkoholowego, piwa zawsze brakowało. Jedzenie co dzień to samo, owoców tyle co kot napłakał. Jak dolary zostawisz w pokoju to ewentualnie łóżko poprawią i podłogę przetrą, ręczniki tylko raz zmienione, a papier toaletowy sami kombinowaliśmy. Dużoooooo Arabów więcej od Europejczyków. Nie pierwszy raz byliśmy w Egipcie i mam porównanie. Stanowczo odradzam ten hotel !!!!!
  • 3.3
    ( październik 2016 )

Hotel đredniej klasz

Witam hotel sredniej klasy jedzenie średnie aqua park brudny dużo śmieci i petów i półowa zjeżdzalni nie działa Nie polecam!!!1
  • 1.0
    ( sierpień 2016 )

katastrofa

witam chciałbym aby moja opina była obiektywna tak wiec na początku informuje ze składam reklamacje i wszystko to co napisze mogę udokumentować zdjęciami oraz kiltu osób które wazie nie rozpatrzona tej reklamacji będziemy składać zbiorówkę <br />sun and fan zostało sun a wiec aby opisać plusy to chyba ze niektórzy się uśmiechali lub robił dobra minę do zlej gry i to wszystko jeśli chodzi o plus minusów tylko pobierzcie w pokojach syf remont można się zabić na basenie rozpadający się hotel w basenie wypadła lampa oraz wiele dzieci kaleczyło nogi nie musze chyba mówić ze wszystko zgłaszaliśmy ale tylko uśmiech i one min ser w ubikacji koło recepcji wydobywa się dziwny zapach zonę odrzuciło i nie korzystała ja musiałem faraon wiec to co zobaczyłem to tylko tak opisać jakby ktoś prowadził nieustanna walkę z ludzkimi odchodami syf takiego jeszcze niw widziałem a byłem już kilka razy w Egipcie raf brak plaża piaszczysta tak jak w gracji wysuszony koral pomstu brak a wszystkie inne płatne nie widziałem rafy tylko bajorko z słona wada brak masła i frytek nie mówiąc o arbuzach którego jak masła i świeżego pieczywa nie wydałem 14 dni ale nie jestem wybredny niemniej srajace psy do basenu kapiące się z paniami kocach na głowach w basenie przerastało moje wszelkie oczekiwanie woda w basenie o 15 gorąca jak wannie oraz mętna chyba od ludzkiego moczy 95 % to lokalsi czy widział ktoś jak oni jedzą tragedia pampersy na uliczkach i pomoście oraz stołówce mógłby tak długa ale chyba nie warto jak najszybciej zapomnieć wyleczyłem się z Egiptu na kilka dobrych lat nie bukujcie nic u zizu bo to oszust i nie zwrócił mi 50 dolarów za wycieczkę która się nie odbyła się z mojego powodu na życzenie prześle zdjęcia acha aqua park to chyba widzieli przez lornetkę wszystko popsute jednym słowem nie jechać
    sun and fan zostało sun a wiec aby opisać plusy to chyba
  • 4.8
    ( sierpień 2016 )

Bardzo fajny chotel dla rodzin z dziećmi

Super miejsce blisko plaży, dużo atrakcji dla dzieci . Kilka basenów szczególnie dla maluchów . Jest nawet osobny basen do ktorego mogą wchodzić dzieci od 15 roku . Bardzo miła obsługa .wi fi jest na całym ogrodzie Polecam

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

(dla 2 osób)
3 290
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka , którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os– za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt. 4);
  • 2) 13 PLN/os– za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os– za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 4);
  • 4) 0 PLN– za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
18:20 - Katowice
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą?
Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Najniższej Ceny

Oferujemy wycieczki w najniższych cenach na rynku.

• Promocja Wakacje 100% za 0 zł

Zapewniamy pomoc w przypadku upadłości organizatora. Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
 zł
Cena:
5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Wysyłając formularz wyrażają Państwo zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy od Doradcy Travelplanet.pl w celu realizacji zamówienia.