Milan H.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.4. - 9.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024
Malikia Beach Resort Abu Dabbab Ocena: 5/5 Egipt, Marsa Alam
Ogólne wrażenie z wakacji było w większości negatywne, co wynikało z faktu, że w hotelu był aktualnie przeprowadzany remont, o czym nikt nas wcześniej nie poinformował. Gdybyśmy zostali poinformowani na czas, na 100% wybralibyśmy inny hotel. Za 40 tys. (na 2 osoby) słuchaliśmy karuzeli od rana do wieczora i w drodze na plażę zmuszeni byliśmy krążyć po zakurzonym placu budowy. Ponieważ remontowano także baseny, na cały ośrodek dostępny był tylko jeden basen, na co też nie liczyliśmy i nie wpływało to na naszą satysfakcję.
Ogólne wrażenie z wakacji było w większości negatywne, co wynikało z faktu, że w hotelu był aktualnie przeprowadzany remont, o czym nikt nas wcześniej nie poinformował. Gdybyśmy zostali poinformowani na czas, na 100% wybralibyśmy inny hotel. Za 40 tys. (na 2 osoby) słuchaliśmy karuzeli od rana do wieczora i w drodze na plażę zmuszeni byliśmy krążyć po zakurzonym placu budowy. Ponieważ remontowano także baseny, na cały ośrodek dostępny był tylko jeden basen, na co też nie liczyliśmy i nie wpływało to na naszą satysfakcję.
Zakwaterowanie
Zakwaterowano nas w pokoju, w którym już następnego dnia przestała działać klimatyzacja (sygnał „błąd 4”) i telewizor (który zgłaszał „brak sygnału”). Każdego dnia udaliśmy się do recepcji hotelu, aby to zgłosić. Recepcjonistka zawsze gdzieś rozmawiała przez telefon, ale nic się nie działo. Raz nawet powiedział nam, że problem został już rozwiązany, ale to nie była prawda. Cztery noce spędziliśmy jak w saunie i pogryzieni przez komary. Niedociągnięcia zostały usunięte dopiero za namową delegata KC, niestety dopiero wieczorem szóstego dnia pobytu. W ramach rekompensaty zaoferowano nam butelkę wina i miskę owoców, ale odmówiliśmy, ponieważ zapłaciliśmy za program all-inclusive. To, że już pierwszego dnia ogłosiliśmy na recepcji, że nie działa nam pilot od telewizora i brakuje wtyczki w wannie, z czym nikt nam nie pomógł, uważamy za drobnostkę w porównaniu z wyżej wymienionymi mankamentami .
Wyżywienie
Jedzenie było smaczne, ale dość powtarzalne. Mały wybór owoców.
Obsługa w hotelu
Poza trwającym remontem i wymienionymi wyżej mankamentami w pokoju, które były powodem naszego dużego niezadowolenia, wszystko było w jak najlepszym porządku. Personel był (z pewnymi wyjątkami) chętny, animatorzy się starali.
Plaża
Plaża była fajna, czysta. O darmowe leżaki nie trzeba było walczyć.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)