promocje dla tej oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

• Piaszczystą plażę z piękną rafą koralową
  • Duży kompleks basenów z barem swim-up
  • Liczne udogodnienia dla rodzin i aktywnych
  • Przestronne i zadbane pokoje
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Katarzyna S.

Duże, bardzo zadbane i gustownie urządzone apartamenty oraz bardzo pomocna ale nie narzucająca się obsługa.

Hotel położony na niewielkim obszarze, jest to kompleks budynków ułożonych w podkowę, można spokojnie spacerować miedzy basenami. Aby dojść do plaży wystarczy przejść przez ulice i kilka metrów w dół urokliwą alejką, na plaży jest bar gdzie serwowane są drinki a wyznaczonych miejscach zespół animatorów przez cały dzień umila nam czas. Hotel szczyci się tym że ma przepiękną rafę i przy odrobinie szczęścia odkrywając podwodny świat możemy spotkać żółwie. Hotel budowany z myślą o rodzinach,apartamenty na parterze składają się z dużego pokoju z balkonem i dwóch sypialni. W dużym pokoju znajduję się zestaw wypoczynkowy, mini aneks kuchenny z zestawem do parzenia kawy/herbaty, sypialnie pięknie urządzone, każda ze swoją łazienką. Na terenie hotelu znajduje się pasaż ze sklepami, gdzie można kupić pamiątki, po czym wrócić do hotelu na smaczną kolacje która serwowana jest od godziny 19.00 . Wieczorami w lobby tętni życie towarzyskie a jak nabierzemy ochoty żeby posłuchać muzyki i potańczyć możemy wybrać się do hotelowej dyskoteki.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla singli, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Zobacz szczegółowe oceny

K

R

Marsa Alam
Wymarzone miejsce dla zwolenników wszelkiego rodzaju sportów wodnych. Najlepsze warunki będą mieli nurkowie, zarówno amatorzy jak i profesjonaliści. Niedaleko brzegu można podziwiać rafę koralową. Zielony ogród dookoła hotelu sprzyja regeneracji sił. Z pobytu w tym miejscu będą zadowolone także dzieci. Dla nich przygotowano mini klub, program animacyjny a także obszerny brodzik.

k

k

D

2010 r.
Na terenie znajduje się 3 restauracje, bary, pralnia (płatna), baseny odkryte (1 podgrzewany w zimie), winda, room service (płatny).

r

1. dziecko do 14 lat pobyt w hotelu gratis
2. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis

i

Wi-Fi w lobby płatne, Wi-Fi w pokojach płatne, Kawiarenka internetowa płatna

p

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 250 m od budynku głównego, 800 m długości. Parasole, leżaki, materace i ręczniki - bezpłatne. Bar plażowy serwuje napoje. Dojście do plaży przez ulicę. Skała koralowa przy wejściu do morza.

p

Wyposażone w klimatyzację centralną, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienkę (prysznic lub wanna, WC, suszarka), aneks kuchenny, balkon lub taras.
Typy pokoi:
w kilkunastu budynkach:
pokoje superior z widokiem na morze dla max 3 os. (2 pokoje) ,
pokoje superior z widokiem na basen dla max 3 os. (2 pokoje) ,
pokoje classic dla max 2 os. (bez balkonu i tarasu)

W

restauracja główna, bary
All Inclusive
(10:00-23:00)
Formuła zawiera:śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30), przekąski (11:00-17:30), lody (15:00-17:00) w wybranych barach, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Formuła nie zawiera:napoi importowanych, napoi serwowanych w butelkach, soków ze świeżych owoców, espresso, kawy po turecku
Restauracje a la carte
-płatne, wymagana rezerwacja.Fish Market, al Arz

z

brodzik, animacje i zajęcia w mini klubie dla dzieci w wieku 4-12 lat, dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie mini klubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna, plac zabaw, krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

w

siłownia, siatkówka, siatkówka plażowa, tenis stołowy, animacje, bilard, mini boisko do piłki nożnej

p

salon piękności, centrum SPA, masaż, sauna, łaźnia turecka, jacuzzi, centrum nurkowe, dyskoteka

A

All Inclusive
Serwis plażowy

Ta oferta objęta jest Promocją Wakacje 100%

Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne! Każda impreza turystyczna objęta jest promocją Wakacje 100%, która zapewnia pomoc w przypadku ewentualnej upadłości jej organizatora. Rezerwując za pośrednictwem Travelplanet.pl masz 100% pewności, że Twoje wakacje dojdą do skutku. Czytaj więcej >>

Udogodnienia:
  • Klimatyzacja
  • Życie nocne
  • Wellness / spa
Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Czystość: 3,8
Obsługa: 4,1
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
    ( maj 2014 )

Może być.

Jedzenie takie sobie, duże pokoje i spokój.
  • 5.0
    ( marzec 2017 )

Aurora - wrócimy tam :)

To była nasza 6 wizyta w Egipcie . Trafiały nam się różne hotele . Ale my jesteśmy z tych co nie narzekają :) . O Aurorze usłyszeliśmy podczas poprzedniej naszej wizyty w Egipcie . Pani chwaliła rafę koralową . Postanowiliśmy to sprawdzić . Hotel od samego początku sprawiał miłe wrażenie . Z każdą chwilą było tylko lepiej . Recepcja - bardzo miła obsługa spełniająca nasze oczekiwania :) . Pokój - chyba jedyny taki w całym kompleksie :) . Dbanie o czystość i porządek nie tylko w pokoju , ale na terenie całego kompleksu - budzi szacunek . Nie jest hotel nowy , ale naprawdę dobrze utrzymany . Przyjechaliśmy po południu więc starczyło nam czasu na szybki prysznic i spacer na kolację . I tu dochodzimy do sedna . Kuchnia - rewelacja . Miałam nadzieję , że pozbędę się paru kilogramów , ale nie ma szans przy takiej kuchni . Śniadania zawsze takie same , ale nie nudne . Obiady - hm - dobre , nawet bardzo dobre . Kolacje to istna rozpusta . Wszystko świeże , codziennie coś innego , a przede wszystkim smaczne - to mało powiedziane . Wszystko było wyśmienite . Nici z mojego odchudzania , ale to nieważne . Obsługa w hotelu bardzo życzliwa i pomocna . Po drugiej stronie ulicy jest to dla czego tutaj przyjechaliśmy . Plaża i rafa . Przejście przez ulicę bezpieczne i pod miłym nadzorem . A plaża - to jest to co lubimy najbardziej . Ręczniki na miejscu . Przemiły pan do wszelkiej pomocy na plaży . Bar , kuchnia , wc , prysznic - wszystko na miejscu . A - nawet sklepiki :) . Plaża jest w zatoce . To wielki plus , ponieważ nie ma tutaj dużych fal i można przy każdej pogodzie spokojnie snurkować . Co można zobaczyć ? Rafę koralową - jeszcze nie zniszczoną :) . Cudowne , bajecznie kolorowe rybki , płaszczki , ośmiornice i żółwie <3 . Jeden wynurzył się pół metra ode mnie żeby zaczerpnąć powietrza . Wrażenie nie do opisania . To trzeba przeżyć :) . Przy hotelu jest także siłownia oraz masaże - płatne . Cena do uzgodnienia . Każdy zapłaci tyle ile wynegocjuje :) . My nie narzekamy hahahaha . A w salonie masażu ? Ona - królowa masażystek <3 . Kobieta niesamowita , pełna poświęcenia i troski o zdrowie pacjenta , który trafi pod jej opiekę . Przez 5 dni walczyła o poprawienie mojej kondycji fizycznej , dodam , z powodzeniem . Już po pierwszym masażu wyznałam jej miłość i poprosiłam o rękę hahahaha . Mąż nie miał nic przeciwko temu , ponieważ sam uwielbiał jej masaże . Polecamy wszystkim hotel Aurora , w którym spędziliśmy cudowny tydzień podziwiając rafę . Dziękujemy całej obsłudze , dzięki której nasz pobyt w tym hotelu był tak przyjemny i polecamy masaże - naprawdę pomogą . Jestem na to żywym przykładem :) . A po powrocie do domu usłyszałam : Ale miałaś fajny urlop , ale nie bałaś się ? Czego miałam się bać ? No terrorystów , zamachów ! No cóż już mi się znudziło opowiadanie , że ja tam czuję się bezpiecznie . Dlatego proponuję moim rozmówcą wycieczkę do Londynu lub Francji - miejsc , w których były zamachy zaraz po naszym powrocie ze spokojnego , gorącego Egiptu :)
  • 3.8
    ( grudzień 2014 )

Hotel w spokojnej okolicy, gdzie jest tylko pustynia, ale oprawa wizual...

Ocena ogólna Hotel w spokojnej okolicy, gdzie jest tylko pustynia, ale oprawa wizualna budynków i ogrodów oraz okolica jest jedną z najpiękniejszych jaką widziałem w Egipcie. W porównaniu do innych hoteli 5* AURORA ORIENTAL BAY wcale im bardzo w niczym nie ustępuję, a z pewnością zasługuje na mocne 4*. <br />Faktem jest że byliśmy w okresie zimowym i hotel nie był nawet w połowie zapełniony gośćmi może dlatego było tak spokojnie wieczorami i w nocy, nie wiem jak sprawa wygląda w okresie letnim. Znalazłem hotel który spełnił moje oczekiwania i uważam że jest godny polecenia.<br />Zakwaterowanie Pokoje są bardzo skromne. Pokój, który mieliśmy był malutki, tylko dwa łóżka, komoda i stolik. Przedpokój do części mieszkalnych pokojów był zbyt duży. Większość czasu spędzaliśmy na tarasie który był duży. Znajdowały się na nim dwa krzesła ale spokojnie pomieścił by cztery krzesła. Widok z tarasu był częściowo na ogród a częściowo na morze. Wadą były małe okna w pokoju. Klimatyzacja działała bez zarzutu.<br />Wyżywienie Z głównej jadalni roztaczał się przepiękny widok na całą okolicę co sprawiało że posiłki spożywało się z ogromną przyjemnością. Hotel nastawia się głównie na włoskich gości dlatego też dominują dania kuchni włoskiej. Pomimo to wybór potraw był duży i każdy mógł wybrać coś dla siebie.<br />Usługi hotelowe Personel hotelowy wypełniał swoje obowiązki jak wszędzie w Egipcie. Pokój codziennie był posprzątany więc nie można było narzekać. Obsługa na jadalni miła i uczynna, Zawsze podczas lunchu i kolacji pytała się nas co sobie życzymy do picia. Minus to nie zbyt dobre wino serwowane w jadalni.<br />Plaża Do plaży trzeba dojść około 200 metrów za pośrednictwem głównej drogi, nie jest to żaden problem wręcz przeciwnie ponieważ droga otoczona jest przepiękną roślinnością. Plaża jest niewielka ale w czasie gdy my byliśmy była zapełniona tylko w połowie. Rafa koralowa znajduję się około 100 metrów od brzegu w czasie odpływu przez 60 metrów woda sięga do kostek. Idealne miejsce do nurkowania w czasie którego można podziwiać przepiękny podwodny świat.<br />

• 4.3
    ( wrzesień 2014 )

Bardzo dobre miejsce. Udany i trafiony zakup wycieczki. Podczas...

Ocena ogólna Bardzo dobre miejsce. Udany i trafiony zakup super wycieczki. Podczas naszego pobytu na dwa dni zaproponowano nam zmianę pokoju na lepszy(bardziej wygodny) z powodu naszej niepełnosprawności. <br />Personel był życzliwy i kompetentny. <br />Zakwaterowanie Absolutnie satysfakcjonujące. <br />Wyżywienie Tak duży wybór że nie wiadomo było na co się zdecydować. <br />Usługi hotelowe Perfekcyjne. <br />Plaża Idealna, perfekcyjna, wspaniała. <br />
    Personel był życzliwy i kompetentny.
    Zakwaterowanie Absolutnie satysfakcjonujące.
    />Wyżywienie Tak duży wybór że nie wiadomo było na co się zdecydować.
    Usługi hotelowe Perfekcyjne.
    Plaża Idealna, perfekcyjna, wspaniała.
    ( wrzesień 2014 )

Super że odwiedziliśmy to miejsce. Kilka rzeczy można było by poprawić ale i…

Ocena ogólna Super że odwiedziliśmy to miejsce. Kilka rzeczy można było by poprawić ale i tak zawsze coś było by nie po naszej myśli. <br />Zakwaterowanie Pokój przytulny, czysta pościel i ręczniki. Sprzątanie na zadawalającym poziomie. W pilocie sterującym klimatyzacją były umieszczone dość zużyte baterie i z tego powodu często on nie działał. Dodatkowo klimatyzacja była źle ustawiona i często nie chłodziła wręcz przeciwnie. Łazienka trochę za mała <br />Wyżywienie Myślę że wyżywienie to najsłabszy punkt tego hotelu. Ale od początku ryż był bardzo dobry za każdym razem w inny sposób przyrządzony, na żywo gotowany makaron z dwoma sosami do wyboru oprócz tego mięso czyli różnego rodzaju wołowina i mięso mielone. Duży wybór warzyw i ciast. Na plus trzeba zaliczyć bardzo dobre kalmary. Kiedyś można było w tym hotelu skosztować kraby i ryby z grilla teraz niestety nie ma takiej możliwości. Nie ma co oczekiwać tutaj wielkich doznań kulinarnych ale na pewno każdy znajdzie coś co lubi do zjedzenia. <br />Usługi hotelowe Wszystko fajnie, przyjemnie i zabawnie. Tylko czasami zachowania niektórych Egipcjan są nieco irytujące. Czasami powiedzieli coś przykrego pod adresem dziewczyn. Zarówno przy basenie jak i na plaży namolne nagabywanie do skorzystania z wycieczek bądź masażu. Polecam godzinną wycieczkę quadem po pustyni za 25 dolarów, dłuższa wycieczka nie ma sensu i jest nie warta swojej ceny. Ceny masaży są zawyżone gdy masażysta obniża cenę dla jakiejś dziewczyny to tylko po to by móc dotknąć jej ciała. Miało to miejsce w przypadku mojej dziewczyny w ostatni dzień pobytu. <br />Wymianę pieniędzy proponuję dokonać na lotnisku a nie w hotelu to samo ma się również co do zakupów. <br />Plaża Plaża i morze to dwie rzeczy najlepsze w tym wyjeździe. Niewielką wadą jest to że woda w zatoce jest pozbawiona fal i wieczorami bywa mętna co utrudnia nurkowanie z rurką.. Ale jest w tym też plus nigdy nie ma zakazu kąpieli z powodu wzburzonego morza jak ma to miejsce na innych plażach.<br /><br />

( wrzesień 2014 )

Egipt nie zawiódł nas ponownie. Po raz pierwszy byliśmy w tym regionie...

Ocena ogólna Egipt nie zawiódł nas ponownie. Po raz pierwszy byliśmy w tym regionie i jesteśmy bardzo zadowoleni. <br />Zakwaterowanie prezentowało solidny poziom, wyżywienie było powyżej średniej ale najpiękniejsze było morze. Oprócz tego że cały czas było gorąco i świeciło słońce, to możliwość podziwiania kolorowych ryb i koralowców to coś fantastycznego. Po tygodniu pobytu zdecydowaliśmy że następnym razem przyjedziemy na dłuższy okres czasu. <br />Zakwaterowanie Na solidnym poziomie. Codziennie czysto i świeżo. <br />Wyżywienie Jedzenie było całkiem przyzwoite myślę że każdy mógł wybrać coś dla siebie i tak do wyboru były np.: ziemniaki, frytki, makaron, ryż, fasola, sałatka z soczewicy i dodatkowo nawet serwowano tłuczone ziemniaki. Co do potraw z kurczaka to nie mogliśmy znaleźć ud, owszem były skrzydełka i kawałki piersi ale nie było udek. Ilość warzyw wystarczająca, natomiast owoców mogło by być więcej. Ryby nam smakowały. Desery bardzo dobre tylko w za małych ilościach. <br />Usługi hotelowe Nie korzystaliśmy z żadnych usług hotelowych więc nie mogę ich oceniać. <br />Plaża Plaża była po drugiej stronie głównej drogi, ale to było tak nie daleko około 5 minut spacerkiem więc nie był to żaden problem. Liczba leżaków była wystarczająca bynajmniej w tym okresie w którym my byliśmy. Zejście do wody było bardzo łagodne. <br />
    Zakwaterowanie Na solidnym poziomie. Codziennie czysto i świeżo.
  • 4.2
    ( wrzesień 2014 )

Wakacje super, Tylko nie mieliśmy dość środków finansowych by móc sko...

Ocena ogólna Wakacje super. Tylko nie mieliśmy dość środków finansowych by móc skorzystać ze wszystkich wycieczek a w pobliżu nie było bankomatu który uratował by sytuację.<br />Zakwaterowanie Brak komentarza przyjechaliśmy nad morze a nie gnić w pokoju. <br />Wyżywienie Jedzenie bardzo dobre, tylko mąż nie przepada za wieprzowiną a dla skompensowania mało było wołowiny. <br />Usługi hotelowe Jak już wspomniałam, brakowało nam możliwości płacenia kartami kredytowymi lub ATM.<br />Plaża Plaża niesamowita, nawet nietypowe przejście przez ulicę nie stanowiło problemu. <br />
    Zakwaterowanie Brak komentarza przyjechaliśmy nad morze a nie gnić w pokoju.
    Wyżywienie Jedzenie bardzo dobre, tylko
    mąż nie przepada za wieprzowiną a dla skompensowania mało było wołowiny.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

(dla 2 osób)
2 066
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka , którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os– za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt. 4);
  • 2) 13 PLN/os– za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os– za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 4);
  • 4) 0 PLN– za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
05:20 - Warszawa
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą?
Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Najniższej Ceny

Oferujemy wycieczki w najniższych cenach na rynku.

• Promocja Wakacje 100% za 0 zł

Zapewniamy pomoc w przypadku upadłości organizatora. Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
 zł
Cena:
10 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Wysyłając formularz wyrażają Państwo zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy od Doradcy Travelplanet.pl w celu realizacji zamówienia.