promocje dla tej oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

• Rewelacyjny aquapark z 12 zjeżdżalniami
  • Rozległy kompleks 7 basenów
  • Udogodnienia dla rodzin z dziećmi
  • Przestronne i dobrze urzadzone pokoje
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Kamila Sz

Rewelacyjny hotel z Aquaparkiem!

Myślę, że ten hotel zadowoli nie tylko najmłodszych. Jest to rozległy kompleks położony bezpośrednio przy pięknej plaży. Połączony jest razem z Titanic Palace, z którego również można korzystać. Do dyspozycji gości 7 świetnych basenów, więc każdy znajdzie tutaj miejsce dla siebie. Niewątpliwą atrakcją numer 1 tego hotelu jest fantastyczny Aquapark, który zachwyci wszystkich wielbicieli wodnych szaleństw. Jest zlokalizowany tuż przy plaży. Będąc gościem w Titanic Beach otrzymuje się za darmo 20min masażu na pokój oraz jedna kobieta z pokoju może również skorzystać 1 raz z usług fryzjerskich. Pokoje komfortowe, ładnie urządzone. Minibar jest codziennie uzupełniany w codę, sprite i wodę. Restauracja główna nie jest duża, jedzenie mało urozmaicone, ale bardzo smaczne! Polecam!

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla osób niepełnosprawnych, dla singli, dla aktywnych

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 5.0
Pokój: 5.0
Posiłki: 4.0
Basen: 5.0
Czystość: 5.0
Obsługa: 5.0

Ta oferta objęta jest Promocją Wakacje 100%

Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne! Każda impreza turystyczna objęta jest promocją Wakacje 100%, która zapewnia pomoc w przypadku ewentualnej upadłości jej organizatora. Rezerwując za pośrednictwem Travelplanet.pl masz 100% pewności, że Twoje wakacje dojdą do skutku. Czytaj więcej >>

Udogodnienia:
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Wellness / spa
Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

• par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • 4.3
    ( listopad 2016 )

Najlepsze wakacje pod słońcem na pewno tam wrócę !

Hotel w którym byliśmy jak najbardziej przypadł mi do gustu. Najbardziej zaskoczyła mnie obsługa jadąc tam z 7 miesięcznym dzieckiem byliśmy rozchwytywani. Wprost uwielbiają dzieci. Byliśmy w listopadzie było bardzo ciepło , woda w morzu jeszcze cieplejsza niż w basenach. Z pośród hoteli w których byliśmy ten spodobał mi się na razie najbardziej. Hotel, obsługa, jedzenie, pokoje wszystko oceniam w superlatywach . Polecam z całego serca :)
  • 4.8
    ( listopad 2016 )

Klasa sama w sobie, godny polecenia

Jeśli aktywny wypoczynek podczas niepogody w Polsce to Tylko Egipt z Hotelem Titanic Beach Spa & Aqua Park. Zostaliśmy mile zaskoczeni obsługą, standardem pokoi hotelowych, wykwalifikowanym personelem (dobrze radzącym sobie w Naszym języku), dodatkowymi atrakcjami hotelowymi Aqua Park. Infrastruktura hotelowa dla aktywnych doskonale przygotowana, boiska, korty, place zabaw dla dzieci itd. Dostęp do rafy przy plaży przy hotelu był dla Nas dodatkową atrakcją z której korzystaliśmy do woli. Rozpieszczani byliśmy jeśli chodzi o trzymanie czystości w pokoju hotelowym, zawsze czysto zawsze uzupełniona lodówka, doniesione środki czystości. Nawet pomogli pozbyć się niechcianych gości (moskity :-)). Kuchnia - Bajka dla każdego nawet dla tych najbardziej wymagających. Gorąco polecam starszym/młodym/najmłodszym rodzinom/znajomym/grupie przyjaciół ten hotel jest dla każdego. Świetnie wypoczęliśmy i dobrze się bawiliśmy.
  • 3.0
    ( wrzesień 2016 )

średnio

Duży obiekt z krętym molo i ciekawą rafą oraz aquaparkiem, w którym niestety część urządzeń nie działa. Sztuczna fala ma silnik w remoncie. Jedną ze zjeżdżalni, która powinna być czynna między 12:00 a 12:30 otwarto po ponagleniach o 12:10 i zamknięto o 12:20 z komentarzem, że tablica z informacją o godzinach działania zjeżdżalni zawiera błąd. Pokój ciasny i przygotowany dla 2 osób (zapłaciłem za pobyt rodziny czteroosobowej). Po ponagleniach i kilku godzinach czekania dostawiono jedno łóżko. po kolejnych ponagleniach i kolejnych kilku godzinach dostawiono czwarte. To mój piętnasty pobyt w Egipcie i nawet wg tamtejszych standardów hotel wypada słabo.
  • 4.0
    ( sierpień 2016 )

Bywało lepiej,Egipt trochę się zepsuł

Średnio
  • 2.7
    ( lipiec 2016 )

Gwiazdki z Titanica odpłynęły daleko....

Był to mój szósty raz w Egipcie. Hotel Titanic Beach Spa & Aqua Park wybrałam tylko dlatego, że wykupiłam wczasy w ofercie Last Minute i nie było miejsc w innych hotelach/samolocie.<br /> Hotel duży i dość stary, co można wywnioskować po odpadającym tynku ze ścian i po farbie, która w niektórych miejscach odchodzi. W hotelu czysto, zieleń trochę przesuszona. Dużo gości z Niemiec, Polski i po trochę z innych krajów. Wiek zróżnicowany.<br /><br />Hotel znajduje się bezpośrednio przy czystej, piaszczysto - żwirkowej plaży. Częste odpływy powodowały pustki na plaży i co za tym idzie dużo wolnych miejsc na leżakach.<br /> W okolicy dużo sklepów z pamiątkami. Po wyjściu z hotelu w lewą stronę sklepów mniej, po wyjściu w prawo sklepy ciągną się aż do hotelu Sentido Mamlouk Palace. Za Sentido znajduje się supermarket Senzo Mall.<br /> Lotnisko blisko hotelu. Do Hurghady można było się dostać hotelowym busikiem bądź taksówką.<br />My byliśmy jedynie w Marinie (busik hotelowy - 25$). Z wycieczek fakultatywnych nie korzystaliśmy, bo byliśmy już w większości miejsc czy to będąc w Hurghadzie czy Sharm El Sheikh.<br /><br />Personel na ogół uprzejmy i miły. Panowie w recepcji, w restauracjach i barach mili i uśmiechnięci. Można z nimi dogadać się po angielsku, niemiecku, a z niektórymi nawet po polsku. Przy zameldowaniu pytali gdzie chcemy pokój, czy na piętrze czy na parterze. Nie musieliśmy czekać do 14.00, tylko od razu mogliśmy pójść do pokoi (przylecieliśmy rano). W recepcji dwie panie quest relaction, które mówią po polsku. <br /><br />Główne restauracje były dwie. Rose i Jack. W pierwszym tygodniu, kiedy był Ramadan i było mniej gości była otwarta tylko jedna Rose. W drugim tygodniu otworzyli również restaurację Jack. Restauracji ala carte było kilka. Skorzystaliśmy tylko z jednej. Kolacja w restauracji włoskiej była porażką, więc więcej nie poszliśmy.<br /> Jedzenia było sporo, ale nie tyle co w innych hotelach pięciogwiazdkowych, w których mieliśmy okazję być (np. Sentodo Mamlouk Palace czy sąsiedni Jaz Aquamarine). Posiłki mało urozmaicone, dziennie to samo, przeważnie zimne, niesmaczne. Mały wybór owoców (arbuz, który w innych hotelach był codziennie tutaj był tylko raz). Napoje z proszków, bardzo słodkie. <br /> W restauracjach czysto. Niektórym mogą przeszkadzać fruwające nad głowami wróbelki.<br /> W porze obiadu czynna też restauracja China Town gdzie można było zjeść niedopieczone frytki i kawałek mięska i restauracja przy plaży, gdzie można było zjeść bardzo dobre frytki i pseudo hamburgera ( z wątróbkami w środku lub z parówkami).<br /><br />W hotelu nic się nie dzieje. Sportów wodnych nie ma, ze względu na odpływy. Wieczorne animacje dopiero o 21.30, a w ciągu dnia czasami był aqua gim i rzutki i to wszystko. Nuda, nuda, nuda... Dobrze, że chociaż leciała fajna muzyka. <br /> Basenów mnóstwo. Niestety woda bardzo ciepła, ponieważ nie była dziennie filtrowana i czyszczona. W innych hotelach woda od rana do wieczora była zimna, ciągle czyszczona, ciągle filtrowana i co godzinę były wymieniane filtry, czego tu niestety brakowało. Aquapark fajny. Zjeżdżalnie ekstremalne i mniej ekstremalne. Fajna "leniwa rzeczka", niestety czynna tylko dwa razy w ciągu dnia po 20 minut (11.00 - 11.20 i 15.00 - 15.20).<br /> Leżaków mnóstwo. O każdej porze można znaleźć wolny. Gorzej z materacami, których było mniej. Nie było problemów w wcześniejszym zarezerwowaniem leżaka i materaca. Na terenie hotelu było kilka pryszniców, z których leciała ciepła woda, więc też nie stanowiły ochłody.<br /><br />Pokój sprzątany codziennie, lecz sprzątanie w tym hotelu (lub tylko w naszym pokoju) ograniczało się do wymiany ręczników, do dołożenia papieru toaletowego i do włożenia do lodówki dwóch napoi ( w ramach all inclusive - dziennie woda i cola lub sprite). Przez cały pobyt (15 dni) nie zmieniono pościeli i nie umyto tarasu, który był cały w ptasich odchodach.<br /> Pod łóżkami brudno. Kanapa i szafa bardzo stare. Jak rozłożyłam kanapę, to miałam wrażenie, że zaraz się rozpadnie. Pościel nie najczystsza. Właściwie po dwóch plamach na poszewce wnioskowałam, że dziennie mam tą samą. telewizor płaski, na ścianie. Można podłączyć aparat lub pendrive.<br /> Brak w pokoju czajnika i zestawu do parzenia kawy lub herbaty.<br /> Kosmetyki hotelowe słabe - mała tubka żelu i szamponu. <br /><br />Internet w hotelu był płatny (6 euro/godz.). My kupiliśmy sobie kartę SIM z internetem (1,5 GB za 10 $). Minuta połączenia do Polski to koszt 8 zł, a smsa 1,51 zł.<br />Pierwszy raz byliśmy w Egipcie w lipcu (do tej pory zawsze był czerwiec lub koniec sierpnia). Było bardzo gorąco. Mi to nie przeszkadzało, bo po to jechałam na wakacje, aby się wygrzać i opalić.<br />Słońce wychodzi z morza przed 5.00, więc warto się wybrać na wschód słońca.<br /><br /> Reasumując hotel fajny jak dla osób, które nie mają wygórowanych oczekiwań, ale jak ktoś już był w innych hotelach 5* w Egipcie może czuć się rozczarowany jak my.<br /> Z czystym sumieniem mogę polecić sąsiedni hotel Jaz Aquamarine i Sentido Mamlouk Palace, które są dużo lepsze, a w podobnej cenie.<br />

Brak w pokoju czajnika i zestawu do parzenia kawy lub herbaty.
    Kosmetyki hotelowe słabe - mała tubka żelu i szamponu.

Słońce wychodzi z morza przed 5.00, więc warto się wybrać na wschód słońca.

• 4.0
    ( lipiec 2016 )

Byliśmy w tym hotelu po raz drugi

Poprzednio byliśmy w tym hotelu 3 lata temu w lipcu 2013. Hotel się nie zmienił, ale gości było o wiele mniej. Było bardzo wielu gości arabskich co dało się we znaki obsłudze restauracji - oni po prostu zostawiają bajzel na stołach. Na plaży były pustki - większość gości leżała przy basenach i aquaparku. Na końcu długiego pomostu jest rafa koralowa - przyjemność snorkowania z rybkami. W połowie pomostu jest miejsce na wypoczynek - leżaki. Super wypoczynek! Polecam ten hotel dla osób, które mają ochotę na relaksujący wypoczynek :)
  • 3.5

Fajny

jak to w Egipcie na wszystko długo się czeka

Przewodnik

18:55 - Katowice
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą?
Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Najniższej Ceny

Oferujemy wycieczki w najniższych cenach na rynku.

• Promocja Wakacje 100% za 0 zł

Zapewniamy pomoc w przypadku upadłości organizatora. Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
 zł
Cena:
10 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Wysyłając formularz wyrażają Państwo zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy od Doradcy Travelplanet.pl w celu realizacji zamówienia.