Zdeněk K.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.3. - 14.3.2024 Oceniono: Marzec 2024
Jasmine Palace Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada
Na pierwszy rzut oka hotel wydaje się ładny, jednak po wejściu do recepcji wszystko się zmienia. Ciemne pokoje, bardzo nieprofesjonalna obsługa recepcji, do hotelu dotarliśmy około 6:30 rano, nie dostaliśmy śniadania ani opaski, musieliśmy czekać. Dając napiwek, pokój dostaliśmy około godziny 10 i niestety tylko na końcu kompleksu, gdzie cała połowa jest w generalnym remoncie.
Na pierwszy rzut oka hotel wydaje się ładny, jednak po wejściu do recepcji wszystko się zmienia. Ciemne pokoje, bardzo nieprofesjonalna obsługa recepcji, do hotelu dotarliśmy około 6:30 rano, nie dostaliśmy śniadania ani opaski, musieliśmy czekać. Dając napiwek, pokój dostaliśmy około godziny 10 i niestety tylko na końcu kompleksu, gdzie cała połowa jest w generalnym remoncie.
Zakwaterowanie
Pokoje są bardzo przestronne i pozbawione wyposażenia, jakiego można oczekiwać od hotelu 5*
Wyżywienie
Codziennie to samo jedzenie, problem w tym, jak dzieci w hotelu, jedzenie takie sobie, następnego dnia prawie nie można było zjeść nic innego jak tylko ryż
Obsługa w hotelu
brak, widać, że hotel przechodzi jakąś poważną reorganizację, obsługa zerowa, w dodatku nawet w części hotelowej przy basenie irytują ofertami różnych wycieczek
Plaża
plaża jest czysta, ale idzie się do hotelu, gdzie nie ma morza, jest odpływ i tu śmierdzi. Nie byliśmy na plaży ani jednego dnia.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)