Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

  • Wymagany ważny paszport lub dowód osobisty.
  • Wizy nie są wymagane dla krótkich pobytów turystycznych do 90 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
  • Ponieważ podróż na Cypr Północny odbywa się z przelotem na Cypr Południowy, wszyscy podróżujący podlegają również przepisom wjazdowym na Cypr Południowy.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/cypr/informacje-dla-podrozujacych

Hotel Radisson Beach Resort Larnaca (ex. Princess Beach)

Ocena: 5/5

Cypr, Larnaka

Umiejscowienie bezpośrednio przy plaży Wyśmienita i różnorodna kuchnia Piaszczysta plaża z bezpłatnym serwisem Wieczór cypryjski 1x w tygodniu i muzyka na żywo

Więcej o hotelu

od 2 723 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Radisson Beach Resort Larnaca (ex. Princess Beach) Ocena: 5/5

od 2 723 za os.

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 239 773

KATEGORIA

*****

REGION

Cypr/Larnaka

ATUTY

- bezpośrednio przy plaży
- bogata oferta sportowo rekreacyjna
- nowoczesne, eleganckie wnętrza i pokoje
- dogodne połączenie z centrum Larnaki

NASZYM ZDANIEM

Pięciogwiazdkowy hotel znanej, prestiżowej sieci, która gwarantuje obsługe na wysokim poziomie. Położony przy samej plaży, blisko centrum, jest świetną bazą wypadową do poznawania atrakcji Larnaki i okolic. Goście doceniają bogte zaplecze sportowo-rekreacyjne z centrum fitness, SPA, oraz basenem. Hotel polecany zarówno dla rodzi, ludzi młodych i par.


POŁOŻENIE

- na obrzeżach Larnaki
- bezpośrednio przy plaży
- w pobliżu sklepy, restauracje
- przy hotelu przystanek komunikacji miejsckiej
- ok 7,5 km od centrum imariny w Larnace
- ok 8 km od Cerkwi Św. Łazarza
- ok 12 km od lotniska w Larnace

PLAŻA

Bezpośrednio przy hotelu, piaszczysto-kamienista, serwis plażowy płatny dodatkowo.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- sklep z pamiątkami
- zaplecze konferencyjne
- restauracja a la carte Crowne" - lunch i kolacja, kuchnia międzynarodowa
- restauracja i bar Filini" - a la carte, kuchnia włoska
- The waves Beach Bar and Restairant" (otwarta sezonowo od kwietnia do października" - przy plaży, a la carte, kuchnia międzynarodowa, przekąski, napoje
- bar w lobby
- basen zewnętrzny
- brodzik dla dzieci
- plac zabaw
- taras słoneczny z leżakami i parasolami
- sala fitness
- basen kryty
- usługi centrum spa (płatne)
- pralnia (płatna)
- parking
- wypożyczalnia samochodów i rowerów (płatna)

DLA DZIECI

Brodzik dla dzieci, plac zabaw, wysokie krzesełka w restauracji.

POKOJE

Standard Inland View - o powierzchni ok 20 m2, przeznaczone dla max. 2 osób; łazienka prysznic/wanna, suszarka do włosów, lustro kosmetyczne, sypialnia - łóżko podwójne, , klimatyzacja, Internet, telefon, TV, radio, zestaw do prasowania, lodówka, ekspres do kawy, minibarek, biurko, sejf (dodatkowo płatny), balkon/taras, pokoje z widokiem na okolicę.
Dostępne również pokoje:
Standard Sea View - o powierzchni 27 m2 - z widokiem na morze
Garden Pool View - o powierzchni 30 m2 - dla maksymalnie 4 osób




WYŻYWIENIE

BB - śniadania

HB - śniadania i obiadokolacje

FB - śniadania, obiady, kolacje

INFORMACJE DODATKOWE

W okresie niskiego sezonu - od listopada do kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy) może nie funkcjonować.

CENA ZAWIERA

- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizzair) - bilet w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce na lotnisko w Larnace
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)

CENA NIE ZAWIERA

- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie

SEZON ZIMA 24' OD LISTOPADA DO KONCA MARCA 2024
SEZON LATO 24' OD KWIETNIA DO KONCA PAZDZIERNIKA 2024

USŁUGA BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg)  350 ZŁ

USŁUGA BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) 500 ZŁ

BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 700 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) - 950 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) - 1050 ZŁ*
* Cena bagaży podana jest orientacyjnie i może ulec zmianie.

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.

Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:

REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR - 180 ZŁ

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPISÓW WJAZDOWYCH

Podróż na Cypr, który jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Cypru.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.

DOKUMENTY PODRÓŻY

Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: 

- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,

- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)

- numeru polisy dosyłanej w mailu

Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.

GODZINY PRZELOTÓW

Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.

REZERWACJE "DO POTWIERDZENIA"

Oferty wakacji na Cyprze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.

Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.

WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.

SKŁADKA NA TURYSTYCZNY FUNDUSZ POMOCOWY

Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).

- składka TFP  jest obowiązkowa

- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej

- składka TFP nie podlega zwrotowi

Składka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).

WAŻNE INFORMACJE

Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.

Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.

INFORMACJA DLA PODRÓŻUJĄCYCH Z DZIEĆMI

Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować