Hotel Chaika Beach Resort

Bułgaria, Słoneczny Brzeg, Słoneczny Brzeg

Położenie

Hotel położony w Słonecznym Brzegu, 1.5 km od jego centrum. Bezpośrednio przy obiekcie znajduje się plaża. Czas dojazdu z lotniska to tylko około 50 minut. W centrum miejscowości na turystów czekają liczne restauracje, bary, kawiarnie, punkty usługowe, sklepy z pamiątkami, większe i mniejsze sklepy spożywcze. Atrakcją może być także dłuższy spacer (około 6 kilometrów w jedną stronę) ulicami lub brzegiem morza do pobliskiego Nesebyru. W Nesebyrze zaś można skorzystać z kolejnych restauracji czy sklepów, a także pozwiedzać tamtejsze zabytki wpisane na listę światowego dziedzictwa kultury UNESCO (cerkwie, ruiny fortyfikacji).

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, winda, ogród, taras, Wi-Fi dostępne w recepcji/lobby (w cenie), sklep z pamiątkami, kantor, fryzjer, parking (płatny, dostępny w zależności od obciążenia), pralnia (płatna). 2 baseny ze słodką wodą, jeden o nazwie "Back Pool" a drugi "Front Pool", leżaki i parasole w cenie. Dla dzieci wysokie krzesełka w restauracji, menu a także specjalne animacje, plac zabaw, mini dyskoteka, mini klub (wszystko w cenie). Na zapytanie (wymagana rezerwacja) łóżeczka dla dzieci.

Do wyboru pokoje ekonomiczne, rodzinne, 2-osobowe z widokiem na morze lub bez, pokój dla dorosłego z dzieckiem. Pokój rodzinny dla 2-4 osób posiada około 38 metrów kwadratowych, pokój dzienno-sypialny, klimatyzację w cenie (centralnie sterowaną), sejf (płatny), sofę, biurko, lodówkę, telefon, kablówkę, serwis sprzątający (w cenie), wannę lub prysznic, WC, suszarkę do włosów oraz balkon. Pokój dwuosobowy posiada około 22 metry kwadratowe i jest dedykowany dla 1-3 osób (wyposażenie takie jak w rodzinnym).

Do wyboru dwie formy żywienia: dwa posiłki lub All Inclusive. W opcji dwóch posiłków serwowane są śniadania (w formie bufetu) oraz kolacje (w formie bufetu oraz a la carte). W opcji All Inclusive: śniadanie (w formie bufetu), obiad (w formie bufetu), kolacja (bufet lub a la carte), przekąski w godzinach od 10 do 17 + ciasto. W opcji All Inclusive podawane są napoje alkoholowe i bezalkoholowe od godziny 10 rano do 23. Hotel posiada dwie restauracje, jedną w formie bufetu z pokazami gotowania (wliczona do All Inclusive, wymagany odpowiedni strój), restauracja posiada taras i klimatyzację. Druga restauracja: "Mediterranean Restaurant", specjalizująca się w daniach kuchni śródziemnomorskiej jest a la carte (wymagana rezerwacja, bez możliwości wyboru z menu, wymagany odpowiedni strój). Restauracja posiada strefę dla palących oraz klimatyzację i taras. Obiekt posiada 3 bary: przy basenie, czynny od 10 do 18 (w cenie), pub Irish Bar (od 8 do 23, wliczony w all inclusive), bar Mystic (od 10 do 23, wliczony w all inclusive). 3 z 4 barów jest wliczonych w all inclusive.

Usługi

Zajęcia sportowe, międzynarodowe animacje dla dorosłych, wieczory tematyczne, przedstawienia, wieczory taneczne, aerobik.

Usługi płatne

Dodatkowo płatne: siatkówka plażowa (w ofercie firm zewnętrznych), strefa spa, sauna fińska, masaże, łaźnia parowa, zabiegi pielęgnacyjne i kosmetyczne, parasailing (w ofercie firm zewnętrznych), łódka typu banan (w ofercie firm zewnętrznych). Warunki uczestnictwa oraz aktualne cenniki dostępne na miejscu u organizatorów.

Plaża znajduje się bezpośrednio przy hotelu, publiczna, piaszczysta, łagodnie opadającą. Leżaki oraz parasole dostępne są opłatą.

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Poniżej średniej (Na podstawie 61 opinii)

157. najwyższa ocena z 661 hoteli w Słoneczny Brzeg

Klient chciał pozostać anonimowy

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 19.8. - 26.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Chaika Beach Resort Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Przerażenie. Cygańskie wysypisko. Hotel miła obsługa okropna. Jedzenie jest okropne.

Izba ok.

Jeśli jesteś na diecie, nie ma problemu. Na pewno nie przybierzesz na wadze. Gotują słabo i mały wybór.

Katastrofa.

Plaża jest świetna.

Daniela P.

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 12.8. - 19.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Chaika Beach Resort Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Nigdy nie przeżyłem gorszych wakacji, ani gorszego hotelu i obsługi. Jedynym pozytywem było to, że hotel był blisko plaży, ale z pewnością nie mogłem znaleźć innego pozytywu. Człowiek pracuje cały rok, oszczędza na wakacje, podczas których ma nadzieję na relaks, przebywanie w miłym otoczeniu, płacenie all inclusive za dobre jedzenie i picie, ale z pewnością było odwrotnie. Dzień 1 - Przyjazd - pracownik hotelu wziął nasze walizki i poszedł pokazać nam pokój, powiedziałem, że weźmiemy walizki, nalegał, aby je zabrał. Kiedy dotarliśmy do pokoju, on tam stał i czekał, nie mieliśmy przy sobie żadnych lewów - że wypłacaliśmy tylko z bankomatu na miejscu, więc powiedzieliśmy mu, że nie mamy żadnych, więc chciał euro, my tych też nie miał, więc chciał czeskie korony, daliśmy mu 100 CZK w 20 koronach, nie chciał tego, chciał papierową, powiedziałem, że wypłacę z bankomatu, a potem przyniosę pieniądze, on był zły, zaczął przeklinać i wyszedł z pokoju, zostawiając drzwi otwarte, nawet ich nie zamknął. Pokój - łazienka nie pachniała czystością, dało się z tym żyć, łóżko było obrzydliwe, w pokoju był smród, który staraliśmy się wywietrzyć, kupiliśmy zapach do pokoju, balkon był brudny, poplamiony mewami, stół na balkonie był totalnie brudny, na pewno nie umyty, oklejony taśmą i mokry, myślę, że widział tę szmatę x lat temu. w załączniku masz zdjęcie. ! Niesmak! widok na toalety jakiegoś baru i coś w rodzaju tarasu na dachu, na którym był brud, odchody i kości!!!! Poszliśmy na kolację "all inclusive" - do wyboru kilka dań, żadnych dodatków, obrzydliwe, śmierdzące talerze, obrzydliwie brudne stoły z jedzeniem, nawet mewy jadły ze stołów, chodziły tam koty! Do wyboru była ryba i jakiś kurczak pływający w jakimś brudzie! Z jedzeniem „daliśmy sobie radę” przez dwa dni, drugiego i trzeciego dnia zwymiotowałem, więc jedliśmy i piliśmy przed hotelem!!! Zapłaciliśmy więc 34 000 CZK za all inclusive, a następnie wydaliśmy kolejne x tysiąca na jedzenie poza hotelem, ponieważ jedzenie w hotelu było poważnym problemem zdrowotnym!!!! Toalety w hotelu obrzydliwe, brudne, śmierdzące, bez mydła, poplamione, obsikane, wymiociny na korytarzu, który był tam przez dwa dni, zanim ktoś go posprzątał

brud! brak higieny, brudny stół, łóżko, zardzewiały balkon! smród! cały hotel był śmierdzący, brudny, wymiociny przez dwa dni, zanim ktoś to posprzątał, pies na schodach, pomieszczenia w hotelu nie były sprzątane

niesmak! Wymiotowałam przez dwa dni, zjedliśmy wszystko, ale potem poszliśmy zjeść przed hotelem, bo bardzo martwiłam się o swoje zdrowie!!!!

nie było nabożeństw, mimo że urząd stanu cywilnego twierdzi inaczej

Izba ok.

Katastrofa.

Plaża jest świetna.

Daniela P.

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 12.8. - 19.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

nie było nabożeństw, mimo że urząd stanu cywilnego twierdzi inaczej

Ivan L.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.7. - 29.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Chaika Beach Resort Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Jedzenie, obsługa to katastrofa, personel hotelu pije w barze i zastępuje rekreację, ogólne wrażenie zepsute. Jedzenie było racjonowane, albo w ogóle go nie było. Uzupełnianie jedzenia było okropne i kiedy było zimno.

Do pokoju dotarliśmy dopiero po 2 godzinach od przyjazdu czyli o 1 w nocy kiedy wnuczek już spał na recepcji, widać było że nie zależy mu zbytnio na hotelu, odmówił, nie działało oświetlenie , dałbym ocenę 4.

Plaża pełna jajek, kubków i innych śmieci za 27 lewów horroru.Dojście do morza dobre, stopniowe zejście.

Klient chciał pozostać anonimowy

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.7. - 2.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Poniżej średniej.

Zamek w pokoju działał nieprawidłowo. W pokoju nie było wolnego gniazdka do ładowania telefonu, wszystkie haczyki były wyciągnięte pod prysznicem, na balkonie nie było suszarki - nie było gdzie suszyć ręczników.

Mundur. Deser był tylko przez pierwsze 30 minut, potem nie były uzupełniane. Sałatki nie były świeże.

Pomocny personel. Pokój był sprzątany codziennie. Brud, puste plastikowe kubki, serwetki itp. wyrzucane wzdłuż poręczy

Plaża jest czysta i tuż obok hotelu. Woda jest krystalicznie czysta i ciepła.

Miroslav

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 22.7. - 2.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Chaika Beach Resort Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Kompletna katastrofa, byłem w Bułgarii kilka razy, ale jeszcze nie było tak źle, hotel był sprzedawany jako 4-gwiazdkowy hotel, po przyjeździe dowiedziałem się, że ma 3 gwiazdki, ale w rzeczywistości może 2