Hotel Krizantem

Opis hotelu

K

4*

R

Alanya

K

4*

D

1990 r. Odnowiony w 2004 r.

P

Obagol, 4 km od Alanyi, 127 km od lotniska. Hotel usytuowany na powierzchni 5 800 m2.

P

  50 m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa z kamienistym zejściem do morza, 250 m długości. Parasole i leżaki - bezpłatne, materace płatne. Brak ręczników plażowych. Przejście do plaży przez ulicę lub tunelem. Bar na plaży serwuje napoje bezalkoholowe.

W

2 restauracje, 3 bary, sala konferencyjna, winda, 3 baseny odkryte, zjeżdżalnia wodna.

P

w 3 budynkach: pokoje standardowe (2 dla niepełnosprawnych), pokoje rodzinne (2 pokoje połączone drzwiami); klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (płatny), wanna lub prysznic, suszarka, telefon, TV, balkon.

R

Bezpłatne: internet bezprzewodowy w lobby, siłownia, tenis stołowy, siatkówka plażowa, rzutki, animacje. Płatne: kawiarenka internetowa, room service, pralnia, sejf w recepcji, sauna, łaźnia turecka, masaż, bilard.

A

brodzik, zjeżdżalnia wodna, animacje, mini klub (3-12 lat), łóżeczka (na życzenie), plac zabaw, posiłki dla dzieci, krzesełka w restauracji.

W

All Inclusive (10:00-24:00) Posiłki: śniadanie, późne śniadanie, obiad, przekąski, podwieczorek, kolacja. Napoje zawarte: lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe. System nie zawiera: napoi importowanych, soków ze świeżych owoców, kawy po turecku, napoi serwowanych w butelkach, napoi energetycznych. Restauracje a'la carte: turecka - płatna. Wymagana rezerwacja.

T

+90 242 / 514 06 68, 514 03 41

Lokalizacja

Opinie o hotelu: Krizantem

4.2

Ocena klientów
na podstawie 21 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,6
Pokój: 4,0
Posiłki: 4,3
Basen: 4,1
Czystość: 3,8
Obsługa: 4,0
This text is displayed if your browser does not support HTML5 Canvas.
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par
  • miłośników życia nocnego
  • seniorów
  • aktywnych
  • 3.0
    Piotr ( sierpień 2015 )

    Drugi raz? Raczej zaryzykowałbym inny wybór

    Na tak: 1) położenie hotelu; 2) kuchnia (mowa o głównych posiłkach, o przekąskach lepiej nie wspominać); 3) plaża - w porównaniu do innych w okolicy całkiem ładna (choć już leżaki, parasole i taborety na plaży nie były pierwszej czystości)
    Na nie: 1) czystość, tzn. sprzątanie regularne nawet fikuśnie
    ułożone ręczniki -ok, ale w łazience źle działająca spłuczka, zatkany odpływ wanny, wycieki wody spod wanny, elementy prysznica zamiast białe czarne (brud? tak wygląda); brud w restauracji, brudne obrusy, krzesła; stoliki niesprzątane po wcześniej spożywających posiłek (nie zawsze znaleźć można wolny stolik); 2) obsługa - na zgłaszane w recepcji usterki nie reaguje, po powtórnym (nawet po trzykrotnym) zgłoszeniu twierdzi, że nie było wcześniej zgłoszenia;
    Na zgłaszane uwagi co do zakwaterowania w burze Wezyr (wszystko tylko na telefon) żadnej pomocy, hotel ma zawsze rację (polecam więc inne biura).
  • 2.0
    thaeddi ( sierpień 2015 )

    Krizantem – pokój nr 2314

    Urlop trzeba było zacząć nie od rozpakowania się, ale od znalezienia kogoś, kto zatrzyma lejącą się ze spłuczki wodę i naprawi klimatyzację. Usterki usunięto więc czas na kąpiel – woda wprawdzie leci skąd powinna, ale nie odpływa. Ale spoko, do rana w brodziku nie było już po niej śladu i można było
    ponownie wziąć prysznic.
    Tu dopiero zaczęła się prawdziwa przeprawa z hotelem i Wezyrem (Coralem). Nie działała dwa dni (1/3 pobytu). Najpierw zgłoszenie w recepcji (o 8.00 rano), następne o 20.00. Hotel stwierdził, że nie jest w stanie usunąć usterki do następnego dnia. Interwencja u Wezyra, i cóż… pod numerem alarmowym bliżej nieznana pani, odmawiająca nawet podania swego nazwiska, „łaskawie” powtarza to, co mówi recepcjonista, czyli: „klimatyzacja zostanie naprawiona jutro lub jutro będzie zmieniony pokój”. Faktycznie, została naprawiona po 30 godzinach od zgłoszenia. Zdaniem Wezyra to oznacza, że została naprawiona cyt. „po tym jak poinformowaliśmy recepcję”. Trudno zarzucić błąd w następstwie czasów, prawda?:)
    Moje doświadczenie wskazuje, że pracownicy Biura Wezyr (Coral) w Turcji to właściwie „rzecznicy” hoteli i swojego tureckiego kooperatora, firmy Odeon, a nie swoich klientów.
    Swoją rolę sprowadzają do transferu z/na lotnisko, podania numerów telefonów alarmowych i sprzedaży wycieczek. W sytuacjach newralgicznych nie można liczyć na ich pomoc, o czym świadczy „wpadka” z klimatyzacją. Nawet na wyraźną prośbę nie podają swoich nazwisk. Boją się czegoś? Można się tylko domyślać – o wiele trudniej pociągnąć do odpowiedzialności jakąś nieokreśloną Krysię czy Marysię niż od konkretnego Jana Kowalskiego.
    Tak:
    1. Hotel leży przy ładnej plaży; może nawet ładniejszej niż mają inne hotele w tej okolicy
    2. Mocną stroną hotelu jest restauracja i proponowane przez nią posiłki.
  • 4.0
    Sandra ( sierpień 2015 )

    Miło spędzony czas z rodziną

    Ogólnie 2 tygodniowy urlop rodzinny w tym hotelu uważamy za udany i możemy go polecić. Hotel ma 4 gwiazdki, ale nie jest to hotel dla zbyt wymagających, oczekujących luksusów. Pokoje są nie za duże , nie za małe, łazienka raczej mniejsza. Pokoje są czyste , codziennie sprzątane. Jedyne co nam przeszkadzało
    to głośno chodząca klima, i czasami czuć było z łazienki kanalizę. Od samego rana na basenach są animacje, aerobik itp i bardzo głośno puszczają muzykę. Są trzy baseny, jeden ze zjeżdżalnią dla dzieci która uruchamiana jest o określonych porach. Rano zazwyczaj brakuje leżaków przy basenach, ale po południu nie ma z tym problemu. Jedzenie jest dobre i urozmaicone, dużo owoców, sałatek, słodkości. Codziennie na kolacji jest coś z grilla.Do kolacji są lody. Przychodząc na posiłki często brakowało wolnych miejsc i sztućców na stołach. Obrusy brudne. Nie podobało nam się to, że niektórzy kelnerzy dosłownie zabierali talerze spod nosa jak człowiek jeszcze jadł, ale z uzupełnieniem sztućców na stołach i wymianą obrusów na czyste już się tak nie spieszyli. Druga sprawa, która nas irytowała, to chłopak wydający lody przy basenie ze zjeżdżalnią w porze przed kolacją. Bardzo niesympatyczny, nie chciał wydawać lodów np rodzicowi dla dziecka, czy odwrotnie, więc za lodami w kolejce musiała stać cała rodzina. Przez 2 tygodnie nie raz byłam świadkiem jak np mały chłopiec chciał loda dla siebie i mamy i dostał jednego, albo mąż chciał dostać dla siebie i żony która była obok na basenie i też nie chciał dać. Porażka i śmiechu warte. Bar z przekąskami w porze popołudniowej oferuje albo hamburgery, ogórki , pomidory, albo makaron z obiadu więc często nie ma się czym najeść. Mogli by chociaż dać frytki dla dzieci. Posiłki są spożywane w restauracji głównej w której nie zawsze włączana jest klima,są też stoliki przed restauracją na powietrzu pod parasolami gdzie w porze obiadowej nie można wysiedzieć ze względu na prawie 40st. upał. W hotelu jest bezpłatne wifi ale tylko w lobby , czasami łapie też przy basenie ze zjeżdżalnią. Jednak są pory że nie jest problem z internetem.To chyba tyle z minusów. W hotelu są animacje, ale nie korzystaliśmy z nich. Do południa różne ćwiczenia i zabawy na basenie, wieczorem show. Dużą zaletą jest bliskość morza, Na plażę przechodzi się pod tunelem. Na plaży jest bar z napojami w opcji ALL bez napoi alkoholowych, są bezpłatne leżaki i parasole a za opłatą można wziąć materac do leżaka.Do centrum Alanyi jest niedaleko, można dojechać autobusem, dolmuszem lub taxi,(taxi 8 euro lub 15 lirów, dolmusz 1,5 lira) na spacer to trochę spory kawałek. Plaża szeroka, piaszczysta, przy zejściu do wody trochę grubszy piasek i małe kamyczki, na lewo 200m sporty wodne.Lepiej opłaca się płacić lirami w sklepach niż euro, czy dolarami. Po wyjściu z hotelu można pójść w lewo i pierwsza uliczka na dół w lewo i jest centrum gdzie tętni nocne życie, z barami, sklepami. W poniedziałki jest bazar w Oba, za hotelem w głąb, a w czwartek za hotelem Katya. Ogólnie hotel polecamy
    Ps. Nie wiem skąd się biorą aż tak negatywne opinie. Oczywiście hotel nie jest luksusowy i kilka mankamentów się znalazło, ale bez przesady. My pokój mieliśmy sprzątany codziennie i nie zgodzę się, że jedzenie było nieświeże. Spędziliśmy tam 2 tygodnie wraz z dwójką małych dzieci i żadne z nas rewolucji żołądkowych nie miało. Ponadto my i dzieci codziennie kąpaliśmy się w basenie i morzu i nikt wysypki nie miał :))) No , ale cóż, zawsze znajdzie się jakiś malkontent narzekający na wszystko. Takie osoby powinny wybierać tylko 5* hotele , jak najbardziej luksusowe, do których Krizantem nie należy , ale to chyba widać po zdjęciach i opiniach innych.


  • 2.0
    Monika ( lipiec 2014 )

    Odradzamy ten hotel

    W dniach 26.07 – 6.08.2014 udałem się wraz z żoną w podróż poślubną do hotelu KRIZANTEM. Miały to być wyjątkowe i piękne wakacje, które po przylocie okazały się, czymś okropnym… Hotel był brudny (przez 12 dni panie sprzątające ani razu nie umyły nam toalety pomimo próśb i wywieszanych kartek na klamkach).
    Podłoga na terenie hotelu i wokół basenu, restauracji itd. była myta tylko wodą, a mop nie był wykręcany ani płukany… Kubki plastikowe, w których podawali napoje były płukane tylko pod bieżącą zimną wodą bez użycia jakiegokolwiek płynu do zmywania. Koło basenu pod murkiem był taki smród, że nie dało się leżeć na leżaku(w tym miejscu była zaschnięta cola, piwo, wódka) żona raz postawiła tam nogę i z trudem odkleiła klapka od ziemi. Podczas kąpieli w basenie w drugim dniu dostałem uczulenia na całym ciele. Po wizycie w szpitalu dostałem zastrzyk, a lekarz, który udzielał mi pomocy powiedział, że jest to spowodowane nadmiarem chemikaliów w basenie. Ani razu przez cały pobyt nie widzieliśmy by, ktokolwiek pod tym murkiem mył tą klejącą śmierdzącą podłogę. Pomimo, że mieliśmy wykupiony all inclusive za każdym razem trzeba było prosić, a czasem nawet domagać się nałożenia więcej posiłku podczas kolacji, gdzie kolacja to był jedyny posiłek, podczas którego można było coś zjeść, ponieważ reszta dań była nieświeża i przetwarzana kilka razy. Od jedzenia hotelowego mieliśmy przez cały pobyt rewolucje żołądkowe. Pokój w ogóle nie spełniał warunków 4 gwiazdkowego hotelu – mieliśmy wrażenie, że nie mieszkamy w hotelu Krizantem. Pokój był mały, z czarno białym telewizorem, który ledwo odbierał, na meblach był kurz, w szafie gdzie znajdował się sejf pozostawione były majtki poprzednich wczasowiczów. Najgorsza jednak była łazienka, woda w kabinie schodziła ok. 30 minut, progi przy drzwiach czarne, zgrzybiałe, sufit nad kabiną zrobiony był z plastikowej boazerii, nad którą leżał gruz, który w każdej chwili mógł spaść nam na głowę, wisiały kable na dodatek o każdej porze dnia i nocy było słychać bardzo głośno jak ściekała woda w rurach z wyższych pięter. Jesteśmy o tyle zawiedzeni gdyż był to nasz w Turcji 3 raz i wybierając hotel Krizantem kierowaliśmy się dobrą opinią tego hotelu, zdjęciami na Państwa stronie, ponieważ zależało nam na wysokim standardzie hotelu blisko centrum. Wcześniej byliśmy w hotelu *** i był on o wiele wiele wyższym standardzie niż ten hotel, w którym byliśmy. Odnosiliśmy wrażenie, że zostaliśmy zakwaterowani w jakimś pobocznym hotelu, ponieważ nasz budynek był obok recepcji oraz basenów. Po przyjeździe do hotelu i zobaczeniu pokoju od razu poprosiliśmy o zmianę, jednak obsługa powiedziała nam, że jest szczyt sezonu i nie można zmienić pokoju.
  • 4.0
    Ola ( maj 2014 )

    Wrócilismy zadowoleni

    Hotel wywarł na nas pozytywne wrażenie, pomimo że nie był bardzo luksusowy ale był ładny i zadbany. Jedzenie wyśmienite, codziennie zróżnicowane, kebaby, grill itp. Polecam wyjazd przed sezonem wtedy jest tam w sam raz bo wydaje mi się, że w sezonie jest tam zbyt tłoczno (tak podejrzewam). Do centrum
    co 6 minut odjeżdża autobus sprzed hotelu. Codziennie organizowane wyjazdy z hotelu na dyskoteki. Koszt 10 lira. Transport w dwie strony i drink powitalny. Jedzie z wami animator hotelowy i dba o to by wróciło tyle samo osób co pojechało.
  • 4.0
    Magda ( czerwiec 2014 )

    Super wakacje, polecam !!!

    Do Turcji wybrałam się z rodziną 7 raz, ponieważ zakochałam się w tym kraju. Odwiedziłam wiele hoteli 3*, 4* i 5*, a hotel Krizantem z pewnością zasługuje na 4*. Super położenie, choć troszkę daleko od lotniska (około 2,5h jazdy autokarem). Hotel polecam zarówno rodzinom z dziećmi, baseny i zjeżdżalnie
    dla smyków oraz ciekawe animacje. Personel bardzo miły, pokoje czyściutkie. Jedzenie dobre, choć codziennie prawie to samo. Okolica bardzo ciekawa, dużo sklepików i barów. Można wieczorem wybrać się na spacer i zakupy. Polecam ten hotel i jak mi się uda to z przyjemnością tam wrócę. Jedna przestroga: uważajcie na tureckie biura z wycieczkami fakultatywnymi, naciągacze i oszuści. Miłego pobytu.
  • 5.0
    agata ( kwiecień 2014 )

    Fajny Hotel, zdecydowanie godny polecenia.

    Plusem Hotelu jest lokalizacja - dość bliskość do centrum, około 40 minut spacerem lub dojazd autobusem. Bardzo blisko na plażę. Hotel o przyjemnej, kameralnej atmosferze, nieduży. Uprzejma obsługa. Byliśmy w kwietniu, na początku sezonu - kuchnia była wówczas bardzo dobra (duży wybór, smaczne jedzenie,
    prawie codziennie jakieś kulinarne dodatki do posiłków np. grilowane ryby, kebab, omlety przygotowywane na bieżąco). Obsługa sprzątająca - przeciętna.

Hotel w ofertach organizatorów

Krizantem

Krizantem 4.2
Pobyt:
3 dni
Termin:
18.10 - 21.10 inne terminy
Wylot z:
Warszawa
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Organizator:
Wezyr Holidays
Opis oferty
0
OFERT
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY